506. forduló, 508. forduló, Goroda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 3. 9h:16'
EZ A 541. JÁTÉKHETED, 507. FORDULÓD
542. játékheted kezdete: aug. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5397

GORODA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [220,85] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 hakamát (3470 arany), 80 nyílvesszőt (80 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 ryuku vállvédőt (100 arany), 3 ormánygőte csontot (110 arany), 1 roxati zárfalót (120 arany).
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+86 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+559 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+42 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy pikkelyes ptog fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a pikkelyes ptog testét. Kritikus ütés! (8 támadással 912 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Ütéseket mér a pikkelyes ptog a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) {KCC:} Vámpírölővel jól megszurkálod a pikkelyes ptog fejét. (5 támadással 405 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Ütéseket mér a pikkelyes ptog a farkával a bal válladra. (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +43 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A pikkelyes ptog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10814 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1648, sebződés: 372, gyógyulás: 250, összesen: -122 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 872.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 870.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 868.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 866.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 864.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 862.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 862.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 860.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 858.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 858.]

* 4. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 856.]
Gyorsvarázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 854.]

* 5. KP: használod a 69. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 849.]

id 470 295 idomítod a 470. szörnyet 295 pontért
Elkezdődnek a leckék a pikkelyes ptog számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 10 lépést tehetsz meg körönként, 6 TVP-be kerül egy lépés, 6 ponttal jobb a védettséged a szabadban vívott harcokban. 394 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+3 szörnyidomítás). [295 pontot használtál fel, van még 554.]

kf 1536 kézbeveszed/felveszed az 1536. tárgyat
Hátasodra teríted a trikornis nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 554.]

v 181 188 106 elmormolod a 181. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(220,85) pikkelyes ptogok (#470)

[188,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Tharr hívei emelték.

Van itt egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.).
[-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 544.]

be 632 3 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 105 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 494.]

m 2 mozogsz keletre
[189,106] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Elszántan a másikra rontasz. {KCC:} Nitmák karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló bal oldalát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy téfea-agy és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Észreveszel egy csodák kútját. [12 pontot használtál fel, van még 482.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Nagyszakállú Draenar boltjában még 4 mérgezett vasnyíl várja a vásárlókat." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [3 pontot használtál fel, van még 479.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[188,107] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Nitmák karddal többször mélyen végigmetszed az őrült varázsló testét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy xirnox szív és egy karbin plazma. 2694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+110 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. " Találsz néhány eldobott tárgyat: 11 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Invázióügyi Minisztérium (689. épület.).
Összeakadsz Shadowfighterrel. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy díszes tunikát, egy Eldaran karkötőjét, egy életköves gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy natharion gömböt, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét és egy tűzúr csizmáját visel. Fegyverzetét egy királyi őrjáratos trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy csataremák trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [187,107] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Nitmák karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrült varázsló testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy xirnox szív. 2694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Fairlight hívei emelték. Épületeket látsz: egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.). [29 pontot használtál fel, van még 450.]

ea 223 2 eladod a 223. tárgyat 2
Eladtál 2 smaragd védőgyűrűt. 200 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 450.]

be 640 200 400 bemész a 640. épületbe
Odatotyogsz a széles lépcsősorhoz, és felmész a mindig szélesre tárt ajtóhoz. Két hatalmas termetű acélkolosszus álldogál az ajtóban. Amikor az egyik a belépőt kéri, mentegetőzve megjegyzed, hogy csak körül akarsz nézni. Odabent káprázat és csillogás fogad, amelyet némiképp zavarnak a szakadt kalandozók. No de láthatólag senki sem akarja kidobni őket, hiszen ők jelentik a kaszinó fő bevételi forrását. Érdeklődsz afelől, hogy milyen szabályok szerint játszhatsz. Megtudhatod, hogy rulettezni, kockázni és kártyázni lehet. [Ha a kaszinóba jössz, nem határozod meg, hogy mit játszol, feltesszük, hogy minden játékhoz egyformán értesz. Hogy nyersz-e, vagy vesztesz, nagymértékben természetesen a szerencsén múlik, kis mértékben a szerencsejáték szakértelmeden. A kaszinóba a belépő 50 arany, ez a BE parancs kiadásakor automatikusan levonódik. A BE parancs második paramétereként meg kell adnod, hogy maximum mennyit akarsz eljátszani, a harmadik paraméternek, hogy mekkora nyereség esetén állsz meg. Pl. A BE <kaszinó> 200 200 parancs hatására a játékot abbahagyod, ha elvesztesz 200 aranyat, illetve ha 200 arannyal megnövekszik a bukszád. A 2. és 3. paraméter minimális értéke 50 arany, maximális értéke 1000. Amennyiben a megadott értéknél kevesebb áll rendelkezésedre, annyival játszol. Megjegyzés: csak a nagyon őrültek és szerencsejátékban jártasak adnak meg a 3. paraméternek nagyobb értéket, mint a második. Nyilvánvalóan, minél kisebb a 3. paraméter a 2.-hoz képest, annál nagyobb a nyerési esélyed. Ha túl sokat nyersz a kaszinóban, előfordulhat, hogy "kiutálnak".] [5 pontot használtál fel, van még 445.]

pbe 9999 beraksz a bankba 9999 aranyat
(Csak 7454 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 107378 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[187,106] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy Blounther apó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 138 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a Blounther apó testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Nitmák karddal megvágod a Blounther apó törékeny testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A Blounther apó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A Blounther apó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fokhagyma és 4 pirkit. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 balkezes gyűrű. 3931 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 49, gyógyulás: 8, összesen: -41 ÉP}

Látsz egy templomot. Raia híveié. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 18000 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy Vlagyimir szobrát. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 15 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Van itt egy királyi palota (652. épület.).
Összeakadsz Xilannével. Elenios főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy derit sodronynadrágot, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy napmedált, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy viharóriás trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Jobb kezében egy nitmák pengét, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: ő is jó. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Társadat elnézve, mozgásából arra következtetsz, hogy ő is harcművész. Igen, már érzed a belőle áramló kí-hullámokat. Valószínűleg ő is érezheti ezt, mert egyszercsak földig hajolva köszönt téged, miközben a következőket hebegi: "Üdvözöllek, nagy tudású mester!". Te is meghajlással köszöntöd őt. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [188,105] Továbbmész a város utcáján. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Dornodon hívői építették. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csapat őrjáratozó katona. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 138 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi hatás! Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona bal lábát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák kardot ellenfeledre ugrasz. Nitmák karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (9 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Nitmák karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrjáratozó katona jobb lábát. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (5 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Nitmák karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Hárításod megcsúszik, az 1 őrjáratozó katona fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Az 1 őrjáratozó katona még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 10672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1073, sebződés: 148, gyógyulás: 21, összesen: -127 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+129 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy őrült varázsló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal oldalát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák kardot a másikra támadsz. Nitmák karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és 7 spiritusz. 2694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (643. épület.). [29 pontot használtál fel, van még 416.]

vtn 192 varázslat tanulás: a 192. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus sajnálkozva fogadja a hírt: nincs a birtokodban a tanuláshoz szükséges összeg. A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 411.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[187,105] Folytatod sétádat a házak közt. Némelyek azt állítják, hogy Borax sereget kíván verbuválni a kalandozókból. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb lábát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Meglengetve a nitmák kardot ellenfeledre támadsz. Nitmák karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrült varázsló testét. Kritikus ütés! (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Fényaurád 5 sebzést okoz. Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+113 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy olimpiai aréna (635. épület.).

(Továbbmész...) [186,104] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Marokra fogva a nitmák kardot ellenfeledre támadsz. Nitmák karddal kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló jobb karját. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ahogy megközelíted a füstös lebujt, már az első pillanatban feltűnik neked a csodaművesek egyik felhajtója. Egy átlagos külsejű, kisnemes csemetének van öltözve, de téged nem verhet át! Az unott ábrázat mögött ugyanis egy jól képzett tolvaj lapul, aki leplezetlen érdeklődéssel vizslatja az erre járó kalandozókat, köztük téged is. Talán kerese valakit, vagy valakiket. A kíváncsiságod közelebb hajt hozzá, és megszólítod. Hamar kiderül, hogy megérzésed ma sem csalt meg. A fickó, bár a bizalmatlanságát meg sem próbálja véka alá rejteni, néhány mondatban vázolja a megoldásra váró problémát.
- Ügyes, mindenre elszánt kalandorokra van szükségem. Egy legalább négyfős csapatra - mondja minden kertelés nélkül, és közben szinte nem is mozog a szája. - Ha ismersz ilyen személyeket (s közben jelentőségteljesen a szemedbe néz... Brrr! Mintha egyenest a vesédig látna!), összetoborozhatnál nekem egy ilyen kompániát. A munka igen sürgős, és felettébb bizalmas jellegű. Ezt talán nem is kell hangsúlyoznom! (...és ismét az a szúrós tekintet! Borsódzik tőle a hátad!) - Találkozzunk a vegyesbolt mögötti sikátorban, egy fertályórával a delelő előtt! Ne késsetek! Jah, igen, még valami: Aki nem konyít a "mesterséghez", jobb ha nem is jön el. Pancser kezdőkkel nem foglalkozunk - azzal anélkül, hogy elköszönne, faképnél hagy. Most már tehát biztos, hogy a helyi tolvajcéh felhajtója volt, és az is biztos, hogy "mesterség" alatt a lopás kétes előjelű "művészetét" értette. De vajon miféle munkára kereshet a tolvajcéh tolvajokat, amit a saját legényeivel nem tud elvégeztetni - tűnődsz, miközben folytatod az utadat. (34. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Messze magad mögött hagyod a városi forgatagot, és egy kihaltabb városrészbe érkezel. Düledező házak uralják a környéket, az út porában csak elvétve látsz lábnyomokat. Mind egy irányba vezetnek, egy cégér nélküli épület bejáratához. El tudod képzelni, hogy milyen alakok italozgatnak odabent. Biztos Roxat hírhedt alvilágának színe-java. Nem biztos, hogy jó ötlet betérni közéjük. (716. épület.)
[29 pontot használtál fel, van még 382.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[186,105] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy őrült varázsló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb oldalát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Nitmák karddal többször mélyen végigmetszed az őrült varázsló jobb karját. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+111 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Sheran hívei emelték. Némelyek azt állítják, hogy Borax sereget kíván verbuválni a kalandozókból. A következő épületeket látod: egy szörnypiac (649. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (658. épület.).

(Továbbmész...) [186,106] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy csapat őrjáratozó katona nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrjáratozó katona fejét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Marokra fogva a nitmák kardot a másikra támadsz. Nitmák karddal többször mélyen végigmetszed az őrjáratozó katona jobb karját. (6 támadással 334 életpontot sebezve.) Fényaurád 6 sebzést okoz. A 10 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (10 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Nitmák karddal többször mélyen végigmetszed az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A 6 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (6 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Nitmák karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az őrjáratozó katona bal lábát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Nem vagy felkészülve a 2 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A 2 őrjáratozó katona most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP]. 10672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1037, sebződés: 154, gyógyulás: 22, összesen: -132 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+124 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Némelyek azt állítják, hogy Borax sereget kíván verbuválni a kalandozókból. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.). [34 pontot használtál fel, van még 348.]

ea 210 10 eladod a 210. tárgyat 10
Eladtál 10 fűszertartót. 60 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

ea 633 2 eladod a 633. tárgyat 2
Eladtál 2 törpe őskövet. 200 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

ea 368 1 eladod a 368. tárgyat 1
Eladtál 1 kinemfogyó tegezt. 70 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

ve 135 300 megveszed a 135. tárgyat 300
Csak 98 darabra van elég pénzed. Vásároltál 98 gyöngymangót. 392 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

m 4 mozogsz délre
[186,107] Továbbmész a város utcáján. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen keletre 21, északra 36 mérföldre. " Egyesek azt híresztelik, a király kalandozókat kíván a seregébe toborozni. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. Kritikus ütés! (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Megmarkolva a nitmák kardot a másikra rontasz. Nitmák karddal kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP] és egy karbin plazma. 2694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Jólnevelt Nómenklatúrához. (623. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 336.]

be 623 30 7 bemész a 623. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Szeretnék megszállni a fogadódban, és természetesen a legjobb szobádat kérem! Hamarosan azonban kiderül, hogy nincs elég pénzed. Egy megtermett kétfejű troll, a kocsma kidobóembere "kitessékel" a létesítmény területéről. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 336.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 113 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 296.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 73 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 256.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 33 TVP-t kell elköltened.] Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy csapat őrjáratozó katona közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák kardot ellenfeledre támadsz. Nitmák karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A 9 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (7 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Nitmák karddal párszor kilyukasztod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 345 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Az 5 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Nitmák karddal végigvagdosod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Az 1 őrjáratozó katona megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az 1 őrjáratozó katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 60 arany, -2 ÉP]. 10672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1020, sebződés: 125, gyógyulás: 15, összesen: -110 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+115 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [45 pontot használtál fel, van még 211.]

tf 4 11 fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 22 TVP-t kell elköltened.] [11 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Mosolyogva közli, hogy jelenleg 12 arannyal tartozol a kincstárnak. Nem nagy érvágás! Kifejezéstelen arccal leszámolsz a fickó tenyerébe 12 csengő aranytallért. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 2, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a pikkelyes ptog. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 680 pontot. A következő körben tehát 880 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HAKAMA (1369. TÁRGY)
A szamurájok szoknyaszerű bő nadrágját hakamának hívják. A szürkéskék színű holmi remekül passzol a harcosok sötét felsőruházatához. Ha a hakamát viselni szeretnéd, legalább 40. tapasztalati szintre lesz szükséged. Az általa adott bónuszok: +8 védelem, +8 támadás, +2 sebzés.

KARAKTERLAP

Goroda, egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 507. fordulód.

Erő: 72 (90) Szint: 46 Merészség: 8/5 Magasság: 168 cm
IQ: 75 (84) Támadás: 55 Agresszió: 3 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 63 (76) Védekezés: 130 Menekülés: 30 % Életkor: 33/43 év
Egészség: 65 (79) Életpont: 1021/706 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 73 (86) Varázspont: 2086/1616 Pénz: 51 arany Kép. pont: 71
Tudatpont: 17/2 Pszi pont: 188/189 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 30
Eddig összesen 5810 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 68707 TP-t kaptál. Jelenleg 14539931 TP-d van. A következő szinthez még 560069 TP szükséges. Trófeáid: drótszőrű mópat, triklem drakolder, Shear'niz'il. A 507. fordulódban 107378 arany került a bankszámládra. 107378 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/48 ökölvívás: 23/82 szúrófegyverek: 41/65
vágófegyverek: 21/48 (+48%) ütőfegyverek: 23/57 lőfegyverek: 28/23
dobófegyverek: 32/50 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: nitmák kard (#856) (110%) << ököl (#28) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/52 2. nyomkövetés: 121/3 3. mászás: 26/30
4. csapdakészítés: 28/95 5. csapdaészlelés: 31/37 6. gyógyítás: 90/83
7. titkosírás: 8/17 8. felderítés: 25/67 9. szörnyidomítás: 16/75 (+339%)
10. teológia: 104/5 (+17%) 11. taumaturgia: 69/36 (+6%) 12. szerencsejáték: 16/43
13. versengés: 21/27 14. harcművészetek: 20/99 15. zene: 18/60
16. szörnyismeret: 24/93 (+25%) 17. pszi: 21/42 (+4%) 18. zárnyitás: 19/8
19. vadászat: 16/71 20. vitalitás: 3/0 21. bányászat: 33/76
22. úszás: 10/5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer)
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), Rém (#315) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182) fényaura (#211)
kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> fémbontó szójer (#150)
tűzeső (#61) >> autentikus vámpír (#154) energiafolyam (#136) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzeső (#61) >> qwarg rohamosztagos (#242) villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
energiafolyam (#136) >> Eruol (#378)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7244 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bumeráng (#249)
2 deus ex machina (#1) 10 fűszertartó (#210) 2 isteni könnycsepp (#260)
8 kaja (#2) 1 kinemfogyó tegez (#368) 6 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 2 smaragd védőgyűrű (#223) 2 törpe őskő (#633)
2 víz (#27) 1 nyílvessző (#108)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 balkezes gyűrű (#1549) 1 fokhagyma (#403) 92 gyöngymangó (#135)
2 karbin plazma (#199) 19 spiritusz (#170) 1 téfea-agy (#172)
2 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,104) őrült varázsló (#255), füstös lebuj (#716), 34. többszemélyes kaland
(186,105) őrült varázsló (#255), szörnypiac (#649), tanácsadó bölcselő (#658), Sheran oltár
(186,106) őrjáratozó katona (#274), vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620)
(186,107) fogadó # (#623), a 99. labirintus bejárata, őrült varázsló (#255), őrjáratozó katona (#274)
(187,105) olimpiai aréna (#635), őrült varázsló (#255)
(187,106) Blounther apó (#972), királyi palota (#652), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), Xilanne (3592. kalandozó)
(187,107) őrült varázsló (#255), bank (#626), kaszinó (#640), ékszerbolt (#655), Fairlight oltár
(188,105) fekete mágustorony (#643), Dornodon oltár, őrjáratozó katona (#274), őrült varázsló (#255)
(188,106) kvazár kohó (#629), fegyvermester háza (#632), Tharr oltár
(188,107) őrült varázsló (#255), Invázióügyi Minisztérium (#689), Shadowfighter (5125. kalandozó)
(189,106) őrült varázsló (#255), csodák kútja (#1096)

Üzenet küldése a karakternek