513. forduló, 515. forduló, Dr. Dragon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 23. 10h:47'
EZ A 577. JÁTÉKHETED, 514. FORDULÓD
578. játékheted kezdete: jan. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2048
SZÁMLA : XXXX

DR. DRAGON KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [371,62] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. Zu'lit tarsolya termel 2 sáfrányport. Az aranytermő erszény 63 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 troll csontot. Torkod olyan nyálkás, mint valami kukacé. Nyelni alig tudsz tőle! Ez valami betegség hatása lesz!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+68 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+1002 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+45 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 643. hetének nyerőszámai: 5, 22, 28. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy márvány sárkány nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 857.]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed az angyali sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 857.]

* 2. KP: kiveszel a bankból a 211. tárgyat (392 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 97 sáfrányport. Kiveszel a bank széfjéből 1 mászó-karperecet. Kiveszel a bank széfjéből 34 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 857.]

* 3. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 855.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 855.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 855.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 211. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 853.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 851.]
Gyorsvarázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 849.]

* 5. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 164. varázslatot a 209. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 847.]
Gyorsvarázsolsz! [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 845.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 843.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 841.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 839.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 837.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 827.]

* 8. KP: használod az 1099. tárgyat az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. [1 pontot használtál fel, van még 826.]
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 822.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 816.]

* 9. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 161. varázslatot az 53. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 814.]
Gyorsvarázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 812.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+13 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 810.]

* 10. KP: elmormolod a 137. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 808.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
KF 971 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 808.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

kf 971 608 kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat a 608. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 808.]
Kiveszed a füledből a hatalom fülbevalóját, majd a füledre akasztod az ősmágus fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 808.]
[A parancs tárolásra került.]

le 518 leveszed/lerakod az 518. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a Rughar gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 808.]

kf 1572 kézbeveszed/felveszed az 1572. tárgyat
Az ujjadra húzod az életköves gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 808.]

vv 112 19 64 elmormolod a 112. varázslatot a 19. varázslatot a 64. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-21 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve az elme fölénye. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 793.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 793.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 791.]

le 1572 leveszed/lerakod az 1572. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az életköves gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 791.]

kf 518 kézbeveszed/felveszed az 518. tárgyat
Az ujjadra húzod a Rughar gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 791.]

ek 7 3 3 t. energia kisütése: 7 3 3
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 mászás.) [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 791.]

v 96 310 64 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[310,64] Épületek tűnnek fel. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.

Ebédidő! Ahogy a kajára nézel, rosszul leszel! Inkább elpakolsz. Van itt egy Thargodan vegyesbolt (678. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (681. épület.).
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 781.]

ve 717 megveszed a 717. tárgyat
Vásároltál 1 kij formázó mintát. 50 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 781.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[309,63] Folytatod sétádat a házak közt. Rettegve, lapítva sietsz végig Sárkányverem gusztustalan képződményei között, imádkozol, hogy fel ne ismerjenek.

Valahogy nincs gusztusod enni, pedig szervezeted ezt szeretné. Inkább megvárod, amíg a kedved is visszatér. Van itt egy Thargodan mágustorony (675. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 769.]

vtn 374 varázslat tanulás: a 374. varázslatot
Óvatosan, életedért reszketve lépsz be az ajtón. Hirtelen a kevéske fény is eltűnik, ahogy egy Thargodan mágus magasodik eléd. Karmai között kékesen izzó energiagömb ugrál, amely nyilván csak arra vár, hogy gazdája parancsára szétégesse a testedet. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: távolbalátás. (ld. enc.) Szorongva távozol, örülsz, hogy túlélted a mágussal való találkozást. [35 pontot használtál fel, van még 734.]

m 8 5 6 mozogsz északra, délnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[371,62] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Dr. Dragon előtt. Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy ében sziklatorony van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy áldozati oltár van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy albinó küklopsz került az utadba. {támadása: 52.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 595 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4993 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Valahogy nincs gusztusod enni, pedig szervezeted ezt szeretné. Inkább megvárod, amíg a kedved is visszatér.

(Továbbmész...) [370,63] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Oldalt pillantva, meglátsz egy ében sziklatornyot. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy lótuszvirág és néhány mákrózsa hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a skarlátia hatása. Megkönnyebbülten nézel fel a szoborra. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Arbedark.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A torony tetején találsz egy apró nyílást, ahol behatolsz a félelmetes építmény belsejébe. A falak halvány, vörös fénnyel izzanak, így ki tudod venni valamennyire a torony belsejét. Micsoda ocsmányság! Kínzóeszközök, állati és Thargodan csontok mindenfelé. Szíved a torkodban dobog, ahogy valami megmoccan az egyik sarokban. Egy ében hadúr! {támadása: 48.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 318 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 5 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében hadúr testét. (3 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 144 életpontot sebeztél. 144 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted az ében hadúr bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád 19 sebzést okoz. Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ében hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7479 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1002, sebződés: 90, gyógyulás: 218, összesen: +128 ÉP}

Dübörgő lépteket hallasz, és egy újabb alak nyomul be a terembe. Egy zafír drakón! {védettsége: 80 szúró, 25 vágó, 80 ütő ellen.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 569 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 42 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 3 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a zafír drakón jobb első lábát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 646, sebződés: 42, gyógyulás: 6, összesen: -36 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy taalru herceg! {védettsége: 55 szúró, 55 vágó, 55 ütő ellen.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 590 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a taalru herceg bal vállát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 20 arany és egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 8, gyógyulás: 6, összesen: -2 ÉP}

A falat végigtapogatva, egy ajtóra bukkansz. Mögötte egy kőláda! Óvatosan felnyitod, találsz benne 1 angyalok gyűrűjét. Lassan, vigyázva ereszkedsz le az ében sziklatorony oldalán. Bizarr egy élmény volt! Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ősöreg góliát. {egyik sebzési módja: 1x 30d8+40.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 597 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 csillaglövedék. Megsoroztad az ősöreg góliát bal lábát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az ősöreg góliát testét. (6 támadással 470 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 151 életpontot sebeztél. 9 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod az ősöreg góliát testét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A fényaura 9 ép-t sebez. Az ősöreg góliát egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 33 arany, egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngymangó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 nehezéket. [nehezék ->eldobod] 15660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1471, sebződés: 167, gyógyulás: 158, összesen: -9 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [369,63] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Kaqxar formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (mithril) jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ősöreg góliát. {max. életpontja: 1141-1240.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 582 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 csillaglövedék. Többször meglövöd az ősöreg góliát bokáját. Kritikus ütés! (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősöreg góliát óriási talpát. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 143 életpontot sebeztél. 25 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ősöreg góliát testét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 nehezéket. [nehezék ->eldobod] 15660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1393, sebződés: 162, gyógyulás: 166, összesen: +4 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [98 pontot használtál fel, van még 636.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[368,64] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy skarlátdémon. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 86.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védelmezte.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 198 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 3 csillaglövedék. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (83 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a skarlátdémon szilárd részeit. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 67 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a skarlátdémon vörös fellegeit. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A fényaura 18 ép-t sebez. Mielőtt észbe kapnál, a skarlátdémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (6 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Egy skarlátia varázslattal köszönt csatapartnered. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a skarlátdémon testét. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a skarlátdémon vörös fellegeit. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled 29 pontot sebződik a fényaurától. A skarlátdémon mancsával csapásokat mér karjaidra. (6 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Egy skarlátia varázslattal köszönt csatapartnered. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13864 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1072, sebződés: 591, gyógyulás: 387, összesen: -204 ÉP}

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Veronel irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy törpe bányát. Látsz egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 mithrilt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy törpe bányát. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy kátránygödör van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy gejzír van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [367,64] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy márvány sárkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 1x 8d8+20.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 578 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 84 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 csillaglövedék. Telibe trafálod a márvány sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (87 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a márvány sárkány óriási karmát. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 155 életpontot sebeztél. 155 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a márvány sárkány óriási karmát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A fényaura 9 ép-t sebez. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A márvány sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], 3 vasérc, egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1138, sebződés: 396, gyógyulás: 280, összesen: -116 ÉP}

Utad során felfedezel egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy kátránygödör van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy gejzír van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ebédidő! Ahogy a kajára nézel, rosszul leszel! Inkább elpakolsz. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [366,64] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő ében halálhajcsár nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 595 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Skinhead hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Észreveszel egy törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ezüstdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ezüstdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy gejzírt. Délkeletre nézve látsz egy kátránygödröt. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kipakolod a kaját, hogy eszel egy kicsit. Azonban ahogy ránézel az ételekre, elfog a hányinger. Nem vagy túl jól. Inkább elpakolsz, majd miután kiadtad gyomrod tartalmát, továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz Skinheaddel. Sheran félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy gólem talizmánt, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy óriások övét, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy taposó tappancsot, egy torz fülkarikát, egy Urgod kesztyűjét, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy rubin sárkány trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hajító csillag. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. {max. életpontja: 952.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). (Nincs szükség kézrátételre.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[61 pontot használtál fel, van még 575.]

m 6 mozogsz nyugatra
[365,64] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy albinó küklopsz. {egyik sebzési módja: 2x 12d10+12.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Véres nyál csordul ki az albinó küklopsz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4993 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy lovagi tábort. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész tutajt. Csak tudnád, mi a fene ez. Talán majd rájössz a jövőben valamikor. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Ebédidő! Ahogy a kajára nézel, rosszul leszel! Inkább elpakolsz. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 560.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 560.]

be 624 328 5 bemész a 624. épületbe
A kedvező fogadtatásban reménykedve, meglátogatod a lovagi tábort. Sir Rasolphius azonnal elősiet, és a sátrába vezet, ott hellyel kínál, és megkérdezi, mi járatban vagy. Átadsz a lovagnak 5 Thargodan esszenciát. Sir Rasolphius a homlokodhoz érint egy kékes fénnyel vibráló pálcát. Visszakaptál 200 varázspontot! Mély meghajlással köszönöd meg a jutalmat. [5 pontot használtál fel, van még 555.]

v 96 360 64 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(365,64) albinó küklopsz (#338), lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587)
(366,64) ében halálhajcsár (4988295), Tharr oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, Skinhead (#. kalandozó)
(367,64) márvány sárkány (#328), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), szopógödör (#177)
(368,64) skarlátdémon (#790), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(369,63) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, ősöreg góliát (#313)
(370,63) ében sziklatorony (#589), tündöklő szobor (#1587), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), ében hadúr (#294), zafír drakón (#320), taalru herceg (#307), érclelőhely, ősöreg góliát (#313)
(371,62) törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), érclelőhely, albinó küklopszok (#338)

[360,64] Épületek tűnnek fel. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Találsz egy nekrofunt. Észreveszel egy főutcát. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "

Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
Összefutsz Gilette-tel. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy drakolder gyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vállvédőt, egy szerencsetalizmánt, egy törpe védőgyűrűt és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Strissha trófea és egy Friedurgonoma trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy bazaltelementál. {max. varázspontja: 2560; max. pszije: 370.} Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Gilette kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... (Nincs szükség kézrátételre.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Semmi kedved enni, pedig gyomrod mohón követel némi tápanyagot. A kedv győzedelmeskedik, lesz ami lesz, most nem eszel. Egyre éhesebb vagy.
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 545.]

fa 717 4199 1 feladod a 717. tárgyat a 4199. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Buldózer részére szánod. Átadsz 1 kij formázó mintát. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 542.]

fa 619 4199 1 feladod a 619. tárgyat a 4199. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Buldózer részére szánod. Átadsz 1 lélekesszenciát. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 539.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

v 198 374 61 elmormolod a 198. varázslatot
Nem csinálhatsz újabb teleportot, amíg az előző érvényben van! [0 pontot használtál fel, van még 539.]

szk 328 328 328 keresed a 328. szörnyet a 328. szörnyet a 328. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy márvány sárkányt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

bpk 5 bef. parancs kivétele: 5
KF 531 533 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

bpb bef. parancs berakása:

kf 531 533 511 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal az 511. tárgyat
Leveszed az angyali sisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 539.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 539.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 539.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy csillezsályalevelet ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 534.]

* 2. BP: elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 534.]
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [1 pontot használtál fel, van még 533.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 533.]

* 4. BP: használod a 337. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 531.]

* 5. BP: beraksz a bankba a 211. tárgyat (392 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 98 sáfrányport. Beraksz a bank széfjébe 1 mászó-karperecet. Beraksz a bank széfjébe 20 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Valamilyen betegség munkálkodhat benned, mert kipakolod ugyan magad elé a kaját a hátizsákodból, érzed, hogy meg is kellene enned, de végül nem tudod rászánni magad. [40 pontot használtál fel, van még 491.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön.

Valahogy nincs gusztusod enni, pedig szervezeted ezt szeretné. Inkább megvárod, amíg a kedved is visszatér. Jó lenne valami kaját keresni. [40 pontot használtál fel, van még 451.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 292 TVP-t kell elköltened.]

Valamilyen betegség munkálkodhat benned, mert kipakolod ugyan magad elé a kaját a hátizsákodból, érzed, hogy meg is kellene enned, de végül nem tudod rászánni magad. Egyre éhesebb vagy. [40 pontot használtál fel, van még 411.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 252 TVP-t kell elköltened.] Semmi kedved enni, pedig gyomrod mohón követel némi tápanyagot. A kedv győzedelmeskedik, lesz ami lesz, most nem eszel. Korgó gyomrod figyelmet követel. [40 pontot használtál fel, van még 371.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 212 TVP-t kell elköltened.] Valahogy nincs gusztusod enni, pedig szervezeted ezt szeretné. Inkább megvárod, amíg a kedved is visszatér. [40 pontot használtál fel, van még 331.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 172 TVP-t kell elköltened.]

Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. [40 pontot használtál fel, van még 291.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 132 TVP-t kell elköltened.]

Ebédidő! Ahogy a kajára nézel, rosszul leszel! Inkább elpakolsz. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-57 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 251.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 92 TVP-t kell elköltened.]

Semmi kedved enni, pedig gyomrod mohón követel némi tápanyagot. A kedv győzedelmeskedik, lesz ami lesz, most nem eszel. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-58 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 211.]

tf 4 11 fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 81 TVP-t kell elköltened.] Semmi kedved enni, pedig gyomrod mohón követel némi tápanyagot. A kedv győzedelmeskedik, lesz ami lesz, most nem eszel. [11 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 csillezsályalevelet. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 27, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt a lélek védelme hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 655 pontot. A következő körben tehát 855 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ELME FÖLÉNYE (116. PSZI KÉPESSÉG)
Az Elme Fölénye nagyhatalmú képesség, amelynek segítségével egy teljes fordulóra megnövelheted mentális támadásaid erejét. Ellenfeleidnek ahányszor csak mentálisan kell ellenállniuk egy támadásodnak, kapnak -6 -ot a szerencséjükre, így támadásod jóval nagyobb eséllyel lesz sikeres. Használatához 5 TVP-t és 16 pszi pontot kell elköltened. Az Elme Fölénye különösen nagy szolgálatot tehet az Olimpián!

TÁVOLBALÁTÁS (374. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT)
Mikor felderítetlen területen jársz, sokszor eszedbe jut, hogyan használhatnád mágikus képzettségeidet a térképezés során. Most végre meglelted a lehetőséget. A távolbalátás segítségével tökéletesen feltérképezhetsz egy 3*3 mérföldes területet (azaz egy térképmezőt). Ha a megfelelő célkoordinátákra koncentrálva meredsz bele a kristálygömbödbe, 40 varázspont elköltése után feltárul előtted a távoli táj, részletese leírást kapsz róla, hogy mi található az adott mezőn. Mindez csupán 5 TVP-nyi idődet emészti fel, a varázslás időtartama alatt legyen nálad egy szeksztáns. Sajnos a távolbalátás hatósugara korlátozott, csupán taumaturgia szakértelmed/3 mezőnyire láthatsz el (és a területi megkötések is érvényesek, pl. a Sötét Földről nem fogsz átlátni az anyagi létsíkra, vagy a ryuku szigetekre, illetve fordítva sem működik a dolog). A varázslat érdekessége, hogy a mezőn láthatatlanul táborozó kalandozó táborhelyét is felfedi (persze a kalandozót csak akkor ismered fel, ha már találkoztál vele korábban). Azok a kalandozók, akik fél évnél régebb óta táboroznak már, rejtettek maradnak a távolbalátás elől.

KARAKTERLAP

Dr. Dragon, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 514. fordulód.

Erő: 71 (89) Szint: 40 Merészség: 6/5 Magasság: 117 cm
IQ: 71 (78) Támadás: 45 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 60 (71) Védekezés: 95 Menekülés: 20 % Életkor: 110/172 év
Egészség: 59 (61) Életpont: 703/247 Jellem: jó (777) Tul. pont: 14
Szerencse: 71 (78) Varázspont: 3010/2328 Pénz: 1304 arany Kép. pont: 48
Tudatpont: 21/17 Pszi pont: 226/16 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 40
Eddig összesen 4200 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 101663 TP-t kaptál. Jelenleg 8277269 TP-d van. A következő szinthez még 522731 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Shear'niz'il, zafír sárkány. A 513. fordulódban 14521 arany került a bankszámládra. 14593 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 1/34 szúrófegyverek: 35/5
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 37/40 (+2%) lőfegyverek: 37/28 (+2%)
dobófegyverek: 3/48

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); tüske (#22) (15 -24.); csillaglövedék (#931) (25 -996.); csillaglövedék (#931) (997 .); csillaglövedék (#931) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/7 2. nyomkövetés: 115/51 (+33%) 3. mászás: 17/88 (+11%)
4. csapdakészítés: 39/54 (+6%) 5. csapdaészlelés: 16/42 6. gyógyítás: 69/89
7. titkosírás: 10/77 8. felderítés: 34/51 9. szörnyidomítás: 20/71
10. teológia: 166/0 (+40%) 11. taumaturgia: 162/10 (+39%) 12. szerencsejáték: 4/46
13. versengés: 10/81 14. zene: 22/5 15. szörnyismeret: 72/93 (+18%)
16. pszi: 25/3 (+3%) 17. zárnyitás: 2/90 18. vadászat: 16/20
19. vitalitás: 3/13 20. bányászat: 35/24 (+16%) 21. úszás: 8/68
22. főzés: 9/26

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 15 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 21 darabot )
elfogod vezérfarkast (#748) ketrec-csapdával (#218)
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
szutykos remák (#191), kputtyintó csalán (#247), manaelementál (#290), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), csontváz lord (#177) (csak egyszer), Banyapók (#305) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), fekete amőba (#364) (csak egyszer), halálmadár (#351) (csak egyszer), rőtmanó berzerker (#369) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
gnóm (#6), Idő Porszemei (#9130), Összhangzat (#9152), 9313. szövetség (#9313), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
varázslatlopás (#154, 20 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
a mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) kézrátétel (#381, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 20 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14)
Pörhemór köre (#205) (98,23,3) kézrátétel (#381) fényaura (#211) tűzmágia (#157)
égető tekintet (#164) csupasz izom (#28) varázsenergia (#161) óriáserő (#53)
szemmelverés (#137) skarlátia (#293) planetáris őrdémon (#172) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
armageddon (#218) >> magnetikus praglonc (#200) tűzgolyó (#155) >> woorgard (#231)
tűzgolyó (#155) >> tüskés gigaféreg (#256) puha ütés (#60) >> hegyi óriás (#397)
háló (#186) >> noth szellem (#250) háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778)
háló (#186) >> molgan (#284) energiafolyam (#136) >> ében hadúr (#294)
armageddon (#218) >> Thargodan berzerker (#377)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Sötétség Hercege (#296) fehér glóbusz (#47) >> Notermanthi báró (#323)
menekülés (#212) >> nők (#999) menekülés (#212) >> férfiak (#998)
fürgülés (#92) >> ezerszemű bestia (#288) életpajzs (#142) >> halálelementál (#279)
védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) védelem tűz ellen (#38) >> armageddont lövő lények (#9099)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) fehér glóbusz (#47) >> erdei rém (#399)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A sötétség urai elsődleges célpontjai támadásunknak. Semmisíts meg három Notermanthi bárót! (számláló: 0)
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
3.) Lássuk, hűségesen követed-e Sir Rasolphius instrukcióit - mutasd be a Démonölőt!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 élőholt, 3 vadász, 1 nagymester, 4 parafenomén, 2 rohamosztagos.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
205 arany (#50) 4 csillaglövedék (#931) 3 kaja (#2)
1 kaktuszbogyó (#429) 1 lélekesszencia (#619) 1 nyílvessző (#108)
9 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128)
12 spiritusz (#170) 2 Thargodan esszencia (#328) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 angyalok gyűrűje (#529) 1 aranytű (#272) 1 arkog kő (#632)
1 csillezsályalevél (#1253) 2 ezüstdarab (#326) 1 ezüstshuriken (#327)
1 fűszertartó (#210) 2 gyöngymangó (#135) 2 küklopsz szem (#643)
1 lótuszvirág (#447) 26 mákrózsa virág (#56) 1 mithril (#352)
1 pular kristály (#239) 1 sárkányfog (#617) 5 sárkánypikkely (#292)
1 troll csont (#704) 1 tüske (#22) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(360,64) fegyvermester háza (4126686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399), Gilette (#. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek