Karakterszám: |
2381 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
50 |
Játékhét: |
168 |
E
forduló ára: |
0 zs. 1 if. |
Maradék zseton: |
151 |
Forduló típusa: |
email |
Ingyenforduló:
|
0 |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2007. dec. 17. 9h:22' |
A következõ
fordulód táplálható: 2007. dec. 18. |
|
E-mail!
SHARANA KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Nem átall háborgatni
Hegylakó, egy léttel kapcsolatos bizonytalanságot
sugárzó nõ. Tárgyai: sisak, pikkelyvért. Kedvesen köszönt, és megkérdi,
van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Hegylakót, majd magad is lehuppansz.
A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze.
Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Hegylakó sok dologról
ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. Vendéged
végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+6% jóllakottság)
Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a Krónika.
[ld. enc.]
**
6. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 fogazott tõrt. Fejlesztened
kellene az éberségedet!
**
6. NAP ** Nem átall háborgatni
Krol Rahn, egy rövid, fekete hajú, zöld
szemû, magas, vézna férfi. A Mágusok klánjának tanítvány rangú tagja. A
következõket látod nála: az elektromosság amulettje, a pontosság zöld köntöse,
a tudás szimbóluma, bronzmedál, szivárvány karkötõ, villámöv, az egyensúly
gyûrûje, az elektromosság sisakja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e
kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel
fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok
a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. A lakoma közben mindenfélérõl
beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy
milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Végül Krol Rahn feláll,
megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+5% jóllakottság) A beszélgetés
alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a zombi mester.
[ld. enc.]
**
9. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 27 aranyat. Fejlesztened
kellene az éberségedet!
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Lord Khalel, egy magas, halványkék
bõrû, legyõzhetetlennek tûnõ, jeges pillantású férfi. (hírneve 32000.)
A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû,
tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*jan. 15.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark
Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen.
*feb. 6.* Shai-Hulud a férgek
ura pszionikus küzdelemben diadalt aratott Hooded felett.
*feb. 27.* Akadil
Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Toxi felett.
*már. 5.*
Ambassadar csatában legyõzte Éjfényt.
*már. 6.* Ambassadar és Athlan
megküzdöttek egymással, és Ambassadar gyõzött.
*már. 26.* Avvocato Terrasinit
legyõzte harcban egy repkedõ pöfeteg.
*ápr. 11.* Jose D'Brison Barot majdnem
felfalta egy nedonkopó.
*máj. 2.* Fortian és Amorpheus Amorphea pszi párbajt
vívtak. Fortian került ki gyõztesen.
*máj. 9.* Amorthis gyõzelmet aratott
Leslie felett.
*máj. 24.* Aranyszemû Reglinde rangja a Bárdok Klánjában
"minden dalok mestere" lett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 500.]
kno 11 15 |
11. képességre 15 képességpont |
Ezt a képességet nem növelheted, csak akkor, ha elõbb a méretedet is megnöveled!
[Ld. Szabálykönyv, méret.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 500.]
m 3 7 8112 2211 1122 2332 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 3,7) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 8 112) A legközelebbi feladat megoldásánál 112 lesz a válaszod.
(M 4,7) A következõ terem keletre van, így arra mész. Fehér szellemalak
bukkan elõ a sötétbõl. Azonnal megismered, õseid egy szellemével találkoztál.
Mélyen meghajolsz. A szellem a füledbe susogja a feladványt, amelynek megoldása
nélkül nem juthatsz tovább:
Ha 6 szárnyas bolhedor 2 hét alatt 72 kiló
bogarat fal fel, akkor 2 szárnyas bolhedor 3 hét alatt hány kiló bogarat
eszik meg?
Hosszasan gondolkozol, végül megmondod a megoldást. [112]
- Hibás megoldás - mondja a fagyos hang.
(M 4,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 3,6) A folyosó északra vezet. Nyomasztó csend telepedik rád. A terem
közepén, a padlóra rajzolva egy pentagrammát látsz, az ötszög minden csúcsában
egy-egy gyertya. Kár, hogy már használtad ezt a kört.
(M 3,5) Az északra menõ folyosót követed. Ebbõl a csarnokból már sikerrel
kiûzted a torzszülötteket.
(M 3,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,6) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Nyomasztó csend telepedik rád.
A terem közepén, a padlóra rajzolva egy pentagrammát látsz, az ötszög minden
csúcsában egy-egy gyertya. Hmm, itt már voltál.
(M 3,7) A délre vezetõ folyosót követed. A terem, ahová belépsz, nagyon
magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 4,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 486.]
be 6 |
meglátogatod a 6. épületet |
Visszatérsz szállásodra. Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen
üres térséggel, oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester
kabinjához. A vén galetki feléd fordul. Széles mosollyal közlöd, hogy a
galetki bajnok helyére pályázol. 10 arany belépõt fizetsz. Közben megtudod,
hogy az aréna jelenlegi örökös bajnoka Alba Regina, akinek a klónja egymás
után 43 alkalommal gyõzte le ellenfeleit. Kiáll a porondra ellenfeled,
Ogre a renegát harcos, egy hosszú, vöröses hajzatú, izzó tekintetû, szúrós
szemû mezitlábas férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Felszerelése:
bõrpáncél, bronzmedál, a nyomkeresés fejpántja, görbekard, az angyalok
karikaszimbóluma, zöld köntös, az energia malachit karkötõje, az Örökkévalóság
Rubinja, az egyensúly gyûrûje, Xantin bõröve, vándorcsizma.
*** 1. KÖR *** Ogre a renegát harcos odajön hozzád. Ogre a renegát harcos
irányába mozogsz. Ogre a renegát harcos rád veti magát. Nagy levegõt vesz,
és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével.
(25 ép-t sebzõdtél).
Bûze nehezen elviselhetõ számodra.
(-22 ép.) Támadod Ogre a renegát harcost.
Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá.
(18 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Ogre a renegát harcos téged támad. Kitátja száját, és tüzet
lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(28 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat.
(-24
ép.) Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 99 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
Ez bizony szégyenteljes vereség volt! Most egy darabig ne próbálkozz, úgysem
fog sikerülni...
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+17 életpont.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 463.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
[Zombi torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti
vadászkirándulás lesz. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon
keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Egy hatalmas cseppkõbarlangba
érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár
fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Egy árny suhan
el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is
egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy zombi
(#29).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a zombi felé. Már ott is vagy! A zombi feléd rohan.
A zombit próbálod megsebezni. Odacsapsz bal karmoddal. Elhibáztad. Gyorsan
felé lendítesz jobb karmoddal.
(14 ép-t sebeztél). A zombi rád támad.
Feléd döf jobb karmával.
(8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
*** 2. KÖR *** A zombit próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz
bal karmoddal.
(19 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Gyorsan felé
lendítesz jobb karmoddal.
(13 ép-t sebeztél). A zombi kileheli lelkét.
[A csatában összesen 54 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+25%).
Elteszed a zsákmányt, ami 17 arany és egy hamis arany.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 448.]
[Zombi torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz
portyázni. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek
szintjét. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti
a csatornák dögletes bûze. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre
közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek.
Ellenfeled egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a zombi felé. Már ott is vagy! A zombi feléd rohan.
Megtámadod a zombit. Odacsapsz bal karmoddal.
(23 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+5 ép). Lesújtasz jobb karmoddal. El sem találtad. A zombi téged támad.
Rád vág jobb karmával. El sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** Támadod a zombit. Felé ütsz bal karmoddal.
(27 ép-t sebeztél).
Vámpirizálsz (+5 ép). Felé suhintasz jobb karmoddal.
(13 ép-t sebeztél).
A zombi hörögve elterül.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+25%). Elrakod a zsákmányt, ami 12 arany.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 430.]
[Zombi torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. A szokásos
izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét
folyosói közé. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz
a nyomon. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy
torzszülött fészket. Ellenfeled egy elemi rin (#28).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az elemi rin elvarázsol egy
sorvasztást. Ezt most megúsztad. Az elemi rin felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
Az elemi rint próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget
köpsz rá.
(16 ép-t sebeztél). Az elemi rin kileheli lelkét.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+31%).
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 409.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Magabiztosan, mosolyogva
indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé
vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. A távolból kiáltások,
robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán
néma csend. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre
rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy hájas worpel (#31).
*** 1. KÖR *** A hájas worpel a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy sebezhetetlenség! A hájas worpel elmormol egy gránitbõr varázslatot.
Megrohamozod a hájas worpelt. Támadod a hájas worpelt. Csonttá fagyasztod
jéghideg leheleteddel.
(18 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A hájas worpel varázshatalma segítségével elmond egy éhínséget.
Iszonyatos éhség lesz rajtad úrrá. Támadod a hájas worpelt. Csonttá fagyasztod
jéghideg leheleteddel.
(19 ép-t sebeztél). A hájas worpel kileheli lelkét.
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+29%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy õskõ.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 390.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Rövid sétálás után eljutsz
az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó
szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Leérve, óvatosan
megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból.
Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet,
hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled
egy szárnyas bolhedor (#25).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a szárnyas bolhedort. A szárnyas bolhedor feléd
mozog. Támadod a szárnyas bolhedort. Lecsapsz bal karmoddal.
(26 ép-t
sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Rávágsz jobb karmoddal.
(17 ép-t sebeztél).
A szárnyas bolhedor halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+25%).
Viszed, ami mozdítható: egy bolhedor szárny.
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 368.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Egy fémlétrán, egy függõleges
aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak.
Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba.
Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted
magad. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a tehemótot. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ
hideget köpsz rá.
(16 ép-t sebeztél). A tehemót rád veti magát. Lecsap
rád bal mancsával.
(10 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lesújt
rád jobb mancsával.
(11 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 343.]
ism 2 |
a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal |
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A telep egy távolabbi
részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket
látsz valamelyik barlangon. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot.
A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad
Gathar, egy középmagas, sportos testalkatú, nyugodt természetû
férfi. Végignézed a felszerelését: díszes fejék, kristályamulett, bronzmedál,
csontamulett, a ragadozó könnyû láncinge. Gathar mosolyogva tessékel beljebb,
és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt!
Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Gathar finomságai már a földre terített
takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan
kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak
a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek
ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Jóllaktatok és kibeszéltétek
magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+8% jóllakottság)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 343.]
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Izgatottan lépkedsz. Itt is,
ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket
rejtve! Egy barlangpatakon gázolsz át, a lábad elé figyelve, amikor egyszercsak
egy nagy oszlopnak ütközöl. Hohó, mi ez? Négy kõoszlopon egy furcsa építmény
áll, valamilyen házikóféle? Elfog a kíváncsiság. Nem látsz semmilyen feljáratot,
az egyetlen megoldásnak az látszik, hogy felmászol az egyik oszlopon. No
majd késõbb...
(425. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nem habozol sokat, választasz
egy barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik
Kald Syrax, egy fekete tüsi hajú, zöld szemû, rövidre
nyírt szakállú férfi. A következõket látod nála: bõrpáncél, bronzmedál,
az egyensúly gyûrûje, a regenerálódás sárgaréz nyaklánca, fekete csizma,
parittya, szivárvány karkötõ, átlátszó köntös, szárnyas sisak. Dícsérõ
szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök
a földre, Kald Syrax pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót,
amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Vacsora közben barátságos
vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek
egyik vagy másik mellett. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást,
és hazaindulsz. (+9% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál,
megtudod, mi az az óriásnövés itala.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]
ftk 1 |
felszíni tárgy kutatása |
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 333.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +9 hírnevet
kaptál. A kör során összesen 263 sebzést okoztál, és 128 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4 képességpontot kapsz. Errõl
a fordulóról 333 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen
541 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Sharana, egy emberbõrû, patkányfarkú,fûrge nõ vagy. Jelenlegi
lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez az 50.
fordulód.
|
[1] erõ: |
6 / 3.90 |
[2] IQ: |
5 / 2.90 |
[3] ügyesség: |
7 / 1.40 |
[4] egészség: |
7 / 6.30 |
[5] mágia: |
3 / 1.30 |
[6] gyorsaság: |
8 (5) / 0.85 |
[9] Méret/ép: |
63 / 9 |
Min. méret: |
64 |
Barlangméret: |
66 |
|
|
Varázspont: |
26 / 26 |
Képességpont: |
20 / 37% |
Hõsi pont: |
20 (2) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
20% |
Galetki erõ: |
188 / 151 |
Hírnév : |
422 |
Jóllakottság: |
127% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
47 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
13 (0) |
Torzsz. csaták: |
256 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
233 (5) |
Leölt torzszülött: |
278 (5) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
20 (1) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: kocsány (6)
Speciális
képességeid:
kapott lélekenergiára 16%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Használd a KNO parancsot húsz alkalommal! [számláló: 2] 2.) Ölj három
zombit, csak lehelettel! 3.) Hozz öt õsi relikviát. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[11] jéglehelet: |
9 (11) / 6.52 |
[16] tüskés bõr: |
8 / 4 |
[18] tûzimmunitás: |
1 (3) / 0 |
[19] hidegimmunitás: |
1 (2) / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
1 (2) / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 1.10 |
[46] csapdaészlelés: |
3 / 0.99 |
[47] zárnyitás: |
4 / 0.85 |
[48] mászás: |
5 / 1.15 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 1.90 |
[63] éberség: |
1 / 0.12 |
[64] átokszórás: |
5 / 2.50 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal karom |
[100] méret: |
10 / 0 |
[101] szakért.: |
7 / 0.36 |
[102] vámpirizáció: |
10
/ 0 |
|
jobb karom |
[103] méret: |
6 / 0 |
[104] szakért.: |
5 / 1.40 |
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
ism 3 |
vd |
ism 2 |
p |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 15 1 2;
VI erõ:80% ép:15%;
PV 1 5;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #14 (4. épület), #459 (27. forduló), #269 (34.
forduló), #410 (33. forduló), #494 (38. forduló), #387 (48. forduló),
#425 (50. forduló), #401 (49. forduló), #440 (39. forduló), #330 (49.
forduló), #499 (45. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a hatalom mellvértje (#6895) |
* |
1 a szalamandra fejpántja (#25855)
|
* |
1 a Tél ezüstlánca (#170) |
* |
1 bíbor láncing (#1032) |
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a sólyom díszes karkötõje (#29592) |
|
395 arany (#1) |
|
2 hamis arany
(#809) |
* |
1 karikaszimbólum (#1211) |
|
1 kõamulett (#1196) |
* |
1 malachitgyûrû
(#1227) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 a küzdelem tõre (#20650) |
|
1 fogazott tõr (#6) |
|
1 harci fejsze (#12)
|
Varázsitalok és füvek |
|
1 csótányláb (#25) |
|
1 tejfonál (#28) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
1 elektronit (#141) |
|
2 molad púp (#16) |
|
1 pirgamit (#152) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs
szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének
7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt
eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen
zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 19 arany (#1), 1 hamis arany (#809),
1 õskõ (#8), 1 bolhedor szárny (#15).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KRÓNIKA (783. TÁRGY) A galetki faj történeteit most összegyûjtötték,
összefoglalták egy 12 kötetes krónikában. A krónikákat elolvasva, olyan
tapasztalatra teszel szert, amely mindaddig meglesz, amíg a krónikák a
birtokodban vannak (ehhez KFelni sem kell õket). Ahány krónikád van, annyi
plusz TVP-t kapsz minden normál fordulódban, és annyi százalékkal csökken
az esély, hogy tárgyaid tönkremenjenek. Ennyivel csökken az is, hogy hányas
IQ kell a varázslatok elsajátításához. Pl. ha 12 krónikád van, akkor ha
egy varázslathoz 30-as IQ kellene, neked elég lesz 18. Ezenfelül, a krónikák
számától függõen nõ a kapott lélekenergia is (krónikánként 0.5-2%-kal,
attól függõen, hogy hányadik szinten élsz, tehát pl. egy magasabb szintû
galetki 12 krónika mellett minden csatából +24% lélekenergiát kap, és ez
nem számít az esetleges korlátozásokba). Összesen legfeljebb 12 Krónika
hatása adódik össze, akkor is, ha valahogy több lenne a birtokodban. Nem
átadható.
ZOMBI MESTER (80. LÉNY) Az elmúlt évszázadokban rengeteg csatát vívtak
már a Hegy fény nélküli járataiban. Az elesettek tetemeit gyakran animálják
gonosz nekromanták, hogy aztán ezeket a lélektelen gyilkológépeket, a zombikat
küldjék a harcba. Néha, különleges esetekben, sikerül még megkötni a halott
harcos a helyszínen kísértõ lelkét: ilyenkor a rothadó testhez visszaláncolják
a szellemet, és engedelmességre kényszerítik, ez a zombi mester. A dolog
elõnye, hogy a nekromanta ezzel egy intelligens szolgát kap, a hátránya,
hogy a zombi mesterben határtalan gyûlölet izzik gazdája iránt. Talán mondani
sem kell, a zombi mester rothadó húsa nem jelent táplálékot senki számára.
ÓRIÁSNÖVÉS ITALA (60. TÁRGY) Az óriásnövés hatására izmaid megduzzadnak,
végtagjaid óriásira nõnek, igazi tomboló gigász lesz belõled. Az ital hatása
egy harc idõtartamára szól, célszerû tehát úgy használni, mint a védekezõ
varázslatokat, harci programmal vagy varázslat listában. Elfogyasztásakor
minden végtagod mérete megnõ öttel, az erõd pedig hattal. [Az italt csak
harcban lehet alkalmazni, tulajdonságpróbán nem.]