507. forduló, 509. forduló, Zdenyek Vozáb összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. máj. 4. 12h:04'
EZ A 1139. JÁTÉKHETED, 508. FORDULÓD
1140. játékheted kezdete: máj. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3539
ingyenf: 2

ZDENYEK VOZÁB KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,69] koordinátán.
Blackmore's Rainbow (1550) szinte a semmiből előbukkanva, elemelt tőled 1 shinai gömböt.
A táborozás alatt megpróbálod a környéket minél jobban felderíteni. Egyszercsak az egyik bokor tövében egy csontvázra bukkansz, rajta egy adamantit páncél. (ld. enc.) Felveszed, és felpróbálod a páncélt. Döbbenetes, mennyivel megnövelte a védettségedet! Nem sok esélye lesz így a szörnyeknek! Sajnos azonban eljön a reggel, és te felébredsz. Az álom-páncél pedig sehol, még azt is elfelejtetted, hogy nézett ki, és mennyire lettél tőle védett (ezért ugrott az E.F. is). Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+559 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+60 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: vps 60 0 0 VP spórolása: 60
Félreraktunk, letiltottunk neked 60 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 660.]

* 2. KP: vv 71 70 116 elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 116. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 658. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 657.]
Fürgén varázsolsz! Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 655. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: vv 26 165 188 elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-32 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 653. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 653.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 653.]

* 4. KP: vv 59 63 178 elmormolod az 59. varázslatot a 63. varázslatot a 178. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-32 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 651. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-32 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 649. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-32 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 647. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: vv 161 76 78 elmormolod a 161. varázslatot a 76. varázslatot a 78. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sáfránypor). [0 pontot használtál fel, van még 647.]
Szupersebesen mormolsz. Láthatatlanná váltál. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 645. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 643. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. KP: vv 19 11 88 elmormolod a 19. varázslatot a 11. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-32 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 641. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-32 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 639. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 639.]

* 7. KP: vv 224 182 184 elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 639.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 639.]
Gyorsvarázsolsz! [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 637. Kapsz 1 VP-t.]

* 8. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 627. Kapsz 6 VP-t.]

hu 45 222 237 hulladék: 45 222 237
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis bőrpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz láncinget. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tankány karmot. [0 pontot használtál fel, van még 627.]

hu 96 247 158 hulladék: 96 247 158
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bakkura csizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fekete bőrcsizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 627.]

hu 663 1230 652 hulladék: 663 1230 652
Hulladék, ezért nem gyűjtesz alligátorfogat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bruhatagnyelvet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz darázsszárnyat. [0 pontot használtál fel, van még 627.]

hu 664 130 103 hulladék: 664 130 103
Hulladék, ezért nem gyűjtesz elf csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz hebrencs állkapcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz magszim belet. [0 pontot használtál fel, van még 627.]

v 82 7143 elmormolod a 82. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyészlelés varázslatot! Elhatározod, hogy a következő szörnyet próbálod meg érzékelni a varázslat segítségével: mocsárivérc. [-32 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 622. Kapsz 3 VP-t.]

ek 180 14 t. energia kisütése: 180 14
A Bugyorból merítesz tudati erőt (+14 TU). [98 pontot használtál fel, van még 524. Kapsz 58 VP-t.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[93,66] Az erdőt síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Északra fekszik egy helytartói város. " Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy törpemammut. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a törpemammut testét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal megütöd a törpemammut jobb hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 4, gyógyulás: 19, összesen: +15 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,65] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz kis mágneses bigyót. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mocsári penkét. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szintszívó. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal kilukasztod a szintszívó bal karját. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a szintszívó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 9, gyógyulás: 6, összesen: -3 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,64] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy téfea magoflux nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a téfea magoflux testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
257 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 9, gyógyulás: 10, összesen: +1 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 488. Kapsz 21 VP-t.]

m 2 1 6 mozogsz keletre, északkeletre, nyugatra
[94,64] Bozótos terepre értél. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy Pszinapszis. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Sunyi ellenfeled, egy számodra ismeretlen védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel iszonyatosan megcsapod a Pszinapszis bal lábát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Pszinapszis párolgó héját. Kritikus ütés! (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A seb azonnal beforr! A Pszinapszis csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) (-3 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 mentát karkötő (ld. enc.). 787 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 19, gyógyulás: 18, összesen: -1 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [95,63] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy manifesztátor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 246 életpontot sebeztél. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A manifesztátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [94,63] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy láplidérc. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a láplidérc fejét. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a láplidérc testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A láplidérc állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A láplidérc karmai majdnem eltalálnak! A láplidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 xirnox szív. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 735 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 10, gyógyulás: 12, összesen: +2 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 452. Kapsz 21 VP-t.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[93,62] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy téfea magoflux. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal egy hatalmas csapással felmetszed a téfea magoflux testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a téfea magoflux testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
257 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 2, gyógyulás: 3, összesen: +1 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 440. Kapsz 7 VP-t.]

v 198 110 127 elmormolod a 198. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

92 93 94 95 96
61
62
63
64
65
66
67
(93,62) egy ismeretlen isten rúnaköve, téfea magofluxok (#98)
(93,64) nekrofun (#173), téfea magoflux (#98)
(93,65) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), lápi hajlék (#670), mocsári penke (#148), szintszívó (#96)
(93,66) Dornodon oltár, törpemammut (#115)
(94,63) láplidérc (#352)
(94,64) Pszinapszis (#974), Leah oltár
(95,63) Sheran rúnaköve, Elenios oltár, 45. jellempróba, manifesztátor (#124)

[110,127] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy viharóriás barlangot. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (pular kristály) van a föld alatt! Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 430. Kapsz 6 VP-t.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Harciasan, becsörtetsz az óriások barlangjába. A viharóriás a barlang közepén épp valamilyen mágikus rituálét gyakorol. Kezdődjék hát a csata!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 52 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a viharóriás testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a viharóriás testét. (7 támadással 553 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a viharóriás bal oldalát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A viharóriás megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 39 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 90 aranyat. 7 383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 732, sebződés: 158, gyógyulás: 53, összesen: -105 ÉP}

Már indulnál, de a földön találsz 3 csalánvirágot. Elrakod. Mosolyogva hagyod hátra a tetemet. [10 pontot használtál fel, van még 420. Kapsz 6 VP-t.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy purifikátor császárt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 334 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gyóntatás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a purifikátor császár testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár testét. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Varkaudar che-karddal épp hogy eltalálod a purifikátor császár testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 111, gyógyulás: 64, összesen: -47 ÉP}

[-72 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 410. Kapsz 6 VP-t.]

m 8 6 mozogsz északra, nyugatra
[110,126] Továbbra is magashegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy proteinsólyom közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a proteinsólyom bal oldalát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal megcsapod a proteinsólyom bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A proteinsólyom néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 5 aranyat. 1 107 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 30, gyógyulás: 34, összesen: +4 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ében sziklatornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Elvégzed a megfelelő rítusokat: érzed, ahogyan az erő és akarat diadalt fog aratni a gravitáció felett. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Óráknak tűnik, mire felérsz, de végre sikerül. Izgatottan bújsz át a nyíláson. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Félelem markol a szívedbe, ahogy valami felüvölt melletted. Egy ében hadúr!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 52 életpontot vesztettél. A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (15 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az ében hadúr bal lábát. (7 támadással 577 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd az ében hadúr jobb oldalát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A seb azonnal beforr! Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: az ében hadúr vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod az ében hadúr fejét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Varkaudar korbáccsal súrolod az ében hadúr testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
6 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 726, sebződés: 194, gyógyulás: 182, összesen: -12 ÉP}

Dübörgő lépteket hallasz, és egy újabb alak nyomul be a terembe. Egy smaragd drakón!

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 60 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a smaragd drakón jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (39 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd drakón pikkelyes testét. (7 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a smaragd drakón testét. (7 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A smaragd drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a smaragd drakón pikkelyes testét. Kritikus ütés! (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a smaragd drakón testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával megérint. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6 426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 182, gyógyulás: 140, összesen: -42 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy taalru herceg!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod varázsvédelem II varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra támadsz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru herceg testét. (7 támadással 549 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Varkaudar korbáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru herceg testét. (7 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-43 varázspont.) Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a taalru herceg egyik lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted a taalru herceg egyik lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A seb azonnal beforr! A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A taalru herceg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 vas dobónyíl, egy gyöngysor, egy umbatari karkötő és egy igazgy. fülbevaló. 7 560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 830, sebződés: 133, gyógyulás: 223, összesen: +90 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy taalru herceg!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy varázsvédelem II varázslatot. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru herceg egyik lábát. (7 támadással 559 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a taalru herceg testét. (6 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A seb azonnal beforr! A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A taalru herceg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-63 varázspont.) Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a taalru herceg testét. (4 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a taalru herceg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A seb azonnal beforr! A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 fekete gyöngy, egy Eldaran karkötője, egy fűszertartó és 2 borostyán függő. 7 560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 879, sebződés: 142, gyógyulás: 186, összesen: +44 ÉP}

A falat végigtapogatva, egy ajtóra bukkansz. Mögötte egy kőláda! Óvatosan felnyitod, találsz benne 1 deus ex machinát. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 mérg. vas dobónyilat. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [109,126] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánybarlangot. Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Látsz egy nekrofunt. Találsz egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 42 vashegyű nyilat. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [408 pontot használtál fel, van még 2. Kapsz 244 VP-t.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ek 503 97 69 t. energia kisütése: 503 97 69
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

v 22 322 2 elmormolod a 22. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

v 22 327 5 elmormolod a 22. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: vpf 60 0 0 VP elővétele: 60
Felszabadítottunk neked 60 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: v 181 73 59 elmormolod a 181. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: be 376 0 0 bemész a szentélybe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 4. BP: v 228 669 0 elmormolod a 228. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 5. BP: v 228 568 0 elmormolod a 228. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 6. BP: v 228 593 0 elmormolod a 228. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 7. BP: v 228 594 0 elmormolod a 228. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 8. BP: v 228 595 0 elmormolod a 228. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 9. BP: v 228 538 0 elmormolod a 228. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 10. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -3. Kapsz 3 VP-t.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 510 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 21, 11.
A végletekig kimerülten rogysz le: szerencsére kiképzésed megtette a hatását. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 649 pontot. A következő körben tehát 646 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KIS MÁGNESES BIGYÓ (1266. TÁRGY)
Mikor fáradtan megérkezel a nyomorúságos kunyhóhoz, nem is tudod, hogyan keveredtél oda. A házigazda eléd siet, és barátságosan üdvözöl, aztán megkérdi, mi járatban vagy. Végigméred ezt a fura figurát. Hm... mit is várhatnál tőle? Aztán észreveszel a nyakában egy különös medált. Az újdonságok mindig lázba hoztak, most sem tudod megállni, hogy rá ne kérdezz, mi a csuda az.
- Ez egy kis mágneses bigyó - mondja a remete vigyorogva. - Egy Nagy Mágneses Bigyóról szedtem le nem túl régen. Én nem tudom mire használni itt a mocsárban, ezért örömmel eladom neked, ha meg tudunk egyezni az árában.
- No, de mégis, mire való? - tudakolod tőle, és érzed, hogy valami nagy-nagy titoknak kerültél a közelébe.
- Óh, hát nem sokat tud, csupán magához vonzza az elhagyott fémtárgyakat... - legyint a gnóm.
Az agyad egyből lázas munkába kezd. Hiszen ezt a kütyüt nagyszerűen lehetne használni a csatamezőkön! - Mit kérsz érte? - alig vagy képes palástolni az izgalmadat, hiába tudod, hogy ez rontja az alkupozíciód.
- Lássuk csak... Ha hozol nekem egy Rodger féle, kezdő szakácsoknak való üstöt, szívesen neked adom.
[Ha szeretnéd megvenni a gnómtól ezt a tárgyat, add ki a KT (Küldetés Teljesítése) 1266 parancsot egy lápi hajléknál, és máris megkapod. A kis mágneses bigyót 3 TVP-ért a H 1266 paranccsal tudod használni bármelyik csatamezőn (de egy csatamezőn fordulónként csak egyszer). Hatására véletlenszerű fémtárgyakat fogsz találni, de csak olyan csatamezőn használhatod, amit nem KUTattál még ki más módon. Az így szerzett kincsek mennyisége, és értéke természetesen függ attól, hogy melyik csatamezőn használod a medált. A bigyót nagy becsben tartod, ezért nem fogod átadni senkinek.

PSZINAPSZIS (974. SZÖRNY)
Pszinapszis a valaha élt egyik legnagyobb hírű mentát, Hoxxurton segédje és jobbkeze volt. Mikor Hoxxurton felfedezte a dematerializációt, Pszinapszis volt az egyetlen tanítványa, aki követte őt a kétes kimenetelű kísérletben. Mint később kiderült, a többi tanítvány óvatossága megalapozott volt. Pszinapszis tudata eltorzult, és bár mentális energiái ma sem csekélyek, többé aligha tekinthető értelmes lénynek. Rátámad minden anyagi teremtményre válogatás nélkül. Elpusztulni azonban képtelen, hiszen anyagtalan testének "sejtjei" képesek pár nap alatt regenerálni bármilyen sérülését.

MENTÁT KARKÖTŐ (1551. TÁRGY)
A mentát karkötő minden pszionicista álma. Amíg karodon viseled, talán kicsit többször fogod ellenőrizni, hogy tested teljes anyagi valójában létezik, de az érzés mellett olyan előnyt tapasztalhatsz, mely talán feledteti veled szorongásaidat. A mentát karkötő viselésekor mentális varázslataid ellen (ebbe támadó pszi képességeid is beletartoznak) -5-tel dobják ellenfeleid a mentődobásaikat.

KARAKTERLAP

Zdenyek Vozáb, egy fekete, copfos hajú, félszemű árnymanó férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Dornodon személyes testőrként szolgáló avatárja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: csaták bajnoka (319). Ez az 508. fordulód.

Erő: 84 Szint: 51 Merészség: 9/5 Magasság: 109 cm
IQ: 72 Támadás: 50 Agresszió: 3 Testsúly: 31 kg
Ügyesség: 73 Védekezés: 90 Menekülés: 30 % Életkor: 33/37 év
Egészség: 72 Életpont: 960/1371 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 81 (90) Varázspont: 3392/642 Pénz: 18470 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 15/12 Pszi pont: 358/405 Halhatatlanság: 15 %
Eddig összesen 5315 szörnyet (14 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 40 113 TP-t kaptál. Jelenleg 27 959 661 TP-d van. A következő szinthez még 4 040 339 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, nekromanta kóborló, káoszdémon. A 494. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/25 ökölvívás: 3/0 vágófegyverek: 31/57 (+1%)
ütőfegyverek: 51/52 (+5%) lőfegyverek: 40/26 (+1%) dobófegyverek: 2/66

Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); tüske (#22) (18 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva
109,126 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 97,69
Kisebb kívánság: legutóbb 2003. évben 7. hónapban.
JLKzott minoszkúpok: 90, 91, 88, 87, 86, 85, 93, 84

SZÁMLÁLÓK
Kontinuum tágítás 29/4 Max életkor 110 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 60/19 2. nyomkövetés: 133/91 (+20%) 3. lopás: 20/26
4. mászás: 33/76 (+6%) 5. csapdakészítés: 30/68 (+6%) 6. csapdaészlelés: 32/13
7. gyógyítás: 73/96 8. titkosírás: 31/27 9. felderítés: 36/59
10. szörnyidomítás: 11/88 11. teológia: 209/0 (+25%) 12. taumaturgia: 148/88 (+13%)
13. szerencsejáték: 2/37 14. versengés: 14/75 15. harcművészetek: 7/33
16. zene: 6/85 17. szörnyismeret: 39/29 18. pszi: 34/32 (+2%)
19. zárnyitás: 23/21 20. vadászat: 12/46 21. vitalitás: 2/65
22. bányászat: 37/4 (+4%) 23. úszás: 9/5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 84
1. sebzés bónusz: 2 8. képességpont: 4 10. vp regeneráció: 3 11. kincskeresés: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre)
totem 90% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 627. fémet, vagy jobbat
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 500 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 100 darabot, csak egyszer), gyíkfüvet (#201) (max. 20 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 60 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 50 darabot, csak egyszer), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 50 darabot, csak egyszer)
mászol max. 999 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 19, max: 50)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), lélekelementál (#319), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), sötét ölész (#314), Rém (#315), lidércúr (#252), Ylgoroth (#332), Folrang (#331), kreiton idéző (#510), tleikan főbíra (#512), halált okozó lények (#9098), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544), vércápa sámán (#281), quwargok (#9093), purifikátor császár (#393), aranyfecske (#283)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
gonoszok (#988), q. rohamosztagos (#242), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Asylux csapdája (#233, 20 VP) elnyelés (#236, 35 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
sötét rítus (#131, 30 VP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
tűzvihar (#175, 30 VP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
lidércidézés (#219, 30 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
meditáció (#250, 0 VP) pajzszúzás (#251, 24 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
vámpírvér (#257, 0 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 32 vp; taumaturgia: 24 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
becsületjel (#158) (322) Pörhemór köre (#205) (106,17,3) vámpirizáció (#1) (9975,0) szürkeáll. aktiv (#71)
az elme fölénye (#116) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse III (#59) erőpajzs II (#63)
tárgyvédelem (#178) láthatatlanság (#76) láth. észlelése (#78) varázsszem (#184)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
31. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
Asylux csapdája (#233)
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20)
varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), energiapajzs (#103), oldás (#372), gázpajzs (#467)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 38, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
Asylux csapdája (#233) >> elemi pulzátor (#440) Asylux csapdája (#233) >> púpos zsokarg (#451)
Asylux csapdája (#233) >> szellemdarázs (#481) Asylux csapdája (#233) >> kreiton bűvölő (#506)
pusztító végzet (#106) >> tleikan házőrző (#507) háló (#186) >> sötét ülnök (#508)
izomernyesztés (#33) >> tleikan hadúr (#509) Asylux csapdája (#233) >> kreiton idéző (#510)
pusztító végzet (#106) >> tleikan behemót (#511) pusztító végzet (#106) >> tleikan főbíra (#512)
pusztító végzet (#106) >> Éjvadász (#502) pusztító végzet (#106) >> hájas okerón (#462)
pusztító végzet (#106) >> hótarantula (#464) puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
Asylux csapdája (#233) >> shokara bogár (#436) Asylux csapdája (#233) >> algaleioda (#474)
pusztító végzet (#106) >> rubin góliát (#473) Asylux csapdája (#233) >> tüskés totemblarg (#482)
pusztító végzet (#106) >> tleikan hajadon (#533) pusztító végzet (#106) >> tleikan ölőművész (#535)
pusztító végzet (#106) >> kreiton lich (#536) pusztító végzet (#106) >> manaelementál (#290)
pusztító végzet (#106) >> kreiton jótündér (#538) pusztító végzet (#106) >> tűzrája (#531)
pajzszúzás (#251) >> pszionikus entitás (#553) armageddon (#218) >> Morghatal A'ton (#544)
háló (#186) >> káoszdémon (#547) Asylux csapdája (#233) >> kreiton átokmester (#537)
Asylux csapdája (#233) >> mutánsféreg (#554) pusztító végzet (#106) >> tleikan amazon (#534)
háló (#186) >> káoszszellem (#472) bo'adhun csapás (#266) >> Zinthurg (#180)
pusztító végzet (#106) >> bumshir óriásmacska (#492) pusztító végzet (#106) >> purifikátor császár (#393)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 38, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> Nateilena úrnő (#404) varázsvédelem II (#108) >> káoszszellem (#472)
lidércidézés (#219) >> kreiton idéző (#510)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az elmúlt idők legendás páncéljait sokszor ősi hüllők gyomrában találhatod meg. Végezz 10 csupaszbőrű macloghhal, hátha szerencséd lesz! (számláló: 9)
2.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval!
3.) Teljes immunitás tűzre? Minden ilyen varázstárgyat meg kell semmisíteni. Hozz számomra 3 vörös immunitáskövet, és zúzd apró darabokra oltáromnál!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 29 (limit: 847), pontszámod: 0.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 6. kategóriában a XVI. olimpián.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 királynő, 1 élőholt, 2 vadász, 2 parafenomén, 2 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 99 TU szükséges.)

TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (493. FORDULÓD ÓTA)
8707 arany
3 adamantit érme (#762) 1 agvari manafókusz (#890) 2 aranyfétis (#766)
5 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 2 aranytű (#272)
1 árnyékkulcs (#566) 6 artikula bélhólyag (#927) 1 ásó (#34)
3 bo'adhun aranygömb (#757) 1 bronz nyakörv (#761) 1 bűvölt kristály (#775)
4 csalánvirág (#582) $1 csontszablya ($64) 2 daleb.kristálykulcs (#980)
1 dalebg.kristályvért (#564) 1 Daramoula pálcája (#950) 9 deus ex machina (#1)
12 dlathog kőzet (#829) 1 drag'kór fülkarika (#871) 1 drag'kór lábvédő (#870)
1 drag'kór var.könyv (#869) 1 dramoan kő (#967) 10 ében toboz (#578)
2 esthari rubin (#748) $1 ezüst karkötő ($158) 14 ezüstdarab (#326)
5 ezüstlevél (#759) 4 fiatalság itala (#473) 6 főnixtoll (#563)
1 gólemgyűrű (#866) 1 gyémánt fétisrúd (#758) 1 gyémántplazma (#910)
2 gyöngymangó (#135) 4 halálhozó talizmán (#813) 1 Harcosok Könyve (#719)
1 hosszú íj (#111) 2 idézőszőnyeg (#771) 2 jáde rakshallion (#749)
1 jégisten amulett (#1087) 32 kaja (#2) 4 káosztiara (#765)
3 kék orchidea (#68) 2 kij tekercs (#784) 1 korinthai talizmán (#814)
1 krapixlon fürdőruha (#454) 1 kreiton agy (#1142) 2 kreiton esszencia (#892)
2 kreiton fókusz (#853) 1 Krossan párnája (#876) 6 küklopsz szem (#643)
15 kvazár (#244) 3 kyorg lepel (#770) 1 kyorg rúnakorong (#767)
1 kyorgölő buzogány (#881) 1 kyorgölő penge (#875) 1 lad tekercs (#785)
7 lótuszvirág (#447) 2 Luthius karkötője (#527) 2 malachit füzér (#755)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 4 mihlanil érme (#764) 1 moa stuki (#413)
1 moa töltő (#525) 1 mordaith kesztyű (#1012) 1 mordaith vállvédő (#1015)
1 Morgan szilánkja (#508) 1 natharion talizmán (#867) 1 nyers zafír (#752)
20 nyílvessző (#108) 8 obszidián kereszt (#756) 1 óriás fülbevaló (#614)
$1 ork csodaszer ($1228) 1 ősmágus fülbevalója (#608) 19 pirkit (#153)
1 pukkanó tűcsapda (#336) 2 quwarg igazgyöngy (#912) 25 quwarg tojás (#360)
1 regeneráló öv (#882) 4 rítusónix (#751) 1 ro'galhal lánc (#763)
1 rogalhal csuklópánt (#891) 1 rothasztó talizmán (#815) 1 roxati zárfaló (#314)
1 Rughar gyűrűje (#518) 11 sallank karom (#128) 6 skorpiókarom (#911)
1 smaragd karkötő (#707) 1 szeksztáns (#32) 1 szöges bunkó (#8)
15 szürke briliáns (#908) 1 teknősesszencia (#702) 1 Tokan esszenciája (#880)
7 toxyl üvegcse (#592) 1 triton szigony (#1472) 1 Tudás Könyve (#567)
2 tükör (#43) 2 türkiz karika (#750) 7 uzbány csőr (#169)
49 varányszem (#30) 3 varkaudar látógömb (#1107) 99 víz (#27)
10 vizestömlő (#3) 2 xirnox szív (#213) 181 Thargodan esszencia (#328)
1 karbin plazma (#199) 1 fekete gyöngy (#99) 2 berzerker tüske (#713)
1 drag'kór vért (#872) 17 Éjvadász karma (#847)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 karbin plazma (#199) 42 madártoll (#112) 84 pirkit (#153)
1 rókafarok (#124) 1 tükör (#43) 4 ugh méreg (#166)
1 varányszem (#30) 42 vasérc (#152) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
605 arany (#50) 2 borostyán függő (#162) 3 csalánvirág (#582)
1 deus ex machina (#1) 1 Eldaran karkötője (#373) 3 fekete gyöngy (#99)
1 fűszertartó (#210) 1 gyíkfű (#201) 1 gyöngysor (#192)
1 igazgy. fülbevaló (#197) 3 kaja (#2) 1 mentát karkötő (#1551)
4 mérg. vas dobónyíl (#190) 2 purifikátor háj (#269) 1 sárkányfog (#617)
2 szvó-ektoplazma (#151) 1 umbatari karkötő (#278) 42 vashegyű nyíl (#176)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

108 109 110 111
125
126
127
(109,126) sárkánybarlang (#620), Elenios oltár, nekrofun (#173), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely
(110,126) proteinsólyom (#771), ében sziklatorony (#589), törpe bánya (#435), ében hadúr (#294), smaragd drakón (#321), taalru herceg (#307), érclelőhely
(110,127) viharóriás barlang (#612), érclelőhely, viharóriás (#278), purifikátor császár (#393)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2016.05.04 09:13 Változások a számládon! Zseton levonás: 10 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (AK kupon vÂásÂárlÂás)
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A megmentett lelket (1952) fel lehet áldozni minden olyan tereptárgynál, ami oltárként is funkcionál: Ezek a követkeők: templom (256), fény szentélye (376), szent tölgyfa (393), sárkánytanya (492), barátság szent tüze (484), Chara-din monolitja (524), istenek szentélyei (1173-1180). Termlszetesen csak azoknak a karaktereknek működik, akik amúgy is tudnak imádkozni ezeken a helyeken.
* - Mostantól az istenek szentélyei (1173-1180) oltárként is működnek, azaz lehet bennük pl. imádkozni. Eddig nem lehetett.
* - Az oltár eltörlése varázslat ezentúl eltörli a felszenteletlen és félig kész oltárakat is.
* - Bekerült a játékba az első létsík, a Víz síkja. Az átvezető küldetéssort a Kiégett Földek közepén érdemes keresni.

Üzenet küldése a karakternek