| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2024. okt. 17. 5h:01' EZ A 1000. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD 1001. játékheted kezdete: okt. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2946 SZÁMLA : XXXX |
| mak 1 | makró 1 |
| p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
| v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
| v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
| v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
| v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
| h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
| h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
| h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
| p 72 | használod a 72. pszi képességet |
| p 73 | használod a 73. pszi képességet |
| kpb | kezd. parancs berakása: |
| ef 5 504 | energia fejlesztése 5 |
| fve 153 20 | felt. vásárlás a 153. tárgyat 20 |
| m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos fejét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [6,3] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Meglengetve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| pki 2000 | kiveszel a bankból 2000 aranyat |
| ve 153 30 | megveszed a 153. tárgyat 30 |
| ve 1979 1 | megveszed az 1979. tárgyat 1 |
| m 3 2 8 | mozogsz délkeletre, keletre, északra |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Mágusölővel alaposan megvágod az útonálló jobb karját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed az útonálló bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [8,4] A síkság után kisebb hegyek következnek. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Látsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy fény szentélye van. Északra egy főutca van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy fémbontó szójer. {támadása: 17.} Itt csata lesz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer bal hátsó lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel egy irtózatos ütéssel felvágod a fémbontó szójer bal hátsó lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [8,3] Lakott területre érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nagyobb monolitot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed az útonálló jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [8,1] Továbbmész a város utcáján. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1850 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy edzőcentrumot. Felfedeztél egy főutcát. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Mallon került az utadba. {támadása: 20.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a Mallon fejét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nodonrod kitűző (ld. enc.). Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| tf 1 4 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a velociraptor bal oldalát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a velociraptor testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a velociraptor testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 raptor karmot. 3 515 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
| tf 1 4 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy gázpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi eredménye! (Köszönhetően gázpajzs védelmednek.) A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a harci mágus girhes testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a harci mágus testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a harci mágus jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A harci mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A harci mágus feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 35 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
| tf 1 4 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel végigmetszed a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar bajnok. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
| tf 1 4 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 31 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-6 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 611 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
| tf 1 4 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 61 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a burástya királynő testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel megvágod a burástya királynő fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a burástya királynő bordás mellkasát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a burástya királynő csáprágójával. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A burástya királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 576 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
| tf 1 4 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák egyik karját. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 17 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 3 517 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
| tf 1 4 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a bazaltelementál bazalttestét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a bazaltelementál jobb oldalát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a bazaltelementál bazalttestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A bazaltelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
| szk 132 | keresed a 132. szörnyet |
| * 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 19 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 19 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót bal karját. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 221 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a burástya királynő fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a burástya királynő fejét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a burástya királynő fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a burástya királynő csáprágójával. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 126 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a harci mágus testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a harci mágus bal vállát. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a harci mágus jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A harci mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A harci mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 178, gyógyulás: 0, összesen: -178 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót jobb vállát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
| TŰZTAGADÓ (1979. TÁRGY) A yeti nőstények nem viselnek ékszereket, de miért s tennék? Hisz iszonyú csúfak és büdösek. Egy nyaklánc, vagy karkötő, legyen az bármilyen nagy kincs, mit sem változtatna ezen a rendkívül visszataszító összképen. A tűztagadó az egyetlen ékszer, amit valaha yetin láttál, és ezt is kizárólag a matróna hordhatja. Amíg nem fogtad a saját kezedbe, nem értetted ennek az okát, most azonban már tudod, hogy mire fel ez a nagy becsben tartása! A tűztagadó ugyanis az ellenfelek majdnem minden tűztámadása ellen tökéletes védelmet nyújt. Nem véd azonban az ősi tűztől, legyen az lény lehelete, vagy ősi varázslat, és Dornodon nagyhatalmú lángorkánjától sem. Csak akkor akaszthatod a füledbe, ha már legalább 30. szintű vagy, ellenkező esetben tűzszipolyozó ereje belőled is kiszívná az életet. |
| NODONROD KITŰZŐ (1533. TÁRGY) A Nodonrod baráti kör jól kiépített kapcsolatokkal rendelkezik. Ilyen kapcsolat például a városi őrséggel kötött megállapodás is: ha a rend bármely tagját, vagy barátait börtönbe akarnák záratni, akkor az éppen aktuális személy kiválthatja a szabadságát bizonyos összegért. Hogy az összeg mennyi, az sok mindentől függ, de még mindig jobb, mintha a börtönben kéne ülnie ki tudja mennyi ideig. (Ha a Nodonrod kitűzőt a ruhádra illeszted, és elkapnának a városban lopásért, akkor a kitűző láttán, potom pénzért elenged a városi őrség - persze minél tehetősebbnek mutatkozol, annál többet fognak tőled legombolni.) |
| ESKÜVŐ Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű. A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli. Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél. |
| Erő: | 25 (43) | Szint: | 21 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 106 cm |
| IQ: | 29 (37) | Támadás: | 43 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
| Ügyesség: | 17 (26) | Védekezés: | 40 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 83/83 év |
| Egészség: | 17 (22) | Életpont: | 335/142 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
| Szerencse: | 18 (26) | Varázspont: | 719/65 | Pénz: | 873 arany | Kép. pont: | 8 |
| Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 86/29 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| szúrófegyverek: | 2/96 (+1%) | vágófegyverek: | 23/74 (+30%) | ütőfegyverek: | 3/55 |
| lőfegyverek: | 19/9 (+39%) | ||||
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); nyílvessző (#108) (11 -17.); nyílpuska lövedék (#547) (18 -23.); stukilövedék (#414) (24 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
| 74,57 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79 |
| Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 947 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 2/50 | 2. nyomkövetés: | 10/7 (+5%) | 3. mászás: | 1/49 |
| 4. csapdakészítés: | 19/24 (+21%) | 5. gyógyítás: | 23/3 (+50%) | 6. felderítés: | 1/5 |
| 7. szörnyidomítás: | 5/78 | 8. teológia: | 16/65 (+58%) | 9. taumaturgia: | 36/3 (+47%) |
| 10. szörnyismeret: | 11/47 (+22%) | 11. pszi: | 11/40 (+26%) | 12. vadászat: | 5/5 |
| 13. bányászat: | 9/48 | 14. testépítés: | 5/94 (+59%) | 15. főzés: | 4/11 |
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
| 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
| ásol max. 16 TVP-ért |
| készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ) |
| vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 10 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), fűszertartót (#210) (max. 10 darabot ), zöld üveget (#82) (max. 2 darabot ), óndarabot (#85) (max. 30 darabot ), gyenge mérget (#26) (max. 30 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), pirkitet (#153) (max. 20 darabot ) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
| kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
| csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 21 vp; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) (999,24) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
| óriáserő (#53) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) |
| mentális pajzs (#72) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
| energiatüskék (#29) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108), gázpajzs (#467), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | |
| lángcsóva (#31) | >> | harci mágus (#265) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| gázpajzs (#467) | >> | harci mágus (#265) | varázsvédelem II (#108) | >> | orgoró (#170) | |
| varázsvédelem II (#108) | >> | Poomr Ko (#957) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
| goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
| 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
| 3.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt. |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (685): új. |
| HŐSTETTEID | ||
| Miniesemény statisztikák | ||
| Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny (október 22., kedd, délelőtt 10 óráig tart) | ||
| Megölt szörnyek: 272. Szerzett pont: 38720. Beállított erő: 50 Összpont: 38720 | ||
| MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
| 1. makró parancsai: p 71, v 224, v 28, v 53, v 138, h 1100, h 745, h 211. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| profizmus (200) |
| a hatalom rúnája (215) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| vallási öntudat (290) |
| fegyvermester (302) |
| harci mágia (334) |
| az élet forrása (337) |
| illúziópáncél (354) |
| az ősök hite (362) |
| az ügyess. jutalma (377) |
| időfolyamok (394) |
| testvéri segítség (411) |
| csillagapród idézés (412) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| elmetágítás (504) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 45 TU. |
| tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2469 TU szükséges.) |
| korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | csontpálca (#329) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyenge méreg (#26) | |||
| 1 | holdbőr (#1236) | 3 | kaja (#2) | 2 | kaktusztüske (#114) | |||
| 1 | madártoll (#112) | 7 | nyílvessző (#108) | 7 | óndarab (#85) | |||
| 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | sallank karom (#128) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
| 2 | varázskő (#305) | 23 | vasérc (#152) | 1 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 873 | arany (#50) | 10 | drótszőr (#37) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
| 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | gyakorlómedál (#2729) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
| 4 | karbin plazma (#199) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 1 | nodonrod kitűző (#1533) | |||
| 24 | nyílpuska lövedék (#547) | 5 | pirkit (#153) | 1 | pszi kő (#248) | |||
| 1 | raptor karom (#281) | 8 | spiritusz (#170) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
| 1 | tűztagadó (#1979) | 2 | varányszem (#30) | |||||
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
| 0 | |
|
|
|
|
| 1 | |
|
|
|
|
| 2 | |
|
|
|
|
| 3 | |
|
|
|
|
| 4 | |
|
|
|
|
| 5 | |
|
|
|
|