Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. jún. 21. 0h:02' EZ A 5. FORDULÓD EZ A 5. FORDULÓD |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
tno 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
kno 4 | képesség-növelés 4 |
kt 18 | elkészíted a 18. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a homokvarány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A homokvarány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. Kiszedsz egy homokvarány trófeát. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
kt 19 20 | elkészíted a 19. tárgyat (20 darabot) |
kf 18 | kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat |
be 504 | bemész az 504. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Néhány dolog megvilágosodik az agyadban a térképekkel kapcsolatban. (ld. enc.)
Elbúcsúzol az öregembertől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 100.]
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a királygyík jobb hátsó lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a királygyík pikkelyes testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Nyelvével a királygyík fojtogatni kezd. Lerángatod magadról, de egy ideig még levegőért kapkodsz. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a királygyík testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (lőfegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [14,7] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy démontetű nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a démontetű testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a démontetű megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
kt 36 3 | elkészíted a 36. tárgyat (3 darabot) |
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a démontetű testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A démontetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [15,9] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy homokvarány. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a homokvarány testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a homokvarány fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A homokvarány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A homokvarány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
be 504 | bemész az 504. épületbe |
kt 19 20 | elkészíted a 19. tárgyat (20 darabot) |
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
KOBRAHARAPÁS Sokan azt mondják, hogy érdemes ellesni a kígyóktól, hogy hogyan harcolnak, mert félelmetes sebességükkel gyakran legyőznek náluk jóval nagyobb és erősebb ellenfeleket is. Az, aki a Kobraharapást elsajátítja, az az ellenfél egy esetleges hibája esetén képes egy extra támadást bevinni oly gyorsan, akár egy valódi kobra. |
MOZGÁS LABIRINTUSOKBAN A földalatti labirintusok, barlangrendszerek, sötét mágustornyok bejárata általában igen alaposan el van rejtve. Egy kezdő kalandozó nem is tudja másképp megtalálni őket, csak ha térképet kap róla valakitől. Ilyenkor meg kell keresni a térkép adója által meghatározott koordinátákat, és ott a BE paranccsal belépni. A BE parancs paramétereként a labirintus sorszámát kell megadni (ez mindig a térkép alatt le van írva). Az ilyen helyeken általában sötét van, ezért nem árt, ha viszel magaddal valamilyen világítóeszközt (pl. fáklyát). A fáklyát nem kell kézbevenned, a labirintusba való belépéskor automatikusan használod. A labirintusban való mozgás igen egyszerű: a Labirintusban való Mozgás (LM) paranccsal történik. Használata hasonló az M parancséhoz, itt azonban nem irányokat kell megadnod, hanem referenciapontokat. A térképen minden hely, ahol lehet valami érdekes, egy számmal meg van jelölve. Ahhoz, hogy pl. a 2-es ponthoz eljuss, egyszerűen csak az LM 2 parancsot kell kiadnod. A számítógép kiszámítja, hogy hogyan juthatsz el oda a legrövidebb úton. Ha akarod, több pontot is megadhatsz az LM után, ilyenkor ezekre a pontokra ebben a sorrendben fogsz elmenni. Ha mondjuk a 2-es ponthoz a 3-as és 4-es érintésével akarsz eljutni, akkor az LM 3 4 2 parancsot add ki. A labirintusban való mozgás annyiszor 5 pontba kerül, ahány referenciapont mellett elmentél. Ha egy olyan ponthoz mész, amely egy le vagy felfelé vezető lépcsőre van írva, akkor automatikusan át is mész arra a szintre, ahová az vezet. A bejárat mindig az 1. szint 1. referenciapontja. Tehát ha ki akarsz menni a szabadba, csak az LM 1 parancsot kell kiadnod. EZ EGYBEN AZT IS JELENTI, HA A BE <lab.> PARANCS UTÁN LM 1 2 3 PARANCSOT ÍRSZ, AZONNAL KI IS FOGSZ JÖNNI, ANÉLKÜL, HOGY A 2-ES PONTHOZ MENNÉL! A labirintusban való mozgás nem számít bele a szabadban való mozgáshoz megadott 8 mezőnyi korlátozásba. LABIRINTUS INFOT NEM lehet más játékosnak átadni, ezt mindenkinek magának kell megszereznie! Mozgás közben persze különböző akadályokba ütközhetsz: pl. ajtókba és szörnyekbe, hogy csak a legalapvetőket említsük. Egy ajtón való átjutásra persze sokféle lehetőség kínálkozik, nyilván rá fogsz ezekre jönni. Néhol kincsesládákat is találhatsz, ezeket automatikusan megpróbálod kinyitni, és persze kifosztani. Utad során egyre nagyobb, egyre több szintű labirintusokat fogsz találni, ahol egyre nehezebb akadályok várnak rád (amelyek persze egyre értékesebb kincseket őriznek). Kezdetnek ennyit a térképekről. Itt a felfedezés lehetősége! |
OLTÁR (146. ÉPÍTMÉNY) Oltárt építeni egy istennek nem kis munka - köveket kell egybehordanod, megfelelő méretűre faragni őket, egymásra pakolni. Nem árt néhány amatőr faragás sem az isten által tett csodákról az oltár oldalára. Síkságon, bozótosban, dombvidéken és alacsonyhegységben lehet oltárt emelni, mert itt lehet a megfelelő alapanyagokat megtalálni. Ahhoz, hogy sikerrel járj, nem árt, ha birtokolsz valamilyen eszközt, amellyel a vésést megcsinálhatod. Az oltár teljes felépítése összesen 240 TVP-be kerül. Ha többen csinálják, hamarabb elkészül! Egy mezőn csak egy oltár állhat. |
Erő: | 17 | Szint: | 3 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 131 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 2 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 70/32 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 10 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 5 (+1) | szúrófegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 1 (+1) |
15,34 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 18 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 147 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 3 |
4. harcművészetek: | 3 (+1) | 5. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
1 | bunkó (#5) | 36 | kerek kő (#19) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | |||
1 | kőkés (#6) | 1 | * | parittya (#18) | 1 | szögletes kő (#17) | ||
3 | fáklya (#36) | 10 | kaja (#2) | |||||
6 | drótszőr (#37) | 3 | madártoll (#112) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 6 | varányszem (#30) | |||||
1 | * | vizestömlő (#3) | [benne 15 korty víz (#27), fér még: 5] |
Összsúly: 17.95 kg | Megterheltség: 40% |
Még 135 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kavadu lebeny (#24) | 3 | móri gyümölcs (#116) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | fáklya (#36) | 6 | kaja (#2) | 36 | kerek kő (#19) | |||
1 | parittya (#18) | 4 | varányszem (#30) |
13 | 14 | 15 | 16 | |
6 | |
|
|
|
7 | |
|
|
|
8 | |
|
|
|
9 | |
|
|
|
10 | |
|
|
|
11 | |
|
|
|