501. forduló, 503. forduló, Smylie-tt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 19. 9h:18'
EZ A 518. JÁTÉKHETED, 502. FORDULÓD
519. játékheted kezdete: márc. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2785
SZÁMLA : XXXX

SMYLIE-TT KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [409,65] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 6. pontnál.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy vörös, göndör hajú, kék szemű, kecskeszakállas troll férfival. Bőre színe zöld. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy császári kesztyűt, egy díszes tunikát, egy Eldereth kristályt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy monstrum vállvédőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy törpe bakancsot, egy zafír erőövet és egy angyalok gyűrűjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy mópat fatty trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy ezüstshuriken. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű a hitvány! Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 Shengoroth karmát (1000 arany kikiáltási áron), 6 praglonc hártyát (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Az aranytermő erszény 79 aranyat termelt. Pislogva figyeled a tájat, valahogy minden olyan más. Fáradt, kimerült és étvágytalan vagy. Kajára nézni sem tudsz. Miféle fertőző nyavalyát szedtél össze nemrégiben? Varázserőd regenerálódik. (+704 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+104 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A lottó 703. hetének nyerőszámai: 28, 25, 4. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 851.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 849.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 847.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 845.]

* 3. KP: elmormolod a 157. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 843.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 841.]

* 5. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 836.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 836.]
Fürgén varázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 834.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 832.]

* 7. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 830.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 830.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+13 erő). [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 828.]

* 8. KP: használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +6 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 823.]

* 9. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 821.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 819.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szvó-ektoplazma). [0 pontot használtál fel, van még 819.]

* 10. KP: elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 817.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 815.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+11 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 813.]

v 15 925 6 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 813.]

at 3345 12 TU-t adsz át a 3345. kalandozónak 12
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 12 TU árán átcsúsztatsz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 813.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 813.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-17 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve térképelemzés II. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 783.]

ek 7 6 15 t. energia kisütése: 7 6 15
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+15 csapdaészlelés.) [-15 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 783.]

vv 70 71 72 elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 782.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 780.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 778.]

vv 222 116 364 elmormolod a 222. varázslatot a 116. varázslatot a 364. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (2 tüske). [0 pontot használtál fel, van még 778.]
Gyorsvarázsolsz! Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 776.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 774.]

tno 2 4 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 774.]

v 75 293 elmormolod a 75. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a skarlátia hatása. Sikerrel jártál! [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 769.]

lm 17 17 17 mozogsz 17 17 17
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [12. PONT.] Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [11. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Thargodan zsoldos! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 211 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos nyakát. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan zsoldos bal lábát. (3 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megpöccinted a Thargodan zsoldos bal oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A Thargodan zsoldos karmai majdnem eltalálnak! A Thargodan zsoldos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6682 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 745, sebződés: 0, gyógyulás: 141, összesen: +141 ÉP}

Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [15. PONT.] Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [16. PONT.] Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.) A fenébe! Egy zsákutca. [17. PONT.] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[15 pontot használtál fel, van még 754.]

kpcs 3 17 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [20 pontot használtál fel, van még 734.]

lm 19 19 19 mozogsz 19 19 19
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [16. PONT.] Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Egy kis szobába érkezel. [18. PONT.] Egy Thargodan zsoldos lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 218 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan zsoldos testét. (3 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütöd a Thargodan zsoldos izmos testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A Thargodan zsoldos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6682 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 23, gyógyulás: 145, összesen: +122 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [19. PONT.] Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[12 pontot használtál fel, van még 722.]

kpcs 3 19 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [20 pontot használtál fel, van még 702.]

lm 23 905 24 mozogsz 23 905 24
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [20. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [21. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Thargodan légiós! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 310 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós testét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a Thargodan légiós nyakát. (5 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. 38 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megpöccinted a Thargodan légiós jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 991, sebződés: 57, gyógyulás: 120, összesen: +63 ÉP}

Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy pillanatra megállsz fülelni. [22. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [23. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Thargodan légiós! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 316 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós gigászi testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan légiós fejét. (6 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával súrolod a Thargodan légiós bal lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9550 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1079, sebződés: 54, gyógyulás: 58, összesen: +4 ÉP}

Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [24. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. [20 pontot használtál fel, van még 682.]

lm 900 26 9 mozogsz 900 26 9
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Innen csak egy út van: előre! [25. PONT.] Egy uchakót pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 292 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uchako testét. (6 támadással 469 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával csak érinted az uchako testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Az uchako belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az uchako fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az uchako most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 7 csepp sáfrányport. 8537 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 890, sebződés: 18, gyógyulás: 54, összesen: +36 ÉP}

Bah! Egy zsákutcába jutottál! [26. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [27. PONT.] Mész tovább, előre. [28. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 30 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [29. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Zinthurg! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Zinthurg testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával megcsapod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. 25 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával eltalálod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3531 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 49, gyógyulás: 47, összesen: -2 ÉP}

Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [30. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [9. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy viharóriás sámán! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 266 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 89 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a viharóriás sámán oszlopos lábát. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a viharóriás sámán villámló testét. (4 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 72 életpontot sebeztél. 68 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával súrolod a viharóriás sámán testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy fokhagyma és 8 madártoll. Szereztél 50 aranyat. 8906 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 868, sebződés: 140, gyógyulás: 135, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 viharamulettet (ld. enc.). Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Notermanthi báró van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 365 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi báró izmos testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi báró bal lábát. (6 támadással 438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával csak érinted a Notermanthi báró izmos testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! A Notermanthi báró mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 84 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A Notermanthi báró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 10 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 13015 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1109, sebződés: 156, gyógyulás: 52, összesen: -104 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 norgat kulcsot. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő norgat kulcs nyitja a ládát. A kulcs sajnos tönkrement. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 dizen kulcs, 1 Tudás Könyve, 1 mihlanil, 1 eknozol [eknozol ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP], 1 iknegurin és 1 Végítélet (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Egy koponyákból épített emelvényen megpillantasz egy csillogó ezüstkelyhet. Oldalát rászáradt vér borítja. Semmi kétség, ez az, amiért jöttél! Egy kendővel megfogod, és óvatosan elteszed, de a világért sem érnél hozzá. [A tárgylistádon külön nem jelöltük.] [18 pontot használtál fel, van még 664.]

vv 109 187 187 elmormolod a 109. varázslatot a 187. varázslatot a 187. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 662.]
Fürgén varázsolsz! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+1 életerő.) [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 660.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+1 életerő.) [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 658.]

kf 441 741 533 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 741. tárggyal az 533. tárgyat
Leveszed a kyorg köpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 658.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a kyorg köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 658.]
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 658.]

h 697 1000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+500 varázspont, -1000 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 658.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[410,66] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy smaragd sárkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 436 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. (-20 támadás). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. 135 életpontot vesztettél. Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 135, gyógyulás: 2, összesen: -133 ÉP}

Behörpintesz egy adag sötét italt. Már érzed is a hatást. ( +758 életerő.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [411,67] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy halálelementál lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 250 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a halálelementál fejét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálelementál testét. (4 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával meghorzsolod a halálelementál nyakát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! A halálelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A halálelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9069 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 884, sebződés: 13, gyógyulás: 165, összesen: +152 ÉP}

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [412,68] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Banyapók. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 217 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a Banyapók szőrös potrohát. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Banyapók szőrös potrohát. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütöd a Banyapók egyik lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Csáprágó csattan csípőd közelében. A Banyapók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 6900 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 742, sebződés: 0, gyógyulás: 142, összesen: +142 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy viharóriás barlangot. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. [30 pontot használtál fel, van még 628.]

m 4 5 2 mozogsz délre, délnyugatra, keletre
[412,69] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ében sárkány került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 454 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 92 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (védelem sav ellen védett meg.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az ében sárkány jobb hátsó lábát. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében sárkány testét. (6 támadással 461 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával többször eltalálod az ében sárkány farkát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Az ében sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az ében sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1363, sebződés: 274, gyógyulás: 222, összesen: -52 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy életsziklát. (ld. enc.)

(Továbbmész...) [411,70] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Ráismersz a lényre. Egy halálelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 264 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a halálelementál bal vállát. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálelementál bal vállát. (4 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával súrolod a halálelementál ébentestét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A halálelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A halálelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9069 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 895, sebződés: 14, gyógyulás: 166, összesen: +152 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [412,70] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Találsz egy nekrofunt. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. A feléd közeledő lélekelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 339 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a lélekelementál testét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lélekelementál testét. (6 támadással 452 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 30 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával súrolod a lélekelementál anyagtalan testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 lélekesszenciát. 11734 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1099, sebződés: 58, gyógyulás: 128, összesen: +70 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 598.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 595.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 595.]

* 3. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

* 4. BP: elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 595.]
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 595.]
Beizzik a turbómágia. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 595.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 73 TVP-t kell elköltened.] Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Felismered a közeledőt. Csak egy lélekelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 322 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a lélekelementál nyakát. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a lélekelementál testét. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával meghorzsolod a lélekelementál anyagtalan testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Karmait felemelve, a lélekelementál meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 lélekesszenciát. 11734 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1062, sebződés: 93, gyógyulás: 51, összesen: -42 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 555.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 33 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 515.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 475.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 435.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 395.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 355.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 315.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 275.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 235.]

tf 1 35 fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [35 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+2 gonoszság.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-6 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 18, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 643 pontot. A következő körben tehát 843 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÉRKÉPELEMZÉS II. (119. PSZI KÉPESSÉG)
A Térképelemzés II. a Térképelemzés I. kiegészítője. Használata hasonlóan történik, a P 119 <labirintus szám> paranccsal, 80 pszi pontért és 40 TVP-ért. Az ajtókról ugyan nem kapsz információt, de a ládákról és szörnyekről igen. A szörnyeknek a koordinátáját és nevét kapod meg, a ládákról csak annyit kapsz meg, hogy van ott láda, zárva van-e, és védi-e csapda. (A "láda" néhány, egyszerűen csak eldobott tárgyat is jelenthet.) Ezt a képességet csak a labirintus mezőjén vagy a labirintus belsejében használhatod.

VIHARAMULETT (611. TÁRGY)
A viharóriások, nagyhatalmú, mágikus lények úgy tekintenek az emberekre, mint mi a férgekre: apró, zavaró ocsmányságok, amelyeket legegyszerűbb eltaposni. Ha üzletet akarsz kötni egy viharóriással, életben kell maradnod addig, amíg hajlandó téged meghallgatni! Ebben segít a viharamulett. Ha ezt viseled, a viharóriások egy érző, értelmes lényt látnak benned, és mellesleg, az amulett a hangodat is felerősíti, így tárgyalni tudsz velük.

VÉGÍTÉLET (636. TÁRGY)
A földet minden szennytől, gonoszságtól megtisztítani akaró, már-már inkvizítori szigorral gondolkodó Raia papok állítása szerint a Sötét Földön csak a végítélet napja segíthet, amikor az istenek minden teremtett lényt eltörölnek e fertőzött világból. Ezt a nézetüket tükrözi szent fegyverük, a Végítélet, egy adamantit és mithril ötvözetéből kovácsolt, kristályfénnyel csillogó lándzsa. A végítélet a maga 6D5+6-os sebzésével, +3 támadásával már önmagában is jónak tűnik, de emellett még a lándzsa bizonyos esetekben az ellenfelet egy armageddon varázslattal is megkínálja, győzelmed ilyenkor garantált. A végítélet forgatásához legalább 30-as szúrófegyver szakértelem szükséges, és csakis jó jelleműek használhatják.

ÉLETSZIKLA (621. TEREPTÁRGY)
A pusztaságban egy magányos szikla mered az ég felé, mintha kétségbeesetten próbálná a megkínzott föld fájdalmát világgá kiáltani. Az életsziklák a természet, Földanya évezredekkel ezelőtt elvesztett csatájának utolsó nyomai, amelyekkel az energiával teli élet utolsó nyomai is eltűntek a Sötét Földtől. Nehéz elképzelni, hogy ez a létsík is az irtózatosan távoli múltban egy, a Ghallához hasonlóan virágzó és élettel teli világ volt, amíg a Thargodanok inváziója meg nem semmisített mindent. Mindenesetre mindez intő példa, soha nem szabad a Thargodanokat Ghallára beengedni.
Bármilyen hihetetlen, az életsziklából érzel még némi pulzálást - Sheran papjai, akik legközelebb állnak Földanyához, és Fairlight papjai, akik a legszikrányibb mágikus energiával is tudnak mit kezdeni, képesek lehetnek kapcsolatot teremteni Földanyával az életsziklánál. Ehhez egy parányi életet, valamilyen növényt kell az életsziklánál elültetni az AL <növény> <mennyiség> paranccsal, 5 TVP árán. Ugyan nagyon kicsi az esély, de lehetséges, hogy sikerül kapcsolatot teremteni. [A siker esélye nem függ az áldozott növények számától, de a jutalom mértéke igen. Egy körben több sikeres ÁLdozatod is lehet, de ezután további sikerekre már kisebb esély lesz.]

KARAKTERLAP

Smylie-tt, egy szőke, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din személyes testőrként szolgáló avatárja vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod: Inkvizítori krónikás. Ez az 502. fordulód.

Erő: 64 (95) Szint: 43 Merészség: 7/7 Magasság: 174 cm
IQ: 60 (66) Támadás: 81 Agresszió: 7 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 63 (62) Védekezés: 133 Menekülés: 30 % Életkor: 32/44 év
Egészség: 53 (68) Életpont: 1036/1466 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 57 (62) Varázspont: 2471/765 Pénz: 4124 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 66/35 Pszi pont: 339/46 Halhatatlanság: 8 % EFejl: 30
Eddig összesen 4511 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 132954 TP-t kaptál. Jelenleg 11132198 TP-d van. A következő szinthez még 367802 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, drótszőrű mópat, Shengoroth. A 496. fordulódban 8182 arany került a bankszámládra. 8427 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 1/91 szúrófegyverek: 24/10
vágófegyverek: 2/9 ütőfegyverek: *43/100 (+3%) lőfegyverek: 26/87
dobófegyverek: 33/93 (+5%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -38.); ében dobónyíl (#849) (39 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/31 (+300%) 2. nyomkövetés: 129/72 3. lopás: 11/50 (+300%)
4. mászás: 22/61 5. csapdakészítés: 27/82 (+6%) 6. csapdaészlelés: 35/80 (+1812%)
7. gyógyítás: 78/57 8. titkosírás: 6/44 9. felderítés: 28/48 (+12%)
10. szörnyidomítás: 5/54 11. teológia: 110/96 (+85%) 12. taumaturgia: 119/69 (+808%)
13. szerencsejáték: 5/18 14. versengés: 8/46 15. zene: 3/2
16. szörnyismeret: 26/61 17. pszi: 29/10 (+71%) 18. zárnyitás: 11/64 (+300%)
19. vadászat: 14/7 20. vitalitás: 3/97 21. bányászat: 38/92 (+1%)
22. úszás: 6/6 23. főzés: 2/30 24. csapatmunka: 2/78

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot )
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 18 VP)
mágia megértése (#226, 0 VP) vámpírvér (#257, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (95,24,3) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) szemmelverés (#137) tűzmágia (#157) erőpajzs III (#127)
hatalomvarázs (#220) csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188) jellemrejtés (#23)
Symulf rúnája (#182) óriáserő (#53) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)
az elme fölénye (#116) tolvajvér (#364) láthatatlanság (#76) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
28. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tűzgolyó (#155), káosz szava (#207)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
káoszcsapás (#200) >> kardfogú fülemüle (#146) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) Chara-din lesújt (#223) >> Orkhan Thai (#238)
Chara-din lesújt (#223) >> taalru (#249) Chara-din lesújt (#223) >> Notermanthi (#257)
tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236) tűzgolyó (#155) >> ongóliant (#159)
tűzgolyó (#155) >> qwarg rohamosztagos (#242) Chara-din lesújt (#223) >> vezérfarkas (#748)
háló (#186) >> noth szellem (#250) háló (#186) >> férfiak (#998)
háló (#186) >> nők (#999) háló (#186) >> molgan (#284)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327) örvénykerítés (#42) >> smaragd drakón (#321)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291)
fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
tompítás (#40) >> taalru (#249) tompítás (#40) >> Zinthurg (#180)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Terjeszd a káoszt mágikus tárgyak megsemmisítésével! Először is mondjuk áldozz egy Morgan sipkáját!
2.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a káosz legbensőbb titkainak feltárására!
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 drótszőr (#37) 1 fekete gyöngy (#99)
3 hajító csillag (#939) 16 isteni könnycsepp (#260) 18 kaja (#2)
1 kaktuszbogyó (#429) 1 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360)
1 sallank karom (#128) 1 sötét ital (#284) 24 spiritusz (#170)
3 tinta (#101) 1 tükör (#43) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
371 arany (#50) 1 dizen kulcs (#472) 1 fokhagyma (#403)
1 fűszertartó (#210) 1 iknegurin (#541) 2 lélekesszencia (#619)
8 madártoll (#112) 1 mihlanil (#539) 7 sáfránypor (#211)
5 sárkánypikkely (#292) 6 Thargodan esszencia (#328) 3 toxyl (#591)
1 Tudás Könyve (#567) 1 Végítélet (#636) 1 viharamulett (#611)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(409,65) a 97. labirintus bejárata, Thargodan zsoldos (#310), Thargodan légiós (#311), uchako (#308), Zinthurg (#180), viharóriás sámán (#324), Notermanthi báró (#323)
(410,66) smaragd sárkány (#326)
(411,67) halálelementál (#279), művészi porolit (#720)
(411,70) halálelementál (#279)
(412,68) Banyapók (#305), viharóriás barlang (#612), érclelőhely
(412,69) ében sárkány (#327), életszikla (#621)
(412,70) nekrofun (#173), lélekelementál (#319)

Üzenet küldése a karakternek