Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 12. 9h:16' EZ A 517. JÁTÉKHETED, 501. FORDULÓD 518. játékheted kezdete: márc. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2785 SZÁMLA : XXXX |
A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára.
Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 282 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. (-20 támadás). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 135 életpontot vesztettél.
Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.)
Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a Thargodan mágus fejét. (5 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megpöccinted a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi hatás! Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9351 tapasztalati pontot kaptál. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 púderkő és 2 sáfránypor.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 979, sebződés: 135, gyógyulás: 176, összesen: +41 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára.
Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 314 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az ellenfél támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő Kazimir felé. A támadása hatástalan volt. Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat, ami Kazimirt célozza. Nem hatott rá. Az ellenfél Asylux átka varázslatot lő Kazimir irányába. A támadása hatástalan volt.
Kazimir teli erőből bűvös shurikent dob az ellenfélre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozza a Thargodan mágus jobb oldalát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.)
Mandibulakaszával Kazimir végigvagdossa a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel Kazimir megböki a Thargodan mágus fejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Daramoula pálcájával súrolod a Thargodan mágus jobb lábát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával csak érinted a Thargodan mágus testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat, ami Kazimirt célozza. Nem hatott rá. Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Kazimir felé, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi eredménye! Az ellenfél néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is Kazimir felé egy Asylux átka. Semmi eredménye! A Thargodan mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4675 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Kazimir kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (7 spirituszt, 2 fekete gyöngyöt). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 0, gyógyulás: 115, összesen: +115 ÉP, összes sebzés: 1104, összes sebződés: 2}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elnyelés varázslatot.
Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslat nem hat az ellenfélre, helyette gyógyít rajta 36 életpontot. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt.
Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a mágiafaló masszáját. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást.
Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a mágiafaló testét. (6 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. A varázslat sebzés helyett gyógyít a lényen 44 életpontot. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával többször eltalálod a mágiafaló testét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A mágiafaló csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a mágiafaló. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágiafaló elhibázza az ütést csápjával. A mágiafaló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7886 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 847, sebződés: 18, gyógyulás: 142, összesen: +124 ÉP}
Kazimir felhúz egy agytaposás varázslatot. Lord Raver egy kitartás varázslattal készül a csatára. Mauri Arskane néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötte. A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára.
Lord Raver egy bo'adhun csapás varázslattal köszönti a másikat. A támadásnak semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Mauri Arskane ellenfelére pusztító végzet varázslatot lő. 1373 életpontot sebzett. Az ellenfél néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is Kazimir felé egy szárazság. 27 életpontot vesztett. Társad borzalmasan szomjazni kezd. Az ellenfél néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is Kazimir felé egy sorvasztás. Semmi eredménye! Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Kazimir felé, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Egy Asylux átka varázslattal köszönti Kazimirt az ellenfél.
Kazimir bűvös shurikent markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéke átjárja a Thargodan főmágus testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Lord Raver a hosszú íjjal céloz és lő. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéke átjárja a Thargodan főmágus jobb oldalát. (6 támadással 448 életpontot sebezve.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a Thargodan főmágus bal karját. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Mauri Arskane az ellenfélre lő a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéke átjárja a Thargodan főmágus lábát. (7 támadással 209 életpontot sebezve.)
Mandibulakaszával Kazimir kissé megkarcolgatja a Thargodan főmágus nyakát. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel Kazimir épp hogy megszúrja a Thargodan főmágus fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpírölővel Lord Raver megböki a Thargodan főmágus lilán pulzáló lábát. (1 támadással 146 életpontot sebezve.) Lord Raver néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy nekromanta csókja. 115 életpontot sebzett. Társad gyógyult. Daramoula pálcájával épp hogy eltalálod a Thargodan főmágus bibircsókos fejét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával meghorzsolod a Thargodan főmágus fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Vámpírölővel Mauri Arskane megérinti a Thargodan főmágus jobb oldalát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Mauri Arskane egy nekromanta csókja varázslatot dob az ellenfélre. 130 életpontot sebzett. Társad gyógyult. Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat, ami Kazimirt célozza. Az ellenfél szárazság varázslatot lő Kazimir irányába. 27 életpontot vesztett. Társad borzalmasan szomjazni kezd. Egy Asylux átka varázslatot dob Kazimir felé a másik. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6219 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Kazimir kutassa át a szörnyet. Talál valamit Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 0, gyógyulás: 121, összesen: +121 ÉP, összes sebzés: 3431, összes sebződés: 54}
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot |
v 15 43 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
at 3345 12 | TU-t adsz át a 3345. kalandozónak 12 |
hh 473 473 473 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
hh 473 473 305 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 305. tárgyat |
bb 820 560 449 | beraksz a bankba a 820. tárgyat (560 darabot) |
vv 70 71 72 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
tv 223 218 207 | támadó/véd. varázslat a 223. varázslatot a 218. varázslatot a 207. varázslatot |
be 612 | bemész a 612. épületbe |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 276 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 46 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a viharóriás testét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a viharóriás testét. (4 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. 68 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütöd a viharóriás testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a viharóriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 84 aranyat. 8320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 910, sebződés: 150, gyógyulás: 151, összesen: +1 ÉP}
im 0 1 | imádkozol |
v 198 412 67 | elmormolod a 198. varázslatot |
[412,67] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy lávatavat.
m 8 8 6 | mozogsz északra, északra, nyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. 194 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (82 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a skarlátdémon testét. (6 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. 43 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával többször eltalálod a skarlátdémon vörös fellegeit. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! A skarlátdémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (6 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Egy skarlátia varázslatot dob rád a másik. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a skarlátdémon vörös fellegeit. (6 támadással 437 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. 39 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütöd a skarlátdémon testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A skarlátdémon mancsával csapásokat mér karjaidra. (6 támadástól 145 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy skarlátia. A skarlátdémon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14141 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1247, sebződés: 567, gyógyulás: 324, összesen: -243 ÉP}
(Továbbmész...) [412,65] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Kaqxar előtt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (adamantit) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy zafír sárkány. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 487 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. 446 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 110 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmez.) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány bal hátsó lábát. (6 támadással 437 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával többször eltalálod a zafír sárkány óriási karmát. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi hatás! A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], 5 arany és egy fekete gyöngy. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1351, sebződés: 740, gyógyulás: 217, összesen: -523 ÉP}
(Továbbmész...) [411,65] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mópat bolyt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Hmm, csak egy megsebesített rothadó lián. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 259 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a rothadó lián testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Nem talált! Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a rothadó lián testét. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával megpöccinted a rothadó lián testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 62 életpontot vesztettél. A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő rézdarab felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 4 gyöngymangót. 9169 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 775, sebződés: 194, gyógyulás: 4, összesen: -190 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 261 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc bal oldalát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a magnetikus praglonc testét. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával meghorzsolod a magnetikus praglonc bal vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A magnetikus praglonc elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 praglonc hártyát. 7502 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 864, sebződés: 0, gyógyulás: 172, összesen: +172 ÉP}
(Továbbmész...) [409,65] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Chitarel, Lüke és UMA itt alapította meg a "98-asat szívók klubját". " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [mákrózsa virág ->eldobod] Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Marcho Ven-Saak hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rothadó lián. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 627 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a rothadó lián testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Nem talált! Elszántan ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a rothadó lián jobb oldalát. (6 támadással 329 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával néhány helyen meghorzsolod a rothadó lián testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi eredménye! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 62 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő drótszőr felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a rothadó lián fittyedt levelét. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával párszor súrolva eltalálod a rothadó lián testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadás sajnos hatástalan volt. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 65 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mérgezett vasnyíl felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 5 gyöngymangót. 18339 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1755, sebződés: 377, gyógyulás: 4, összesen: -373 ÉP}
h 697 1000 | használod a 697. tárgyat |
kf 529 475 | kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat a 475. tárggyal |
be 97 | bemész a 97. titkos labirintusba |
lm 7 33 905 | mozogsz 7 33 905 |
lm 33 900 19 | mozogsz 33 900 19 |
lm 21 905 22 | mozogsz 21 905 22 |
lm 900 30 32 | mozogsz 900 30 32 |
lm 5 6 6 | mozogsz 5 6 6 |
A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 322 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a halálelementál jobb lábát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a halálelementál testét. (5 támadással 385 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával csak érinted a halálelementál ébentestét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A halálelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11027 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1023, sebződés: 37, gyógyulás: 173, összesen: +136 ÉP}
Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 333 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a halálelementál ébentestét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a halálelementál testét. (6 támadással 444 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütöd a halálelementál ébentestét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. Semmi eredménye! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11398 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1080, sebződés: 34, gyógyulás: 176, összesen: +142 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 344 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a halálelementál testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a halálelementál vörösen izzó képét. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütöd a halálelementál ébentestét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1110, sebződés: 82, gyógyulás: 194, összesen: +112 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 358 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. Semmi hatás! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a halálelementál testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálelementál testét. (6 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával csak érinted a halálelementál ébentestét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A halálelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12265 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1116, sebződés: 48, gyógyulás: 195, összesen: +147 ÉP}
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 9 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért |
![]() A mágiafalót káoszkedvelő megidézője látszólag nyers varázsenergiából alkotja meg, pedig elhiheted, hogy nem illúzió, hanem hús-vér szörnyeteg! Azonnal megtapasztalod ezt, mihelyst mágiával próbálsz ártani neki. A beléje csapódó varázsnyalábok ezt a hatalmas, gömbölyű hernyót ahelyett, hogy sebeznék, egyenesen hizlalják! Csápok, serték és csillók hemzsegnek lilás színű bőrén, ezek segítségével mozog, és ezekkel szippantja, nyalogatja fel környezetéből a manát, amivel táplálkozik. Szerencsére ez a fertelmes szörnyeteg csakis a mágia létsíkján képes bebábozódni, és elérni a teljes kifejlődés stádiumát. Még elképzelni is borzalom, hogy egy kifejlett példány mire lenne képes az anyagi síkon! A mágiafaló lárváját közönséges fegyverekkel, egy kezdő kalandozó is egy-kettőre el tudja pusztítani. [Ha egy mágiafalót varázslattal idéznek meg általában nincs lehetőség a megtámadására, ezzel kár is kísérletezned.] |
THARGODAN FŐMÁGUS (580. SZÖRNY) Vajon mit keres egy igazi Thargodan a kyorgok labirintusában? A rejtély megoldása az ősi nép Sötét Földre tett utazásaiban található: amikor a trakuun megerősített kíséretével átlépett a dimenziókapun, olyan dolgokkal találkozott, melyek felcsigázták nem csekély fantáziáját. A Thargodanok épp elég erősnek bizonyultak ahhoz, hogy erejüket, és az újonnan kikísérletezett dolgokat rajtuk tesztelhessék. Sajnos ők nem így gondolták, és nem mutatkoztak elég készségesnek a Ghalla innenső oldalára költözésben, így a kyorgoknak erőszakot kellett alkalmazniuk. Hamar kiderült, hogy a számtalan Thargodan közül csupán a legerősebbek bírják a kyorg elnyomás következményeit, a főmágusok is ezek közé tartoztak. Az ősi nép halálával az a béklyó nem szűnt meg, amely megakadályozza a Thargodan szolgák visszautazását a Sötét Földre, ennek köszönhető, hogy főmágussal még mindig találkozhatsz Bropxat gyakorlópályáján. |
![]() Egy nyeletnyi, kesernyés, gyanús színű, büdös lötty, egy fura alakú fiola alján. Ennyit tudsz megállapítani első ránézésre a mágusok italáról. Persze nem véletlenül nevezik így. Ha akarod, felhörpintheted a H 1610 paranccsal (ez nem kerül TVP-be). Ekkor úgy fogod érezni, mintha a szádtól a gyomrodig mindent vörös izzásig hevítene ez a fránya ital. Persze, nem hiábavaló ez a szenvedés, mert a mágusok itala a fordulód végéig minden sebző taumaturgia és teológia varázslatod sebzését 33%-kal fogja megemelni (az ősi varázslatokra nincs hatással). Ez más, sebzést növelő hatásokkal összeadódik, de egyazon fordulóban csak egy adag mágusok italát fogyaszthatsz el. Azokra a varázslatokra, melyek az ellenfél életerejének bizonyos százalékát sebzik, az ital nincs hatással. Sajnos az elkészítésének titkát csakis elismert főmágusoktól lehetne megszerezni, de nem tudsz rá okot, miért árulnák ezt el neked. A tárgy nem átadható. A mágusok italának hatása az olimpián nem működik. |
![]() Ebbe a pont egy kilós kőbe hajdanán egy, az anyagi létsíkról épp távozó személy lelkét zárták, hogy aztán egy másik testbe öntve azt, egy emberöltőnyi időt újra élhessen. Legalábbis a lélekkövekről szóló legendák szerint e kristályok pont ezt a célt szolgálták. Hogy hogyan kell a lélekköveket működésbe hozni, arról komplett használati utasítást találni bármelyik nagyváros könyvtárában, így te is tisztában vagy vele. A legnagyobb hasznát ennek a tudásnak akkor veszed majd, amikor többszemélyes kalandra indulsz, hiszen amikor jól jön egy plusz személy, nagy a kísértés, hogy előhívd a szellemet a kőből. A lélekkövet automatikusan használod ilyenkor (ha nem akarod elővenni a következő TK-ban, rakd el gyorsan a bankod széfjébe), és hatására a kőből kiszabadult lélek testet ölt, lemásolva a hozzá legközelebb lévő személyt (azaz téged), majd csatlakozik a csapathoz. Játéktechnikailag duplázódva veszel részt a kalandban, de természetesen a másolat szemszögéből nem kapsz leírást. A másolat szerencsére a talált kincsből a végső osztozkodásnál nem kér (max. egy-egy szörny kizsigerelésekor dönthettek úgy, hogy ő végezze el a piszkos munkát). Miután a kaland véget ér (akár csúfos, akár sikeres véget), másolatod elhagy. Ha lélekkő van birtokodban, akkor sem indulhatsz egyes-egyedül csatába. A tárgy nem átadható. |
SZITHON VÉRFÓKUSZ (1656. TÁRGY) A szithonok ősi faj voltak, amennyire tudjuk, a moák ellenségei. Nem sok írásos bizonyíték maradt fenn a létezésüket illetően, az ősi feljegyzésekből csupán annyi derült ki, hogy a moáknál korábban kihaltak, hiszen épp a moák pusztították el őket. Néhány sikertelen expedíció indult már ősi szithon bányák felderítésére, de be is fuccsoltak, annál az egyszerű oknál fogva, hogy nem tudták hol keressék ezeket a helyeket. Most mégis egy valódi szithon relikvia került a kezedbe, egy bíborvörös drágakő, melynek mágikus kisugárzása a varázslataid erősségét képes növelni. Haszna akkor mutatkozik meg, ha egy többszemélyes kaland során több ellenféllel kerülsz összetűzésbe, ilyenkor ugyanis a legelső, amúgy nem tömegre ható támadó varázslatod minden ellenfélre hatni fog. A fegyveredből lőtt varázslatra a vérfókusz nincs hatással. Minden ilyen varázslaterősítés után a vérfókusz kimerül (a használhatatlan drágakövet el is dobod rögvest). A vérfókusz alkalmazását nem befolyásolhatod, ha nálad van, felhasználod, max. annyit tehetsz, ha nem akarod, hogy elvesszen, hogy bankba rakod a következő többszemélyes kalandod előtt. A szithon vérfókusz nem átadható tárgy. |
KRÓNIKA (1725. TÁRGY) A világégés előtti időkből maradó ősi történeteket olvasva értékes tapasztalatokra tehetsz szert. Amíg a krónikák a birtokodban vannak (nem kell KF-elni őket, de a bankból nem fejtik ki hatásukat), rendszeresen újraolvasod őket, így folyamatosan élvezheted az előnyeiket. Ahány krónikád van, annyi plusz TVP-t kapsz minden normál fordulóban. Segít megérteni az ősi varázslatokat is, így minden egyes birtokolt krónika kettővel csökkenti az ősteológia és őstaumaturgia megvásárlásához szükséges teológia és taumaturgia szinteket. Ráadásul minden egyes krónika 1%-kal növeli a kapott tapasztalati pontokat. Ilyen értékes kincstől természetesen nem fogsz megválni, ezért a krónika nem átadható tárgy. |
Erő: | 63 (94) | Szint: | 43 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 56 (62) | Támadás: | 81 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 63 (62) | Védekezés: | 124 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/44 év |
Egészség: | 53 (68) | Életpont: | 1037/1156 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 57 (62) | Varázspont: | 2471/884 | Pénz: | 3783 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 66/53 | Pszi pont: | 330/288 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 24/10 |
vágófegyverek: | 2/9 | ütőfegyverek: | 43/97 (+5%) | lőfegyverek: | 26/87 |
dobófegyverek: | 33/88 (+3%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -38.); ében dobónyíl (#849) (39 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/31 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 129/72 (+5%) | 3. lopás: | 8/50 (-300%) |
4. mászás: | 22/61 | 5. csapdakészítés: | 27/76 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 17/68 (-300%) |
7. gyógyítás: | 78/57 | 8. titkosírás: | 6/44 | 9. felderítés: | 28/36 |
10. szörnyidomítás: | 5/54 | 11. teológia: | 110/11 (+77%) | 12. taumaturgia: | 111/61 (-791%) |
13. szerencsejáték: | 5/18 | 14. versengés: | 8/46 | 15. zene: | 3/2 |
16. szörnyismeret: | 26/61 | 17. pszi: | 28/39 (+5%) | 18. zárnyitás: | 8/64 (-300%) |
19. vadászat: | 14/7 | 20. vitalitás: | 3/97 | 21. bányászat: | 38/91 (+8%) |
22. úszás: | 6/6 | 23. főzés: | 2/30 | 24. csapatmunka: | 2/78 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | vámpírvér (#257, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (95,24,3) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | szemmelverés (#137) | tűzmágia (#157) | erőpajzs III (#127) |
hatalomvarázs (#220) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | jellemrejtés (#23) |
Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
skarlátia (#293) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155), káosz szava (#207) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káoszcsapás (#200) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | taalru (#249) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Notermanthi (#257) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | Chara-din lesújt (#223) | >> | vezérfarkas (#748) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | háló (#186) | >> | férfiak (#998) | |
háló (#186) | >> | nők (#999) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | örvénykerítés (#42) | >> | smaragd drakón (#321) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | taalru (#249) | tompítás (#40) | >> | Zinthurg (#180) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Terjeszd a káoszt mágikus tárgyak megsemmisítésével! Először is mondjuk áldozz egy Morgan sipkáját! |
2.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a káosz legbensőbb titkainak feltárására! |
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0) |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 5 | fiatalság itala (#473) | 3 | hajító csillag (#939) | |||
7 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
3 | kristályfolyadék (#449) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | őselemek köpenye (#560) | 8 | víz (#27) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | sötét ital (#284) | |||
1 | szirén köpenye (#820) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
278 | arany (#50) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 3 | főnixtoll (#563) | |||
9 | gyöngymangó (#135) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | praglonc hártya (#215) | |||
6 | sárkánypikkely (#292) | 5 | tükör (#43) |