513. forduló, 515. forduló, Zdenyek Vozáb összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. máj. 6. 12h:05'
EZ A 1139. JÁTÉKHETED, 514. FORDULÓD
1140. játékheted kezdete: máj. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3539

ZDENYEK VOZÁB KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,69] koordinátán.
Mortrose, amikor összefutottatok, adott neked 4 zöld üveget. Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Alig szenderedsz el, máris arra eszmélsz, hogy csaholó bolhakutyák vesznek körül. Megpróbálsz lesújtani fegyvereddel, de mindig épp ütőtávolságon kívül maradnak - úgy látszik, terelgetnek valamerre. Követed őket. Hamarosan egy kőkupachoz értek. Valaha egy oltár lehetett, de hogy melyik istené, nem igazán tudod megmondani. Ahogy vizsgálódsz, hirtelen egy ködszerű kép jelenik meg az oltár felett. Egy apró, erdei tündérkére emlékeztető lény képe. Magas, izgatott hangon kezd csivitelni. Arról beszél, hogy ő Sheran, a természet istenének küldötte, és szeretné, ha az oltárt újjáépítenéd. Már épp hozzálátna, hogy elmondja, milyen áldozatot mutass be Sherannak, hogy kapcsolatba tudj vele lépni, amikor magadhoz térsz, és kiderül, hogy mindez csak álom volt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+562 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+119 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: vps 60 0 0 VP spórolása: 60
Félreraktunk, letiltottunk neked 60 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 777.]

* 2. KP: vv 71 70 116 elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 116. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 775. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 774.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 772. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: vv 26 165 188 elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-32 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 770. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 770.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 770.]

* 4. KP: vv 59 63 178 elmormolod az 59. varázslatot a 63. varázslatot a 178. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-32 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 768. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-32 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 766. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-32 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 764. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: vv 161 76 78 elmormolod a 161. varázslatot a 76. varázslatot a 78. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sáfránypor). [0 pontot használtál fel, van még 764.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 manifeszt.nyúlvány). [0 pontot használtál fel, van még 764.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 762. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. KP: vv 19 11 88 elmormolod a 19. varázslatot a 11. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-32 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 760. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-32 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 758. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 758.]

* 7. KP: vv 224 182 184 elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 758.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 756. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 754. Kapsz 1 VP-t.]

* 8. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 744. Kapsz 6 VP-t.]

ek 180 13 t. energia kisütése: 180 13
A Bugyorból merítesz tudati erőt (+13 TU). [91 pontot használtál fel, van még 653. Kapsz 54 VP-t.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-32 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 648. Kapsz 3 VP-t.]

t 290 1 támadod a 290. szörnyet
FT 290 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[107,67] Az erdőt dombvidék váltja fel. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szeppent rákfatty közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a szeppent rákfatty bal első lábát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 243 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty bal első lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szeppent rákfatty ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Felfedeztél egy vaskohót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Észreveszel egy manóodút. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
[12 pontot használtál fel, van még 636. Kapsz 7 VP-t.]

v 198 111 75 elmormolod a 198. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

106 107 108
66
67
68
(107,67) szeppent rákfatty (#186), vaskohó (#155), 43. jellempróba, manóodú (#698), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely

[111,75] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy!

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz Solidagoval. Leah ministránsa. Egy alligátorbőr cipőt, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy réztornyot, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tankány karmot, egy tirik-hun medált, egy varkaudarölő éremet és egy vassisakot visel. Ruházatát egy proteinsólyom trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Tguarkhan trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy sullár a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz, mint Te.
{Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy fejsze (ld. enc.)} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 626. Kapsz 6 VP-t.]

be 190 bemész a 190. titkos labirintusba
Hosszas kutakodás után rálelsz az elrejtett teleportra, amely ki tudja, hova repíthet el egy szempillantás alatt. Talán Healfallba, a varkaudarok városába? Odabent sötét van. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted az infralátás varázslatot! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-32 varázspont.] Erőd TF-elődött. Szorongással vegyes izgatottsággal teszed meg az első néhány lépést. Dacosan, mindenre elszántan átlépsz a térkapun. [5 pontot használtál fel, van még 621. Kapsz 3 VP-t.]

lm 4 5 17 mozogsz 4 5 17
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.]
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [4. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy vadász varkaudar lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal alaposan megvágod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [5. PONT.] Hamarosan egy vark. nekromantát pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vark. nekromanta nyakát. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 236 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a vark. nekromanta bal karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A vark. nekromanta feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}


Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [6. PONT.]
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [10. PONT.]
Bekukkantasz a kis terembe. [11. PONT.] Hamarosan egy varkaudar bajnokot pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy energiapajzs varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 17 életpontot vesztettél. A szörny szemeivel rád bámul. (A tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a varkaudar bajnok jobb lábát. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 227 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal megcsapod a varkaudar bajnok jobb karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


Innét egy lépcső vezet lefelé. Ügyelve, hogy meg ne csússzál, lecammogsz. [17. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.]
[54 pontot használtál fel, van még 567. Kapsz 32 VP-t.]

lm 6 7 16 mozogsz 6 7 16
Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [2. PONT.]
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [3. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Újabb kanyar! [4. PONT.]
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [5. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [6. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 24 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [7. PONT.] Hamarosan egy nómenklatúrát pillantasz meg. Itt csata lesz.

Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nómenklatúra jobb oldalát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 253 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal eltalálod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra csápol, de mindhiába. A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}


A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [5. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. [8. PONT.]
A fenébe! Egy zsákutca. [16. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről.
[60 pontot használtál fel, van még 507. Kapsz 36 VP-t.]

lm 13 11 15 mozogsz 13 11 15
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [13. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 1 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [12. PONT.]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [11. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nómenklatúra. Itt csata lesz.

Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nómenklatúra nyálkás tömegét. Kritikus ütés! (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal megcsapod a nómenklatúra testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}


Bekukkantasz a kis terembe. [12. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [14. PONT.]
Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [15. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.]
[36 pontot használtál fel, van még 471. Kapsz 21 VP-t.]

lm 15 14 13 mozogsz 15 14 13
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [2. PONT.] Hamarosan egy sírlidércet pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [3. PONT.]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [4. PONT.]
Haladsz előre. [5. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [6. PONT.] Hirtelen egy sírlidércet veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [7. PONT.]
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [8. PONT.]
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [15. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik?
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [7. PONT.]
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [8. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [10. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [14. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről.
Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [10. PONT.]
Haladsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [11. PONT.]
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [12. PONT.] Kétségbeesetten felkiáltasz, amikor lábaid alól kicsusszan a talaj, és az aljaláthatatlan mélységbe zuhansz. Vagyis csak zuhannál, ha nem sikerült volna elkapni a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [13. PONT.] A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. A láda belsejéből kattanás hallatszik, és gomolygó fehér füst emelkedik fel. Belélegezted! (-1 erő.) A szörnyű gáztól köhögni kezdesz. (-13 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 Khór kesztyűje (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Ha nem is a kardot, de egy kesztyűt találtál a legendás vezértől. Most ennyivel kell beérned. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
[96 pontot használtál fel, van még 375. Kapsz 57 VP-t.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 373. Kapsz 1 VP-t.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[112,75] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hmm, csak egy földsárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a földsárkány testét. Kritikus ütés! (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal megütöd a földsárkány bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A földsárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 smaragdkő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van!

(Továbbmész...) [113,74] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pattanóböde. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a pattanóböde testét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A pattanóböde szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Felfedeztél egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt! Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [114,73] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg királynő lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő bal vállát. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősvillám varázslat. 244 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal megcsapod a quwarg királynő torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [36 pontot használtál fel, van még 337. Kapsz 21 VP-t.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[115,74] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy emberevő. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal végigmetszed az emberevő jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy mutáns kopó előtt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [116,74] Továbbra is alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar felderítő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar felderítő fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a varkaudar felderítő bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [117,74] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ramirez Espanza, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy oltárt. Elenios híveié.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.

[36 pontot használtál fel, van még 301. Kapsz 21 VP-t.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[118,74] Ez már a tenger! Kényelmesen úszni kezdesz. A víz kellemesen meleg, cápáknak semmi jele. Aztán ráébredsz, hogy ez nem is valódi tenger, hanem csak egy tengerszem. Bájos!


(Továbbmész...) [119,74] Az új terep hegyvidék. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során felfedezel egy vaskohót. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy tűzfőnix. Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy troll bányász közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 24 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a troll bányász testét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a troll bányász jobb karját. (7 támadással 497 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a troll bányász jobb vállát. (7 támadással 208 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A troll bányász újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-20 életpont)! A troll bányász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 071 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 863, sebződés: 149, gyógyulás: 0, összesen: -149 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+113 életerő). [-32 varázspont.] Erőd TF-elődött. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [120,73] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.

Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Fekete Köpeny előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [41 pontot használtál fel, van még 260. Kapsz 24 VP-t.]

ek 503 97 69 t. energia kisütése: 503 97 69
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121
72
73
74
75
76
(111,75) a 190. labirintus bejárata, világítótorony (#156), nekrofun (#173), érclelőhely, Solidago (1822. kalandozó), vadász varkaudar (#108), vark. nekromanta (#173), varkaudar bajnok (#190), nómenklatúra (#158), sírlidérc (#172)
(112,75) földsárkány (#359), művészi porolit (#720), érclelőhely
(113,74) pattanóböde (#145), vaskohó (#155), érclelőhely
(114,73) quwarg királynő (#153), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 32. jellempróba
(115,74) emberevő (#119), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely
(116,74) varkaudar felderítő (#7133), érclelőhely
(117,74) törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), Elenios oltár, érclelőhely
(119,74) Dornodon oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, troll bányászok (#679)
(120,73) Fairlight oltár, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), érclelőhely

[97,69] Ritka erdő váltja fel a hegyvidéki terepet.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Abdul irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Van itt egy sámánkunyhó (767. épület.).
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 255. Kapsz 3 VP-t.]

be 767 bemész a 767. épületbe
Belépve megpillantod a kunyhó közepén égő tüzet, amely mellett egy görnyedt alak ücsörög. Egy varkaudar sámán. Érkeztedre rádemeli tekintetét.
A sámán a tűz mellett kuporog, mikor belépsz.
[2 000 tapasztalati pontot kaptál.] - Úgy tűnik, itt sem a kardot őrizték. Khórtól sok ereklye fennmaradt. Ha van még benned kitartás, felkutathatsz egy másik helyet is...

3 10 12
1
16 17
4 7 9
2
18 13
8 15 14
5 6
11 19 20
33 30
26 21 22
34 35
38 29 27
25 24
37 36
32 31 28 23
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 191. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 69, délre 12 mérföldre található.

Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 250. Kapsz 3 VP-t.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy purifikátor császárt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 346 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy gyóntatás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (4 támadással 252 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 214 életpontot sebeztél. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 948, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

[-72 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 240. Kapsz 6 VP-t.]

ef 15 510 energia fejlesztése 15
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-11 TU.] [77 pontot használtál fel, van még 163. Kapsz 46 VP-t.]

ek 180 15 t. energia kisütése: 180 15
A Bugyorból merítesz tudati erőt (+15 TU). [105 pontot használtál fel, van még 58. Kapsz 63 VP-t.]

ef 15 510 energia fejlesztése 15
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 2. Kapsz 33 VP-t.]

* 1. BP: vpf 60 0 0 VP elővétele: 60
Felszabadítottunk neked 60 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: v 181 73 59 elmormolod a 181. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: be 376 0 0 bemész a szentélybe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 4. BP: v 228 669 0 elmormolod a 228. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 5. BP: v 228 568 0 elmormolod a 228. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 6. BP: v 228 593 0 elmormolod a 228. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 7. BP: v 228 594 0 elmormolod a 228. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 8. BP: v 228 595 0 elmormolod a 228. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 9. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -3. Kapsz 3 VP-t.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 510 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 25, 28.
A végletekig kimerülten rogysz le: szerencsére kiképzésed megtette a hatását. (+1 max. életerő.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 655 pontot. A következő körben tehát 652 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FEJSZE (1240. TÁRGY)
Bár a fejsze elsősorban a favágóknak hasznos tárgy, nem a magadfajta kalandozóknak, mégis elégedettséggel tölt el, hogy most már te is képes lennél bármikor egy ilyet összerakni. Ki tudja, hátha szükséged lesz rá a jövőben valamikor. Talán mert a fejsze remek dobófegyver is, 1d5+12-t sebez.
Most pedig az összeállítás: egy bot kell a nyélnek, 10 vasérc a fejnek, 4 pirkit a vaskohó felfűtéséhez, ahol mindez elkészíthető. A KT 1240 parancs 20 TVP-nyi időt emészt fel.

KHÓR KESZTYŰJE (1746. TÁRGY)
A legendás varkaudar hős, Khór viselte ezt az adamantitból készült, mágikus kesztyűt. Amikor kezedre húzod, a fém úgy viselkedik, mint egy kitinpáncélos rovar, az illesztések elcsúsznak, a fémpikkelyek megmozdulnak és az egész kesztyű átrendeződik, mégpedig úgy, hogy a legjobban illeszkedjen a kezedre. Ha Khór kesztyűjét hordod, védettséged 8-cal, erőd pedig 5-tel nő meg. Egy ilyen relikviát biztosan soha nem adsz át másnak.

TROLL BÁNYÁSZ (679. LÉNY)
Hogy mi mutat igazán jól egy trollon? Egy hátára vetett csákány, vagy egy, a szájáig megtömött zsák, melynek aranyrögök, vagy adamantit rudak nyomják kifelé az oldalát, biztos hogy nem tartozik ezen dolgok közé. Valójában ez a lehető legtermészetellenesebb dolgok egyike. Márpedig a Roxat közeli hegység buckáit mostanában ellepték ezek a gazdagságról álmodó egyedek. A bányászathoz persze kevesebbet kanyítanak, mint mondjuk egy lila brekk. Az információ, miszerint az itt húzódó földalatti labirintusrendszer minden idők legbecsesebb kincseit rejti, a helyi kocsmában kapott lábra, majd gyors futótűzként terjedt a törzsvendégek között. A vége pedig ez lett: a kapzsiság által vérszomjassá vált trollok ölni lennének képesek azért, hogy a kincseskamra tartalma az övék lehessen. (A troll bányász nem SZörnyKereshető.)

KARAKTERLAP

Zdenyek Vozáb, egy fekete, copfos hajú, félszemű árnymanó férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Dornodon személyes testőrként szolgáló avatárja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: csaták bajnoka (321). Ez az 514. fordulód.

Erő: 84 Szint: 51 Merészség: 9/5 Magasság: 109 cm
IQ: 72 Támadás: 50 Agresszió: 3 Testsúly: 31 kg
Ügyesség: 73 Védekezés: 80 Menekülés: 30 % Életkor: 33/38 év
Egészség: 72 Életpont: 964/933 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 81 (90) Varázspont: 3398/577 Pénz: 22195 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 15/7 Pszi pont: 358/660 Halhatatlanság: 15 %
Eddig összesen 5414 szörnyet (15 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 16 963 TP-t kaptál. Jelenleg 28 196 439 TP-d van. A következő szinthez még 3 803 561 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, nekromanta kóborló, káoszdémon. A 494. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5150 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/25 ökölvívás: 3/0 vágófegyverek: 31/82 (+3%)
ütőfegyverek: 51/61 lőfegyverek: 40/38 (+1%) dobófegyverek: 2/66

Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); tüske (#22) (18 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
97,69 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 120,73
Kedvenc táborhely: 97,69
Kisebb kívánság: legutóbb 2003. évben 7. hónapban.
JLKzott minoszkúpok: 90, 91, 88, 87, 86, 85, 93, 84

SZÁMLÁLÓK
Kontinuum tágítás 29/4 Max életkor 110 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 60/19 2. nyomkövetés: 134/90 (+14%) 3. lopás: 20/26
4. mászás: 33/94 5. csapdakészítés: 31/4 (+6%) 6. csapdaészlelés: 33/42 (+36%)
7. gyógyítás: 73/96 8. titkosírás: 31/27 9. felderítés: 37/28 (+24%)
10. szörnyidomítás: 11/88 11. teológia: 210/76 (+13%) 12. taumaturgia: 149/91 (+11%)
13. szerencsejáték: 2/37 14. versengés: 14/75 15. harcművészetek: 7/33
16. zene: 6/85 17. szörnyismeret: 39/29 18. pszi: 34/48 (+3%)
19. zárnyitás: 23/21 20. vadászat: 12/46 21. vitalitás: 2/65
22. bányászat: 37/23 (+9%) 23. úszás: 9/5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 84
1. sebzés bónusz: 2 8. képességpont: 4 10. vp regeneráció: 3 11. kincskeresés: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre)
totem 90% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 627. fémet, vagy jobbat
készítesz kulcskarikát (#648) (max. 2 darabot, csak egyszer)
mászol max. 999 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), lélekelementál (#319), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), sötét ölész (#314), Rém (#315), lidércúr (#252), Ylgoroth (#332), Folrang (#331), kreiton idéző (#510), tleikan főbíra (#512), halált okozó lények (#9098), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544), vércápa sámán (#281), quwargok (#9093), purifikátor császár (#393), aranyfecske (#283), manaelementál (#290)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
gonoszok (#988), q. rohamosztagos (#242), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Asylux csapdája (#233, 20 VP) elnyelés (#236, 35 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
sötét rítus (#131, 30 VP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
tűzvihar (#175, 30 VP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
lidércidézés (#219, 30 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
meditáció (#250, 0 VP) pajzszúzás (#251, 24 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
vámpírvér (#257, 0 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 32 vp; taumaturgia: 24 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
becsületjel (#158) (316) Pörhemór köre (#205) (106,17,3) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
az elme fölénye (#116) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse III (#59) erőpajzs II (#63)
tárgyvédelem (#178) láth. észlelése (#78) Symulf rúnája (#182) varázsszem (#184)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
31. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
Asylux csapdája (#233)
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20)
varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), energiapajzs (#103), oldás (#372), gázpajzs (#467)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 38, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
Asylux csapdája (#233) >> elemi pulzátor (#440) Asylux csapdája (#233) >> púpos zsokarg (#451)
Asylux csapdája (#233) >> szellemdarázs (#481) Asylux csapdája (#233) >> kreiton bűvölő (#506)
pusztító végzet (#106) >> tleikan házőrző (#507) háló (#186) >> sötét ülnök (#508)
izomernyesztés (#33) >> tleikan hadúr (#509) Asylux csapdája (#233) >> kreiton idéző (#510)
pusztító végzet (#106) >> tleikan behemót (#511) pusztító végzet (#106) >> tleikan főbíra (#512)
pusztító végzet (#106) >> Éjvadász (#502) pusztító végzet (#106) >> hájas okerón (#462)
pusztító végzet (#106) >> hótarantula (#464) puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
Asylux csapdája (#233) >> shokara bogár (#436) Asylux csapdája (#233) >> algaleioda (#474)
pusztító végzet (#106) >> rubin góliát (#473) Asylux csapdája (#233) >> tüskés totemblarg (#482)
pusztító végzet (#106) >> tleikan hajadon (#533) pusztító végzet (#106) >> tleikan ölőművész (#535)
pusztító végzet (#106) >> kreiton lich (#536) pusztító végzet (#106) >> manaelementál (#290)
pusztító végzet (#106) >> kreiton jótündér (#538) pusztító végzet (#106) >> tűzrája (#531)
pajzszúzás (#251) >> pszionikus entitás (#553) armageddon (#218) >> Morghatal A'ton (#544)
háló (#186) >> káoszdémon (#547) Asylux csapdája (#233) >> kreiton átokmester (#537)
Asylux csapdája (#233) >> mutánsféreg (#554) pusztító végzet (#106) >> tleikan amazon (#534)
háló (#186) >> káoszszellem (#472) bo'adhun csapás (#266) >> Zinthurg (#180)
pusztító végzet (#106) >> bumshir óriásmacska (#492) pusztító végzet (#106) >> purifikátor császár (#393)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 38, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> Nateilena úrnő (#404) varázsvédelem II (#108) >> káoszszellem (#472)
lidércidézés (#219) >> kreiton idéző (#510)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az elmúlt idők legendás páncéljait sokszor ősi hüllők gyomrában találhatod meg. Végezz 10 csupaszbőrű macloghhal, hátha szerencséd lesz! (számláló: 9)
2.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval!
3.) Teljes immunitás tűzre? Minden ilyen varázstárgyat meg kell semmisíteni. Hozz számomra 3 vörös immunitáskövet, és zúzd apró darabokra oltáromnál!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 29 (limit: 861), pontszámod: 0.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 6. kategóriában a XVI. olimpián.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 királynő, 1 élőholt, 2 vadász, 2 parafenomén, 2 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 32 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 67 TU szükséges.)

TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (493. FORDULÓD ÓTA)
8707 arany
3 adamantit érme (#762) 1 agvari manafókusz (#890) 2 aranyfétis (#766)
5 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 2 aranytű (#272)
1 árnyékkulcs (#566) 6 artikula bélhólyag (#927) 1 ásó (#34)
3 bo'adhun aranygömb (#757) 1 bronz nyakörv (#761) 1 bűvölt kristály (#775)
4 csalánvirág (#582) $1 csontszablya ($64) 2 daleb.kristálykulcs (#980)
1 dalebg.kristályvért (#564) 1 Daramoula pálcája (#950) 9 deus ex machina (#1)
12 dlathog kőzet (#829) 1 drag'kór fülkarika (#871) 1 drag'kór lábvédő (#870)
1 drag'kór var.könyv (#869) 1 dramoan kő (#967) 10 ében toboz (#578)
2 esthari rubin (#748) $1 ezüst karkötő ($158) 14 ezüstdarab (#326)
5 ezüstlevél (#759) 4 fiatalság itala (#473) 6 főnixtoll (#563)
1 gólemgyűrű (#866) 1 gyémánt fétisrúd (#758) 1 gyémántplazma (#910)
2 gyöngymangó (#135) 4 halálhozó talizmán (#813) 1 Harcosok Könyve (#719)
1 hosszú íj (#111) 2 idézőszőnyeg (#771) 2 jáde rakshallion (#749)
1 jégisten amulett (#1087) 32 kaja (#2) 4 káosztiara (#765)
$3 kék orchidea ($68) 2 kij tekercs (#784) 1 korinthai talizmán (#814)
1 krapixlon fürdőruha (#454) 1 kreiton agy (#1142) 2 kreiton esszencia (#892)
2 kreiton fókusz (#853) 1 Krossan párnája (#876) 6 küklopsz szem (#643)
15 kvazár (#244) 3 kyorg lepel (#770) 1 kyorg rúnakorong (#767)
1 kyorgölő buzogány (#881) 1 kyorgölő penge (#875) 1 lad tekercs (#785)
7 lótuszvirág (#447) 2 Luthius karkötője (#527) 2 malachit füzér (#755)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 4 mihlanil érme (#764) 1 moa stuki (#413)
1 moa töltő (#525) 1 mordaith kesztyű (#1012) 1 mordaith vállvédő (#1015)
1 Morgan szilánkja (#508) 1 natharion talizmán (#867) 1 nyers zafír (#752)
20 nyílvessző (#108) 8 obszidián kereszt (#756) 1 óriás fülbevaló (#614)
$1 ork csodaszer ($1228) 1 ősmágus fülbevalója (#608) 19 pirkit (#153)
1 pukkanó tűcsapda (#336) 2 quwarg igazgyöngy (#912) 25 quwarg tojás (#360)
1 regeneráló öv (#882) 4 rítusónix (#751) 1 ro'galhal lánc (#763)
1 rogalhal csuklópánt (#891) 1 rothasztó talizmán (#815) 1 roxati zárfaló (#314)
1 Rughar gyűrűje (#518) 11 sallank karom (#128) 6 skorpiókarom (#911)
1 smaragd karkötő (#707) 1 szeksztáns (#32) 1 szöges bunkó (#8)
15 szürke briliáns (#908) 1 teknősesszencia (#702) 1 Tokan esszenciája (#880)
7 toxyl üvegcse (#592) 1 triton szigony (#1472) 1 Tudás Könyve (#567)
2 tükör (#43) 2 türkiz karika (#750) 7 uzbány csőr (#169)
49 varányszem (#30) 3 varkaudar látógömb (#1107) 99 víz (#27)
10 vizestömlő (#3) 2 xirnox szív (#213) 181 Thargodan esszencia (#328)
1 karbin plazma (#199) 1 fekete gyöngy (#99) 2 berzerker tüske (#713)
1 drag'kór vért (#872) 17 Éjvadász karma (#847)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199) 1 quwarg tojás (#360)
1 rókafarok (#124) 1 sullár hólyag (#168) 1 tükör (#43)
1 varányszem (#30) 1 vashegyű nyíl (#176) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
510 arany (#50) 1 álompor (#396) 4 kaktusztüske (#114)
1 Khór kesztyűje (#1746) 8 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
2 purifikátor háj (#269) 1 smaragdkő (#678) 5 ugh méreg (#166)


Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Korlátozzuk a sziklozug ragu működését annak érdekében, hogy egy idő után más főzött étel is alternatívaw lehessen a karaktereknek. Ezentúl a sziklozug ragu nem növeli a szakértelmeket, ha azok egy bizonyos szint felett vannak. Ez a szint szakértelmenként változó, így most felsoroljuk őket.
A sziklozug ragu nem növel, ha a szakértelem
500 felett van: mászás, hajózás, gyógyítás, szörnyidomítás, szerencsejáték, versengés, harcművészetek, szkanderozás, szörnyismeret, zárnyitás,. vitalitás, bányászat, úszás, főzés, ordítás
1000 felett van: csapdakészítés, csapdaészlelés, titkosírás, felderítés, vadászat, testépítés
1200 felett van: nyomkövetés, ősteológia, őstaumaturgia
1600 felett van: lopás
2500 felett van: rejtőzködés, teológia, taumaturgia, zene, pszi
A csapatmunkát egyátalán nem növeli.

Üzenet küldése a karakternek