500. forduló, 502. forduló, Goroda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 13. 9h:25'
EZ A 538. JÁTÉKHETED, 501. FORDULÓD
539. játékheted kezdete: júl. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5397

GORODA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [394,72] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 angyalok kesztyűjét (300 arany kikiáltási áron), 2 pszi követ (1550 arany kikiáltási áron), 1 életköves gyűrűt (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Nem vette át tőled a felajánlási árért eladhatatlannak talált 5 holdbőrt (felajánlva 500 aranyért).
Mi is az ember? - meditálsz magadban. Minden fajnak van valami előnye, kivéve nekik. Ennek oka kell, hogy legyen! Ó, hiszen egyszerű! Az istenek mindazt, ami valamelyik fajból ért valamit, összegyúrták, s megszületett a tökéletes mű, melyet embernek neveznek! Mert ő okos, mint egy gnóm, erős, mint egy troll, ügyes, mint egy elf, kitartó, mint egy törpe, s gyors, mint egy harcművész. Persze fajon belül is vannak kiválóságok, itt vagy például Te! Okos, mint egy troll, erős, mint egy gnóm, ügyes, mint egy törpe, kitartó, mint egy elf... azaz izé, hogy is van ez? Szerencsédre nincs már időd ezen gondolkozni, mert eljő a reggel.
Láz és mindenhol feltűnt viszkető, vörhenyes pöttyök kínozzák a testedet! Biztos összeszedtél valamilyen nyavalyát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+39 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+659 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+84 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 871.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 869.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 867.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 865.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 863.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 863.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 861.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 859.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 859.]

* 4. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 857.]
Fürgén varázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 855.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] A befejezéshez még 4286 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 835.]

v 75 293 elmormolod a 75. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a skarlátia hatása. Sikerrel jártál! [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 830.]

ftv 186 328 felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot a 328. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 830.]

ftv 186 378 felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot a 378. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 830.]

kpb kezd. parancs berakása:

p 69 használod a 69. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 825.]
[A parancs tárolásra került.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 820.]

tno 3 2 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 820.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[395,73] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy ősvortexet. Délnyugatra egy mópat boly van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Hirtelen mozogni kezd a föld! Csak egy talriai behemót. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 104 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a talriai behemót mérhetetlen testét. (8 támadással 610 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A talriai behemót beleharap a kezedbe. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (8 támadással 606 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. A fényaura 10 ép-t sebez. A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 1506, sebződés: 311, gyógyulás: 234, összesen: -77 ÉP}

Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [396,74] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősvortexet. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Shear'niz'il közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 47 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 194 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (124 életpontot vesztettél.) Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 318, gyógyulás: 4, összesen: -314 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+283 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [397,75] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy sárkánybarlangot. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Mozgást észlelsz oldalról. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy smaragd sárkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 148 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (96 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 655 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. A fényaura 5 ép-t sebez. Előremozdulva, a smaragd sárkány kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a smaragd sárkány bal szárnyát. (5 támadással 376 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) A smaragd sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], 35 arany, 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 52 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és 2 fűszertartó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 20289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1363, sebződés: 521, gyógyulás: 260, összesen: -261 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+270 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) [105 pontot használtál fel, van még 715.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 715.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[398,74] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ezerszemű bestia. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 68 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-12 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (66 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {KCC:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ezerszemű bestia bal szárnyát. (8 támadással 605 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Fényaurád 8 sebzést okoz. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 60 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Az ezerszemű bestia belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő nagy aranykulcs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-24 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 401, gyógyulás: 120, összesen: -281 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+280 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánybarlangot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ében sziklatornyot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [399,73] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő ősöreg góliát mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 136 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ősöreg góliát testét. (8 támadással 620 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +33 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ősöreg góliát óriási talpát. (8 támadással 613 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Az ősöreg góliát az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +33 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 nehezéket. [nehezék ->eldobod] 18009 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1550, sebződés: 329, gyógyulás: 229, összesen: -100 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+119 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ében sziklatornyot. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, átpréseled magad a szűk ablaknyíláson. A falak halvány, vörös fénnyel izzanak, így ki tudod venni valamennyire a torony belsejét. Micsoda ocsmányság! Kínzóeszközök, állati és Thargodan csontok mindenfelé. Valami félelmetes hangon felbődül, és a következő pillanatban egy óriási alak terem előtted. Egy ében hadúr!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 206 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (16 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében hadúr testét. (7 támadással 547 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). Előrehajolva csap az ében hadúr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8601 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 857, sebződés: 89, gyógyulás: 90, összesen: +1 ÉP}

Megtörtént a baj, a zaj, amit okoztál, egy újabb szörnyeteg figyelmét keltette fel. Egy márvány drakón!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 136 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (31 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány drakón pikkelyes testét. (8 támadással 478 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Fényaurád 4 sebzést okoz. A márvány drakón feléd harap, de sikertelenül. A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 708, sebződés: 66, gyógyulás: 97, összesen: +31 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy taalru herceg!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 193 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru herceg egyik lábát. (8 támadással 597 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. 66 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 31 pontot sebződik a fényaurától. Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru herceg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 4 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 887, sebződés: 47, gyógyulás: 78, összesen: +31 ÉP}

Ősi relikviák, Thargodan titkok után kutatsz. Ez az, találtál valamit: 1 pszi követ. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a sziklatorony oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+118 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Északra nézve látsz egy ősvortexet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [399,72] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Felfedeztél egy ősvortexet. Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Elenios oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy zafír sárkány. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 113 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 99 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. 72 életpontot vesztettél. A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (96 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír sárkány bal hátsó lábát. (8 támadással 627 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 520 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. A fényaura 11 ép-t sebez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 3 arany. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 20289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1453, sebződés: 663, gyógyulás: 252, összesen: -411 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+290 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [155 pontot használtál fel, van még 560.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[400,71] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (pular kristály) rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy ősvortexet. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő márvány sárkány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 132 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 93 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (95 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány sárkány testét. (8 támadással 654 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. A fényaura 9 ép-t sebez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A márvány sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a márvány sárkány jobb vállát. (4 támadással 313 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A márvány sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) A márvány sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 20289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1260, sebződés: 632, gyógyulás: 238, összesen: -394 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+280 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [401,71] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő megsebzett ezerszemű bestia nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 47 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-27 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (81 életpontot vesztettél.) Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 201, gyógyulás: 4, összesen: -197 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+292 életerő.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősvortexet. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy gejzírt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy zafír sárkány közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 110 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 113 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. 80 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (94 életpontot vesztettél.) Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 287, gyógyulás: 2, összesen: -285 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+292 életerő.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. [129 pontot használtál fel, van még 431.]

be 98 bemész a 98. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

lm 6 26 31 mozogsz 6 26 31
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

lm 6 14 18 mozogsz 6 14 18
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

lm 23 37 51 mozogsz 23 37 51
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

lm 13 16 24 mozogsz 13 16 24
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+420 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 429.]

flh 998 327 felt. lőfegyver haszn. 998 a 327. tárggyal
Ok, FLH 998 327 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

lm 25 mozogsz 25
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 429.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 149 TVP-t kell elköltened.] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy lidércóriás közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 448 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a lidércóriás bal lábát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a lidércóriás testét. (8 támadással 581 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. 29 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A lidércóriás mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A lidércóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1116, sebződés: 78, gyógyulás: 42, összesen: -36 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 389.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 109 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 349.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 69 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 309.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 29 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 269.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy méregféreg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (62 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a méregféreg testét. (8 támadással 636 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. A méregféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Vámpírölővel megdöföd a méregféreg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 113 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. A fényaura 17 ép-t sebez. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 13146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1054, sebződés: 192, gyógyulás: 188, összesen: -4 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 229.]

tf 4 29 fejleszted a 4. tulajdonságodat 29 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [29 pontot használtál fel, van még 200.]
Kínzó dolog a szomjúság, egyre gyengébb vagy. (-53 életerő.) Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 21, 2.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 674 pontot. A következő körben tehát 874 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Goroda, egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 501. fordulód.

Erő: 73 (91) Szint: 46 Merészség: 8/5 Magasság: 168 cm
IQ: 73 (82) Támadás: 55 Agresszió: 3 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 63 (76) Védekezés: 130 Menekülés: 30 % Életkor: 33/48 év
Egészség: 64 (78) Életpont: 1018/925 Jellem: jó (777) Tul. pont: 2
Szerencse: 73 (86) Varázspont: 2080/5 Pénz: 9401 arany Kép. pont: 74
Tudatpont: 17/0 Pszi pont: 188/43 Halhatatlanság: 9 % EFejl: 20
Eddig összesen 5756 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 132520 TP-t kaptál. Jelenleg 14183606 TP-d van. A következő szinthez még 916394 TP szükséges. Trófeáid: drótszőrű mópat, triklem drakolder, Shear'niz'il. A 491. fordulódban 92953 arany került a bankszámládra. 97600 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/48 ökölvívás: 23/73 szúrófegyverek: 41/57 (+4%)
vágófegyverek: 20/96 ütőfegyverek: 23/57 lőfegyverek: 28/23
dobófegyverek: 32/38 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (110%) << ököl (#28) (120%) << vámpírölő (#951)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/52 2. nyomkövetés: 120/56 (+32%) 3. mászás: 26/1 (+8%)
4. csapdakészítés: 25/43 5. csapdaészlelés: 30/83 6. gyógyítás: 90/83 (+119%)
7. titkosírás: 8/17 8. felderítés: 25/52 9. szörnyidomítás: 11/69
10. teológia: 102/87 (+29%) 11. taumaturgia: 68/73 (+18%) 12. szerencsejáték: 16/10
13. versengés: 20/85 14. harcművészetek: 20/99 15. zene: 18/60
16. szörnyismeret: 24/68 17. pszi: 21/12 (+8%) 18. zárnyitás: 19/8
19. vadászat: 16/71 20. vitalitás: 2/56 (+11%) 21. bányászat: 33/68 (+5%)
22. úszás: 10/5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer)
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), Rém (#315) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182) fényaura (#211)
kí koncentráció (#69) az elme hatalma (#123)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> fémbontó szójer (#150)
tűzeső (#61) >> autentikus vámpír (#154) energiafolyam (#136) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzeső (#61) >> qwarg rohamosztagos (#242) villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
háló (#186) >> Eruol (#378)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 drótszőr (#37) 1 ezüstshuriken (#327)
9 isteni könnycsepp (#260) 14 kaja (#2) 1 nyílvessző (#108)
18 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 8 spiritusz (#170)
1 szent jogar (#150) 3 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
469 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 2 csillezsályalevél (#1253)
2 fűszertartó (#210) 6 mákrózsa virág (#56) 1 pszi kő (#248)
1 sárkányfog (#617) 18 sárkánypikkely (#292) 2 Thargodan esszencia (#328)
3 toxyl (#591)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(395,73) talriai behemót (#312)
(396,74) ősvortex (#587), Shear'niz'il (#7005)
(397,75) smaragd sárkány (#326)
(398,74) ezerszemű bestia (#288), sárkánybarlang (#620), Tharr oltár, érclelőhely
(399,72) ősvortex (#587), érclelőhely, zafír sárkány (#329)
(399,73) ősöreg góliát (#313), ében sziklatorony (#589), tündöklő szobor (#1587), ében hadúr (#294), márvány drakón (#322), taalru herceg (#307), érclelőhely
(400,71) csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), érclelőhely, márvány sárkány (#328)
(401,71) ezerszemű bestia (#288), ősvortex (#587), érclelőhely, zafír sárkány (#329), lidércóriás (#401), méregféreg (#784)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A MAK X Y 1 parancs sajnos nem az első, hanem a második utasítást mentette. Mostantól ez az enciklopédiának megfeleően működik.

Üzenet küldése a karakternek