51. forduló, 53. forduló, Peaky összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. júl. 10. 0h:39'
EZ A 82. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD
83. játékheted kezdete: júl. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5242
SZÁMLA : XXXX

PEAKY KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,34] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+195 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+16 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) 2 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 182.]

fkt 114 20 felt. készítesz a 114. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

ef 2 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] Öregedtél 2 évet. [20 pontot használtál fel, van még 162.]

f 326 kísérletezel a 326. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz ezüstkardot. (ld. enc.) 138 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 152.]

kno 10 6 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 152.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ez most komolyabb ásás lesz, ezért nem árt a terepet megtisztani előtte. A környéken egy nukleáris cickány kóborol!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 8 életpontot sebeztél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Elszántan a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 1 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Nem ez volt az egyetlen szörny a környéken, ha rendesen akarsz dolgozni, minddel végezned kell, a következő egy karmos tankány!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a karmos tankány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 1 066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Már csak egy szörnnyel kell végezned, ami egy karmos tankány, és hozzáláthatsz a munkához!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a karmos tankány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel iszonyatosan megcsapod a karmos tankány bal középső lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a karmos tankány jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 1 066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Ez az, végre zavartalanul túrhatod a földet! Nem találsz semmi fontosat. [12 pontot használtál fel, van még 140.]

m 8 mozogsz északra
[75,33] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy emberevő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az emberevő testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az emberevő bal karját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod az emberevő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az emberevő csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 7 életpontot vesztettél. Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését Brutalitisz kezdte, eddig 100 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. [12 pontot használtál fel, van még 128.]

ep 399 10 építed a 399. tárgyat 10 pontért
Sajnos azt a tárgyat nem tudod elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

ep 400 10 építed a 400. tárgyat 10 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ahogy ásni kezdenél, mozgást hallasz a hátad mögött. Egy bibircsók-óriás támad rád!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bibircsók-óriás bal lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a bibircsók-óriás fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az iszonyatos erejű csapás szétzúzta a bal kezedben, védekezésre emelt tárgyat! Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel eltalálod a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 aranyat. 967 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+27 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Nem ez volt az egyetlen szörny a környéken, ha rendesen akarsz dolgozni, minddel végezned kell, a következő egy köpködő bruhatag!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 4 ezüstdarab úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a köpködő bruhatag néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a köpködő bruhatag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 1 071 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+27 életerő.) Még van egy utolsó ellenfeled, egy fémbontó szójer!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer bal középső lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő rézkulcs felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel megütöd a fémbontó szójer testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranygyűrű felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Ez az, végre zavartalanul túrhatod a földet! Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [72 pontot használtál fel, van még 56.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[74,32] Egy kisebb településhez érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. (ld. enc.) Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 850 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az útonálló testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [73,32] Továbbmész a város utcáján. Ez Hrók erdejének a széle. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az útonálló testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Utad során felfedezel egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Észreveszel egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [72,33] Még mindig a városban vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az útonálló bal karját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 kaktusztüskét. [54 pontot használtál fel, van még 2.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ea 237 2 eladod a 237. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ea 225 3 eladod a 225. tárgyat 3
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ea 100 12 eladod a 100. tárgyat 12
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ea 152 5 eladod a 152. tárgyat 5
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ea 1230 2 eladod az 1230. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ve 131 6 megveszed a 131. tárgyat 6
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 130 keresed a 130. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy útonállót. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -3.]
Az a sejtésed támad, hogy hamarosan valami nagyszerű felfedezést fogsz tenni. Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elég érettnek érzed magad arra, hogy házasságot kössél, ha rátalálsz életed párjára. (ld. enc.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 192 pontot. A következő körben tehát 189 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜSTKARD (325. TÁRGY)
Az ezüstkard jóval gyengébb minőségű, mint a vasból készült vágófegyverek, azonban alkalmas arra, hogy bizonyos mágikus lényeken sebet ejtsél vele. Sebzése - a bronzpengééhez hasonlóan (bár mérete annál jóval nagyobb) - 2d6+2. Az ezüstkard elkészítéséhez hat ezüstdarab és egy olvasztókemence szükséges. Ehhez a KT 325 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért.

AMNIOSZ-FA (202. NÖVÉNY)
Az amniosz-fa egy vastag, szürkés törzsű, dús lombú növény. Ha közelebbről megvizsgálod, kemény héjú, de belül lédús, érett gyümölcsöket pillanthatsz meg rajta. Bár rengeteg tápanyagot tartalmaz, förtelmes íze miatt szinte képtelen vagy lenyelni. Bizonyos elfogott állatok, szörnyek a fogságban csak ezt hajlandók megenni, a nálad levő egyéb kaját nem, így takarmánynak viszont jó lehet. Gyűjtése a KT 203 paranccsal történik, 4 TVP-ért.

ESKÜVŐ
Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű.
A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli.
Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél.

KARAKTERLAP

Peaky, egy szőke, rövid hajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr hűséges követője vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 52. fordulód.

Erő: 23 (30) Szint: 15 Merészség: 6/6 Magasság: 131 cm
IQ: 17 (22) Támadás: 25 (27) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 15 (20) Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 26/64 év
Egészség: 15 (20) Életpont: 300/162 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (21) Varázspont: 235/38 Pénz: 6 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 17/0 EFejl: 8
Eddig összesen 362 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 121 TP-t kaptál. Jelenleg 99 499 TP-d van. A következő szinthez még 20 501 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, köpködő bruhatag, nukleáris cickány.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14/57 (+18%) szúrófegyverek: 9/81 (+25%) vágófegyverek: 5/4
lőfegyverek: 10/8 (+20%) dobófegyverek: 9/43

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
72,58 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 393 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1/85 2. nyomkövetés: 7/91 (+10%) 3. mászás: 3/41
4. csapdakészítés: 12/36 (+34%) 5. csapdaészlelés: 1/26 6. gyógyítás: 15/42 (+66%)
7. titkosírás: 2/16 8. felderítés: 2/89 9. teológia: 2/90 (+4%)
10. taumaturgia: 7/39 (+617%) 11. versengés: 1/44 12. harcművészetek: 11/90
13. zene: 3/53 14. szörnyismeret: 2/53 15. zárnyitás: 1/61
16. vadászat: 1/47 17. bányászat: 4/99 (+28%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20
2. támadás bónusz: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), acélpengőkét (#231) (max. 1 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot, csak egyszer)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
3.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 27.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 52. Szerzett pont: 5850. Beállított erő: 0 Összpont: 5850

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3465 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 mászókarom (#78) 5 * tankány karom (#237)
1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
2 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontszablya (#64) 1 csontszurony (#12)
1 ezüstshuriken (#327) 1 fúvócső (#20) 4 kerek kő (#19)
1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 kőkalapács (#13) 2 kőkés (#6)
1 mandibulakasza (#127) 2 mérg. ubuk tüske (#137) 3 orgyilkos tőr (#225)
1 parittya (#18)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * obszidián függő (#195) 1 * örökkévaló napköve (#2089)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 argum szörnymágnes (#2503) 1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107)
2 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
2 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 41 kaja (#2)
1 kötél (#92) 2 leviatán hólyag (#2182) 4 rézkulcs (#75)
12 titanitdukát (#1480) 1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
14 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 13 csepp tinta (#101), fér még: 127]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sullár hólyag (#168) [benne 10 csepp spiritusz (#170), fér még: 10]
1 vizestömlő (#3) [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3]
3 zöld üveg (#82) [bennük 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 58]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 2 álompor (#396) 2 antilopbőr (#48)
3 argumérc (#2632) 3 bakkura bőr (#95) 3 bruhatagnyelv (#1230)
1 dözmöng szív (#122) 7 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105)
4 fabontó (#106) 1 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
6 főnixtoll (#563) 8 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24)
1 királygyík bőr (#44) 1 liumbe hajtás (#655) 24 madártoll (#112)
7 mákrózsa virág (#56) 1 moa gyémánt (#385) 1 moa jádekő (#382)
4 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 12 pirkit (#153)
4 rézdarab (#70) 1 smirglilevél (#29) 6 sünmedve tüske (#14)
1 szárnyas hernyó (#69) 4 varányszem (#30) 12 vasérc (#152)

Összsúly: 59.36 kg Megterheltség: 65%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranygyűrű (#193) 4 ezüstdarab (#326) 1 ezüsttőr (#322)
6 kerek kő (#19)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bruhatagnyelv (#1230)
7 kaktusztüske (#114) 1 óndarab (#85) 2 pirkit (#153)
2 tankány karom (#237) 2 vasérc (#152) 6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74 75 76
31
32
33
34
35
(72,33) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), ház (#400), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), főutca (#399), útonálló (#130)
(73,32) útonálló (#130), főutca (#399), ház (#400), szent tölgyfa (#393)
(74,32) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, ház (#400), főutca (#399), útonálló (#130)
(75,33) emberevő (#119), oltár, ház (#400), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, bibircsók-óriás (#120), köpködő bruhatag (#773), fémbontó szójer (#150)
(75,34) nukleáris cickány (#155), karmos tankány (#137)

Üzenet küldése a karakternek