516. forduló, 518. forduló, Smylie-tt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 27. 9h:24'
EZ A 541. JÁTÉKHETED, 517. FORDULÓD
542. játékheted kezdete: aug. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2785
SZÁMLA : XXXX

SMYLIE-TT KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [423,120] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 pszi követ (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 Fekete Kehelyt (1500 arany).
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+5 tvp ). Az aranytermő erszény 77 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+36 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1221 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+115 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-12 pszi pont.) A tudati jel segítette regenerálódásodat. Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) A lottó 726. hetének nyerőszámai: 15, 18, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 807.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 805.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 803.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 801.]

* 3. KP: elmormolod a 157. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 799.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 797.]

* 5. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 792.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 792.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 790.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 788.]

* 7. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 786.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 784.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+15 erő). [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 782.]

* 8. KP: használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +123 max. életerő, +123 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 777.]

* 9. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 775.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 773.]
Fürgén varázsolsz! [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 771.]

* 10. KP: elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 769.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 767.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+13 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 765.]

vv 70 71 120 elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 764.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 762.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 760.]

vv 364 222 165 elmormolod a 364. varázslatot a 222. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 758.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (2 tüske). [0 pontot használtál fel, van még 758.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 756.]

v 15 429 6 elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új kaktuszbogyó. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 726.]

tno 4 4 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 726.]

kt 430 6 elkészíted a 430. tárgyat (6 darabot)
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen bogyógránátot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 726.]

kb 449 83 453 kiveszel a bankból a 449. tárgyat (83 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 kristályfolyadékot. (Nincs mibe rakni 1 ragasztót.) Kiveszel a bank széfjéből 0 ragasztót. Kiveszel a bank széfjéből 1 mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 726.]

bb 1632 1230 475 beraksz a bankba az 1632. tárgyat (1230 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 sárkány ékkövet. Beraksz a bank széfjébe 1 bruhatagnyelvet. Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 726.]

hh 1269 449 34 használod az 1269. tárgyat a 449. tárgyat a 34. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 13650 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 722.]
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [1 pontot használtál fel, van még 721.]
Leásol elég mélyre. Nem találsz semmi fontosat. [9 pontot használtál fel, van még 712.]

v 181 310 64 elmormolod a 181. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[310,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.

Épületeket látsz: egy Thargodan vegyesbolt (678. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (681. épület.). Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-2 kaja.)
[-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 702.]

ee 99 135 312 eladod a 99. tárgyat a 135. tárgyat a 312. tárgyat
Eladtál 58 fekete gyöngyöt. 348 aranyat kaptál.
Eladtál 147 gyöngymangót. 294 aranyat kaptál.
Eladtál 32 borkonyó bibét. 160 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 702.]

ve 166 34 megveszed a 166. tárgyat 34
Vásároltál 34 ugh mérget. 136 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 702.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[309,63] Továbbmész a város utcáján. Rettegve, lapítva sietsz végig Sárkányverem gusztustalan képződményei között, imádkozol, hogy fel ne ismerjenek. Úgy látszik, az a múltkori, rejtélyes kalandozó, aki a küldetést adta, gyakran jár ide, mert most is épp egy Thargodan illúzió mögött rejtőzködő kalandozóval tárgyal! Lehet, hogy mégis komolyan kéne venni az ajánlatát? (13. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 159, délre 54 mérföldre teljesítheted.)

Van itt egy Thargodan mágustorony (675. épület.). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 692.]

vtn 231 varázslat tanulás: a 231. varázslatot
Óvatosan, életedért reszketve lépsz be az ajtón. Hirtelen a kevéske fény is eltűnik, ahogy egy Thargodan mágus magasodik eléd. Karmai között kékesen izzó energiagömb ugrál, amely nyilván csak arra vár, hogy gazdája parancsára szétégesse a testedet. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: jégoszlop. (ld. enc.) Szorongva távozol, örülsz, hogy túlélted a mágussal való találkozást. [35 pontot használtál fel, van még 657.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[423,120] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Big G hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy lávatavat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes támadás:) Egy Techiulan! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bogyógránátot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bogyógránát. Lövedéked átfúrja a Techiulan fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a Techiulan jobb hátsó lábát. (7 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor súrolod a Techiulan jobb oldalát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A pestisaura 4 ép-t sebez. Többször beletép húsodba a Techiulan. (2 támadástól 416 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a Techiulan bal oldalát. (7 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Baghar korbácsával gyengén megütögeted a Techiulan fekete testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Pestisaurád működik (17 ép-t sebezve). Karmok szántják végig jobb lábadat. (2 támadástól 480 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 996, sebződés: 896, gyógyulás: 264, összesen: -632 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
[10 pontot használtál fel, van még 647.]

h 697 1000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+380 varázspont, -761 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 647.]
Behörpintesz egy adag sötét italt. Már érzed is a hatást. ( +1351 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 647.]

v 198 346 71 elmormolod a 198. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(423,120) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Techiulan (#400)

[346,71] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz.

Találsz egy ében sziklatornyot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy tűzfőnix vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík ében sziklafalon. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A torony tetején találsz egy apró nyílást, ahol behatolsz a félelmetes építmény belsejébe. Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. Félelem markol a szívedbe, ahogy valami felüvölt melletted. Egy ében halálhajcsár!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár jobb lábát. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Baghar korbácsával gyengén megütöd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pestisaurád 12 sebzést okoz. Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 635, sebződés: 24, gyógyulás: 101, összesen: +77 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy zafír drakón!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 242 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón jobb első lábát. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír drakón csontos pofáját. (7 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megpöccinted a zafír drakón testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! A pestisaura 8 ép-t sebez. A zafír drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 6426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 849, sebződés: 26, gyógyulás: 183, összesen: +157 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy Sötétség Hercege!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 308 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 59 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Sötétség Hercege testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Sötétség Hercege jobb lábát. (7 támadással 581 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a Sötétség Hercege jobb karját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled 6 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 jégkristályt. 8400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1049, sebződés: 165, gyógyulás: 233, összesen: +68 ÉP}

Ősi relikviák, Thargodan titkok után kutatsz. Ez az, találtál valamit: 1 szent jogart. [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP] Óvatosan mászol le. Huh, ez micsoda veszélyes kaland volt, csoda, hogy élve megúsztad. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy ősvortex van. Elrakod a távcsövet. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 14 kerek követ. Egészséged TF-elődött.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [72 pontot használtál fel, van még 575.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[345,72] Sivatagba érkeztél. A pusztával ellentétben, itt bőven van légmozgás, ocsmány homokviharok dúlnak. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy tűzfőnix hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy rubin sárkány. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [344,73] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy óriás liánt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Steven McCar formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillezsályát. Észreveszel egy fekete lótuszt. Találsz egy raaba-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Arsa. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 198 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az Arsa ízelt testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (104 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az Arsa ízelt testét. (7 támadással 569 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd az Arsa testét. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Pestisaurád működik (8 ép-t sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 manakristály. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 6 csepp toxylt. 12020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1091, sebződés: 393, gyógyulás: 260, összesen: -133 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 lótuszvirágot. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [344,74] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Syrac Hold lábát masszírozza. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din oltárt. Délre nézve látsz egy ében sziklatornyot. Délnyugatra egy ősvortex van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy márvány sárkány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 418 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 92 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány bal első lábát. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (78 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány sárkány fejét. (7 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütöd a márvány sárkány óriási karmát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Pestisaurád működik (2 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], 3 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 36 arany, -2 ÉP], 10 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1318, sebződés: 404, gyógyulás: 232, összesen: -172 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Egészséged TF-elődött. [73 pontot használtál fel, van még 502.]

m 4 1 1 mozogsz délre, északkeletre, északkeletre
[344,75] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ében sziklatornyot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Steven McCar. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Mire felérsz, patakokban folyik rólad az izzadság. Kifújod magad, aztán bebújsz az ablakon. Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. Valami félelmetes hangon felbődül, és a következő pillanatban egy óriási alak terem előtted. Egy ében halálhajcsár!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az ében halálhajcsár jobb karját. (5 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Baghar korbácsával megcsapod az ében halálhajcsár bal karját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A pestisaura 15 ép-t sebez. Az ében halálhajcsár megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 646, sebződés: 10, gyógyulás: 101, összesen: +91 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy zafír drakón!

Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 224 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. Szerencsére nem hatott rád. (elektromos pajzs védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón jobb szárnyát. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír drakón farkát. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával súrolod a zafír drakón jobb szárnyát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Pestisaurád működik (5 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 6426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 776, sebződés: 26, gyógyulás: 163, összesen: +137 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy Sötétség Hercege!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 308 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 73 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege bal vállát. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Sötétség Hercege testét. (7 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! A pestisaura 18 ép-t sebez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 jégkristályt. 8400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1023, sebződés: 207, gyógyulás: 207, összesen: +0 ÉP}

A falat végigtapogatva, egy ajtóra bukkansz. Mögötte egy kőláda! Óvatosan felnyitod, találsz benne 4 jégkristályt. Óvatosan mászol le. Huh, ez micsoda veszélyes kaland volt, csoda, hogy élve megúsztad. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Chara-din oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Nyugatra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő márvány sárkány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 424 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 68 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 120 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány óriási karmát. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (92 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány sárkány testét. (7 támadással 586 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütöd a márvány sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! A pestisaura 7 ép-t sebez. A márvány sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy pszi kő, 2 vas dobónyíl, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1322, sebződés: 496, gyógyulás: 223, összesen: -273 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [345,74] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Chara-din hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (310,64)-> 3 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy zafír sárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 489 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 114 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány óriási karmát. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány óriási karmát. (7 támadással 562 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával párszor megpöccinted a zafír sárkány testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! A pestisaura 16 ép-t sebez. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó, egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1429, sebződés: 270, gyógyulás: 226, összesen: -44 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [346,73] A terep változik, vörös színű, sivatagos területre érkeztél. Ide még a Thargodanok sem szívesen teszik be a lábukat. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy rubin sárkány. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [89 pontot használtál fel, van még 413.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] A befejezéshez még 880 TU szükséges. [100 pontot használtál fel, van még 313.]

im 0 10 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 313.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 310.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 310.]

* 3. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Elkezdesz építeni egy Chara-din monolitját. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a Chara-din monolitja. 288 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 210.]

* 4. BP: elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 210.]
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 210.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 210.]

* 5. BP: elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 210.]
Beizzik a turbómágia. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 210.]
Beizzik a turbómágia. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 210.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 194 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+2 gonoszság.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-123 max. életerő). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-50 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 1, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 658 pontot. A következő körben tehát 890 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JÉGOSZLOP (231. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A varázslat elmondásakor irtózatos hideg keletkezik a célpont körül, egy bizonyos sugarú környezetében szinte a szó szoros értelmében megfagy a levegő. Amellett, hogy a jégoszlop szintenként D8 sebzést okoz, az ellenfél védettsége is csökken a harc időtartamára 20-szal, akkor is, ha megdobja a mentődobást. A jégoszlop anyagi komponense egy jégkristály, és elmondása 24 VP-be kerül.

KARAKTERLAP

Smylie-tt, egy szőke, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din első számú avatárja vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod: Inkvizítori krónikás. Ez az 517. fordulód.

Erő: 64 (97) Szint: 46 Merészség: 7/7 Magasság: 174 cm
IQ: 61 (70) Támadás: 86 Agresszió: 7 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 67 (66) Védekezés: 128 Menekülés: 30 % Életkor: 32/33 év
Egészség: 61 (81) Életpont: 1239/1103 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 61 (69) Varázspont: 2771/1001 Pénz: 1829 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 66/12 Pszi pont: 358/203 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 40
Eddig összesen 4755 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 114238 TP-t kaptál. Jelenleg 14128503 TP-d van. A következő szinthez még 971497 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Ylgoroth, Shengoroth. A 511. fordulódban 8715 arany került a bankszámládra. 8976 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 1/91 szúrófegyverek: 24/10
vágófegyverek: 2/9 ütőfegyverek: 45/51 (+7%) lőfegyverek: 26/87
dobófegyverek: 34/91 (+6%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/97 (+22%) 2. nyomkövetés: 131/83 (+36%) 3. lopás: 11/50
4. mászás: 23/6 (+18%) 5. csapdakészítés: 28/72 (+6%) 6. csapdaészlelés: 21/40
7. gyógyítás: 79/3 8. titkosírás: 6/44 9. felderítés: 28/66
10. szörnyidomítás: 5/54 11. teológia: 131/1 (+96%) 12. taumaturgia: 120/18 (+24%)
13. szerencsejáték: 5/18 14. versengés: 8/46 15. zene: 3/2
16. szörnyismeret: 26/61 17. pszi: 31/22 (+7%) 18. zárnyitás: 12/41
19. vadászat: 14/7 20. vitalitás: 4/62 21. bányászat: 39/97 (+20%)
22. úszás: 6/6 23. főzés: 2/30 24. csapatmunka: 2/78

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot )
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP)
vámpírvér (#257, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) vámpirizáció (#1) Pörhemór köre (#205) (98,24,3) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) szemmelverés (#137) tűzmágia (#157) erőpajzs III (#127)
hatalomvarázs (#220) villámmágia (#227) csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188)
pestisaura (#210) jellemrejtés (#23) Symulf rúnája (#182) óriáserő (#53)
szürkeáll. aktiv (#71) nagyobb agypajzs (#120) tolvajvér (#364) esszenciavédelem (#165)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
28. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
nekromanta csókja (#230), káosz szava (#207), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
varázsvédelem (#34), varázsvédelem II (#108), agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
káoszcsapás (#200) >> kardfogú fülemüle (#146) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) Chara-din lesújt (#223) >> Orkhan Thai (#238)
Chara-din lesújt (#223) >> taalru (#249) Chara-din lesújt (#223) >> Notermanthi (#257)
tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236) tűzgolyó (#155) >> ongóliant (#159)
tűzgolyó (#155) >> qwarg rohamosztagos (#242) Chara-din lesújt (#223) >> vezérfarkas (#748)
háló (#186) >> noth szellem (#250) háló (#186) >> férfiak (#998)
háló (#186) >> nők (#999) háló (#186) >> molgan (#284)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377) káosz szava (#207) >> Eruol (#378)
armageddon (#218) >> Techiulan (#400)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Thargodan berzerker (#377) agytaposás (#180) >> Eruol (#378)
védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327) örvénykerítés (#42) >> smaragd drakón (#321)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291)
fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
tompítás (#40) >> taalru (#249) tompítás (#40) >> Zinthurg (#180)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tomboljon a káosz, használj armageddon varázslatot 15 alkalommal! (számláló: 0)
2.) Végezz négy norpadolótikával, puszta szórakozásból! (számláló: 0)
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3951 arany (#50) 1 bogyógránát (#430) 32 borkonyó bibe (#312)
1 bruhatagnyelv (#1230) 58 fekete gyöngy (#99) 147 gyöngymangó (#135)
12 isteni könnycsepp (#260) 10 kaja (#2) 1 nyílvessző (#108)
1 quwarg tojás (#360) 3 rézdarab (#70) 1 sallank karom (#128)
1 sárkány ékkő (#1632) 1 sötét ital (#284) 8 spiritusz (#170)
1 szvó-ektoplazma (#151) 3 tinta (#101) 1 tükör (#43)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 csalánvirág (#582) 2 csillezsályalevél (#1253)
2 ezüstdarab (#326) 1 fűszertartó (#210) 10 jégkristály (#593)
5 kaktuszbogyó (#429) 11 kerek kő (#19) 1 kristályfolyadék (#449)
2 lótuszvirág (#447) 1 mágusköpeny (#453) 1 manakristály (#500)
1 pszi kő (#248) 17 sárkánypikkely (#292) 2 Thargodan esszencia (#328)
6 toxyl (#591) 34 ugh méreg (#166) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(344,73) nekrofun (#173), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), művészi porolit (#720), Tharr oltár, csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), érclelőhely, Arsa (#964)
(344,74) művészi porolit (#720), érclelőhely, márvány sárkány (#328)
(344,75) ében sziklatorony (#589), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), ében halálhajcsár (#295), zafír drakón (#320), Sötétség Hercege (#296), érclelőhely, márvány sárkány (#328)
(345,72) művészi porolit (#720), rubin sárkány (#330)
(345,74) oltár, érclelőhely, zafír sárkány (#329)
(346,71) ében sziklatorony (#589), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), ében halálhajcsár (#295), zafír drakón (#320), Sötétség Hercege (#296), érclelőhely
(346,73) rubin sárkány (#330)

Üzenet küldése a karakternek