506. forduló, 508. forduló, Vadak Ura összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. márc. 23. 15h:12'
EZ A 806. JÁTÉKHETED, 507. FORDULÓD
807. játékheted kezdete: márc. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4683
SZÁMLA : XXXX

VADAK URA KALANDJAI


19 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,26] koordinátán.
A táborozás 3. napján találkozol Tars Tarkasszal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy dramoan talizmánt, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy jégelementál trófea és egy méregelementál trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított spagulár. {max. életpontja: 491.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 4. napon NépekMindenSzigete leszívott rólad pszivel 46 életpontot.
A 4. napon ismét összeakadsz NépekMindenSzigetével. {max. életpontja: 367.} Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 7. napon Szőrös Karom leszívott rólad pszivel 41 életpontot.
A 7. napon ismét összeakadsz Szőrös Karommal. {legmagasabb egyéb szakértelme: nyomkövetés (96).} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 12. napon Ravashack leszívott rólad pszivel 37 életpontot.
A 12. napon ismét összefutsz Ravashackkal. {egészsége: 46.} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 17. napon ELFelejett Álmok leszívott rólad pszivel 33 életpontot.
A 17. napon megintcsak összeakadsz ELFelejett Álmokkal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. {legmagasabb egyéb szakértelme: zene (107).} Tisztán érzed auráját: ő is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 18. napon találkozol HóKinn,CsendBennel. Sheran főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy olimpiai ezüstmedált, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy pszi elementál lord trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy méregelementál trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy óriásölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {legmagasabb egyéb szakértelme: zene (91).} Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Tars Tarkasz, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst, egy aranytermő ládikót és egy pular kristályt. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+78 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+193 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+71 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 910. hetének nyerőszámai: 10, 18, 23. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy purifikátor császár nyomára vezet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 840.]

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy purifikátor. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a purifikátor testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A purifikátor megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 15, gyógyulás: 29, összesen: +14 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 800.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 798.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 798.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 798.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+22 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 768.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 768.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 766.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 764.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 762.]

* 6. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 760.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 759.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 757.]

* 7. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +56 max. életerő, +56 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 751.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 751.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: aranygyűrű (184,32)-> (12 ap), ezüst nyaklánc (184,32)-> (10 ap), mandibulapenge (183,31)-> (3 ap), moa burát (183,31)-> (12 ap), ragasztó (183,31)-> (7 ap), trikornis szarv (183,31)-> (72 ap), varkaudar lándzsa (183,31)-> (5 ap), xirnox szív (183,31)-> (10 ap), összesen 131 arany, 16 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 745.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 743.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 743.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 741.]

* 9. KP: elmormolod a 66. varázslatot a 116. varázslatot a 157. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+164 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 739.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 739.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 739.]

* 10. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 739.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 739.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 737.]

a 1536 5230 10 átadod az 1536. tárgyat az 5230. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 trikornis nyerget Tars Tarkasz részére. [0 pontot használtál fel, van még 737.]

a 211 5230 10 átadod a 211. tárgyat az 5230. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 sáfrányport Tars Tarkasz részére. [0 pontot használtál fel, van még 737.]

a 176 5300 10 átadod a 176. tárgyat az 5300. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 10 vashegyű nyilat Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 732.]

a 533 4718 1 átadod az 533. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 tűzúr csizmáját HóKinn,CsendBenn részére. [0 pontot használtál fel, van még 732.]

kf 837 2 kézbeveszed/felveszed a 837. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a pengepajzsot, majd a bal kezedbe veszed a nitmák pengét. [0 pontot használtál fel, van még 732.]

bb 1 10 beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 732.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 702.]

m 2 7 7 mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[188,32] Még mindig az erdőben vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Látsz egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő! {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg ősmágus! {támadása: 30.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi hatás! Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 44 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Nitmák pengével felnyitod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 pirkit és 2 sáfránypor. 2700 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 44) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 75, gyógyulás: 25, összesen: -50 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 réz papi karkötőt. [réz papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP] Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [187,31] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ongóliant. {max. életpontja: 550.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (14 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod az ongóliant testét. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó és 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 72) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 587, sebződés: 58, gyógyulás: 8, összesen: -50 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy FéNYeS NaP egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy térkaput. Északra nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [186,30] Lakott területre érkeztél.

Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [70 pontot használtál fel, van még 632.]

m 6 mozogsz nyugatra
[185,30] Még mindig a városban vagy.

Felfedeztél egy templomot. Dornodon hívői építették. Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (641. épület.).
Találkozol Drowsy Druid Abasc-kal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku karvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Fegyverzetét egy kultúrmasztodon trófea, egy Raia szent lovagja trófea és egy hordóagyú mameluk trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy őstroll agyalót, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {támadása: 19.} {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy burástya királynő (ld. enc.)} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[9 pontot használtál fel, van még 623.]

be 641 bemész a 641. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, örvénykerítés (#42) 80 aranyért, fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, elektromos pajzs (#51) 75 aranyért,
mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért, tükörpajzs (#101) 155 aranyért,
savhurrikán (#107) 1100 aranyért, inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, a halál szava (#152) 800 aranyért,
varázslatlopás (#154) 400 aranyért, háló (#186) 5600 aranyért, állatvédelem (#192) 210 aranyért, a hatalom szava (#196) 12000 aranyért,
Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, jégmágia (#279) 3100 aranyért, időcsere (#285) 100 aranyért,
speciális védelem (#292) 4000 aranyért, Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, tolvajvér (#364) 90 aranyért, sebezhetőség (#366) 5400 aranyért,
klónozás (#367) 2500 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért, oldás (#372) 160 aranyért, analízis (#375) 70 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 618.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[186,30] Továbbmész a város utcáján.


(Továbbmész...) [187,30] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Észreveszel egy vaskohót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy pordémon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillezsályát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy térkaput. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [188,31] Amerre csak a szem ellát, dombok. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy kronopók ijesztett meg. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Találsz egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy kopasz, félszemű, kecskeszakállas árnymanó férfi táborát. Fekete a bőre. Chara-din lényének egy apró része. Egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Dühöngő nadrágját, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy gátlástalanság övét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy káosz szimbólumot, egy Korrissh sisakját, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy nekromanta övcsatot, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy Thargodan amulettet és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy rubin sárkány trófea, egy Friedurgonoma trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy naginatát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. {legmagasabb fegyver szakértelme: 47.} Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[43 pontot használtál fel, van még 575.]

v 163 364 61 elmormolod a 163. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(185,30) fekete mágustorony (#641), Dornodon oltár, Drowsy Druid Abasc (4784. kalandozó)
(186,30) szopógödör (#177)
(187,30) vaskohó (#155), művészi porolit (#720), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Tharr oltár, 255. jellempróba, érclelőhely
(187,31) ongóliant (#159), Elenios rúnaköve, Elenios oltár, 255. jellempróba, 49. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely
(188,31) kronopók (#848), térkapu (#452), vaskohó (#155), Raia oltár, művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), 34. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, egy árnymanó férfi
(188,32) quwarg boly (#359), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302)

[364,61] Növények jelennek meg a sziklák között, a talaj kezd süppedőssé válni: mocsárban vagy. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Csak egy méregelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+10.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 37 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a méregelementál testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a méregelementál jobb oldalát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a méregelementál zsezsgő masszáját. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A méregelementál feléd harap, de sikertelenül. Nyelvével a méregelementál eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A méregelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a méregelementál testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a méregelementál zsezsgő masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A méregelementál feléd harap, de sikertelenül. A méregelementál nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csápjaival a méregelementál csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A méregelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3913 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 65) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 41, gyógyulás: 10, összesen: -31 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Felfedeztél egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantod a Síkok Vándorát. Úgy tűnik, még mindig segítőket toboroz. Talán mégis el kéne vállalni a feladatot? Veszélyes küldetésnek látszik. Na, majd gondolkodsz rajta - döntöd el, és továbbmész. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Hira Lal, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy mocsári penkét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Nyugatra egy ősvortex van. Elrakod a távcsövet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
Találkozol Gronkh-kal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy Batharak vállemezét, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy gyémánt védőgyűrűt, egy gránit szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.smaragdját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csizmát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy tradicionális övet, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy tleikan főbíra trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Folrang trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. {támadása: 86.} Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy gazda (ld. enc.)} Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-55 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 560.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[364,62] Tovább lépkedsz a dögletes bűzű mocsárban. A cuppogó vízben néhol sötét teremtmények moccannak. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei.

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy tündöklő szobor van. Északnyugatra egy ősvortex van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [364,63] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Rhiannon. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy lovagi tábort. Délre egy térkapu van. Délnyugatra egy ősvortex van. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy tündöklő szobor van. Elrakod a távcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [18 pontot használtál fel, van még 542.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

v 163 191 105 elmormolod a 163. varázslatot
Itt nincs térkapu. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
Nem teleportálhatsz a síkok között! [5 pontot használtál fel, van még 537.]

ef 30 511 energia fejlesztése 30
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 495.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 214. tárgyat a 110. tárgyat
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

* 3. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 495.]

* 4. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

* 5. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+102 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 493.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 493.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 491.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 491.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 488.]

* 8. BP: beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 488.]

* 9. BP: keresed a 7004. szörnyet a 393. szörnyet a 157. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 488.]

* 10. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 77. varázslatot a 62. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 488.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ramit kő). [0 pontot használtál fel, van még 488.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 488.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 448.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 408.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 368.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 278 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 328.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 238 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 288.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 198 TVP-t kell elköltened.] Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 248.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 158 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 208.]

tf 4 8 fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 150 TVP-t kell elköltened.] [8 pontot használtál fel, van még 200.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-56 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 5, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 648 pontot. A következő körben tehát 848 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BURÁSTYA KIRÁLYNŐ (759. SZÖRNY)
Eddig azt hitted, hogy a ragyás burástyák a burástyák királynői? Hát tévedtél, vannak náluk fejlettebb egyedek is, akik inkább számítanak a faj uralkodóinak, mint ragyás társaik. Bár a burástyák alapvetően bozótosban élnek, királynőik inkább behúzódnak az erdők fái közé. Ez sokak szerint a fészekrakó ösztön miatt van így, bár a burástyák parazitaként, más teremtményekből kikelve szaporodnak. Eddig még soha senki nem látott burástyafészket, aki utána el is mesélhette volna, milyen egy ilyen. Így csak mendemondák szólnak arról, hogy az erdők mélyén valahol léteznek, ezen állítások valóságalapja nem ismert.

KRONOPÓK (848. SZÖRNY)
Egy "mindössze" kutya méretű, kristályosan kék testű pók, amelyet a vadon minden tapasztalt utazója megtanult tisztelni, és nagy ívben elkerülni. A kronopókok valamiféle fáziseltolódásnak köszönhetően félig-meddig egy másik létsíkon is léteznek. Ha valakit megcsípnek, a méreggel együtt a másik világ esszenciájának egy csöppje is belefolyik az áldozatba - így látása elhomályosul, a szó szoros értelmében két világ közt érzi magát. Különlegesen ellenálló szervezetű humánok képesek magukhoz térni a méregtől, mindössze az idő múlását érzik furcsán egy darabig. De a legtöbb átlagos élőlény esszenciája szétfolyik a két világ közt, kiváló és egyszerűen megszerzett lakomát kínálva a kronopók számára.

GAZDA (24. ELLENFÉL)
Ha betörsz egy tanyára, vagy öklöddel fenyegetőzve kérsz szállást éjszakára egy ilyen helyen, könnyen megtudhatod a házigazda milyen ügyes fegyverforgató. Lehet, hogy egy kaszával ront elő az istállóból, de az is lehet, hogy a szögre akasztott kapát veszi kezébe, hogy megmutassa, nem akárkivel van dolgod. Nem véletlen eme harci tudás, hiszen a Túlélők Földjén még akkor is edzettnek kell lenni, ha visszavonultan éldegélsz, csupán a mindennapi betevőért folyó harcnak szentelve életed. Azért becsüld meg ezeket az embereket, hiszen lehet, hogy egyszer, ha már te is belefáradtál az örökös harcba és vándorlásba, pont az ő sorsukat választod életed folytatásaként.

KARAKTERLAP

Vadak Ura, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű ember férfi vagy. Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 507. fordulód.

Erő: 56 (54) Szint: 27 Merészség: 7/5 Magasság: 171 cm
IQ: 57 Támadás: 26 (28) Agresszió: 6 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 55 Védekezés: 81 (86) Menekülés: 40 % Életkor: 32/34 év
Egészség: 55 (57) Életpont: 562/524 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 65 (68) Varázspont: 1006/799 Pénz: 212 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 226/189 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 5
Eddig összesen 2504 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11630 TP-t kaptál. Jelenleg 2133781 TP-d van. A következő szinthez még 166219 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, albinó küklopsz, őrjáratozó katona. A 506. fordulódban 26631 arany került a bankszámládra. 26764 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/36 ökölvívás: 2/83 szúrófegyverek: 27/27 (+3%)
vágófegyverek: 28/33 (+4%) ütőfegyverek: 26/4 lőfegyverek: 30/11 (+2%)
dobófegyverek: 12/0

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 50/32 (+11%) 2. nyomkövetés: 104/95 (+16%) 3. mászás: 18/74 (+6%)
4. csapdakészítés: 33/21 (+6%) 5. csapdaészlelés: 16/30 6. gyógyítás: 75/52
7. titkosírás: 15/0 8. felderítés: 56/69 9. szörnyidomítás: 17/38
10. teológia: 52/45 (+14%) 11. taumaturgia: 47/79 (+6%) 12. versengés: 5/55
13. zene: 104/12 (+30%) 14. szörnyismeret: 30/74 (+20%) 15. pszi: *19/100
16. zárnyitás: 6/91 17. vadászat: 31/2 18. bányászat: 37/80 (+10%)
19. úszás: 15/34 20. csapatmunka: 1/73

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot, csak egyszer), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), tudatrombolás (#111), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) szárazság (#48) >> férfiak (#998)
éhínség (#39) >> Vértestvérek (#9146) jégcsóva (#41) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> Főmágus (#273) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +7 védettség; +5 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 29 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 215 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 652.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranygyűrű (#193) 1 deus ex machina (#1) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 isteni könnycsepp (#260) 1 mandibulapenge (#125) 1 moa burát (#384)
1 quwarg tojás (#360) 7 ragasztó (#83) 1 sáfránypor (#211)
3 trikornis nyereg (#1536) 6 trikornis szarv (#198) 1 tűzúr csizmája (#533)
1 varkaudar lándzsa (#224) 10 vashegyű nyíl (#176) 1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
201 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
5 csillezsályalevél (#1253) 2 kaja (#2) 9 mákrózsa virág (#56)
3 óndarab (#85) 4 pirkit (#153) 1 purifikátor háj (#269)
5 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(364,61) méregelementál (#306), térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, 7. többszemélyes kaland, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), mocsári penke (#148), Gronkh (4280. kalandozó)
(364,63) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Gábor, gratulálunk névnapod alkalmából. Reméljük, még sokáig együtt fogunk játszani. <<Az operátorok és a játékvezető>>

Üzenet küldése a karakternek