| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2007. aug. 21. 9h:11' EZ A 109. JÁTÉKHETED, 50. FORDULÓD 110. játékheted kezdete: aug. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #2297 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | leveszed/lerakod a 229. tárgyat |
| * 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
| * 3. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 4. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 5. KP: | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
| kf 229 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat |
| fvh 8 | felt. varázslat haszn. 8 |
| gyj 0 150 1 | felt. gyűjtés 150 1 |
| v 6 999 8 | elmormolod a 6. varázslatot |
| gyk 6 10 | gyakorolsz a 6. tárggyal 10 pontért |
| m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az acéldarázs jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod az acéldarázs torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az acéldarázs torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 acélpengőkét. 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [83,59] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy törpemammut lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 20 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a törpemammut ormányát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a törpemammut testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a törpemammut testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
| kt 69 2 | elkészíted a 69. tárgyat (2 darabot) |
| m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [82,61] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Nehwon, a Gyors hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom vadszárnyast. Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy pszi elementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 13 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 22 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
| kt 29 10 | elkészíted a 29. tárgyat (10 darabot) |
| m 4 | mozogsz délre |
| kt 69 2 | elkészíted a 69. tárgyat (2 darabot) |
| m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [81,64] Az erdőt síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tintacsiga. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
| szk 74 | keresed a 74. szörnyet |
| fog 73 219 | elfogod a 73. szörnyet a 219. tárggyal |
| fog 101 219 | elfogod a 101. szörnyet a 219. tárggyal |
| fog 10 219 | elfogod a 10. szörnyet a 219. tárggyal |
| f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
| * 1. BP: | használod a 234. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
TEOLÓGIAAnnak meghatározásában, hogy egy isten által adott varázslatot a papja milyen jól tud elmondani, mennyit gyógyít, mennyit sebez, mennyi varázspontot nyer vissza a kör elején, döntően függ attól, hogy az isten mennyire kedveli azt a szolgáját. Az istennek tetsző cselekedetek közelebb vihetnek a hatalomhoz, míg a vallással ellentétesek (pl. gonosz isten követője jóságpontot kap), eltávolíthatnak tőle. Azt, hogy mennyire kedvel az istened, a rangodból tudhatod. Kezdetben egyszerű KÖVETŐ vagy, amint az a Karakterlapodról le is olvashatod. Hosszú munkával léphetsz előre a ranglétrán az egyre magasabb fokozatba - a követő után a hűséges követő, azután pedig a ministráns következik. A varázslat erejébe azonban még két egyéb faktor is szerepet játszhat. Az egyik az, hogy milyen erős a Te hited, mennyire vagy tapasztalt a papi mágia megidézésében. Ez a szakértelem a teológia, minél több papi varázslatot mondtál már el, annál magasabb. A teológia szinted jelentősége kb. egyharmada a rangodénak. A másik faktor a gonosz és jó papoknál van meg, náluk ugyanis szerepet játszanak még jellempontjaik is (amely a jellem után, zárójelben szerepel a karakterlapon). Példa: egy Leah-követő 4-es teológiával és kb. 30 jellemponttal már olyan erős varázslatokat tud lőni, mint egy Leah-ministráns 1-es teológiával és 5 jellemponttal. [Megjegyzés: ez a leírás csak egy hozzávetőleges segítség annak megértéséhez, hogy milyen faktorok befolyásolják a varázslás pontos erősségét. A pontos képletet ne kérd a játékvezetőtől, mert nem fogja tudni megadni.] Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 teológia számít egy szintnek a papi erősséged szempontjából. |
MANAELEMENTÁL (290. SZÖRNY) Gigantikus méretű, tömény mágikus esszenciából álló entitások, amelyek valamilyen dimenziótörésnek köszönhetően átkerültek a mi világunkra. Ártalmatlan teremtmények, amelyek jelenlétének a varázslók még örülnek is, hiszen fokozzák a világ mágikus potenciálját. Sajnos, minden bizonnyal lesznek olyan barbár kalandozók, akik nekilátnak a manaelementálok kiirtásának, csak azért, hogy lássák, "hogy néz ki belülről". Persze, a több tonnányi fénylő esszencia, annak ellenére, hogy ezen a létsíkon normál fegyverekkel is megsebezhető, nem olyan könnyen elpusztítható, mint sokan gondolják. |
| DOBÓHÁLÓ (221. TÁRGY) A dobóhálót négy kötél összefonásával és csomózásával készítheted el, a KT 221 parancs kiadásával, 10 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot. |
| FELTÉTELES FEGYVERVÁLTÁS - AHOGY NEKED TETSZIK A feltételes fegyverváltás ún. valószínűségekkel dolgozik, azaz, nagy biztonsággal mondhatjuk, hogy minden úgy fog történni, ahogy szeretnéd, de néha, ha esetleg nagyon kicsit dob a gép támadásra vagy sebzésre, akkor bizony nem tudod megölni a szörnyet. Az is előfordulhat, hogy csak akkor szeretnél fegyverváltást, ha egyetlen kör alatt le tudod ölni a szörnyet. Ahhoz, hogy több kontrollod legyen, először is leírjuk, hogy pontosan hogyan is működik a feltételes fegyverváltás. A varázslatok és a lőfegyver használat után megnézzük, mennyi ép-je maradt a lénynek. Ezután megnézzük, hogy mennyi lenne az FF-nél beállított fegyverrel ez ellen a szörny ellen a sebzés várható értéke. A várható érték kb. a minimális és maximális sebzés számtani közepe (azaz összegük fele). Ha ennek kétszere (mert ugye két köröd van a harcra) meghaladja a szörny jelenlegi életpontjának 140%-át, akkor bevált a fegyverre. (Azért nem 100%-al számol a program, mert akkor már ha csak egy picit a várható érték alá dob a sebzés meghatározásakor, akkor nem tudod megölni a szörnyet.) Emellett persze van maga a támadás dobás is, aminél szintén feltesszük, hogy várható értéket fogsz dobni. Ha ez a fegyver nem jó, vesszük a következőt, és így tovább, a beKF-elf fegyverig. Ha egyetlen fegyver sebzésének várható értéke sem haladja meg a 140%-ot, akkor a legnagyobb sebzésűt választja a program. A harcművészetnél sajnos nem lehet előrelátni, hogy be fog-e jönni valamilyen technika, és ha igen, akkor az mennyivel növeli meg a sebzést. Ezért a harcművészeknél egy ún. heurisztika hozzáad még valamennyit a sebzéshez, a harcművészet szakértelem függvényében. Persze egy heurisztika sem tökéletes. Mindezt csak azért írom le, hogy érthető legyen, mire jó az új Feltételes Fegyverváltás Kockázata, azaz FFK parancs. Egészen egyszerűen, az FFK-val a fenti 140%-ot lehet átállítani. Ez több dologra is jó. Ha például FFK 200-at vagy még magasabbat állítasz be, akkor láthatóan csak akkor fogsz fegyvert váltani, ha egyetlen kör alatt meg tudod ölni a szörnyet. Ha azt látod, hogy rendszeresen nem vagy képes megölni a szörnyeket a jelenlegi beállítás mellett, akkor is felállíthatod 160-170%-ra. Ha pedig úgy látod, hogy olyan szörnyek ellen sem vált be a program, ami ellen nyugodtan megtehetné (pl. nagy sebzésű balkezes fegyvered, vagy ütés közben is működő sebző varázslatod, képességed van - ezeket az FF nem számolja! vagy pedig a harcművészet szintedre nem számol teljesen jól a heurisztika), akkor vedd le a százalékot 100-120%-ra. Az FFK-t minden beállított fegyveredre megadhatod, tehát FFK 100 200 150 esetén az első fegyveredre 100, a másodikra 200, a harmadikra 150 vonatkozik. Az FFK újbóli kiadása teljesen felülbírálja az előzőt, tehát ne használj pl. FFK 100 0 150 parancsot. Ha nem érthető a parancs működése, akkor kísérletezz vele, és meglátod, melyik érték a legkedvezőbb számodra. Vagy az sem baj, ha nem használod a parancsot, hiszen a feltételes fegyverváltás amúgy is elég optimálisan működik. 50-nél kisebb és 300-nál nagyobb paramétert nem lehet megadni (már ezeknek az értékeknek sincs sok értelme...) |
| Erő: | 18 (22) | Szint: | 12 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 123 cm |
| IQ: | 26 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 64 kg |
| Ügyesség: | 15 (16) | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 55/55 év |
| Egészség: | 17 | Életpont: | 173/38 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 15 | Varázspont: | 102/15 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 2 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| vágófegyverek: | 1 (+1) | ütőfegyverek: | 14 | dobófegyverek: | 13 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. mászás: | 5 |
| 4. csapdakészítés: | 5 | 5. gyógyítás: | 5 | 6. titkosírás: | 1 |
| 7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 1 (+1) | 9. taumaturgia: | 9 |
| 10. szerencsejáték: | 1 | 11. zene: | 2 | 12. szörnyismeret: | 4 |
| 13. vadászat: | 3 | 14. bányászat: | 4 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
| udvarolsz a 3. fajúaknak |
| elfogod gyilkos mókust (#29) hurokcsapdával (#217), gorombillát (#38) hurokcsapdával (#217), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219) |
| maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
| fabontó szójer (#71) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
| áldomás (#6) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| lángcsóva (#31) |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
| 2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
| 3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
| Összsúly: 70.62 kg | Megterheltség: 130% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
| Még 98 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 4 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | acélpengőke (#231) | 2 | álompor (#396) | 9 | kaja (#2) | |||
| 10 | smirglilevél (#29) | 4 | szárnyas hernyó (#69) | |||||
| vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
| démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) |
| goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) |
| sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) |
| gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) |
| zombi (#49) | technokolin (#50) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) |
| félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) |
| hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) |
| evaporőr (#69) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) |
| színes dözmöng (#78) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) |
| bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) |
| alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | piromenyét (#99) |
| sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) |
| sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) |
| mutáns pók (#117) | emberevő (#119) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) |
| orgyilkos (#131) | karmos tankány (#137) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | epokitféreg (#147) |
| karmazsin huhogó (#185) | massza (#217) | pszi elementál (#221) | manaelementál (#290) | quwarg szabotőr (#301) |
| ork sámán (#345) | liumbe (#349) | halálmadár (#351) | csontlepke (#746) | érző szívű dromedár (#753) |
| csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | Quirov (#975) | Métely (#7000) |
| deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
| kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
| csontkés (#11) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) |
| szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | ormánygőte csont (#21) | kavadu lebeny (#24) |
| kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) |
| varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) |
| tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | kis vaskulcs (#40) |
| grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
| krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
| bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) |
| kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) |
| rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) |
| zöld üveg (#82) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) |
| mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) |
| fekete gyöngy (#99) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) |
| rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) |
| móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) |
| göcsörtös bunkó (#123) | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) |
| ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) |
| rúnakő (#136) | ubuk dobónyíl (#138) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) | grok-képződmény (#149) |
| pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | vassisak (#160) |
| karócsapda (#163) | vasvért (#164) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) |
| harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) | vasalt bunkó (#181) | nagy bronzkulcs (#185) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) |
| amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) |
| ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | manifeszt.nyúlvány (#214) | hurokcsapda (#217) |
| fedett verem (#219) | dobóháló (#221) | obszidián karkötő (#229) | lánckesztyű (#230) | acélpengőke (#231) |
| tatu dob (#234) | tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) | fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) |
| bumeráng (#249) | tatu ködmön (#255) | sárga erőöv (#276) | umbatari karkötő (#278) | bíbor erőöv (#291) |
| gyógykenőcs (#313) | varkaudar csizma (#317) | rézgolyó (#343) | súlyzó (#347) | phua-kúp (#372) |
| Eldaran karkötője (#373) | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) |
| főutca (#399) | ház (#400) | aranypikkely (#415) | szent liget (#439) | barátság szent tüze (#484) |
| sárkánytanya (#492) | Chara-din monolitja (#534) | sötét tekercs (#535) | művészi porolit (#720) | jegesmedve bunda (#1067) |
| Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) | vadászkés (#1264) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |