Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. máj. 21. 9h:34' EZ A 527. JÁTÉKHETED, 509. FORDULÓD 528. játékheted kezdete: máj. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2785 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot |
vv 70 71 72 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
vv 364 222 165 | elmormolod a 364. varázslatot a 222. varázslatot a 165. varázslatot |
v 15 429 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 75 293 | elmormolod a 75. varázslatot |
ek 180 2 | t. energia kisütése: 180 2 |
ek 7 18 10 | t. energia kisütése: 7 18 10 |
p 74 627 | használod a 74. pszi képességet |
v 181 306 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
be 747 147 213 | bemész a 747. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 589 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a talriai behemót testét. (7 támadással 509 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a talriai behemót testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A pestisaura 9 ép-t sebez. Előremozdulva, a talriai behemót kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A pestisaura 17 ép-t sebez. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) A talriai behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 48 kaját. 19729 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1813, sebződés: 266, gyógyulás: 385, összesen: +119 ÉP}
m 2 5 8 | mozogsz keletre, délnyugatra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 293 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 140 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Raia angyala bal lábát. (7 támadással 545 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a Raia angyala nyakát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! A pestisaura 3 ép-t sebez. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Raia angyala vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Előrehajolva csap a Raia angyala, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A Raia angyala most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 13358 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 982, sebződés: 256, gyógyulás: 213, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [410,65] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy magnetikus praglonc közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 302 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan a másikra rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a magnetikus praglonc plazmáját. (6 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a magnetikus praglonc testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Pestisaurád működik (6 ép-t sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-10 pszi pont.) (-1 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 praglonc hártyát. 8627 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 8, gyógyulás: 179, összesen: +171 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (7 támadással 556 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Baghar korbácsával meghorzsolod az ében halálhajcsár bal oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). Az ében halálhajcsár megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ében halálhajcsár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
6944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 11, gyógyulás: 129, összesen: +118 ÉP}
(Továbbmész...) [410,64] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy mópat bolyt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vámpírféreg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vámpírféreg véres fejét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vámpírféreg testét. (7 támadással 537 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a vámpírféreg jobb oldalát. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Pestisaurád 10 sebzést okoz. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. A vámpírféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 91 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a vámpírféreg testét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a vámpírféreg testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 40 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 95 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 vámpírfogat. 16066 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1327, sebződés: 555, gyógyulás: 6, összesen: -549 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
h 697 1000 | használod a 697. tárgyat |
lm 13 14 15 | mozogsz 13 14 15 |
lm 905 16 900 | mozogsz 905 16 900 |
kf 1564 441 741 | kézbeveszed/felveszed az 1564. tárgyat a 441. tárggyal a 741. tárgyat |
lm 20 24 905 | mozogsz 20 24 905 |
lm 25 25 900 | mozogsz 25 25 900 |
vv 205 109 203 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot a 203. varázslatot |
im 0 10 | imádkozol |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 106 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vámpírféreg testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a vámpírféreg véres fejét. (7 támadással 550 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a vámpírféreg testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Pestisaurád 15 sebzést okoz. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 88 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával többször eltalálod a vámpírféreg bal oldalát. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával csak érinted a vámpírféreg testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Pestisaurád 18 sebzést okoz. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 107 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 vámpírfogat. 16066 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1339, sebződés: 565, gyógyulás: 6, összesen: -559 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 32 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 32 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 640 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan a másikra támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 543 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A pestisaura 7 ép-t sebez. A talriai behemót a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a talriai behemót testét. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával meghorzsolod a talriai behemót testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Pestisaurád működik (16 ép-t sebezve). Előremozdulva, a talriai behemót kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 45 kaját. 19729 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1951, sebződés: 260, gyógyulás: 393, összesen: +133 ÉP}
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
FATTYLORD DERÉKÖV (1564. TÁRGY) Tekintélyt parancsolóan feszült ez az öv Dühöngő derekán, míg le nem csatoltad róla. Jó is, ha sietsz, s kapkodva gyűjtöd be kincseidet, hiszen szinte biztos, hogy egy igazán sok szörnyből álló fattycsorda már a közelben tartózkodik - Dühöngő csapata. Legújabb kincsed, bár látszólag egyszerű bőrövnek látszik, valójában egy mágikus ruhadarab, melyet a Chara-din fattyak vezetőinek alaposan ki kell érdemelniük. Bár nem próbák hosszú során keresztül tettél szert rá, te is megérdemled, nincs is más hátra, mint hogy felöltsd. Ha kiadod a KF 1564 parancsot, és már legalább 27. szintű vagy, max. ÉP-dhez +65 adódik. |
DRAKOLDER GYŰRŰ (969. TÁRGY) Ősi relikvia, amelyet nevéből következően, legfeljebb egy triklem drakoldernél, de legalábbis egy drakolder csatamezőn találhatsz. Viselésekor kapsz +50 max. varázspontot, +3 IQ-t, kör eleji VP regenerációd megnő 50-nel, teológiád, taumaturgiád 5-tel, szerencséd 3-mal. A drakolder gyűrű működésében kicsit hasonlít az angyalok gyűrűjéhez. Ha kritikus ütés ér, akkor felizzik - azonban nem a drakolder gyűrű füstöl el, hanem egy angyalok gyűrűje, ha van ilyened. Ha nincs, akkor a drakolder gyűrűnek kell búcsút mondanod, de legalább megmenekültél. A használatához szükséges minimum szint: 35. |
Erő: | 65 (97) | Szint: | 44 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 60 (66) | Támadás: | 82 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 64 (63) | Védekezés: | 128 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/44 év |
Egészség: | 55 (77) | Életpont: | 1160/707 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 61 (66) | Varázspont: | 2606/1387 | Pénz: | 1193 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 66/-1 | Pszi pont: | 348/104 | Halhatatlanság: | 9 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 24/10 |
vágófegyverek: | 2/9 | ütőfegyverek: | 44/55 (+3%) | lőfegyverek: | 26/87 |
dobófegyverek: | 34/17 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -35.); bumeráng (#249) (36 -38.); ében dobónyíl (#849) (39 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/31 | 2. nyomkövetés: | 129/98 (+5%) | 3. lopás: | 11/50 |
4. mászás: | 22/70 | 5. csapdakészítés: | 28/24 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 27/10 |
7. gyógyítás: | 79/3 | 8. titkosírás: | 6/44 | 9. felderítés: | 28/66 |
10. szörnyidomítás: | 5/54 | 11. teológia: | 116/75 (+67%) | 12. taumaturgia: | 121/16 (-982%) |
13. szerencsejáték: | 5/18 | 14. versengés: | 8/46 | 15. zene: | 3/2 |
16. szörnyismeret: | 26/61 | 17. pszi: | 30/8 (+6%) | 18. zárnyitás: | 21/67 |
19. vadászat: | 14/7 | 20. vitalitás: | 4/22 | 21. bányászat: | 39/34 (+4%) |
22. úszás: | 6/6 | 23. főzés: | 2/30 | 24. csapatmunka: | 2/78 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | vámpírvér (#257, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | halálkapu (#126) | Pörhemór köre (#205) (98,2,3) | vámpirizáció (#1) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | szemmelverés (#137) | tűzmágia (#157) |
erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) | villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem 2 (#188) | pestisaura (#210) | jellemrejtés (#23) | Symulf rúnája (#182) |
óriáserő (#53) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tolvajvér (#364) |
csapdaészlelés (#222) | esszenciavédelem (#165) | láthatatlanság (#76) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155), káosz szava (#207), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káoszcsapás (#200) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | taalru (#249) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Notermanthi (#257) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | Chara-din lesújt (#223) | >> | vezérfarkas (#748) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | háló (#186) | >> | férfiak (#998) | |
háló (#186) | >> | nők (#999) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | káosz szava (#207) | >> | Eruol (#378) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | agytaposás (#180) | >> | Eruol (#378) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | örvénykerítés (#42) | >> | smaragd drakón (#321) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | taalru (#249) | tompítás (#40) | >> | Zinthurg (#180) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tomboljon a káosz, használj armageddon varázslatot 15 alkalommal! (számláló: 0) |
2.) Végezz négy norpadolótikával, puszta szórakozásból! (számláló: 0) |
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
8 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | mihlanil (#539) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | sötét ital (#284) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | tinta (#101) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
93 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
84 | kaja (#2) | 5 | kaktuszbogyó (#429) | 6 | kerek kő (#19) | |||
1 | praglonc hártya (#215) | 4 | vámpírfog (#1221) |