51. forduló, 53. forduló, Mokesz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 13. 9h:10'
EZ A 162. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD
163. játékheted kezdete: okt. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2254
SZÁMLA : XXXX

MOKESZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,72] koordinátán.
Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ork sámán nyomára bukkansz. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 213.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

kf 123 1 291 kézbeveszed/felveszed a 123. tárgyat a jobb kezedbe a 291. tárgyat
Elrakod a szöges bunkót, majd a jobb kezedbe veszed a göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
Lecsatolod a sárga erőövet, majd felcsatolod a bíbor erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 208.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 205.]

a 276 3395 1 átadod a 276. tárgyat a 3395. kalandozónak (1 darabot)
Átváltozott kalandozónak nem adhatsz át tárgyat! [0 pontot használtál fel, van még 205.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

74 75 76
71
72
73

[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Látsz egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy nekrofunt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Összeakadsz egy vörös, göndör hajú, félszemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre teljesen fehér! Fairlight követője. Egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szöges páncélt és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy karmazsin huhogó trófea, egy uzbány trófea és egy orgyilkos trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges.
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Folytatod utadat.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 195.]

ee 57 98 90 eladod az 57. tárgyat a 98. tárgyat a 90. tárgyat
Eladtál 3 bőrsisakot. 15 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rákpajzsot. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bronzpáncélt. 32 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 195.]

ee 64 8 183 eladod a 64. tárgyat a 8. tárgyat a 183. tárgyat
Eladtál 2 csontszablyát. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szöges bunkót. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 vaskulcsot. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 195.]

ee 33 128 130 eladod a 33. tárgyat a 128. tárgyat a 130. tárgyat
Eladtál 1 lapockacsontot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 6 sallank karmot. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 2 hebrencs állkapcsot. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 195.]

ea 112 60 eladod a 112. tárgyat 60
Eladtál 60 madártollat. 60 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

ve 396 20 megveszed a 396. tárgyat 20
Vásároltál 20 álomport. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

m 6 2 mozogsz nyugatra, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[75,72] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy uzbány lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az uzbány bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Találsz egy oltárt. Elenios híveié. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [76,72] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Utad során felfedezel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy törpemammut. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a törpemammut bal hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor súrolva eltalálod a törpemammut testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a törpemammut testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 177.]

jlk 9291 jelszó kimondása 9291
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a massza fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a massza riási fülét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a massza zsezsgő csonkját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a massza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 9 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza riási fülét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a massza jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a massza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 8 életpontot vesztettél. A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaktusztüskét. 833 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Igen, megvan! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 9 fekete gyöngy és egy aranytű. Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 162.]

kt 22 8 elkészíted a 22. tárgyat (8 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[77,73] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kaszabolósáska közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kaszabolósáska bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Meglengetve az ezüsttőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a kaszabolósáska összetett szemét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [78,74] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Amit elképzelünk, arról soha nem szabad lemondani. -DM " Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [79,75] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vadtroll. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a vadtroll bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a vadtroll fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vadtroll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-9 életpont)! A vadtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Lépj be az Ördögi Kör-be és élj jobban másoknál! Khy bel'Ez " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy sullár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Skinhead vagyok a bátor troll, minden gaz quwarg meglakol. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Gyűjts magad köré igaz barátokat! - Igaz Barátok " Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. " [27 pontot használtál fel, van még 135.]

ep 156 80 építed a 156. tárgyat 80 pontért
Elkezdesz építeni egy világítótornyot. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a világítótorony. 60 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [80 pontot használtál fel, van még 55.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[80,76] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy spagulár van - állapítod meg a nyomokból. Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy spagulár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Marokra fogva az ezüsttőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a spagulár bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a spagulár bal első lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A spagulár feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [81,77] Továbbra is dombság. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szeppent rákfatty. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty nyakát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a szeppent rákfatty jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Látsz egy olvasztókemencét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [82,78] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Találsz valamit: 1 bot. Magadhoz veszed. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.
Összeakadsz egy fekete hajú, kék szemű, bajuszos gnóm férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló ametiszét, egy q. ölő éremet, egy ritualista amulettet, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy tirik-hun medált, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy varkaudarölő éremet visel. Felszerelését egy Brod trófea, egy Rodrig trófea és egy Mnebolath trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Elég egy mentális pillantás aurájára: jó jellemű, ahogy Te is az vagy.
Összeismerkedtek. Az ő neve Clain Lythawks. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[27 pontot használtál fel, van még 28.]

m 2 mozogsz keletre
[83,78] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra. [9 pontot használtál fel, van még 19.]

szk 56 keresed az 56. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy félelem-járót. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy drasmólyom!

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt ellenfeledre támadsz. Ezüsttőrrel megdöföd a drasmólyom nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drasmólyom jobb oldalát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel eltalálod a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A drasmólyom belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 bőrsisakot. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Egy kaját nyel le a kőszáli disznó. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elég érettnek érzed magad arra, hogy házasságot kössél, ha rátalálsz életed párjára. (ld. enc.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 192 pontot. A következő körben tehát 192 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ESKÜVŐ
Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű.
A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli.
Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél.

KARAKTERLAP

Mokesz, egy tüsi aranyhajú, zöld szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 52. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 14 Merészség: 6/2 Magasság: 246 cm
IQ: 20 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 370 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 18 Életpont: 200/141 Jellem: jó (40) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (28) Varázspont: 96/14 Pénz: 244 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 18/14 Pszi pont: 53/24
Eddig összesen 371 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 872 TP-t kaptál. Jelenleg 51 566 TP-d van. A következő szinthez még 23 434 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, rőtmanó berzerker, trikornis.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/14 szúrófegyverek: 2/60 (+36%)
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 20/28 (+14%) lőfegyverek: 18/15 (+12%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -6.); tüske (#22) max. 1 db (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
83,78 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 75 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/49 (+12%) 2. nyomkövetés: 10/30 (+48%) 3. mászás: 4/58 (+9%)
4. csapdakészítés: 7/68 (+14%) 5. csapdaészlelés: 1/69 6. gyógyítás: 6/16
7. titkosírás: 2/94 (+12%) 8. felderítés: 2/45 9. szörnyidomítás: 3/83
10. teológia: 1/11 11. taumaturgia: 9/86 (+16%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 1/0 14. zene: 1/0 15. szörnyismeret: 8/35 (+22%)
16. pszi: 9/16 (+9%) 17. zárnyitás: 3/65 18. vadászat: 1/0
19. vitalitás: 1/0 20. bányászat: 5/53 21. testépítés: 1/0
22. főzés: 1/91 (+30%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
segítesz max. 1 TVP-ért
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124), nektoraf (#355), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] (teljesítve)
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 449 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bíbor erőöv (#291) 1 bőrsisak (#57)
1 bronzpajzs (#89) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * láncing (#222)
1 mászókarom (#78) 1 rőtmanó kacagány (#714) 1 sárga erőöv (#276)
1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
2 bot (#4) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bunkósbot (#9)
1 csontkés (#11) 1 ezüsttőr (#322) 1 fúvócső (#20)
1 * göcsörtös bunkó (#123) 1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 méregfog (#1553) 6 orgyilkos tőr (#225) 1 * parittya (#18)
4 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 * nap szimbólum (#141) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 + aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 deus ex machina (#1) 3 fáklya (#36) 2 furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 13 kaja (#2) 2 kötél (#92)
1 mászókampó (#165) 1 mérleg (#81) 1 moa katalizátor (#386)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 szeksztáns (#32) 1 tatu dob (#234) 1 tüskecsapda (#242)
2 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 36 csepp tinta (#101), fér még: 24]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 42]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 8 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12]
1 sullár hólyag (#168) [benne 7 csepp spiritusz (#170), fér még: 13]
4 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 48]
1 vizestömlő (#3) [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3]
6 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 120]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 32 álompor (#396) 3 aurach fog (#657)
1 dözmöng szív (#122) 23 drótszőr (#37) 4 evaporőr háj (#105)
10 fekete gyöngy (#99) 1 gyöngymangó (#135) 10 kaktusztüske (#114)
1 kőszem (#304) 8 lapkorong (#80) 27 madártoll (#112)
2 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa üveggömb (#383) 1 móri gyümölcs (#116) 2 pirkit (#153)
3 rézdarab (#70) 2 rókafarok (#124) 6 smirglilevél (#29)
20 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 5 szárnyas hernyó (#69)
2 szuperkötél (#209) 1 téfea-agy (#172) 25 tigroszlán fog (#63)
3 trikornis szarv (#198) 2 tükör (#43) 3 vadász tatu bőr (#15)
12 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113) 2 vasérc (#152)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 67.48 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bőrsisak (#57) 1 bronzpáncél (#90) 2 csontszablya (#64)
1 dözmöng szív (#122) 2 hebrencs állkapocs (#130) 1 lapockacsont (#33)
54 madártoll (#112) 1 rákpajzs (#98) 6 sallank karom (#128)
1 szöges bunkó (#8) 4 tüske (#22) 1 vaskulcs (#183)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
146 arany (#50) 20 álompor (#396) 1 aranytű (#272)
1 bot (#4) 9 fekete gyöngy (#99) 7 kaja (#2)
6 kaktusztüske (#114) 2 mandibulapenge (#125) 3 rákfatty váladék (#333)
1 uzbány csőr (#169) 11 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84
71
72
73
74
75
76
77
78
79
(75,72) uzbány (#102), Elenios oltár
(76,72) mély kút (#93), szent liget (#439), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), törpemammut (#115), massza (#217)
(77,73) kaszabolósáska (#83), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, 40. jellempróba
(78,74) Fairlight oltár, tetemember (#123)
(79,75) vadtroll (#70), a 34. labirintus bejárata, világítótorony (#156), művészi porolit (#720), oltár, vaskohó (#155), tavacska
(80,76) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Fairlight oltár, 48. jellempróba, spagulár (#82)
(81,77) szeppent rákfatty (#186), vaskohó (#155), Raia oltár, olvasztókemence (#86), 47. jellempróba
(82,78) Clain Lythawks (1092. kalandozó)
(83,78) grok-képződmény (#149), 36. jellempróba, oltár, drasmólyom (#60)

Üzenet küldése a karakternek