518. forduló, 520. forduló, Smylie-tt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. szept. 10. 9h:18'
EZ A 543. JÁTÉKHETED, 519. FORDULÓD
544. játékheted kezdete: szept. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2785
SZÁMLA : XXXX

SMYLIE-TT KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [423,120] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 teriád dobóhálót (250 arany).
Halálhozó Leoford, amikor összefutottatok, adott neked egy ryuku függőt (ld. enc.). Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+5 tvp ). Az aranytermő erszény 85 aranyat termelt. Egészen legyengült a szervezeted, testedet égető, piros pöttyök borítják, melyek átkozottul viszketnek - valószínűleg a skarlátia okozza, amit a Sötét Föld bugyraiban összeszedtél!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1254 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+111 pszi pont.) A tudati jel segítette regenerálódásodat. Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) A lottó 728. hetének nyerőszámai: 20, 17, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 794.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 792.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 790.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 788.]

* 3. KP: elmormolod a 157. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 786.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 784.]

* 5. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 779.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 779.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 777.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 775.]

* 7. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 773.]
Fürgén varázsolsz! [-36 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 771.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+15 erő). [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 769.]

* 8. KP: használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +6 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 764.]

* 9. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 762.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 760.]
Szupersebesen mormolsz. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 758.]

* 10. KP: elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 756.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 754.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 754.]

vv 70 71 120 elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 753.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 751.]
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 749.]

vv 364 222 165 elmormolod a 364. varázslatot a 222. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 747.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (2 tüske). [0 pontot használtál fel, van még 747.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 745.]

v 15 429 3 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új kaktuszbogyó. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 730.]

im 0 1 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+38 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy sötét ölész.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 392 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ölész ködös testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét ölész elmosódó alakját. (7 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával többször eltalálod a sötét ölész ködös testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Pestisaurád működik (9 ép-t sebezve). A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1113, sebződés: 91, gyógyulás: 215, összesen: +124 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 700.]

v 15 43 3 elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új tükör. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 685.]

kf 1322 1088 kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1088. tárggyal
Kiveszed a füledből a torz fülkarikát, majd a füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 685.]
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 685.]

f 1281 kísérletezel az 1281. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz teriád háló-csapdát. (ld. enc.) 277 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 675.]

h 1269 használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Fiatalodtál 3 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 672.]

v 75 293 elmormolod a 75. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a skarlátia hatása. Sikerrel jártál! [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 667.]

v 181 360 64 elmormolod a 181. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(423,120) sötét ölész (#314)

[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Felfedeztél egy nekrofunt. Észreveszel egy főutcát. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "

A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.). Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.)
[-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 657.]

be 686 6 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 175 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 607.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[423,120] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni.
(Feltételes támadás:) Egy Techiulan! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 301 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bogyógránátot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bogyógránát. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Techiulan testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a Techiulan farkát. (7 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor épp csak megérinted a Techiulan jobb hátsó lábát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled 16 pontot sebződik a pestisaurától. Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a Techiulan. (2 támadástól 458 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a Techiulan fejét. (7 támadással 477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Baghar korbácsával gyengén megütögeted a Techiulan fejét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A pestisaura 18 ép-t sebez. Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 436 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1797, sebződés: 894, gyógyulás: 353, összesen: -541 ÉP}

Ledöntesz egy adagnyi sötét italt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +849 életerő.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Big G előtt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy lávatavat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.
[10 pontot használtál fel, van még 597.]

v 198 403 69 elmormolod a 198. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(423,120) sötét ölész (#314), Techiulan (#400), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)

[403,69] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kátránygödröt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ezüstdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 14 kerek követ. Egészséged TF-elődött.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [32 pontot használtál fel, van még 565.]

kt 580 20 elkészíted az 580. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 kátrányt. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [100 pontot használtál fel, van még 465.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[404,68] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 3 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy gejzírt. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy lidércóriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 361 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércóriás bal lábát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (22 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércóriás testét. (7 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a lidércóriás testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! A pestisaura 16 ép-t sebez. Mancsával a lidércóriás megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1029, sebződés: 49, gyógyulás: 201, összesen: +152 ÉP}

Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [405,67] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy márvány sárkány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 420 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 95 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány jobb első lábát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (93 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a márvány sárkány testét. (7 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor épp csak megérinted a márvány sárkány óriási karmát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadás sajnos hatástalan volt. Pestisaurád működik (19 ép-t sebezve). A márvány sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1204, sebződés: 423, gyógyulás: 210, összesen: -213 ÉP}

Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [406,66] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északra látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Mozgást észlelsz oldalról. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mösze uralkodó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 459 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mösze uralkodó fejét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a mösze uralkodó fejét. (7 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a mösze uralkodó fejét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). A mösze uralkodó belecsíp a derekadba. (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) (-1 TU.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Csáprágójával a mösze uralkodó megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A mösze uralkodó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 pszi kristály. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 mösze hátpáncélt. [mösze hátpáncél ládikóba-> (310,64)-> 11 arany, -2 ÉP] 15876 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1281, sebződés: 247, gyógyulás: 208, összesen: -39 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [48 pontot használtál fel, van még 417.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[407,66] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy tündöklő szobrot. Keletre nézve látsz egy életsziklát. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy fattylord közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 369 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fattylord jobb lábát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fattylord jobb oldalát. (7 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megpöccinted a fattylord jobb karját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A pestisaura 6 ép-t sebez. A fattylord megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 158 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiacsóva varázslatot. 160 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. 12474 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1064, sebződés: 318, gyógyulás: 182, összesen: -136 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [408,66] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Oldalt pillantva, meglátsz egy életsziklát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy viharóriás barlangot. Északra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Csak egy vámpírféreg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vámpírféreg jobb vállát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a vámpírféreg testét. (7 támadással 475 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával többször eltalálod a vámpírféreg farkát. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pestisaurád 9 sebzést okoz. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 40 életpontot vesztettél. A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 96 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a vámpírféreg testét. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával megpöccinted a vámpírféreg testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A pestisaura 10 ép-t sebez. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 89 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 vámpírfogat. 12398 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1289, sebződés: 524, gyógyulás: 6, összesen: -518 ÉP}


(Továbbmész...) [409,66] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Felfedeztél egy viharóriás barlangot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Gort Grán egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [kék orchidea ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Északnyugatra egy tündöklő szobor van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy márvány sárkány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 402 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 76 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 76, gyógyulás: 4, összesen: -72 ÉP}

Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag sötét italt. A hatás rögtön érezhető! ( +830 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. Egészséged TF-elődött. [34 pontot használtál fel, van még 383.]

h 697 1000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+500 varázspont, -1000 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 383.]
Megiszol egy adagnyi sötét italt. Már érzed is a hatást. ( +1000 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 383.]

m 8 mozogsz északra
[409,65] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy rothadó lián nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 626 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rothadó lián testét. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a rothadó lián testét. (7 támadással 328 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával néhány helyen meghorzsolod a rothadó lián tekergő szárát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! A pestisaura 8 ép-t sebez. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 66 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézdarab felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a rothadó lián testét. (7 támadással 345 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával párszor súrolva eltalálod a rothadó lián tekergő szárát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Pestisaurád 8 sebzést okoz. A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 65 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vas dobónyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1729, sebződés: 356, gyógyulás: 6, összesen: -350 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Chitarel, Lüke és UMA itt alapította meg a "98-asat szívók klubját". " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy amniosz-fát. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy életsziklát. Nyugatra egy tündöklő szobor van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz Anna Bellával. Tharr lényének egy nagyobb része. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy Natharion amulettet, egy örökkév. igazgyöngét, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy varkaudar szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy bosszantó apróság trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Lőfegyvere egy ezüstshuriken. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy bazaltelementál. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Továbbmész.
Összefutsz egy szőke, tüsi hajú, barna szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy csillagrubint, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy értépő sarkantyút, egy halálhozó karkötőjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy lidérckoronát, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy nehéz harci kesztyűt, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy rothadó lián trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Fehéren izzó tűzgömb. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Vulaghar. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[10 pontot használtál fel, van még 373.]

fog 216 1280 elfogod a 216. szörnyet az 1280. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

im 0 10 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 373.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 370.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 370.]

* 3. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Elkezdesz építeni egy Chara-din monolitját. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a Chara-din monolitja. 288 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 270.]

* 4. BP: elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 270.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 270.]
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 270.]

* 5. BP: elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 270.]
Fürgén varázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 270.]
Beizzik a turbómágia. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 270.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 230.]

tf 4 30 fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+2 gonoszság.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-6 szerencse). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 20, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 660 pontot. A következő körben tehát 860 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU FÜGGŐ (1322. TÁRGY)
A ryuku függő egy piciny kék szalra drágakő, melyet egy vékony csiptetővel bárki a fülébe akaszthat. Szalrát már ezer éve nem bányásznak a ryuku anyaországban sem, és előtte is csupán nagy ritkán bukkantak egy-egy gyorsan kimerülő lelőhelyre. Így hát a szalra az idő múlásával egyre értékesebbé válik. Másrészt a ryukuk általában semmilyen fülbevalót nem hordanak, így most ritka nagy szerencséd van, hogy egy ryuku függőt zsákmányoltál. Ha a varázslatos ékszert a füledbe akasztod, +1 sebzést, +2 támadást, +2 védekezést kapsz, valamint minden tulajdonságod megnő eggyel. A függőt csak a 25. tapasztalati szintet elért kalandozók viselhetik.

TERIÁD DOBÓHÁLÓ (1281. TÁRGY)
Miután legyőztél egy teriád vadászt, magadhoz veheted a nála talált tárgyakat. Mivel ezek a teremtmények zsákmányszerző körútjaik során nem sok dolgot hordanak maguknál, többnyire ez a tárgy egy-egy darab teriád dobóháló lesz. Az erős csomózású, a kötélnél erősebb anyagból készült, jókora felületű és borzasztóan nehéz dobóháló olyan, mintha az eddig ismert dobóháló pár mérettel nagyobb kivitelű nagytestvére lenne. A teriádok hosszú karjuknak és izmos felsőtestüknek köszönhetően könnyen az áldozatra vethetik ezt a hálót, de ezek ők, neked nem biztos, hogy menne. Talán némi kísérletezgetéssel lemérhetnéd ezirányú szakképzettséged.

TERIÁD HÁLÓ-CSAPDA (1280. TÁRGY)
Gyakorolsz egy kicsit a teriád dobóhálóval. Eleinte esetlenül, nehézkesen megy a kiszemelt célpont (egy farönk) eltalálása az eszközzel. Furcsállod is, hogy a teriádoknak ennyire könnyedén megy. De aztán egyszercsak ráérzel a dobóháló használatának ízére, és egyre pontosabbak lesznek a dobásaid. Ha élesben is ki akarod próbálni, akkor a FOG <szörny száma> 1280 parancsot add ki, és amint megpillantod a keresett szörnyet, megpróbálod rádobni. Ez 20 TVP-be kerül. A borzasztóan nagy lények ellen persze esélyed sincs ezzel a hálóval.

KARAKTERLAP

Smylie-tt, egy szőke, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din első számú avatárja vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod: Inkvizítori krónikás. Ez az 519. fordulód.

Erő: 64 (98) Szint: 46 Merészség: 7/7 Magasság: 174 cm
IQ: 61 (71) Támadás: 86 Agresszió: 7 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 67 Védekezés: 135 Menekülés: 30 % Életkor: 32/30 év
Egészség: 62 (83) Életpont: 1161/825 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 61 (70) Varázspont: 2771/688 Pénz: 3220 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 66/33 Pszi pont: 358/312 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 40
Eddig összesen 4785 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 80085 TP-t kaptál. Jelenleg 14493624 TP-d van. A következő szinthez még 606376 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Ylgoroth, Shengoroth. A 511. fordulódban 8715 arany került a bankszámládra. 9063 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 1/91 szúrófegyverek: 24/10
vágófegyverek: 2/9 ütőfegyverek: 45/69 (+3%) lőfegyverek: 26/87
dobófegyverek: 35/5 (+5%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/97 2. nyomkövetés: 132/34 (+19%) 3. lopás: 11/50
4. mászás: 23/22 5. csapdakészítés: 28/84 (+6%) 6. csapdaészlelés: 21/40
7. gyógyítás: 79/3 8. titkosírás: 6/44 9. felderítés: 28/66
10. szörnyidomítás: 5/54 11. teológia: 133/9 (+76%) 12. taumaturgia: 120/83 (-778%)
13. szerencsejáték: 5/18 14. versengés: 8/46 15. zene: 3/2
16. szörnyismeret: 26/61 17. pszi: 31/34 (+6%) 18. zárnyitás: 12/41
19. vadászat: 14/7 20. vitalitás: 4/62 21. bányászat: 40/26 (+14%)
22. úszás: 6/6 23. főzés: 2/30 24. csapatmunka: 2/78

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP)
vámpírvér (#257, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) vámpirizáció (#1) Pörhemór köre (#205) (98,24,3) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) szemmelverés (#137) tűzmágia (#157) erőpajzs III (#127)
hatalomvarázs (#220) villámmágia (#227) csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188)
pestisaura (#210) jellemrejtés (#23) Symulf rúnája (#182) szürkeáll. aktiv (#71)
nagyobb agypajzs (#120) tolvajvér (#364) esszenciavédelem (#165) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
28. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
nekromanta csókja (#230), káosz szava (#207), tűzgolyó (#155), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
varázsvédelem (#34), varázsvédelem II (#108), agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
káoszcsapás (#200) >> kardfogú fülemüle (#146) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) Chara-din lesújt (#223) >> Orkhan Thai (#238)
Chara-din lesújt (#223) >> taalru (#249) Chara-din lesújt (#223) >> Notermanthi (#257)
tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236) tűzgolyó (#155) >> ongóliant (#159)
tűzgolyó (#155) >> qwarg rohamosztagos (#242) Chara-din lesújt (#223) >> vezérfarkas (#748)
háló (#186) >> noth szellem (#250) háló (#186) >> férfiak (#998)
háló (#186) >> nők (#999) háló (#186) >> molgan (#284)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377) káosz szava (#207) >> Eruol (#378)
armageddon (#218) >> Techiulan (#400)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Thargodan berzerker (#377) agytaposás (#180) >> Eruol (#378)
védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327) örvénykerítés (#42) >> smaragd drakón (#321)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291)
fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
tompítás (#40) >> taalru (#249) tompítás (#40) >> Zinthurg (#180)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tomboljon a káosz, használj armageddon varázslatot 15 alkalommal! (számláló: 2)
2.) Végezz négy norpadolótikával, puszta szórakozásból! (számláló: 0)
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 arany (#50) 1 angyalok gyűrűje (#529) 1 bogyógránát (#430)
1 csillezsályalevél (#1253) 7 isteni könnycsepp (#260) 17 kaja (#2)
1 lótuszvirág (#447) 1 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360)
1 rézdarab (#70) 3 sötét ital (#284) 1 szvó-ektoplazma (#151)
3 tinta (#101) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüstdarab (#326) 1 fűszertartó (#210) 2 kaktuszbogyó (#429)
20 kátrány (#580) 11 kerek kő (#19) 1 pszi kristály (#618)
5 sárkánypikkely (#292) 2 tükör (#43) 2 vámpírfog (#1221)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(403,69) kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(404,68) érclelőhely, lidércóriás (#401)
(405,67) márvány sárkány (#328), érclelőhely
(406,66) mösze uralkodó (#789)
(407,66) fattylord (#791)
(408,66) életszikla (#621), vámpírféreg (#782)
(409,65) rothadó lián (#427), a 97. labirintus bejárata, a 98. labirintus bejárata, szent tölgyfa (#393), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Anna Bella (2129. kalandozó), Vulaghar (5643. kalandozó)
(409,66) viharóriás barlang (#612), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, márvány sárkány (#328)

Üzenet küldése a karakternek