| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2007. szept. 3. 12h:07' EZ A 111. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD 112. játékheted kezdete: szept. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #2297 SZÁMLA : XXXX |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az alpesi tehén testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
| * 1. KP: | leveszed/lerakod a 229. tárgyat |
| * 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
| * 3. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 4. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 5. KP: | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
| ftv 31 357 | felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 357. szörnyet |
| kf 229 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat |
| f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
| gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
| gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
| m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [76,66] A bozótost dombság váltja fel.
| kt 43 5 | elkészíted a 43. tárgyat (5 darabot) |
| m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [78,66] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Úgy gondolod, hogy a közeledő goldugar nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a goldugar testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a goldugar csáprágóját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A goldugar feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [79,67] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebzett dűnekukac közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval csak érinted a dűnekukac nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. (ld. enc.) 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 5 | mozogsz délnyugatra |
Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriás skorpió testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az óriás skorpió testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Feléd sújt az óriás skorpió a farkával, de elhibázta! Az óriás skorpió felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás skorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 180 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
| szk 65 | keresed a 65. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 234. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
| EZÜST PAPI KARKÖTŐ (308. TÁRGY) A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy ezüst papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 308) a pap varázslatainak erőssége érezhetően nagyobb lesz. Az ezüst papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval. |
| NAGY VASPAJZS (161. TÁRGY) A nagy vaspajzs elkészítéséhez inkább türelem és erő, mintsem nagy szakértelem szükséges - elegendő tehát, ha 3-as már a bányászat szakértelmed. Elsőként fel kell fűtened egy vaskohót 14 pirkittel. Ha a kohó elég forró, megolvasztasz 7 vasércet, amelyet kőkalapáccsal megfelelő alakúra formázol. Ehhez a KT 161 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért. A nagy vaspajzs 8-as védettséget ad, szinte sebezhetetlenné téve a szemből jövő támadásokkal szemben. |
| SPIRITUSZ (170. TÁRGY) Vannak szörnykomponensek, amelyeket ha nem tartósítasz valahogyan, néhány nap alatt megromlanak. Erre kiválóan alkalmas a spiritusz. Ezt az alkoholos folyadékot azonban jól elzárva (például egy sullár hólyagban) kell tartanod, nehogy idő előtt elillanjon. Minden alkalommal, amikor olyan szörnyalkatrészt vágsz ki, amelyet tartósítani kell, automatikusan felhasználsz egy csepp spirituszt. |
NEKROFUN (173. NÖVÉNY)A nekrofun különös, növényszerű lény. Szára, nagy lapos levelei majdnem áttetszők, színük mélybíbor. Tapintásra egyszersmind kemények és rugalmasak. Virágot, termést nem látsz rajtuk, és semmilyen egyéb szervet sem tudsz megkülönböztetni sem a száron, sem a levélen. Elképzelni sem tudod, hogy mi a fenére lehet jó ez a furcsa növény. |
| ESKÜVŐ Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű. A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli. Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél. |
| Erő: | 18 (22) | Szint: | 12 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 123 cm |
| IQ: | 26 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 64 kg |
| Ügyesség: | 15 (16) | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 55/55 év |
| Egészség: | 17 | Életpont: | 175/83 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 15 | Varázspont: | 102/83 | Pénz: | 141 arany | Kép. pont: | 2 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 15 (+1) | dobófegyverek: | 13 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 5 (+1) | 3. mászás: | 5 |
| 4. csapdakészítés: | 6 (+1) | 5. gyógyítás: | 5 | 6. titkosírás: | 1 |
| 7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 1 | 9. taumaturgia: | 9 |
| 10. szerencsejáték: | 1 | 11. zene: | 2 | 12. szörnyismeret: | 4 |
| 13. vadászat: | 3 | 14. bányászat: | 4 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
| udvarolsz a 3. fajúaknak |
| elfogod gyilkos mókust (#29) hurokcsapdával (#217), gorombillát (#38) hurokcsapdával (#217), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219) |
| maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
| fabontó szójer (#71) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
| áldomás (#6) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| lángcsóva (#31) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| lángcsóva (#31) | >> | dűnekukac (#357) | ||||
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
| 2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
| 3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
| Összsúly: 71.47 kg | Megterheltség: 132% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
| Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 8 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 10 | kaja (#2) | |||
| 2 | spiritusz (#170) | 5 | tükör (#43) | 3 | ugh méreg (#166) | |||