Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. máj. 6. 12h:05' EZ A 1139. JÁTÉKHETED, 514. FORDULÓD 1140. játékheted kezdete: máj. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3539 |
* 1. KP: vps 60 0 0 | VP spórolása: 60 |
* 2. KP: vv 71 70 116 | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 116. varázslatot |
* 3. KP: vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: vv 59 63 178 | elmormolod az 59. varázslatot a 63. varázslatot a 178. varázslatot |
* 5. KP: vv 161 76 78 | elmormolod a 161. varázslatot a 76. varázslatot a 78. varázslatot |
* 6. KP: vv 19 11 88 | elmormolod a 19. varázslatot a 11. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: vv 224 182 184 | elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot |
* 8. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
ek 180 13 | t. energia kisütése: 180 13 |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
t 290 1 | támadod a 290. szörnyet |
m 2 | mozogsz keletre |
A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a szeppent rákfatty bal első lábát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 243 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty bal első lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szeppent rákfatty ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
v 198 111 75 | elmormolod a 198. varázslatot |
106 | 107 | 108 | |
66 | |
|
|
67 | |
|
|
68 | |
|
|
[111,75] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy!
be 190 | bemész a 190. titkos labirintusba |
lm 4 5 17 | mozogsz 4 5 17 |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal alaposan megvágod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vark. nekromanta nyakát. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 236 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a vark. nekromanta bal karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A vark. nekromanta feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy energiapajzs varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 17 életpontot vesztettél. A szörny szemeivel rád bámul. (A tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a varkaudar bajnok jobb lábát. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 227 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal megcsapod a varkaudar bajnok jobb karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
lm 6 7 16 | mozogsz 6 7 16 |
Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nómenklatúra jobb oldalát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 253 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal eltalálod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra csápol, de mindhiába. A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
lm 13 11 15 | mozogsz 13 11 15 |
Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nómenklatúra nyálkás tömegét. Kritikus ütés! (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal megcsapod a nómenklatúra testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
lm 15 14 13 | mozogsz 15 14 13 |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a földsárkány testét. Kritikus ütés! (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal megütöd a földsárkány bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A földsárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 smaragdkő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [113,74] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pattanóböde. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a pattanóböde testét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A pattanóböde szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [114,73] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg királynő lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő bal vállát. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősvillám varázslat. 244 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal megcsapod a quwarg királynő torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal végigmetszed az emberevő jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [116,74] Továbbra is alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar felderítő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar felderítő fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a varkaudar felderítő bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [117,74] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ramirez Espanza, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy oltárt. Elenios híveié.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [119,74] Az új terep hegyvidék. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során felfedezel egy vaskohót. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy tűzfőnix. Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy troll bányász közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 24 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a troll bányász testét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a troll bányász jobb karját. (7 támadással 497 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a troll bányász jobb vállát. (7 támadással 208 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A troll bányász újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-20 életpont)! A troll bányász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 071 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 863, sebződés: 149, gyógyulás: 0, összesen: -149 ÉP}
(Továbbmész...) [120,73] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.
ek 503 97 69 | t. energia kisütése: 503 97 69 |
110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | |
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[97,69] Ritka erdő váltja fel a hegyvidéki terepet.
be 767 | bemész a 767. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 250. Kapsz 3 VP-t.]
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 346 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy gyóntatás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (4 támadással 252 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 214 életpontot sebeztél. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 948, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
ef 15 510 | energia fejlesztése 15 |
ek 180 15 | t. energia kisütése: 180 15 |
ef 15 510 | energia fejlesztése 15 |
* 1. BP: vpf 60 0 0 | VP elővétele: 60 |
* 2. BP: v 181 73 59 | elmormolod a 181. varázslatot |
* 3. BP: be 376 0 0 | bemész a szentélybe |
* 4. BP: v 228 669 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 5. BP: v 228 568 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 6. BP: v 228 593 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 7. BP: v 228 594 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 8. BP: v 228 595 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 9. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
FEJSZE (1240. TÁRGY) Bár a fejsze elsősorban a favágóknak hasznos tárgy, nem a magadfajta kalandozóknak, mégis elégedettséggel tölt el, hogy most már te is képes lennél bármikor egy ilyet összerakni. Ki tudja, hátha szükséged lesz rá a jövőben valamikor. Talán mert a fejsze remek dobófegyver is, 1d5+12-t sebez. Most pedig az összeállítás: egy bot kell a nyélnek, 10 vasérc a fejnek, 4 pirkit a vaskohó felfűtéséhez, ahol mindez elkészíthető. A KT 1240 parancs 20 TVP-nyi időt emészt fel. |
KHÓR KESZTYŰJE (1746. TÁRGY) A legendás varkaudar hős, Khór viselte ezt az adamantitból készült, mágikus kesztyűt. Amikor kezedre húzod, a fém úgy viselkedik, mint egy kitinpáncélos rovar, az illesztések elcsúsznak, a fémpikkelyek megmozdulnak és az egész kesztyű átrendeződik, mégpedig úgy, hogy a legjobban illeszkedjen a kezedre. Ha Khór kesztyűjét hordod, védettséged 8-cal, erőd pedig 5-tel nő meg. Egy ilyen relikviát biztosan soha nem adsz át másnak. |
TROLL BÁNYÁSZ (679. LÉNY) Hogy mi mutat igazán jól egy trollon? Egy hátára vetett csákány, vagy egy, a szájáig megtömött zsák, melynek aranyrögök, vagy adamantit rudak nyomják kifelé az oldalát, biztos hogy nem tartozik ezen dolgok közé. Valójában ez a lehető legtermészetellenesebb dolgok egyike. Márpedig a Roxat közeli hegység buckáit mostanában ellepték ezek a gazdagságról álmodó egyedek. A bányászathoz persze kevesebbet kanyítanak, mint mondjuk egy lila brekk. Az információ, miszerint az itt húzódó földalatti labirintusrendszer minden idők legbecsesebb kincseit rejti, a helyi kocsmában kapott lábra, majd gyors futótűzként terjedt a törzsvendégek között. A vége pedig ez lett: a kapzsiság által vérszomjassá vált trollok ölni lennének képesek azért, hogy a kincseskamra tartalma az övék lehessen. (A troll bányász nem SZörnyKereshető.) |
Erő: | 84 | Szint: | 51 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 109 cm |
IQ: | 72 | Támadás: | 50 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 31 kg |
Ügyesség: | 73 | Védekezés: | 80 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/38 év |
Egészség: | 72 | Életpont: | 964/933 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 81 (90) | Varázspont: | 3398/577 | Pénz: | 22195 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 15/7 | Pszi pont: | 358/660 | Halhatatlanság: | 15 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/25 | ökölvívás: | 3/0 | vágófegyverek: | 31/82 (+3%) |
ütőfegyverek: | 51/61 | lőfegyverek: | 40/38 (+1%) | dobófegyverek: | 2/66 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); tüske (#22) (18 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
97,69 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 120,73 |
Kedvenc táborhely: 97,69 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2003. évben 7. hónapban. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 91, 88, 87, 86, 85, 93, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Kontinuum tágítás 29/4 | Max életkor 110 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 60/19 | 2. nyomkövetés: | 134/90 (+14%) | 3. lopás: | 20/26 |
4. mászás: | 33/94 | 5. csapdakészítés: | 31/4 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 33/42 (+36%) |
7. gyógyítás: | 73/96 | 8. titkosírás: | 31/27 | 9. felderítés: | 37/28 (+24%) |
10. szörnyidomítás: | 11/88 | 11. teológia: | 210/76 (+13%) | 12. taumaturgia: | 149/91 (+11%) |
13. szerencsejáték: | 2/37 | 14. versengés: | 14/75 | 15. harcművészetek: | 7/33 |
16. zene: | 6/85 | 17. szörnyismeret: | 39/29 | 18. pszi: | 34/48 (+3%) |
19. zárnyitás: | 23/21 | 20. vadászat: | 12/46 | 21. vitalitás: | 2/65 |
22. bányászat: | 37/23 (+9%) | 23. úszás: | 9/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 84 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 8. képességpont: 4 | 10. vp regeneráció: 3 | 11. kincskeresés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 90% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 627. fémet, vagy jobbat |
készítesz kulcskarikát (#648) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 999 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), lélekelementál (#319), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), sötét ölész (#314), Rém (#315), lidércúr (#252), Ylgoroth (#332), Folrang (#331), kreiton idéző (#510), tleikan főbíra (#512), halált okozó lények (#9098), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544), vércápa sámán (#281), quwargok (#9093), purifikátor császár (#393), aranyfecske (#283), manaelementál (#290) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
gonoszok (#988), q. rohamosztagos (#242), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 32 vp; taumaturgia: 24 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
becsületjel (#158) (316) | Pörhemór köre (#205) (106,17,3) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
az elme fölénye (#116) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | erőpajzs II (#63) |
tárgyvédelem (#178) | láth. észlelése (#78) | Symulf rúnája (#182) | varázsszem (#184) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
31. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), energiapajzs (#103), oldás (#372), gázpajzs (#467) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 38, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | >> | elemi pulzátor (#440) | Asylux csapdája (#233) | >> | púpos zsokarg (#451) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | szellemdarázs (#481) | Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
izomernyesztés (#33) | >> | tleikan hadúr (#509) | Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton idéző (#510) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan behemót (#511) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Éjvadász (#502) | pusztító végzet (#106) | >> | hájas okerón (#462) | |
pusztító végzet (#106) | >> | hótarantula (#464) | puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | shokara bogár (#436) | Asylux csapdája (#233) | >> | algaleioda (#474) | |
pusztító végzet (#106) | >> | rubin góliát (#473) | Asylux csapdája (#233) | >> | tüskés totemblarg (#482) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan hajadon (#533) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan ölőművész (#535) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton lich (#536) | pusztító végzet (#106) | >> | manaelementál (#290) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton jótündér (#538) | pusztító végzet (#106) | >> | tűzrája (#531) | |
pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | armageddon (#218) | >> | Morghatal A'ton (#544) | |
háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton átokmester (#537) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | mutánsféreg (#554) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan amazon (#534) | |
háló (#186) | >> | káoszszellem (#472) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Zinthurg (#180) | |
pusztító végzet (#106) | >> | bumshir óriásmacska (#492) | pusztító végzet (#106) | >> | purifikátor császár (#393) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 38, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | varázsvédelem II (#108) | >> | káoszszellem (#472) | |
lidércidézés (#219) | >> | kreiton idéző (#510) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az elmúlt idők legendás páncéljait sokszor ősi hüllők gyomrában találhatod meg. Végezz 10 csupaszbőrű macloghhal, hátha szerencséd lesz! (számláló: 9) |
2.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Teljes immunitás tűzre? Minden ilyen varázstárgyat meg kell semmisíteni. Hozz számomra 3 vörös immunitáskövet, és zúzd apró darabokra oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 29 (limit: 861), pontszámod: 0. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 6. kategóriában a XVI. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 királynő, 1 élőholt, 2 vadász, 2 parafenomén, 2 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 32 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 67 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sullár hólyag (#168) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varányszem (#30) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
510 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 4 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | Khór kesztyűje (#1746) | 8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
2 | purifikátor háj (#269) | 1 | smaragdkő (#678) | 5 | ugh méreg (#166) |