510. forduló, 512. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. aug. 9. 9h:21'
EZ A 680. JÁTÉKHETED, 511. FORDULÓD
681. játékheted kezdete: aug. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [291,121] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 8. pontnál.
A táborozás 1. napján összeakadsz Draftellel. Fairlight félisten hatalmú személyes tanácsadója. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Fairlight nyakláncát, egy háború gyűrűjét, egy kyorg karkötőt, egy moa nadrágot, egy moa védőmellényt, egy Morgan sipkáját, egy natharion talizmánt, egy örökkéval. topázát, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Teremtő koronáját, egy tleikan karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy törpe bakancsot, egy villám szimbólumot és egy moa vállapot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Nap bírája trófea és egy entitás manifesztum trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 manakristályt (600 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Yoro Okiyi átadott neked a 7. napon 10 TU-t. [50 TVP-t használtál fel.]
Hatalmas kiáltást hallasz a hátad mögül, rémülten fordulsz meg. Egy sötét alak tornyosul feléd, kezében ostor. "Munkára kutya!" üvölti, majd megsuhogtatja fegyverét. Kapkodva rakosgatod a köveket, már nem is olyan sok kell hozzá, hogy kész legyen az oltár. De alig fejezed be, újabb parancs csattan: "Ásni!". Rohanvást indulsz a közeli dombra, talán néhány óndarab csillapítja gazdád dühét. Verítékben fürödve ébredsz.
Zu'lit tarsolya termel 1 téfea-agyat. [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 69 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 1 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 1 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+780 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+92 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a chaktra vadászeb. (+9 kaja.) A lottó 932. hetének nyerőszámai: 9, 14, 23. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 602. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+15 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 600. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 598. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 588. Kapsz 6 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 72. varázslatot
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 586. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 584. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+13 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 582. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 582.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 582.]

* 5. KP: használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 581.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 580.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 579.]

* 6. KP: elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 577. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 577.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 575. Kapsz 1 VP-t.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 37 39
Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [0 pontot használtál fel, van még 575.]

* 8. KP: elmormolod a 90. varázslatot a 385. varázslatot a 71. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 575.]
Szupersebesen mormolsz. Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 565. Kapsz 6 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 563. Kapsz 1 VP-t.]

* 9. KP: használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy mihlanil csizma képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 542. Kapsz 12 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 542.]
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos!

Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg harcos jobb középső lábát. (1 támadással 152 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg harcos testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg parafenomén!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy nothar bogyó felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (33 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 0, gyógyulás: 89, összesen: +89 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 varkaudar lándzsát. [varkaudar lándzsa ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 501. Kapsz 24 VP-t.]

* 10. KP: használod a 916. tárgyat
Használod a drachmor kristályt. Kékes fény vonja be bőröd. [1 pontot használtál fel, van még 500.]

kf 824 842 kézbeveszed/felveszed a 824. tárgyat a 842. tárggyal
Lecsatolod a haramakit, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 500.]
Leveszed a Rettegés Köpenyét, majd felöltöd a hótarantula köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 500.]

kb 189 10 kiveszel a bankból a 189. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 500.]

kb 2 40 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (40 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 40 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 500.]

vv 227 364 elmormolod a 227. varázslatot a 364. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-36 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 498. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 496. Kapsz 1 VP-t.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (42. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 496.]

lm 39 905 40 mozogsz 39 905 40
Kisebb tábortűz maradványaira bukkansz, az átjáróterem közepén. Az árnytündérek civilizálatlanságát ismerve csak valamelyik kalandozótársad lehetett, aki a tűz körül megpihent itt éjszakára. [41. PONT]
Néma és üres elágazás kényszerít arra, hogy újra választanod kelljen. [39. PONT]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Zsákutca... szomorúan veszed tudomásul, hogy ez a járat sehova sem vezet. [40. PONT]
[20 pontot használtál fel, van még 476. Kapsz 12 VP-t.]

kpcs 3 40 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Hiába, semmi! Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [20 pontot használtál fel, van még 456. Kapsz 12 VP-t.]

ftv 155 588 felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot az 588. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

lm 36 48 48 mozogsz 36 48 48
Néma és üres elágazás kényszerít arra, hogy újra választanod kelljen. [39. PONT]
Egy útkereszteződés a következő akadály. A talajt ameddig csak ellátni, többé-kevésbé ép koponyák borítják. Közöttük piciny, feketepikkelyes kígyók mászkálnak: ide-oda, az egyik fülön be, aztán vagy a szájon, vagy a szemgödrön ki. [37. PONT]
Egy elágazásba érkezel. Középen henger alakú dob fekszik, melyet könnyen forgásra bírhatsz, ha meghajtod kezeddel. Talán a ráfestett nyilak a sors által elrendelt továbbvezető utat mutatják? Talán ősi szeánszok során vert zeneszerszámról van szó? Segítség nélkül kizárt, hogy rájöjj, mire is szolgál valójában. [35. PONT]
A kiszélesedő terembe lépve óhatatlanul, de felzavarsz néhány denevért, akik eddig békésen ültek a helyiség csendes zugaiban. A földre veted magad, míg a tébolyult szárnycsapkodás elhalkul a járat sötétjében, amerről érkeztél. Most már körülnézhetsz. Mindenütt orrfacsaró guanó lepi a földet, arrébb egy megtépázott bumshir óriásmacska teteme fekszik. Húsából pont denevérfogsornyi falatok hiányoznak. [36. PONT] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [49. PONTON vagy.]
Ellépdelsz a félhomályos folyosó másik végébe. [48. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy baljós árny az. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 2280 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A baljós árny összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
19085 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2280, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}


Egyhelyben toporogsz.
[50 pontot használtál fel, van még 406. Kapsz 30 VP-t.]

kpcs 3 48 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Hiába, semmi! Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [20 pontot használtál fel, van még 386. Kapsz 12 VP-t.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (42. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 386.]

lm 900 34 mozogsz 900 34
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Kisebb tábortűz maradványaira bukkansz, az átjáróterem közepén. Az árnytündérek civilizálatlanságát ismerve csak valamelyik kalandozótársad lehetett, aki a tűz körül megpihent itt éjszakára. [41. PONT]
Néma és üres elágazás kényszerít arra, hogy újra választanod kelljen. [39. PONT]
Egy útkereszteződés a következő akadály. A talajt ameddig csak ellátni, többé-kevésbé ép koponyák borítják. Közöttük piciny, feketepikkelyes kígyók mászkálnak: ide-oda, az egyik fülön be, aztán vagy a szájon, vagy a szemgödrön ki. [37. PONT]
Egy elágazásba érkezel. Középen henger alakú dob fekszik, melyet könnyen forgásra bírhatsz, ha meghajtod kezeddel. Talán a ráfestett nyilak a sors által elrendelt továbbvezető utat mutatják? Talán ősi szeánszok során vert zeneszerszámról van szó? Segítség nélkül kizárt, hogy rájöjj, mire is szolgál valójában. [35. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 35. pontnál vagy.
[25 pontot használtál fel, van még 361. Kapsz 15 VP-t.]

t 712 támadod a 712. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

ftv 266 712 felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 712. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

lm 34 34 34 mozogsz 34 34 34
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtót látsz. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 35. pontnál vagy.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 35. pontnál vagy.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 35. pontnál vagy.
[15 pontot használtál fel, van még 346. Kapsz 9 VP-t.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (42. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 346.]

lm 29 905 52 mozogsz 29 905 52
Mintha egy ködpárna lopakodott volna Maxtelanal falai közé, a látótávolság hirtelen negyedére csökken. A természeti (vagy nem az?) jelenség belsejében árnyak mozgolódnak. Talán elővehetnéd a nyúlcipőid, már eleget láttál - gondolod, de aztán minden belső félelmedet kalitkába zárva tovább fürkészed az árnyak játékát. [13. PONT]
Olyan pontra érkezel, ahol mindent beazonosíthatatlanul kocsányos lé borít: a falakat, a földet, és az utca közepén álló, égig érő oszlopokat egyaránt. Emellett halványan érzékelhető mágia forr a levegőben. Csak most fedezed fel a komposzttá olvadt árnytündér holttestet a földbe süllyedve. Miféle mágikus erő volt képes arra, hogy egy árnytündért ily megbecstelenített halálba küldjön. [12. PONT]
Szlalomozol a főutca kolosszális póznái között. A félhomályba olvadt oszlopok, mint valamilyen halhatatlan őrök, némán figyelik Maxtelanal érkezésed által feldúlt életét. [11. PONT]
Sietve haladsz tovább az élénk árnyak által övezett főutcán. [4. PONT]
Hosszú másodpercekig tartó hűvös fuvallat fut végig a városon. Nem szimpla szellőnek néz ki, hosszan kinyúló csápjai a halál ígéretét hordozzák. [7. PONT]
Ripityára tört lámpások sercegő zaját hallod talpad alól. Mikor közelebbről megvizsgálod, megállapíthatod: nem ősi technika hozta őket létre, hanem csupán egy nemrég erre járt kalandozócsapat hátrahagyott emlékei azok. Az üvegszilánkokat borító vérfoltok alapján kétséges, beljebb rájuk bukkansz e még. Legalábbis úgy, hogy életben lennének. [8. PONT]
Romos szobrok, falak és oszlopok mindenütt. Kétségtelen, hogy e hely háborús övezet volt valamikor. [9. PONT]
A főutcáról két keskenyebb utca nyílik észak és déli irányokba. Bár csak két lehetőséged van a választásra, kétséges, hogy ilyen helyzetben lehet-e jól választani. [10. PONT]
Két óriási szikla között kell átpréselned magad ahhoz, hogy elérd a következő elágazást. [26. PONT]
Csontokat formázó oszlopok között vezet tovább az utad. A különleges építészeti ötletek látványán sokat ront, hogy talapzataik mélyen ingoványos sárba süppednek. Ha egyáltalán sár ez a ragadós trutyi. [27. PONT]
A nyugatra nyíló szoba előtt furcsa, elszáradt növény áll. Kérges karjait folyamatosan a legvéletlenszerűbb irányokba nyújtóztatja. Ártalmatlannak tűnik ugyan, de a biztonság kedvéért tartod a lépésnyi távolságot. Hallottál már a húsevő magszimhoz hasonló, szelídnek tűnő, de aljas szándékú növényekről. [28. PONT]
Öles léptekkel érkezel az ajtó mögötti üres terembe. Hát itt semmi látnivaló nincsen. [29. PONT] A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-3 életerő.) Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [50. PONTRA.]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[60 pontot használtál fel, van még 286. Kapsz 36 VP-t.]

kpcs 3 52 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

lm 56 54 mozogsz 56 54
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 286.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 284. Kapsz 1 VP-t.]

v 198 257 65 elmormolod a 198. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(291,121) a 133. labirintus bejárata, quwarg harcos (#201), quwarg parafenomén (#248), baljós árny (#588)

[257,65] A dombságot elhagyod, sűrű erdőbe érkeztél.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi rúnatornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Süsü. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat.
(Feltételes mászás:) Felnézel az ősi rúnatorony föléd terebélyesedő formáira, veszel egy mély levegőt, és mászni kezdesz felfelé. A tapadókorongoknak és az óriási szerencsédnek hála, nem zuhansz vissza félúton. Az építmény felső szegélyén átlendülve sikeresen megveted lábad a tetőn. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Miközben egy félelmetes üvöltés tölti be a levegőt, beszakad alattad a rúnatorony teteje. Egy sötét terembe zuhansz, és alig tápászkodsz fel, amikor egy óriásira nőtt alak ront neked. Egy szellemdarázs!

A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan a másikra rohansz. {HD:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szellemdarázs jobb oldalát. (6 támadással 795 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). Transzformálsz! (+79 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (24 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 196 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel néhányszor megcsapod a szellemdarázs testét. (4 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (72 életpontot sebezve.) Feléd sújt a szellemdarázs a farkával, de elhibázta! Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Kígyópengével megvagdalod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (2 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (62 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 208 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel súrolod a szellemdarázs farkát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (26 életpontot sebezve.) A szellemdarázs farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a szellemdarázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
9099 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1967, sebződés: 0, gyógyulás: 281, összesen: +281 ÉP}

Dübörgő lépteket hallasz. Rémülten észleled, hogy a faltörmelékek közül egy újabb alak nyomul feléd. Egy tleikan házőrző!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 401 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a tleikan házőrző jobb első lábát. (6 támadással 781 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Transzformálsz! (+78 varázspont.) Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan házőrző bal oldalát. (4 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (9 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A tleikan házőrző állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. {FM:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (6 támadással 786 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Transzformálsz! (+78 varázspont.) Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel csak érinted a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző elhibázza az ütést csápjával. A tleikan házőrző feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
12325 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2575, sebződés: 71, gyógyulás: 403, összesen: +332 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy tleikan behemót!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 803 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (49 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan behemót jókora fejét. (6 támadással 632 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Transzformálsz! (+63 varázspont.) Földelementálod támad. (70 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 200 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel párszor megpöccinted a tleikan behemót jobb vállát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Földelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) A tleikan behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Kígyópengével végigvagdosod a tleikan behemót fejét. (3 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 199 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel meghorzsolod a tleikan behemót bal első lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) A tleikan behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
12980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2626, sebződés: 49, gyógyulás: 247, összesen: +198 ÉP}

Módszeresen végigkutatod a termet ősi relikviák utáni vágyakozással, és úgy néz ki, nagy szerencse ért. Rövid idő elteltével kincsre lelsz. Találtál 197 aranyat. A mászó-karperecet újra rátapasztod a rúnatorony külső falára, és óvatosan leereszkedsz. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [55 pontot használtál fel, van még 229. Kapsz 33 VP-t.]

m 2 2 8 mozogsz keletre, keletre, északra
[258,65] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy raaba-fát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 raaba-gumót. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [259,65] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A vidék hirtelen változik... keletre az árnybirodalom sötét tájai, nyugatra pedig a bo'adhun barbárok hajdan lakott területei húzódnak.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Analotha előtt.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy ragyás burástya!

A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 110 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (53 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy óriáspók!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriáspók testét. (1 támadással 127 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (52 életpontot sebezve.) Ököllel kegyetlenül megütöd az óriáspók testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az óriáspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [259,64] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Két ősi birodalom, az Esthar Császárság és a bo'adhun barbárok birodalmának képzeletbeli határvonalán jársz.

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Skinhead egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Zarknod ónixpiramisa (695. épület.).
Összeakadsz Xilannével. Elenios félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy Blounther gyűrűjét, egy csodálatos nyakláncot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy haramakit, egy hősi övcsatot, egy kamikáze fejfedőt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Lordac kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy Mutáns koronát, egy napmedált, egy Notermanthi amulettet, egy örökkévaló holdkőjét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy szem szimbólumot, egy tanítvány övet, egy teknős mágiapáncélt, egy teknősbőr nadrágot, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet, egy tűzhaj diadémet, egy tűztagadót, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy yiang köpenyt visel. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy ryuku sorkatona trófea és egy ryuku gólemtudós trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy sárkánypengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd hoarián sárkánybébi. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Társadat elnézve, mozgásából arra következtetsz, hogy ő is harcművész. Igen, már érzed a belőle áramló kí-hullámokat. Valószínűleg ő is érezheti ezt, mert egyszercsak földig hajolva köszönt téged, miközben a következőket hebegi: "Üdvözöllek, nagy tudású mester!". Te is meghajlással köszöntöd őt. Végre egy olyan kobudera, aki szívesen gyakorol veled! Ledobálod páncélzatodat, fegyvereidet, és ölre mentek. Látszik, hogy mindketten mesterei vagytok a kínek. Szívesen folytatnád a harcot, de dolgod elszólít. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Draftellel. Fairlight félisten hatalmú személyes tanácsadója. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Fairlight nyakláncát, egy háború gyűrűjét, egy kyorg karkötőt, egy kyorg köpenyt, egy lidérckoronát, egy moa nadrágot, egy moa vállapot, egy moa védőmellényt, egy natharion talizmánt, egy örökkéval. topázát, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Teremtő koronáját, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Nap bírája trófea és egy entitás manifesztum trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[53 pontot használtál fel, van még 176. Kapsz 31 VP-t.]

be 695 bemész a 695. épületbe
Minden bátorságodat összeszedve közelebb sétálsz, míg a magasba nyúló fehér oszlopok között a márványlappal borított területre nem érsz. Halvány ezüstkört fedezel fel az oszlopokkal határolt terület közepén. Odasétálsz, és terpeszbe rakott lábakkal elhelyezkedsz. Csak az utazásra kell gondolnod, és a teleport működésbe is lép... Az üres, gúlát formázó helyiségbe érkezel. Minden olyan, mint legutóbbi távozásodkor. Hamarosan Permedin is megjelenik. Látod rajta, hogy morcos, hát még amikor elárulod, hogy még egy lépéssel sem jutottál közelebb Zarknod megtalálásához. - Igyekezz - mondja, majd halványkék vibrafény jelenlétében távozik a helyiségből. Neked sincs értelme maradnod. Elég csak a távozásra gondolnod, és a láthatatlan teleporton keresztül el is hagyod a piramist. [5 pontot használtál fel, van még 171. Kapsz 3 VP-t.]

szk 285 keresed a 285. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy kronokukacot. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 170.]
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [6 pontot használtál fel, van még 164. Kapsz 3 VP-t.]

* 2. BP: elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 164.]
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 163.]

* 3. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad a paraméterként megadott tárgyból! [0 pontot használtál fel, van még 163.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 21, 28.
Kimerített a gyorsvágta. (-2 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ habzsol be az agyagelementál. Egy kaját habzsol be a roguena. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 163 pontod maradt, ebből a következő körre 163 pontot vihetsz át. Kapsz még 652 pontot. A következő körben tehát 815 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MIHLANIL CSIZMA (602. TÁRGY)
A mihlanilból készült csizma nem túl kényelmes, ámde hihetetlenül ellenálló. Elkészítéséhez hat mihlanil rög, hat csepp kátrány és egy Hro formázó minta szükséges. Ezenkívül persze elengedhetetlen, hogy felkeress egy lávatavat, ahol elég meleg van a mihlanil formázásához. A mihlanil csizma elkészítése 50 TVP-be kerül, de megéri: a védettségedet 6-tal növeli, és a max. életpontod is megnő 10-zel. Sajnos, az elkészítéséhez minimum 18-as bányászat szükséges, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak.

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr személyes tanácsadója vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 511. fordulód.

Erő: 70 (101) Szint: 52 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 71 (108) Támadás: 117 (122) Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 68 (87) Védekezés: 180 (190) Menekülés: 20 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 68 (92) Életpont: 1844/2535 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 67 (104) Varázspont: 3326/2402 Pénz: 15853 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 22/9 Pszi pont: 205/190 Halhatatlanság: 17 %
Eddig összesen 6623 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 57623 TP-t kaptál. Jelenleg 33384870 TP-d van. A következő szinthez még 7615130 TP szükséges. Trófeáid: quwarg b.háborító, quwarg bölcs, triklem drakolder. A 502. fordulódban 9478 arany került a bankszámládra. 9904 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 16 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 40/88 (+1%) szúrófegyverek: 36/67
vágófegyverek: *38/100 ütőfegyverek: 17/65 lőfegyverek: 9/43
dobófegyverek: 40/97

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << tleikan nyárs (#964) << kígyópenge (#955)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -43.); vas dobónyíl (#189) (44 -47.); mérg. vas dobónyíl (#190) (48 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 59/10 (+300%) 2. nyomkövetés: 114/43 (+4%) 3. mászás: 40/64 (+10%)
4. csapdakészítés: 43/67 (+6%) 5. csapdaészlelés: 38/73 (+306%) 6. gyógyítás: 39/90
7. titkosírás: 4/62 8. felderítés: 25/74 (+12%) 9. szörnyidomítás: 24/93
10. teológia: 175/22 (+13%) 11. taumaturgia: 142/46 (+17%) 12. szerencsejáték: 6/5
13. versengés: 22/85 14. harcművészetek: 44/28 15. zene: 8/0
16. szörnyismeret: 61/21 17. pszi: *23/100 18. zárnyitás: 11/20 (+324%)
19. vadászat: 9/70 20. vitalitás: 6/32 21. bányászat: 44/50
22. úszás: 9/42 23. főzés: 14/20 24. csapatmunka: 11/31

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 603
1. sebzés bónusz: 4 5. varázslat sebzés: 4 6. regeneráció: 1(2) 10. vp regeneráció: 3
11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 250 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 5 darabot )
elfogod szőrös azukát (#903) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: (64)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
lidércúr (#252), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), purifikátor császár (#393), halált okozó lények (#9098), tlopedmuk halálbáró (#621) (csak egyszer), kreiton átokmester (#537), armageddont lövő lények (#9099)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
jégvihar (#353, 45 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) méregfelhő III (#229, 25 VP)
meditáció (#250, 0 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
kiszáradás (#268, 70 VP) árnyak segítsége (#270, 24 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás II (#169) állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) feltámadás (#168)
méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (133,42,1) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)
Symulf rúnája (#182) hatalomvarázs (#220) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26)
tárgyvédelem (#178) hadiszerencse II (#24) papi aura (#377) agyburok (#90)
szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem 2 (#188) villámmágia (#227) tolvajvér (#364)
planetáris őrdémon (#172) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
37. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 51, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) Tharr haragja (#145) >> Notermanthi (#257)
méregfelhő II (#193) >> taalru (#249) háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) háló (#186) >> molgan (#284)
méregfelhő II (#193) >> elemi rin (#786) izomernyesztés (#33) >> lidérckirály (#316)
méregfelhő II (#193) >> taalru herceg (#307) tűzgolyó (#155) >> Thargodan légiós (#311)
tűzgolyó (#155) >> halálelementál (#279) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377) jégoszlop (#231) >> Eruol (#378)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) jégoszlop (#231) >> ro'galhal gyóntató (#524)
jégoszlop (#231) >> Harmarghal (#525) jégoszlop (#231) >> zztrissh harcos (#526)
jégoszlop (#231) >> zztrissh veterán (#527) bo'adhun csapás (#266) >> albinó féreg (#529)
bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457) bo'adhun csapás (#266) >> greén örvény (#443)
méregfelhő III (#229) >> Thargodan raktfőnök (#701) jégoszlop (#231) >> zafír sárkány (#329)
jégvihar (#353) >> több ellenfél elleni harcban (#985) istenítélet (#284) >> társak oldalán harcolva (#986)
kiszáradás (#268) >> Alkotó (#578) istenítélet (#284) >> Teremtő (#579)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan főmágus (#580) agybénítás (#114) >> kristálynyálka (#632)
agybénítás (#114) >> végzetes szójer (#631) kiszáradás (#268) >> 45. szintű lényekre
kiszáradás (#268) >> 44. szintű lényekre bo'adhun csapás (#266) >> Rettegés Ura (#625)
tűzgolyó (#155) >> baljós árny (#588)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 51, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vtoeken döntőbíra (#627) tompítás (#40) >> sötét kaszás (#591)
agytaposás (#180) >> Teremtő (#579) elektromos pajzs (#51) >> káoszdémon (#547)
elektromos pajzs (#51) >> vérszomjas karvaly (#555) elektromos pajzs (#51) >> tengeri parduan (#565)
varázsvédelem (#34) >> Techiulan (#400) fehér glóbusz (#47) >> ében tigris (#488)
fehér glóbusz (#47) >> Éjvadász (#502) pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378)
pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar vajákos (#690) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 0)
3.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 271 TU szükséges.)
kőbőr (507) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1661.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 ezüstdarab (#326) 2 isteni könnycsepp (#260)
1 madártoll (#112) 1 nothar bogyó (#923) 1 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128) 7 szögletes kő (#17)
3 tinta (#101) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
279 arany (#50) 38 kaja (#2) 2 raaba-gumó (#936)
10 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(257,65) ősi rúnatorony (#852), 255. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), szent liget (#439), szellemdarázs (#481), tleikan házőrző (#507), tleikan behemót (#511)
(258,65) raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), 46. jellempróba, Leah oltár
(259,64) Zarknod ónixpiramisa (#695), 255. jellempróba, oltár, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Xilanne (3592. kalandozó), Draftel (4510. kalandozó)
(259,65) márványtorony (#175), Leah oltár, 34. jellempróba, művészi porolit (#720), ragyás burástya (#111), óriáspók (#303)

Üzenet küldése a karakternek