508. forduló, 510. forduló, Smylie-tt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. máj. 21. 9h:34'
EZ A 527. JÁTÉKHETED, 509. FORDULÓD
528. játékheted kezdete: máj. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2785
SZÁMLA : XXXX

SMYLIE-TT KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [409,65] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 5 varányszemet (50 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 Végítélet (eladási ár: 600 arany, ebből a kezelési költség: 48 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 mágikus gyertyát (999 arany kikiáltási áron), 1 mágikus gyertyát (989 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 10 álomport (25 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 fattylord derékövet (1111 arany), 1 drakolder gyűrűt (1050 arany), 6 fiatalság italát (700 arany).
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselő, tintacsigán lovagló ember nővel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messziről integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2007. június 12., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a június 16-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+2 tvp ). Az aranytermő erszény 89 aranyat termelt. Kiütések jelentek meg a karodon, nyakadon, lábadon. Égővörös, vörhenyes pöttyök. Kicsit viszketnek, és kellemetlen, ahol a ruháid hozzáérnek. Valami betegség okozza, ami csak nem akar elmúlni!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+76 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1164 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+109 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A lottó 712. hetének nyerőszámai: 3, 7, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 655.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 653.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 651.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 649.]

* 3. KP: elmormolod a 157. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 647.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 645.]

* 5. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 640.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 640.]
Fürgén varázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 638.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 636.]

* 7. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 634.]
Beizzik a turbómágia. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 632.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+14 erő). [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 630.]

* 8. KP: használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 625.]

* 9. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 623.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 621.]
Fürgén varázsolsz! [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 619.]

* 10. KP: elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 617.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 615.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+12 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 613.]

vv 70 71 72 elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 612.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 610.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 608.]

vv 364 222 165 elmormolod a 364. varázslatot a 222. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 606.]
Szupersebesen mormolsz. (+6 csapdaészlelés) [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 604.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 602.]

v 15 429 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új kaktuszbogyó. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 572.]

v 75 293 elmormolod a 75. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a skarlátia hatása. Sikerrel jártál! [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 567.]

ek 180 2 t. energia kisütése: 180 2
A Bugyorból merítesz tudati erőt (+2 TU). [14 pontot használtál fel, van még 553.]

ek 7 18 10 t. energia kisütése: 7 18 10
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+10 zárnyitás.) [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 553.]

p 74 627 használod a 74. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 1 mihlanil molekuláit, előállítottál 1 adamantitot. [-10 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 548.]

v 181 306 64 elmormolod a 181. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! A varázslat kudarcot vallott, mivel a célmező nem lakott terep. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 538.]

be 747 147 213 bemész a 747. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 538.]

m 1 mozogsz északkeletre
[410,64] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy mópat bolyt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hmm, csak egy talriai behemót. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 589 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a talriai behemót testét. (7 támadással 509 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a talriai behemót testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A pestisaura 9 ép-t sebez. Előremozdulva, a talriai behemót kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A pestisaura 17 ép-t sebez. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) A talriai behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 48 kaját. 19729 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1813, sebződés: 266, gyógyulás: 385, összesen: +119 ÉP}

Mohón zabálni kezdesz. (-2 kaja.) Belebotlasz valamibe: 1 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP]. Elrakod. [10 pontot használtál fel, van még 528.]

m 2 5 8 mozogsz keletre, délnyugatra, északra
[411,64] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Ráismersz a lényre. Egy Raia angyala. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 293 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 140 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Raia angyala bal lábát. (7 támadással 545 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a Raia angyala nyakát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! A pestisaura 3 ép-t sebez. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Raia angyala vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Előrehajolva csap a Raia angyala, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A Raia angyala most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 13358 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 982, sebződés: 256, gyógyulás: 213, összesen: -43 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy sárkánybarlangot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy mópat boly van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [410,65] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy magnetikus praglonc közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 302 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan a másikra rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a magnetikus praglonc plazmáját. (6 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a magnetikus praglonc testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Pestisaurád működik (6 ép-t sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-10 pszi pont.) (-1 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 praglonc hártyát. 8627 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 8, gyógyulás: 179, összesen: +171 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Találsz egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy tűzfőnix előtt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 3 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy mópat bolyt. Délnyugatra nézve látsz egy viharóriás barlangot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ében halálhajcsár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (7 támadással 556 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Baghar korbácsával meghorzsolod az ében halálhajcsár bal oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). Az ében halálhajcsár megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ében halálhajcsár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
6944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 11, gyógyulás: 129, összesen: +118 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 13 kerek követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [410,64] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy mópat bolyt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vámpírféreg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vámpírféreg véres fejét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vámpírféreg testét. (7 támadással 537 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a vámpírféreg jobb oldalát. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Pestisaurád 10 sebzést okoz. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. A vámpírféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 91 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a vámpírféreg testét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a vámpírféreg testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 40 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 95 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 vámpírfogat. 16066 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1327, sebződés: 555, gyógyulás: 6, összesen: -549 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [51 pontot használtál fel, van még 477.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
A visszateleportáláshoz a labirintusban ill. annak mezőjén kell lenned. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

h 697 1000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+177 varázspont, -355 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 477.]
Megiszol egy adagnyi sötét italt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +1104 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 477.]

lm 13 14 15 mozogsz 13 14 15
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

lm 905 16 900 mozogsz 905 16 900
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

kf 1564 441 741 kézbeveszed/felveszed az 1564. tárgyat a 441. tárggyal a 741. tárgyat
Lecsatolod a rinóbőr övet, majd felcsatolod a fattylord derékövet. [0 pontot használtál fel, van még 477.]
Leveszed a kyorg köpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 477.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a kyorg köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

lm 20 24 905 mozogsz 20 24 905
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

lm 25 25 900 mozogsz 25 25 900
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

vv 205 109 203 elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot a 203. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 477.]
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 477.]
Szupersebesen mormolsz.
Megérzed a mágiafaló jelenlétét. Az ocsmány teremtmény máris munkához lát! Elszívod a környéken tartózkodók mágikus energiáját. (+1 varázspont.) [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 475.]

im 0 10 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 475.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 472.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 472.]

* 3. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

* 4. BP: elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 472.]
Fürgén varázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 472.]
Beizzik a turbómágia. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 472.]

* 5. BP: elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 472.]
Fürgén varázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 472.]
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 472.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 egészség.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 432.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A feléd közeledő vámpírféreg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 106 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vámpírféreg testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a vámpírféreg véres fejét. (7 támadással 550 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a vámpírféreg testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Pestisaurád 15 sebzést okoz. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 88 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával többször eltalálod a vámpírféreg bal oldalát. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával csak érinted a vámpírféreg testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Pestisaurád 18 sebzést okoz. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 107 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 vámpírfogat. 16066 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1339, sebződés: 565, gyógyulás: 6, összesen: -559 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 392.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 352.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 312.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 272.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 232.]

tf 4 32 fejleszted a 4. tulajdonságodat 32 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy talriai behemót közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 640 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan a másikra támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 543 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A pestisaura 7 ép-t sebez. A talriai behemót a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a talriai behemót testét. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával meghorzsolod a talriai behemót testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Pestisaurád működik (16 ép-t sebezve). Előremozdulva, a talriai behemót kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 45 kaját. 19729 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1951, sebződés: 260, gyógyulás: 393, összesen: +133 ÉP}

[32 pontot használtál fel, van még 200.]
Jól jönne bármi, ami a szomjúságodat csillapíthatná. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+2 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 2, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 650 pontot. A következő körben tehát 850 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

FATTYLORD DERÉKÖV (1564. TÁRGY)
Tekintélyt parancsolóan feszült ez az öv Dühöngő derekán, míg le nem csatoltad róla. Jó is, ha sietsz, s kapkodva gyűjtöd be kincseidet, hiszen szinte biztos, hogy egy igazán sok szörnyből álló fattycsorda már a közelben tartózkodik - Dühöngő csapata. Legújabb kincsed, bár látszólag egyszerű bőrövnek látszik, valójában egy mágikus ruhadarab, melyet a Chara-din fattyak vezetőinek alaposan ki kell érdemelniük. Bár nem próbák hosszú során keresztül tettél szert rá, te is megérdemled, nincs is más hátra, mint hogy felöltsd. Ha kiadod a KF 1564 parancsot, és már legalább 27. szintű vagy, max. ÉP-dhez +65 adódik.

DRAKOLDER GYŰRŰ (969. TÁRGY)
Ősi relikvia, amelyet nevéből következően, legfeljebb egy triklem drakoldernél, de legalábbis egy drakolder csatamezőn találhatsz. Viselésekor kapsz +50 max. varázspontot, +3 IQ-t, kör eleji VP regenerációd megnő 50-nel, teológiád, taumaturgiád 5-tel, szerencséd 3-mal. A drakolder gyűrű működésében kicsit hasonlít az angyalok gyűrűjéhez. Ha kritikus ütés ér, akkor felizzik - azonban nem a drakolder gyűrű füstöl el, hanem egy angyalok gyűrűje, ha van ilyened. Ha nincs, akkor a drakolder gyűrűnek kell búcsút mondanod, de legalább megmenekültél. A használatához szükséges minimum szint: 35.

KARAKTERLAP

Smylie-tt, egy szőke, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din személyes testőrként szolgáló avatárja vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod: Inkvizítori krónikás. Ez az 509. fordulód.

Erő: 65 (97) Szint: 44 Merészség: 7/7 Magasság: 174 cm
IQ: 60 (66) Támadás: 82 Agresszió: 7 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 64 (63) Védekezés: 128 Menekülés: 30 % Életkor: 32/44 év
Egészség: 55 (77) Életpont: 1160/707 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 61 (66) Varázspont: 2606/1387 Pénz: 1193 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 66/-1 Pszi pont: 348/104 Halhatatlanság: 9 % EFejl: 20
Eddig összesen 4610 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 100519 TP-t kaptál. Jelenleg 12150954 TP-d van. A következő szinthez még 449046 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, drótszőrű mópat, Shengoroth. A 496. fordulódban 8182 arany került a bankszámládra. 8713 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 1/91 szúrófegyverek: 24/10
vágófegyverek: 2/9 ütőfegyverek: 44/55 (+3%) lőfegyverek: 26/87
dobófegyverek: 34/17

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -35.); bumeráng (#249) (36 -38.); ében dobónyíl (#849) (39 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/31 2. nyomkövetés: 129/98 (+5%) 3. lopás: 11/50
4. mászás: 22/70 5. csapdakészítés: 28/24 (+6%) 6. csapdaészlelés: 27/10
7. gyógyítás: 79/3 8. titkosírás: 6/44 9. felderítés: 28/66
10. szörnyidomítás: 5/54 11. teológia: 116/75 (+67%) 12. taumaturgia: 121/16 (-982%)
13. szerencsejáték: 5/18 14. versengés: 8/46 15. zene: 3/2
16. szörnyismeret: 26/61 17. pszi: 30/8 (+6%) 18. zárnyitás: 21/67
19. vadászat: 14/7 20. vitalitás: 4/22 21. bányászat: 39/34 (+4%)
22. úszás: 6/6 23. főzés: 2/30 24. csapatmunka: 2/78

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP) vámpírvér (#257, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) halálkapu (#126) Pörhemór köre (#205) (98,2,3) vámpirizáció (#1)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) szemmelverés (#137) tűzmágia (#157)
erőpajzs III (#127) hatalomvarázs (#220) villámmágia (#227) csupasz izom (#28)
esszenciavédelem 2 (#188) pestisaura (#210) jellemrejtés (#23) Symulf rúnája (#182)
óriáserő (#53) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) tolvajvér (#364)
csapdaészlelés (#222) esszenciavédelem (#165) láthatatlanság (#76) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
28. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tűzgolyó (#155), káosz szava (#207), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
káoszcsapás (#200) >> kardfogú fülemüle (#146) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) Chara-din lesújt (#223) >> Orkhan Thai (#238)
Chara-din lesújt (#223) >> taalru (#249) Chara-din lesújt (#223) >> Notermanthi (#257)
tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236) tűzgolyó (#155) >> ongóliant (#159)
tűzgolyó (#155) >> qwarg rohamosztagos (#242) Chara-din lesújt (#223) >> vezérfarkas (#748)
háló (#186) >> noth szellem (#250) háló (#186) >> férfiak (#998)
háló (#186) >> nők (#999) háló (#186) >> molgan (#284)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377) káosz szava (#207) >> Eruol (#378)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Thargodan berzerker (#377) agytaposás (#180) >> Eruol (#378)
védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327) örvénykerítés (#42) >> smaragd drakón (#321)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291)
fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
tompítás (#40) >> taalru (#249) tompítás (#40) >> Zinthurg (#180)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tomboljon a káosz, használj armageddon varázslatot 15 alkalommal! (számláló: 0)
2.) Végezz négy norpadolótikával, puszta szórakozásból! (számláló: 0)
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüstdarab (#326)
8 isteni könnycsepp (#260) 1 mihlanil (#539) 1 nyílvessző (#108)
1 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128)
1 sötét ital (#284) 2 szvó-ektoplazma (#151) 3 tinta (#101)
1 tükör (#43) 2 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
93 arany (#50) 1 adamantit (#627) 1 angyalok gyűrűje (#529)
84 kaja (#2) 5 kaktuszbogyó (#429) 6 kerek kő (#19)
1 praglonc hártya (#215) 4 vámpírfog (#1221)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(409,65) a 97. labirintus bejárata, a 98. labirintus bejárata
(410,64) talriai behemót (#312), vámpírféreg (#782)
(410,65) magnetikus pragloncok (#200), vaskohó (#155), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, ében halálhajcsár (#295)
(411,64) Raia angyala (#333)

Üzenet küldése a karakternek