515. forduló, 517. forduló, Bossy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. aug. 25. 15h:09'
EZ A 756. JÁTÉKHETED, 516. FORDULÓD
757. játékheted kezdete: aug. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3279
SZÁMLA : XXXX

BOSSY KALANDJAI


62 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [200,124] koordinátán.
Különös gondolatok kínoznak: Vajon milyen lesz, ha újra eljő hozzád? Vajon újra hoz vérvörös rózsát neked? Vagy kegyvesztetté váltál és csak a halál vár rád? A kezedben lévő rózsa azt sugallja: a halál csak a kezdet...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+562 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+105 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+16 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont). Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
217 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 866.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 864.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 862.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 862.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 860.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 858.]

* 3. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 78. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 858.]
Szupersebesen mormolsz. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 856.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 854.]

kien 1952 kilépés engedélyezése: az 1952. kalandozónak
Engedélyezed K.T.-d egy tagja számára a kilépést. (-1 MXTU.) [0 pontot használtál fel, van még 854.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy névjegykártya elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 834.]

vv 185 73 73 elmormolod a 185. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 832.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 827.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 822.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 822.]

m 8 6 7 mozogsz északra, nyugatra, északnyugatra
[200,123] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Rhiannon előtt. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy purifikátor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával kilukasztod a purifikátor testét. Kritikus ütés! (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a purifikátor ruganyos törzsét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A purifikátor megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 18, gyógyulás: 92, összesen: +74 ÉP}

Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [199,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) Hamar találsz egy rejtekhelyet tárgyaidnak, majd nekiindulsz a tengernek. Egy pillanatra sem tévesztve szem elől a víz alatt sötétlő célpontot, heves karcsapásokkal veted magad a hűvös vízbe. Még látod a tenger fenekét, csak le kell dugnod hozzá a fejed a víz alá. Helyenként kisebb-nagyobb sziklák fedik, arrébb, összefüggő növénytakaró uralja. Egy vízdémon védelmezi a vadászterületét. [védettséged: 31]

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon ocsmány fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 141 életpontot sebezve.) A vízdémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). Kampós acélszigonnyal jól megszúrod a vízdémon testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A vízdémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 130, gyógyulás: 27, összesen: -103 ÉP}

Elégedetten tekintesz a legyőzött ellenfél lassan süllyedő teteme után. Az egyik vízinövény ágas-bogas száraiba gabalyodva néhány értékes tárgyat fedezel fel. A következő kincseket találtad: egy ryuku szablya. Egy szikrázó manahal jön feléd. [védettséged: 31]

Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Fogaival a szikrázó manahal felszakítja mellkasodat. (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +32 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-9 varázspont.)
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 156, gyógyulás: 32, összesen: -124 ÉP}

Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Skinhead, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.


(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+162 életerő.)
Összefutsz Ron the Greywolffal. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy Batharak vállemezét, egy fattylord derékövet, egy háború gyűrűjét, egy jégisten amulettet, egy gránit szimbólumot, egy natharion gömböt, egy óriás fülbevalót, egy ryuku csizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy teriádbőr karkötőt, egy trix amulettet és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy Ylgoroth trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Céllövészeti bemutatót rendezel zöldfülű barátod számára. Öröm nézni, hogy bámulja profizmusodat! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [198,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. [92 pontot használtál fel, van még 723.]

m 7 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre
[197,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy purifikátor császár lehet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvagdalod a purifikátor császár testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Shengoroth karmával végigvagdosod a purifikátor császár testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 császári kesztyű (ld. enc.). Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 purifikátor hájat. 3451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 843, sebződés: 51, gyógyulás: 202, összesen: +151 ÉP}

Látsz egy borkonyó cserjét. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [198,120] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebzett csataremák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a csataremák testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a csataremák testét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápjaival a csataremák lecsap a jobb karodra. (12 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 108, gyógyulás: 116, összesen: +8 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. [14 pontot használtál fel, van még 709.]

kb 2 15 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 15 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 709.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 709.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[199,119] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar iszákos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (38 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar iszákos bal lábát. (6 támadással 351 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a varkaudar iszákos bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 53, gyógyulás: 97, összesen: +44 ÉP}

Utad során felfedezel egy manilla-fát. Utad során felfedezel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar hírnök jön feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 79 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 9, gyógyulás: 52, összesen: +43 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy borzalmas varkaudar támad rád.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot vesztettél. Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Elszántan ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 104 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a borzalmas varkaudar bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 vasérc. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 15, gyógyulás: 19, összesen: +4 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.

Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 78 életpontot sebeztél. 3 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar hírnök testét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást.

Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Elszántan ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök nyakát. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar hírnök izmos felkarját. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot vesztettél. Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 85 életpontot sebeztél. 10 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 31, gyógyulás: 14, összesen: -17 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy nőstény varkaudar jön feléd.

Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a nőstény varkaudar testét. (6 támadással 323 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. 16 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a nőstény varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 18, gyógyulás: 21, összesen: +3 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 aranygyűrű és 4 pular kristály. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Találsz egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillagbozótost. Utad során felfedezel egy pézsmatököt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Rhiannon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy óriás liánt. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol Ezüstkarom. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy drakolder gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy két kard szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy kyorg vállpántot, egy ogre övet, egy olimpiai aranymedált, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku csizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy Tharr Keresztjét, egy tünde tegezt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy eszement trappoló trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Céltáblát pakolsz elő, aztán mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz egy göndör ősz hajú, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Fairlight követője. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy natharion gömböt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy rubin fülbevalót, egy ryuku csizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar iszákos trófea, egy nőstény varkaudar trófea és egy varkaudar hadúr trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Egy élőholt sullár a hátasa. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Izsák . Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Céllövészeti bemutatót rendezel zöldfülű barátod számára. Öröm nézni, hogy bámulja profizmusodat! Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi táborát. Körszakálla és bajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkányvállapot, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy ogre övet, egy örökkéval. topázát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy teknősbőr nadrágot, egy vámpírkesztyűt és egy vámpírvértet visel. Felszerelését egy entitás manifesztum trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg gigász trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.

(Továbbmész...) [200,118] Az erdőt síkság váltja fel. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Találsz egy álomvirágot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Véres Holló orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy zoloboo sámán. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a zoloboo sámán csontos karját. Kritikus ütés! (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. 15 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 49, gyógyulás: 21, összesen: -28 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összeakadsz egy rövid ősz hajú, apró szemű troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Chara-din eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy káosz szimbólumot, egy natharion gömböt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy Rhatt páncélját, egy rinóbőr övet, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku karvédőt, egy ryuku vadászinget és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy ősdentor trófea, egy bűbájlidérc trófea és egy taalru trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy sullár! Málhásállata egy karmos tankány. Elég egy mentális pillantás aurájára: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Összeismerkedtek. Az ő neve Mennydörgő. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Céllövészeti bemutatót rendezel zöldfülű barátod számára. Öröm nézni, hogy bámulja profizmusodat! Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [201,117] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csataremák közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák testét. Kritikus ütés! (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával végigvagdosod a csataremák testét. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 99 életpontot sebeztél. 43 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a csataremák bal vállát. Kritikus ütés! (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +20 ÉP.) Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a csataremák feléd kúszó csápját. Kritikus ütés! (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1190, sebződés: 207, gyógyulás: 165, összesen: -42 ÉP}

Látsz egy ovimon-bokrot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Véres Holló, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [66 pontot használtál fel, van még 643.]

m 2 mozogsz keletre
[202,117] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar katona nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 30 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar katona testét. Kritikus ütés! (6 támadással 455 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a varkaudar katona jobb karját. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar katona testét. Kritikus ütés! (5 támadással 400 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a varkaudar katona kivillanó vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 varkaudar csontot. 6080 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1234, sebződés: 254, gyógyulás: 201, összesen: -53 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar bal oldalát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst gyűrű. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 11, gyógyulás: 100, összesen: +89 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar íjász testét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 45, gyógyulás: 74, összesen: +29 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy göcsörtös bunkó, 3 nyílvessző, egy díszes rézpajzs, egy bőrsisak és egy kígyóbőr kesztyű. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. 37 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 31, gyógyulás: 40, összesen: +9 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal oldalát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 93 életpontot sebeztél. 29 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 18, gyógyulás: 29, összesen: +11 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar íjász jön feléd.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával alaposan megvágod a varkaudar íjász nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 78 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 27, gyógyulás: 20, összesen: -7 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy nőstény varkaudar intéz feléd kihívást.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a nőstény varkaudar bal lábát. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 7 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a nőstény varkaudar nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A nőstény varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 38, gyógyulás: 16, összesen: -22 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 rézgolyó, 5 ugh méreg, egy ezüstshuriken, 11 arany és egy sámán gyógykenőcs. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Látsz egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Rowena előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy bíborcserjét. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [52 pontot használtál fel, van még 591.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 591.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(197,121) purifikátor császár (#393), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(198,120) 255. jellempróba, Tharr oltár, csataremák (#694)
(198,122) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(199,119) varkaudar iszákos (#688), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar hírnök (#686), borzalmas varkaudar (#166), nőstény varkaudar (#689), varkaudar falu (#1109), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), Ezüstkarom (2745. kalandozó), Izsák (3828. kalandozó), egy alakváltó férfi
(199,123) vízdémon (#408), szikrázó manahal (#705), ryuku hajóroncs (#1163), művészi porolit (#720), Ron the Greywolf (5110. kalandozó)
(200,118) Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), zoloboo sámánok (#230), Mennydörgő (3793. kalandozó)
(200,123) művészi porolit (#720), purifikátorok (#157)
(201,117) csataremák (#694), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, 255. jellempróba, művészi porolit (#720)
(202,117) varkaudar katona (#691), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar íjász (#687), nőstény varkaudar (#689), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623)

[144,61] Épületek tűnnek fel.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). Utad során felfedezed egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi táborát. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkánycsizmát, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy arany sárkányvértet, egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy olimpiai rubinmedált, egy óriás fülbevalót, egy örökkévaló holdkőjét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy Zt'tuzzarxn trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy bazaltelementál. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 581.]

tk 44 1864 többszemélyes kaland 44 1864
Nézzük, hányan érkeztek már meg: még senki. Amint ideér Judás Dor Blazeer, a szervező, a csapat indulhat is kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 581.]

szk 230 187 157 keresed a 230. szörnyet a 187. szörnyet a 157. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy részeg kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 581.]

bb 152 331 1113 beraksz a bankba a 152. tárgyat (331 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 1 mutáns csontot. Beraksz a bank széfjébe 1 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 581.]

at 1864 15 TU-t adsz át az 1864. kalandozónak 15
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 15 TU árán átcsúsztatsz 15 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 581.]

at 3894 8 TU-t adsz át a 3894. kalandozónak 8
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 8 TU árán átcsúsztatsz 8 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 581.]

in 1864 467 575 leírod az 1864. kalandozónak a 467. szörnyet az 575. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bo'adhun lidérc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mithril kardot. [0 pontot használtál fel, van még 581.]

in 1864 502 594 leírod az 1864. kalandozónak az 502. szörnyet az 594. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Éjvadász. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gravia övét. [0 pontot használtál fel, van még 581.]

in 1864 500 638 leírod az 1864. kalandozónak az 500. szörnyet a 638. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Fehér Özvegy. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Káoszkígyót. [0 pontot használtál fel, van még 581.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 578.]

* 2. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-48 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 578.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-48 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 578.]
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 48 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 578.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 65 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 538.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 25 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 498.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.)

[40 pontot használtál fel, van még 458.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 418.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 378.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 338.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 298.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 258.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 218.]

tf 1 18 fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[18 pontot használtál fel, van még 200.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 12, 6.
Elmúlt a vízlélegzés hatása. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a pikkelyes ptog. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 657 pontot. A következő körben tehát 857 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NÉVJEGYKÁRTYA (1846. TÁRGY)
Táborbontás közben egy furcsa kis papírdarab akad a kezed ügyébe. Furcsállod, nem emlékszel, hogy ilyened lett volna korábban. Egy üzenet is van rajta: "Köszönjük becses adományát, melyet felajánlott az Árnymanó Rehabilitált Nyugdíjasok Mozgáskorlátozott Egyletének Narkolepsziás Önkéntesek Köre (Á.R.NY.M.E.N.Ő.K) részére. Küldeményét kézbesítettük a megfelelő helyre. Amennyiben további adomány felajánlásával szeretné támogatni társulatunkat, úgy keresse meg az ön közvetlen összekötőjét vagy a társulat bármely tagját. Vagy csak táborozzon frekventált helyen és MI lépünk kapcsolatba önnel." A lap alján pedig cikornyás betűkkel egy aláírás. Egy ideig bután nézel a kártyára, forgatod hátha más értelmes dolgot is találsz rajta. De semmi. Aztán egyszer csak leesik. Téged KIRABOLTAK! Dúlsz-fúlsz mérgedben... Hirtelen nem látod mit vittek el, majd ha lecsillapodsz utánanézel. Addig is azon kapod magad, hogy a kártyát elsüllyeszted zsebedben, hátha összehoz a tettessel a balsors (az Ő balsorsára) - ha már úgyis ott hagyta az aláírását, de persze elképzelhető, hogy időközben elhagyod valahol. Amennyiben te magad is tagja vagy ennek az ÁRNYMENŐK KT-nak úgy lehetőséged van a tudati energiákkal és némi tintával ilyen üzeneteket szerkeszteni. Ehhez nem kell más, mint kiadnod a KT [1846] [mennyiség] parancsot. Egy névjegykártya elkészítéséhez 1 TVP és 1 tinta szükséges.

CSÁSZÁRI KESZTYŰ (723. TÁRGY)
Micsoda ősi relikvia! A nyulak módjára szaporodó purifikátorok felett istenekként uralkodnak a purifikátor császárok, ezek az óriásira nőtt intelligens egyedek. Azonban még közülük is, százból, ha egynél megtalálható ez az ős-purifikátor hájból készült szent ereklye. Viselésekor 6-ot ad a pusztakezes sebzésedhez, és 4-et a védettségedhez.

KARAKTERLAP

Bossy, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf nő vagy. Fekete a bőröd. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 516. fordulód.

Erő: 60 (64) Szint: 32 Merészség: 10/5 Magasság: 163 cm
IQ: 51 (71) Támadás: 50 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 44 (49) Védekezés: 105 Menekülés: 30 % Életkor: 159/207 év
Egészség: 53 (71) Életpont: 539/510 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 49 (62) Varázspont: 1458/9 Pénz: 1515 arany Kép. pont: 59
Tudatpont: 82/8 Pszi pont: 320/148 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 30
Eddig összesen 5388 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 38218 TP-t kaptál. Jelenleg 4320805 TP-d van. A következő szinthez még 179195 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar katona, csataremák, vark. kardtáncos. A 500. fordulódban 5793 arany került a bankszámládra. 6256 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/76 (+8%) ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 23/39
vágófegyverek: 36/73 (+14%) ütőfegyverek: 30/30 lőfegyverek: 32/92 (+4%)
dobófegyverek: 28/56 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) (160%) << vasalt bunkó (#181) << csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/12 2. nyomkövetés: 178/14 (+30%) 3. lopás: 1/31
4. mászás: 13/9 5. csapdakészítés: 34/97 (+6%) 6. csapdaészlelés: 12/6
7. gyógyítás: 84/34 (+20%) 8. titkosírás: 19/54 9. felderítés: 37/50 (+14%)
10. szörnyidomítás: 16/91 11. teológia: 70/44 (+22%) 12. taumaturgia: 76/31 (+25%)
13. szerencsejáték: 6/85 14. versengés: 21/66 15. zene: 14/17
16. szörnyismeret: 86/75 17. pszi: 29/44 (+12%) 18. zárnyitás: 10/95
19. vadászat: 24/15 20. vitalitás: 2/15 21. bányászat: 32/23
22. úszás: 16/78 (+14%) 23. főzés: 11/8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot )
elfogod óriás patkányt (#42) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219)
mászol max. 250 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), öregedést okozó lények (#9095), mélység fattya (#199), Judás Dor Blazeer (#1864), 9966. szövetség (#9966) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), elf (#2), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +47 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +42 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
láth. észlelése (#78) esszenciavédelem (#165) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
fehér glóbusz (#47), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> orgoró (#170)
tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> quwarg anyakirálynő (#269)
vakító fény (#43) >> varkaudar hírnök (#686) villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691)
villámcsapás (#50) >> purifikátor császár (#393)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
azért a támadás... (221)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
Sheran óvó keze (298)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 236 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2371.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 fekete gyöngy (#99) 1 halcsont (#390) 1 isteni könnycsepp (#260)
5 madártoll (#112) 1 mutáns csont (#331) 1 vérvörös rózsa (#1622)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 2 aranygyűrű (#193) 1 borkonyó bibe (#312)
1 bőrsisak (#57) 1 császári kesztyű (#723) 1 díszes rézpajzs (#84)
2 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstshuriken (#327)
1 göcsörtös bunkó (#123) 8 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
7 nyílvessző (#108) 4 pular kristály (#239) 4 purifikátor háj (#269)
3 rézgolyó (#343) 1 rövid íj (#107) 1 ryuku szablya (#695)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 5 ugh méreg (#166) 60 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(144,61) maffia bank (#705), ezüst mágustorony (#706), Ördögi Kör (#710), Trikornis Futárszolgálat (#712), főutca (#399), nekrofun (#173), 44. többszemélyes kaland, egy alakváltó férfi

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2009.08.25 12:03 Változások a számládon! 200 zsetont átutaltak a(z) 2242. számláról!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha a BB vagy KB parancs 3. paraméterének 518-at adsz meg, akkor azzal azt jelzed, hogy a tudati kincstárba (518-as képesség) raksz be vagy veszel ki tárgyat, nem a széfbe. Épp ezért ha a normál széfbe az 518-as tárgyat akarod pakolni, akkor azt ne a 3. paraméterben add meg.
* Elkészült az Árnymenők KT tárgya, a névjegykártya (1846-os tárgy).
* A tünde tegez KFeléskor most már nem foglal slotot.

Üzenet küldése a karakternek