515. forduló, 517. forduló, Goroda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. okt. 1. 12h:09'
EZ A 549. JÁTÉKHETED, 516. FORDULÓD
550. játékheted kezdete: okt. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5397

GORODA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [237,41] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 pszi kő (eladási ár: 1600 arany, ebből a kezelési költség: 160 arany) ellenértékét.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+108 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+388 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+43 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) A lottó 731. hetének nyerőszámai: 14, 23, 25. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 854.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 852.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 850.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 848.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 846.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 846.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 844.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 842.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 842.]

* 4. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 840.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 838.]

* 5. KP: használod a 69. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 833.]

ef 17 energia fejlesztése 17
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-17 TU.] A befejezéshez még 3882 TU szükséges. [170 pontot használtál fel, van még 663.]

tno 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 663.]

tv 155 támadó/véd. varázslat a 155. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: tűzgolyó. [0 pontot használtál fel, van még 663.]

m 5 6 7 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[236,42] Szűnni nem akar a zöld síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy ragyás burástya!

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal végigmetszed a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy sötét főgnóm!

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét főgnóm testét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 aranygyűrűt. [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy tükörtornyot. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy gothag döglidérc. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 224 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a gothag döglidérc jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a gothag döglidérc jobb oldalát. (6 támadással 551 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 38 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a gothag döglidérc testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. A gothag döglidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a gothag döglidérc rothadó alakját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Karmait felemelve, a gothag döglidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A gothag döglidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 10253 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1665, sebződés: 142, gyógyulás: 32, összesen: -110 ÉP}


(Továbbmész...) [235,42] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tarajos mandrag. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 122 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tarajos mandrag potrohát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a tarajos mandrag torát. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a tarajos mandrag potrohát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. Ocsmány csáprágóját a tarajos mandrag hasadba mélyeszti. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +23 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mérgezett vasnyíl felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mászókampó felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Vámpírölővel jól megszurkálod a tarajos mandrag potrohát. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a tarajos mandrag torát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Fényaurád 6 sebzést okoz. Ocsmány csáprágóját a tarajos mandrag hasadba mélyeszti. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +25 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vadászkés felszínére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A tarajos mandrag csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő varkaudar szablya felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1323, sebződés: 403, gyógyulás: 245, összesen: -158 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+130 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Skinhead előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy tükörtornyot. Északnyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [234,41] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy krathan csontváz nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a krathan csontváz bal karját. (6 támadással 543 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. A fényaura 4 ép-t sebez. Pengéjét vadul forgatva, a krathan csontváz újra meg újra lecsap. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel tökéletesen perforálod a krathan csontváz fejét. (6 támadással 554 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Sajnos nem sikerült a krathan csontváz minden csapását hárítanod. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1274, sebződés: 194, gyógyulás: 199, összesen: +5 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kristálypalotát.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A palota tetején találsz egy tetőbejáratot, ahol behatolsz a fantasztikus építmény belsejébe. Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy átokmurgattyú! Ujjúj! De itt veszélyben vagy! Szíved kalapál, ahogy villámgyorsan lelécelsz. Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig. [100 pontot használtál fel, van még 563.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+122 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 533.]

v 198 202 48 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(234,41) krathan csontváz (#432), kristálypalota (#401)
(235,42) tarajos mandrag (#441), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), Sheran oltár, érclelőhely
(236,42) márványtorony (#175), 28. jellempróba, ragyás burástya (#111), sötét főgnóm (#136), gothag döglidérc (#429)

[202,48] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Látsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 193 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 262 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a Chara-din fattya testét. Kritikus ütés! (2 támadással 84 életpontot sebezve.) A fényaura 26 ép-t sebez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a 7 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) {KCC:} Mjölborg kalapácsával megcsapod a Chara-din fattya jobb oldalát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (20 ép-t sebezve). Az 1 Chara-din fattya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 6, gyógyulás: 6, összesen: +0 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy sallank nyíl és egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 203 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Fényaurád 20 sebzést okoz. A 6 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) {GYD:} Mjölborg kalapácsával megpöccinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A fényaura 31 ép-t sebez. Az 1 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 163 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya jobb karját. Kritikus ütés! (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. {KCC:} Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya testét. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Fényaurád 18 sebzést okoz. A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Mjölborg kalapácsával épp hogy eltalálod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A fényaura 23 ép-t sebez. Az 1 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 11, gyógyulás: 5, összesen: -6 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Notermanthi jön feléd.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 195 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a Notermanthi bal vállát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled 16 pontot sebződik a fényaurától. A Notermanthi mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A Notermanthi szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (185,60)-> 25 arany, -2 ÉP]. 4176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy galachmit, 10 arany, egy fűszertartó és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy kihívás tornyát. Délnyugatra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [60 pontot használtál fel, van még 473.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[201,49] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin!

Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Mjölborg kalapácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy óriáspók!

Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az óriáspók förtelmes fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod az óriáspók testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 696 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 aranygyűrűt. [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP] Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy kihívás tornyát. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebzett ryuku gólem. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a ryuku gólem testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gólem bal karját. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. A ryuku gólem egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) {KCC:} Vámpírölővel jól megszurkálod a ryuku gólem fémes combját. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A ryuku gólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3654 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [200,49] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).

(Továbbmész...) [199,49] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Mnebolath támad rád.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 210 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank nyíl. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Mnebolath támad rád.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 203 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával iszonyatosan megcsapod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigmetszed a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és 5 arany. 1154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy magnetikus praglonc védelmezi a vadászterületét. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő ősdentor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor testét. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod az ősdentor bal lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. Karmait felemelve, az ősdentor meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor bal oldalát. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az ősdentor jobb vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Fényaurád 3 sebzést okoz. Az ősdentor karma a fejed mellett suhan el! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 3944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}

[105 pontot használtál fel, van még 368.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[200,50] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ó! Hiszen ez egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [201,51] Még mindig bozótos. Látsz egy phua-kúpot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Felismered. Ez egy élőholt tigris. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...) [202,52] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztő Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erő tépett ki valamit. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 194 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngymangó és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Valamit kifordít az ásód. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy pszi őselementál támad rád.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi őselementál jobb lábát. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a pszi őselementál bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A pszi őselementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A pszi őselementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Mnebolath jön feléd.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 204 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy taalru készül a lemészárlásodra.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 189 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a taalru fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a taalru tigristestét. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a taalru egyik lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Fényaurád 25 sebzést okoz. A taalru meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (185,60)-> 40 arany, -2 ÉP], 4 gyöngymangó, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 4089 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 464, sebződés: 19, gyógyulás: 6, összesen: -13 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. A következő kincseket találtad: egy vashegyű nyíl, egy szürke bőrkesztyű [szürke bőrkesztyű ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP], 5 rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP], 9 arany és egy ugh méreg [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Demizson előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy friss csatamező van. Elrakod a távcsövet.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [77 pontot használtál fel, van még 291.]

m 6 mozogsz nyugatra
[201,52] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 204 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy ubuk dobónyíl. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy pszi őselementál jön feléd.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál bal oldalát. (2 támadással 189 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A pszi őselementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 192 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya bal oldalát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 259 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvagdalod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Fényaurád 19 sebzést okoz. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Mjölborg kalapácsával megpöccinted a Chara-din fattya jobb oldalát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Fényaurád 19 sebzést okoz. Az 1 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy taalru jön feléd.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 196 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a taalru tigristestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru póklábát. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a taalru tigristestét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (16 ép-t sebezve). A taalru mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (186,61)-> 40 arany, -2 ÉP] és 2 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 20 arany, -2 ÉP]. 4089 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüsttollú nyíl, egy fekete bőrcsizma [fekete bőrcsizma ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy vashegyű nyíl. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[62 pontot használtál fel, van még 229.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 229.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 29 fejleszted a 3. tulajdonságodat 29 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

[29 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A szervezetedet méreg pusztítja (-46 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 18, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a pikkelyes ptog. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól felsőbbrendű életforma helyett a világegyetem legmagasabb rangú entitása. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +66 max. varázspont, +15 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 657 pontot. A következő körben tehát 857 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TARAJOS MANDRAG (441. SZÖRNY)
Ezek az agresszív rovarlények a hangyákéhoz hasonló bolyokban élnek. A tarajos mandragok - a dolgozó hangyák megfelelői - is olyan csáprágókkal vannak felfegyverezve, amely képes még egy esthari vérszopót is komolyan megsebesíteni. A mandragok nyálkás, ragacsos köpete gyakran véglegesen tönkreteheti tárgyaidat.

KARAKTERLAP

Goroda, egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 516. fordulód.

Erő: 72 (83) Szint: 47 Merészség: 8/5 Magasság: 168 cm
IQ: 76 (83) Támadás: 82 Agresszió: 3 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 66 (78) Védekezés: 137 Menekülés: 30 % Életkor: 33/46 év
Egészség: 66 (83) Életpont: 1009/680 Jellem: jó (777) Tul. pont: 4
Szerencse: 74 (90) Varázspont: 2152/206 Pénz: 6380 arany Kép. pont: 75
Tudatpont: 17/0 Pszi pont: 188/216 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 17
Eddig összesen 5961 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 63349 TP-t kaptál. Jelenleg 15145284 TP-d van. A következő szinthez még 1354716 TP szükséges. Trófeáid: drótszőrű mópat, triklem drakolder, Shear'niz'il. A 510. fordulódban 102337 arany került a bankszámládra. 105407 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/48 ökölvívás: 24/0 szúrófegyverek: 41/86 (+2%)
vágófegyverek: 22/15 (+4%) ütőfegyverek: 24/11 (+5%) lőfegyverek: 28/23
dobófegyverek: 32/89 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) (110%) << ököl (#28) (120%) << nitmák kard (#856)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/74 (+22%) 2. nyomkövetés: 123/38 3. mászás: 26/67 (+10%)
4. csapdakészítés: 29/6 5. csapdaészlelés: 31/49 6. gyógyítás: 90/83
7. titkosírás: 8/39 8. felderítés: 24/81 (+6%) 9. szörnyidomítás: 16/75
10. teológia: 107/24 (+39%) 11. taumaturgia: 69/91 (+5%) 12. szerencsejáték: 16/43
13. versengés: 21/73 14. harcművészetek: 21/99 15. zene: 18/60
16. szörnyismeret: 24/93 17. pszi: 21/64 (+2%) 18. zárnyitás: 19/8
19. vadászat: 16/71 20. vitalitás: 3/22 21. bányászat: 33/86 (+1%)
22. úszás: 10/5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer)
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182) fényaura (#211)
kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> fémbontó szójer (#150)
tűzeső (#61) >> autentikus vámpír (#154) energiafolyam (#136) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzeső (#61) >> qwarg rohamosztagos (#242) villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
energiafolyam (#136) >> Eruol (#378)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bumeráng (#249) 24 isteni könnycsepp (#260)
7 kaja (#2) 1 nyílvessző (#108) 4 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 1 vadászkés (#1264) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
413 arany (#50) 1 ezüstshuriken (#327) 1 ezüsttollú nyíl (#363)
2 fűszertartó (#210) 1 galachmit (#310) 4 gyöngymangó (#135)
3 sallank nyíl (#129) 1 ubuk dobónyíl (#138) 2 vashegyű nyíl (#176)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(199,49) Mnebolath (#237), Zinthurg (#180), Thargodan csatamező (#432), 43. jellempróba, Leah oltár, ősdentor (#282)
(200,49) Fairlight rúnaköve, 31. jellempróba
(200,50) bűbájlidérc (#761)
(201,49) márványtorony (#175), nyuhaj karbin (#110), óriáspók (#303), ryuku gólem (#394)
(201,51) phua-kúp (#372), élőholt tigris (#766)
(201,52) Mnebolath (#237), pszi őselementál (#258), Chara-din fattya (#236), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), 45. jellempróba
(202,48) Chara-din fattya (#236), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), 23. jellempróba, oltár
(202,52) Mnebolath (#237), pszi őselementál (#258), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), kihívás tornya (#502), 25. jellempróba, Raia oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)

Üzenet küldése a karakternek