504. forduló, 506. forduló, Vad Dáin Xantox összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 26. 9h:13'
EZ A 542. JÁTÉKHETED, 505. FORDULÓD
543. játékheted kezdete: júl. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2689
SZÁMLA : XXXX

VAD DÁIN XANTOX KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [191,61] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 4 küklopsz szem (eladási ár: 400 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany) ellenértékét.
A táborozás 1. napján találkozol Beren Peredhillel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Elenios halandók felett uralkodó helyettese. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy kyorg vállpántot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Natharion karkötőt, egy natharion talizmánt, egy örökkév. igazgyöngét, egy Raia csataszoknyáját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy sziréngyűrűt, egy tleikan kesztyűt, egy trix amulettet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy Techiulan trófea, egy quwarg széltáncos trófea és egy selyemszárnyas trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy Főnix. Jobb kezében egy bűvös lantot, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy eszement trappoló. Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Mentális auráját felismered, visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! Tisztelettel közeledik feléd, majd kétlépésnyire tőled mélyen meghajol, majd fennhangon köszönt téged. Viszonzod a meghajlást, majd további jó vándorlást kívánsz a másiknak. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 3. napon összefutsz Sardullah Sharpával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Dornodon félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csontamulettet, egy denevér szimbólumot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy kráken gyűrűt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rizspapír-vértet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt és egy torz fülkarikát visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy selyemszárnyas trófea és egy fényhozó trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 10 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Érzékeled auráját: ő is gonosz. Társadat elnézve, mozgásából arra következtetsz, hogy ő is harcművész. Igen, már érzed a belőle áramló kí-hullámokat. Valószínűleg ő is érezheti ezt, mert egyszercsak földig hajolva köszönt téged, miközben a következőket hebegi: "Üdvözöllek, nagy tudású mester!". Te is meghajlással köszöntöd őt. Végre egy olyan kobudera, aki szívesen gyakorol veled! Ledobálod páncélzatodat, fegyvereidet, és ölre mentek. Látszik, hogy mindketten mesterei vagytok a kínek. Szívesen folytatnád a harcot, de dolgod elszólít.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az aranytermő erszény 60 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot. Varázserőd regenerálódik. (+734 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+181 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 706.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 706.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 706.]

* 2. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot
190 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 706.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 704.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+14 erő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 702.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 700.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 700.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 698.]

* 4. KP: elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 696.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 694.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 694.]

* 5. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 692.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-34 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 690.]
Szupersebesen mormolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 688.]

* 6. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+12 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 686.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-27 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 684.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 682.]

* 7. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 95 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 652.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 642.]

ek 273 20 420 t. energia kisütése: 273 20 420
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 20 VP-nél kevesebb, plusz 20 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 642.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] A befejezéshez még 33 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 592.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+51 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 562.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+51 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 532.]

vv 161 209 275 elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 275. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 530.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 528.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a testedbe áramlik a mágikus energia a kezedben lévő két ezüstdarabból. (+126 varázspont) [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 526.]

h 1168 2 használod az 1168. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom buggyantott tojás készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Jóllakottan dőlsz hátra egy pillanatra, a hasadat simogatva az elégedettségtől. Különösen jó érzés! (Fiatalodtál 1 évet.) 1338 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 523.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +108 max. életerő, +108 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 518.]

kno 18 1 képesség-növelés 18
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 518.]

usz 25 úszol 25 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Harcban a bevált kampós acélszigonyt fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy hínárevő piranha!

Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy réz papi karkötő! Felmarkolod. [réz papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP] Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [25 pontot használtál fel, van még 493.]

usz 25 úszol 25 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Harcban a bevált kampós acélszigonyt fogod használni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy mélység fattya!

Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. {FM:} Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a mélység fattya förtelmes plazmáját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A mélység fattya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjával megérint a mélység fattya. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [25 pontot használtál fel, van még 468.]

f 214 kísérletezel a 214. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy gránátcsapdát. (ld. enc.) 194 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 458.]

f 292 kísérletezel a 292. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Telik múlik az idő... Semmi újat nem sikerült kitalálnod. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 448.]

h 341 189 4 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 28 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

h 341 279 3 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 300 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

h 341 229 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 30 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

h 341 99 20 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 120 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

h 341 239 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

h 341 14 19 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 19 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

h 341 214 11 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 110 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

h 341 292 100 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 2000 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[192,62] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csapat qwarg rohamosztagos került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Marokra fogva a drag'kór bökőt ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Drag'kór bökővel néhányszor teljesen átdöföd a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a 8 qwarg rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2668 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 0, gyógyulás: 90, összesen: +90 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Véres Holló lábát masszírozza.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy korinthai amőba.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba cuppogó masszáját. Kritikus ütés! (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba testét. (8 támadással 677 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+67 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a korinthai amőba bal oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 60 életpontot vesztettél. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. (4 támadással 338 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+33 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a korinthai amőba testét. Kritikus ütés! (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10118 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1486, sebződés: 261, gyógyulás: 6, összesen: -255 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kputtyintó csalán. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán egyik csápját. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Ököllel súrolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 3145 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 0, gyógyulás: 94, összesen: +94 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. [Rahn ékkő:] 5021 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [193,61] Még mindig bozótos. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy kputtyintó csalán. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Ököllel súrolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 3145 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 0, gyógyulás: 89, összesen: +89 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy csápos otagi nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Ez mellément. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csápos otagi testét. (7 támadással 600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Ököllel csak érinted a csápos otagi jobb első lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A csápos otagi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4323 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}

[54 pontot használtál fel, van még 394.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 394.]

kt 108 10 elkészíted a 108. tárgyat (10 darabot)
Legyártottál 10 nyílvesszőt. [Rahn ékkő:] 6695 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 354.]

m 8 mozogsz északra
[193,60] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Felfedeztél egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gránátkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Rhiannon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy friss csatamező van. Nyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant testét. (5 támadással 436 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő és egy trófea nyaklánc. 3899 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tükröt. [Rahn ékkő:] 4184 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 314.]

kt 43 10 elkészíted a 43. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 tükröt. [Rahn ékkő:] 8369 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 264.]

v 127 elmormolod a 127. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 259.]

v 181 188 106 elmormolod a 181. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(191,61) hínárevő piranha (#194), mélység fattya (#199)
(192,62) qwarg rohamosztagosok (#242), gumifa (#38), Leah oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 50. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), korinthai amőba (#420), kputtyintó csalán (#247)
(193,60) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), vaskohó (#155), Raia oltár, 48. jellempróba, művészi porolit (#720), érclelőhely, ongóliant (#159)
(193,61) oltár, kputtyintó csalán (#247), csápos otagi (#395)

[188,106] Épületek tűnnek fel.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Tharr hívei emelték. A helyiek arról pletykálnak, hogy Borax összegyűjti a seregét. Épületeket látsz: egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.).
[-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 249.]

be 632 1 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 205 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 199.]

kno 15 1 képesség-növelés 15
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
[0 pontot használtál fel, van még 199.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[188,107] Folytatod sétádat a házak közt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. Kritikus ütés! (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Drag'kór bökővel eltalálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ököllel megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy manifeszt.nyúlvány és 2 púderkő. 2694 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 34, gyógyulás: 6, összesen: -28 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Invázióügyi Minisztérium (689. épület.).
Találkozol egy hosszú csíkos hajú, vizenyős szemű kobudera férfival. Bőre gránitszürke. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy díszes tunikát, egy Eldaran karkötőjét, egy életköves gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy natharion gömböt, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét és egy tűzúr csizmáját visel. Ruházatát egy királyi őrjáratos trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy csataremák trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elsétál melletted.

(Továbbmész...) [188,108] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csapat őrjáratozó katona került az utadba. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Egy épületet látsz, amelyen büszkén lengedezik a yaurr hadsereg zászlója a királyi címer fölött. (764. épület.)
Találkozol egy fekete, rövid hajú, szürke szemű, rövid bajszú ember férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy gyémántsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Blounther apó trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar hadúr trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged.
[14 pontot használtál fel, van még 185.]

be 764 bemész a 764. épületbe
Az ajtó előtt nem strázsál őr, így könnyedén bejutsz. De odabent máris szembetalálkozol egy jól megtermett ember férfival, aki tetőtől talpig láncvértbe van öltözve.
- No, mi járatban? Kalandozó vagy, mi? - szólít meg. Mondod neki, hogy eltalálta. - Az nagyon jó! Most ti is csatlakozhattok dicső hadunkhoz, mégpedig az elithez! Nincs más teendőd, mint végigjárni egy kiképzőpályát, amivel bizonyíthatod elhivatottságodat. - átad neked egy térképet. - Itt van ni! Ha a végére értél, jöjj vissza ide!

20 19 18 17 1
13 15
35 34 33
2 14
21 39
41 11
36 16 12 10
28 32
40 38 3 5 6
37
27 22 7
29 30 31
8 9
26 25 24 23 4
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 193. labirintus térképe. A bejárat innét délre 12 mérföldre található.

Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 180.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,60] Dombos terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Látsz egy gránátkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Rhiannon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy friss csatamező van. Nyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő ekharion nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az ekharion testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Drag'kór bökővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion ragyás testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ököllel megcsapod az ekharion fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ekharion csapása csak a levegőt találja. Az ekharion állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 35 aranyat. 2427 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.
[15 pontot használtál fel, van még 165.]

v 181 142 60 elmormolod a 181. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(193,60) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), vaskohó (#155), Raia oltár, 48. jellempróba, művészi porolit (#720), érclelőhely, ongóliant (#159), érclelőhely, ekharion (#232)

[142,60] Épületek tűnnek fel. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy részeg kalandozó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó fejét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Drag'kór bökővel teljesen átdöföd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ököllel megütöd a részeg kalandozó nyakát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy aranytű. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy pézsmatököt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillagbozótost. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy morgud hagymatövet. Van itt egy vámraktár (749. épület.).
Találkozol Enyasioval. Felszerelésében egy Ma'yia furulyája található, mely valószínűleg egy ügyes hangszerkészítő mesteri munkája. Ő Chiara férje! Egy adamantit kesztyűt, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy Eldereth kristályt, egy hakamát, egy haramakit, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy koponya szimbólumot, egy kotét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy óriás fülbevalót, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját, egy vark. pecsétgyűrűt és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy vadászskorpió trófea és egy Zsebmester trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Visszafojtod lélegzetedet: persze ő nem vesz észre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 pézsmatökmagot. [Rahn ékkő:] 5021 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 csillagbotot. [Rahn ékkő:] 5021 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. [Rahn ékkő:] 5021 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött.
[-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [100 pontot használtál fel, van még 65.]

kt 929 10 elkészíted a 929. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 csillagbotot. [Rahn ékkő:] 5021 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 35.]

kt 934 10 elkészíted a 934. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 pézsmatökmagot. [Rahn ékkő:] 5021 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 5.]

kt 939 10 elkészíted a 939. tárgyat (10 darabot)
Sajnos csak 1 hajító csillag készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Legyártottál 1 hajító csillagot. [Rahn ékkő:] 669 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [4 pontot használtál fel, van még 1.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 214 244 228 keresed a 214. szörnyet a 244. szörnyet a 228. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy quwarg nagymestert. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal az 1088. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 4. BP: gyakorolsz a 455. tárggyal -4 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-108 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 24, 25.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. 3 kaját habzsol be az ezoterikus mardel. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 678 pontot. A következő körben tehát 674 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GRÁNÁTCSAPDA (431. TÁRGY)
A robbanó kaktuszbogyó újabb találmány ötletét adja - készíts belőle csapdát! A gránátcsapda elkészítése viszonylag egyszerű: végy négy kaktuszbogyót, és négy manifesztátor nyúlványt. Reszeld le a nyúlványokat, és kend be ezzel a bogyókat. A bogyók áttetszők, elmosódottak lesznek: ha beásod őket a földbe, és port szórsz rájuk, gyakorlatilag lehetetlen észrevenni. Nem véletlen, hogy a gránátcsapda egyike a leghatékonyabbaknak, és emellett 5D4 sebzést okoz annak, aki lopni próbál tőled. Sajnos, a bogyók gyakran tönkremennek, akár úgy, hogy egy tolvaj rájuk lép, akár úgy, hogy maguktól kipukkannak. Ezért minden egyes alkalommal, amikor a gránátcsapdát a H 431 paranccsal, 6 TVP-ért felállítod, el kell használnod egy kaktuszbogyót. Újabb nyúlványokra nincs szükség, feltesszük, hogy maradt még a reszelékből ill. át tudod kenni a felrobbant bogyóról. A gránátcsapda elkészítése a KT 431 paranccsal történik, 10 TVP árán.
Megjegyzés: A H 431 parancsnak megadhatsz egy második paramétert is, egy második csapdát, ha nincs nálad kaktuszbogyó, akkor a másodikként megadott csapdát fogod felállítani.

KARAKTERLAP

Vad Dáin Xantox, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Leah félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 505. fordulód.

Erő: 71 (103) Szint: 45 Merészség: 10/5 Magasság: 146 cm
IQ: 66 (76) Támadás: 78 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 69 (77) Védekezés: 104 Menekülés: 15 % Életkor: 38/42 év
Egészség: 66 (80) Életpont: 1085/1687 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 74 (83) Varázspont: 2624/849 Pénz: 6901 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 42/2 Pszi pont: 497/140 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 84
Eddig összesen 4943 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 86347 TP-t kaptál. Jelenleg 13216359 TP-d van. A következő szinthez még 583641 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, bosszantó apróság, rubin góliát. A 500. fordulódban 17486 arany került a bankszámládra. 17835 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/92 (+6%) ökölvívás: 41/1 (+1%) szúrófegyverek: 28/49 (+5%)
vágófegyverek: 31/68 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 31/63
dobófegyverek: 29/39 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); mérg.mihlan.dobótőr (#600) (998 .); mérg.mihlan.dobótőr (#600) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/27 2. nyomkövetés: 107/71 (+25%) 3. lopás: 5/33
4. mászás: 30/22 5. csapdakészítés: 32/69 (+6%) 6. csapdaészlelés: 23/42
7. gyógyítás: 78/59 8. titkosírás: 11/9 9. felderítés: 30/68
10. szörnyidomítás: 16/78 11. teológia: 131/69 (+39%) 12. taumaturgia: 117/87 (+31%)
13. szerencsejáték: 6/10 14. versengés: 20/52 (+5%) 15. harcművészetek: 45/8 (+100%)
16. zene: 149/72 (+80%) 17. szörnyismeret: 58/7 18. pszi: *53/100 (+93%)
19. zárnyitás: 21/1 20. vadászat: 32/23 21. vitalitás: 2/90
22. bányászat: 44/84 (+8%) 23. úszás: 24/48 (+14%) 24. főzés: 16/41 (+10%)
25. csapatmunka: 1/19

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 102

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 5 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), halálmadár (#351), kultúrmasztodon (#227), ezoterikus mardel (#184), manaelementál (#290), áldott okerón (#336), tüskés gigaféreg (#256), Harmarghal (#525)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 20 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) Pörhemór köre (#205) (90,2,1) méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6)
halálkapu (#126) láthatatlanság (#76) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) kí koncentráció (#69) esszenciavédelem (#165)
esszenciavédelem 2 (#188) tárgyvédelem (#178) jellemrejtés (#23) óriáserő (#53)
Symulf rúnája (#182) túlvilág lehelete (#177) varázsenergia (#161) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> purifikátor (#157)
háló (#186) >> quwarg parafenomén (#248) pusztító végzet (#106) >> woorgard (#231)
háló (#186) >> Raia szent lovagja (#239) háló (#186) >> noth szellem (#250)
háló (#186) >> molgan (#284) armageddon (#218) >> halálelementál (#279)
savhurrikán (#107) >> varkaudar che-pap (#704) háló (#186) >> vámpírdenevér (#702)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> pszi elementál lord (#272)
háló (#186) >> varkaudar vajákos (#690) háló (#186) >> őrült varázsló (#255)
armageddon (#218) >> több ellenfél elleni harcban (#985) halálvarázslat (#124) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít.)
3.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Elenios avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot.

HŐSTETTEID
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 132.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 2 deus ex machina (#1) 2 ezüstdarab (#326)
20 fekete gyöngy (#99) 1 grifftojás (#179) 5 isteni könnycsepp (#260)
10 madártoll (#112) 3 Mágikus Koponya (#279) 1 mákrózsa virág (#56)
10 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 obszidián karkötő (#229) 1 pular kristály (#239)
1 quwarg tojás (#360) 1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
100 sárkánypikkely (#292) 19 sünmedve tüske (#14) 4 vas dobónyíl (#189)
14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2545 arany (#50) 1 aranytű (#272) 19 csillagbot (#929)
6 ében toboz (#578) 1 ezüst karkötő (#158) 1 hajító csillag (#939)
1 kavadu iszák (#25) 9 nyílvessző (#108) 2 óndarab (#85)
19 pézsmatökmag (#934) 2 púderkő (#119) 6 ragasztó (#83)
2 rézdarab (#70) 1 trófea nyaklánc (#196) 14 tükör (#43)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(142,60) részeg kalandozó (#187), vámraktár (#749), főutca (#399), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A táborozás alatt kapott információkat a karakter csak a fordulója elején ismeri meg, vagyis akkor kerül nála tárolásra. Ezért a táborozás alatt megtudott információkat a forduló megkezdéséig nem tudja használni, még az akkor lefutó többszemélyes kalandban sem. Kérünk erre ügyeljetek, mert az ezzel kapcsolatos reklamációt nem tudjuk elfogadni.

Üzenet küldése a karakternek