514. forduló, 516. forduló, Goroda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. szept. 27. 9h:10'
EZ A 549. JÁTÉKHETED, 515. FORDULÓD
550. játékheted kezdete: okt. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5397

GORODA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,31] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 pszi követ (1500 arany kikiáltási áron), 80 sárkánypikkelyt (1600 arany kikiáltási áron), 30 ében tobozt (3000 arany kikiáltási áron), 15 szvó-ektoplazmát (300 arany kikiáltási áron), 108 derit láncszemet (1000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 2. napján találkozol egy hosszú ősz hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy kristályrendet, egy lidérckoronát, egy mithril kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ogre övet, egy őselemek köpenyét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy Tharr Keresztjét, egy tűzúr csizmáját, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy ryuku gólem trófea, egy Notermanthi trófea és egy magnetikus praglonc trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: éjfekete kardról vörös vércsepp csapódik a porba. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Folytatod utadat.
A 2. napon összeakadsz Vay Deckerrel. Raia személyes tanácsadója. Egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy derit sodronynadrágot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy kabutót, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy ogre övet, egy örökkéval. zafírját, egy őselemek köpenyét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy Quwaxotix trófea, egy pengekarú nitmák trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Auráját érzékelve máris tudod, ő is jó. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Látod rajta, hogy a KÍ nagy ismerője, ezért a kellő tisztelettel közeledsz hozzá, majd meghajoltok egymással szemben. Á, szóval, ő is meglátta benned a tudás szikráját! "Üdvözöllek, nagy tudású mester!" - köszöntöd, majd megkérded, hogy nem tanítana-e. Sajnos, nemet mond. Ajjaj, van mit tanulnod e nagy harcművésztől! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Aggódva veszed észre, hogy a múltkori csípés nyoma mennyire duzzadt. Kezelni kéne valamivel. Milyen kár, hogy nem figyeltél jobban annak idején édesanyádra, aki a különféle kenőcsöket készítette. Most tudnál mihez kezdeni, s nem kéne itt ülnöd kétségek közepette. Legalább segítene valaki... S ekkor érzed, hogy egy fényes burok vesz körül, emberek, elfek, kobuderák hajolnak feléd, mindegyik ugyanolyan jelvényt visel. Mormolnak valamit, s a duzzanat apadni kezd, egyre kisebb és kisebb lesz. S mikor végleg eltűnik, Te is felébredsz.
Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+107 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+696 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+43 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 853.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 851.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 849.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 847.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 845.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 845.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 843.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 841.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 841.]

* 4. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 839.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 837.]

* 5. KP: használod a 69. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 832.]

kf 425 2 kézbeveszed/felveszed a 425. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól a pengepajzsot fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 832.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[186,31] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy csapat őrjáratozó katona közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 138 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrjáratozó katona bal lábát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. {KCC:} Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 260 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az őrjáratozó katona jobb lábát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Bár ügyesen védekezel, a 9 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (8 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd az őrjáratozó katona jobb oldalát. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (5 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az 5 őrjáratozó katona száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (184,32)-> 40 arany, -2 ÉP]. 9280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 985, sebződés: 113, gyógyulás: 17, összesen: -96 ÉP}

Egyesek azt híresztelik, a király kalandozókat kíván a seregébe toborozni.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[244,42] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy vastagbőrű mutak. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 67 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a vastagbőrű mutak testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 636 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 49 életpontot sebeztél. 49 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a vastagbőrű mutak jobb első lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +26 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 93 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5230 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 923, sebződés: 246, gyógyulás: 83, összesen: -163 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+112 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nothar cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet.
[29 pontot használtál fel, van még 803.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+121 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 773.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[243,42] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy homogén artikula. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 242 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a homogén artikula testét. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a homogén artikula testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Fényaurád 14 sebzést okoz. Csőrével a homogén artikula belemar kézfejedbe. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 71 életpontot vesztettél. A homogén artikula nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod a homogén artikula testét. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a homogén artikula bamba madárfejét. Kritikus ütés! (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Csőrét a homogén artikula hasadba döfi. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 70 életpontot vesztettél. A homogén artikula ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1206, sebződés: 361, gyógyulás: 218, összesen: -143 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+119 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Találsz egy pézsmatököt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy Fairlight avatárja orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Felfedeztél egy vaskohót. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [242,42] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Rhiannon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy chaktra vadászeb nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 148 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 491 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a chaktra vadászeb jobb első lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A fényaura 5 ép-t sebez. Karmával néhányszor a chaktra vadászeb megcsapja a fejedet. (2 támadástól 208 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +42 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a chaktra vadászeb, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A fényaura 5 ép-t sebez. Karmával néhányszor a chaktra vadászeb megcsapja a fejedet. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +34 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Véres nyál csordul ki a chaktra vadászeb száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9129 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1544, sebződés: 441, gyógyulás: 260, összesen: -181 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+115 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [241,42] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy lidérctűz közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 113 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 74 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 90 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 107 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Nem találtad el. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Nem találtad el! Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 115 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 438, gyógyulás: 83, összesen: -355 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+120 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+114 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+119 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy esthari vérszopó. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 143 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az esthari vérszopó testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod az esthari vérszopó fejét. (6 támadással 440 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 67 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az esthari vérszopó bal első lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Az esthari vérszopó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Előremozdulva, az esthari vérszopó kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 182 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +37 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd az esthari vérszopó bal első lábát. (6 támadással 488 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Fényaurád 12 sebzést okoz. Karmával néhányszor az esthari vérszopó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Előremozdulva, az esthari vérszopó kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1452, sebződés: 423, gyógyulás: 234, összesen: -189 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+130 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+130 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [71 pontot használtál fel, van még 702.]

m 6 mozogsz nyugatra
[240,42] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Észreveszel egy szabályos kör alapú, oszlopokkal határolt, lekövezett romos építményt. Középen megrongált oltár áll. A környéke - szerencsére - csöndes, és kihalt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pézsmatököt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Red Stone, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy homogén artikula. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 238 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a homogén artikula gyapjas testét. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a homogén artikula testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. A homogén artikula belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 72 életpontot vesztettél. Nyelvével a homogén artikula eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd a homogén artikula gyapjas testét. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a homogén artikula testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Erősen belecsíp az oldaladba a homogén artikula. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 70 életpontot vesztettél. A homogén artikula ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1101, sebződés: 358, gyógyulás: 217, összesen: -141 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+120 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [17 pontot használtál fel, van még 685.]

v 198 190 60 elmormolod a 198. varázslatot
Túl nagy távolságot adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 685.]

v 163 364 64 elmormolod a 163. varázslatot
Itt nincs térkapu. [0 pontot használtál fel, van még 685.]

m 7 5 7 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[239,41] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy bosszantó apróság nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen van rajta.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bosszantó apróság bal oldalát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a bosszantó apróság fejét. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. Kritikus ütés! (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A fényaura 13 ép-t sebez. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-12 varázspont.) Túlbuzgó szabó módjára a bosszantó apróság összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Félrehajolsz, de a bosszantó apróság karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A lény idődet lopja (-17 TVP). A bosszantó apróság farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Vámpírölővel jól megszurkálod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a bosszantó apróság karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bosszantó apróság, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-10 varázspont.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Karmait felemelve, a bosszantó apróság meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-17 TVP). A bosszantó apróság farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig).
Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1285, sebződés: 373, gyógyulás: 244, összesen: -129 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+129 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [238,42] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy animált korall került az utadba. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az animált korall egyik csápját. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod az animált korall testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az animált korall testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted az animált korall porózus testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az animált korall egyik csápját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 132, gyógyulás: 29, összesen: -103 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+124 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték.

(Továbbmész...) [237,41] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy gothag döglidérc. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 223 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a gothag döglidérc bal oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 478 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a gothag döglidérc rothadó alakját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fényaurád 26 sebzést okoz. A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Karmait felemelve, a gothag döglidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a gothag döglidérc jobb lábát. (6 támadással 458 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a gothag döglidérc testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled 18 pontot sebződik a fényaurától. A gothag döglidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A gothag döglidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1426, sebződés: 105, gyógyulás: 26, összesen: -79 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [46 pontot használtál fel, van még 605.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+119 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 575.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 575.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 575.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 191 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 535.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 151 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 495.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 111 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 455.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 71 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 415.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 31 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 375.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 335.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 295.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 255.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 215.]

tf 3 15 fejleszted a 3. tulajdonságodat 15 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [15 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-58 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 17, 14.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 656 pontot. A következő körben tehát 856 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HOMOGÉN ARTIKULA (434. SZÖRNY)
Nagytestű, hatlábú, szőrös lény, amelynek madárfeje furcsán pislogva szemléli a környezetét. A homogén artikulák ellenségesek minden fajjal szemben, amely mérete nem tér el jelentősen az övékétől. Több évezredes fejlődésük alatt a természet jócskán felszerelte őket spontán védekező képességekkel, amelyek közül a vastag gyapjas szőr sebzésfelfogó hatása még a legcsekélyebb. Szerencsére, a homogén artikula nagy, gyapjas szőrzetének is megvan hátránya, amely a lény sebezhető pontját jelenti - csak meg kell ezt találnod!

CHAKTRA VADÁSZEB (459. SZÖRNY)
A hajdanvolt Esthar birodalom papjainak kedvenc "háziállata" volt ez a nagymacska testbe bújt ragadozó. Az élelemszerző vadászatokon aknázták ki nem mindennapi képességeit. Izmos, ruganyos mozgásával hamar utolérte, éles karmaival pedig pillanatok alatt a földre terítette kiszemelt prédáját, majd mielőtt az még újra menekülni próbálhatott volna, két sárgás szemfogával átharapta áldozata torkát. Ezek a régen még idomítható állatok azóta teljesen megváltoztak, manapság már nem tartoznak engedelmességgel senkinek sem (legalábbis eddig még nem akadt erre érdemes illető). Egész nap a kietlen vidékeket róják, és a bennük rejlő mérhetetlen agresszivitásnak átadva tudatukat, minden jött-ment kalandozót megtámadnak.

BOSSZANTÓ APRÓSÁG (452. SZÖRNY)
Amikor T. Vlagyimir először kalandozott az Esthar Császárság területén, fennhéjázva "bosszantó apróságnak" nevezte el ezeket a négy méter magas, páncélozott, csupa fog és karom ölőgépeket. A tömzsi, pókszerű teremtmény testéből néha nyálkás állkapcsok lövellnek elő, gyilkos fertőzéseket hordó fogaikkal le-lecsapva rád, miközben a karmok és ollók lesújtanak rád, és pillanatok alatt szétszaggatnak. És akkor még nem is említettük a lény hihetetlenül undorító mágikus képességeit... Ha túl is éled a találkozást, a kellemetlenségeket még hetekig nyögöd utána. Bosszantó apróság? A legtöbben nem így neveznék...

ANIMÁLT KORALL (445. SZÖRNY)
Az óceánok mélyéről megidézett óriási korallszörnyeket egyértelműen a natharion papok számlájára kell írni. Hogy hogyan voltak képesek ezek a tengeri növények a szárazföldön életben maradni, sőt, mozogni és szaporodni, rejtély - bár annyi biztos, hogy ehhez az evolúciónak vajmi kevés köze van, inkább a mágia lesz érte felelős, mint már annyi mindenért. Ezek a húsevő életmódra áttért, sajátos intelligenciával bíró óriásnövények veszedelmes ellenfelek, főleg, mert porózus szerkezetükön a szúrófegyver akadály nélkül hatol át, így azzal nem mész semmire. Óvakodj a kputtyintásuktól, amely taumaturgiádat csökkentheti permanensen! (E képességük miatt csak akkor támadod meg őket, ha FT parancsot adsz ki rá!) Ellenállóak a mágia több formájával és a vámpirizációval szemben is, de persze mint a legtöbb lénynek, nekik is megvan a gyenge pontjuk.

KARAKTERLAP

Goroda, egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 515. fordulód.

Erő: 72 (83) Szint: 46 Merészség: 8/5 Magasság: 168 cm
IQ: 75 (82) Támadás: 81 Agresszió: 3 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 66 (78) Védekezés: 137 Menekülés: 30 % Életkor: 33/46 év
Egészség: 66 (83) Életpont: 994/710 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 74 (90) Varázspont: 2086/483 Pénz: 4527 arany Kép. pont: 71
Tudatpont: 17/17 Pszi pont: 188/210 Halhatatlanság: 11 %
Eddig összesen 5939 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23639 TP-t kaptál. Jelenleg 15081935 TP-d van. A következő szinthez még 18065 TP szükséges. Trófeáid: drótszőrű mópat, triklem drakolder, Shear'niz'il. A 510. fordulódban 102337 arany került a bankszámládra. 104895 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/48 ökölvívás: 24/0 szúrófegyverek: 41/84 (+3%)
vágófegyverek: 22/11 (+4%) ütőfegyverek: 24/6 (+4%) lőfegyverek: 28/23
dobófegyverek: 32/87 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) (110%) << ököl (#28) (120%) << nitmák kard (#856)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/52 2. nyomkövetés: 123/38 (+5%) 3. mászás: 26/57
4. csapdakészítés: 29/6 5. csapdaészlelés: 31/49 6. gyógyítás: 90/83
7. titkosírás: 8/39 8. felderítés: 24/75 9. szörnyidomítás: 16/75
10. teológia: 106/85 (+35%) 11. taumaturgia: 69/86 (+1%) 12. szerencsejáték: 16/43
13. versengés: 21/73 14. harcművészetek: 21/99 15. zene: 18/60
16. szörnyismeret: 24/93 17. pszi: 21/62 (+2%) 18. zárnyitás: 19/8
19. vadászat: 16/71 20. vitalitás: 3/22 21. bányászat: 33/85 (+2%)
22. úszás: 10/5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer)
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182) fényaura (#211)
kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> fémbontó szójer (#150)
tűzeső (#61) >> autentikus vámpír (#154) energiafolyam (#136) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzeső (#61) >> qwarg rohamosztagos (#242) villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
energiafolyam (#136) >> Eruol (#378)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 álompor (#396) 5 bumeráng (#249)
11 gyöngymangó (#135) 10 kaja (#2) 1 nyílvessző (#108)
18 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
81 arany (#50) 1 isteni könnycsepp (#260)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(237,41) 31. jellempróba, gothag döglidérc (#429)
(238,42) animált korall (#445), 39. jellempróba, Tharr oltár
(239,41) bosszantó apróság (#452), 25. jellempróba, Tharr oltár
(240,42) pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), Chara-din monolitja (#534), oltár, 43. jellempróba, művészi porolit (#720), érclelőhely, homogén artikula (#434)
(241,42) lidérctűz (#457), 22. jellempróba, Tharr oltár, esthari vérszopó (#431)
(242,42) 43. jellempróba, Tharr oltár, művészi porolit (#720), chaktra vadászebek (#459)
(243,42) homogén artikula (#434), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 50. jellempróba, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(244,42) vastagbőrű mutak (#442), nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), Leah oltár

Üzenet küldése a karakternek