TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. febr. 13. 10h:00'
EZ A 5. JÁTÉKHETED, 5. FORDULÓD
6. játékheted kezdete: febr. 20.
A következő fordulódat legkorábbana 6. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2297
SZÁMLA : XXXX
|
TANIR DOGMAR KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [23,-3] koordinátán.
A táborozás 4. napján összeakadsz egy kopasz, kék szemű, kecskeszakállas ember férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy elit csatavértet és egy fekete bőrcsizmát visel. Felszerelését egy sünmedve trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy dárda. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Otthagyod a másik kalandozót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.)
| vi 3 3 30 |
viselkedésed: 3 3 30 |
Mostantól elővigyázatos vagy, legfeljebb a nálad jóval gyengébb szörnyeket támadod meg. Merészségi szinted ettől kezdve 3. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 133.]
| kf 5 |
kézbeveszed/felveszed az 5. tárgyat |
Elrakod a kőkalapácsot, majd a jobb kezedbe veszed a bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 133.]
| kt 29 2 |
elkészíted a 29. tárgyat (2 darabot) |
Begyűjtöttél 2 smirglilevelet. [2 pontot használtál fel, van még 131.]
| m 6 6 6 |
mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
[22,-3] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
Látsz egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.
(Továbbmész...) [21,-3] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szárnyas gömböc közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megmarkolva a bunkót ellenfeledre ugrasz. Bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szárnyas gömböc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba).
(Továbbmész...) [20,-3] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy gyilkos mókus. Amikor elhal a zaj, előmászol.
[30 pontot használtál fel, van még 101.]
[19,-3] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gonyolék. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gonyolék bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Bunkóval kegyetlenül megütöd a gonyolék testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gonyolék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
[10 pontot használtál fel, van még 91.]
| kt 29 2 |
elkészíted a 29. tárgyat (2 darabot) |
Begyűjtöttél 2 smirglilevelet. [2 pontot használtál fel, van még 89.]
| m 6 6 6 |
mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
[18,-3] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ez a kopár M'Mik síkság nyugati széle. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő szárnyas gömböc nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megmarkolva a bunkót a másikra ugrasz. Bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szárnyas gömböc bal szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szárnyas gömböc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [17,-3] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rambó bogár lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megmarkolva a bunkót ellenfeledre támadsz. Bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a rambó bogár testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágójával a rambó bogár megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bunkóval kegyetlenül megütöd a rambó bogár jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rambó bogár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [16,-3] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 112 pontot kell rákölteni.)
[30 pontot használtál fel, van még 59.]
[15,-3] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rambó bogár. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megmarkolva a bunkót ellenfeledre támadsz. Bunkóval kegyetlenül megütöd a rambó bogár kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a rambó bogár megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rambó bogár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy szürke mágustorony (500. épület.).
Összefutsz Vortex-szel. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[10 pontot használtál fel, van még 49.]
| be 500 |
bemész az 500. épületbe |
Bekopogtatsz. Az ajtó résnyire nyílik, és egy szürke köpenyes, nagy fehér szakállas öregember jelenik meg.
- Üdvözöllek, fiam! - köszönt a varázsló. Miben lehetek szolgálatodra?
Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Gratulálok, hogy sikerült a feladatot teljesítened! - mondja a mágus. Ha van kedved, kaphatsz tőlem egy másik feladatot. - mohón bólintasz, és lesed az öreg szavait. [10 tapasztalati pontot kaptál.]
A mágus elrakja a leveleket, aztán hozzád fordul: - még egy apróságra szükségem lenne, mielőtt a végső útbaigazítást megadom. Szükségem lenne egy pár homokvarány szemre. Állítólag innét északkeletre, mintegy 10-15 mérföldre élnek ilyen lények. - kicsit morcosan ugyan, de bólintasz. - Ja, és nem árt, ha tudod, hogy a szemek kinyeréséhez szükséged lesz valamilyen vágófegyverre! - teszi hozzá még a varázsló. Elbúcsúzol az öregembertől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 44.]
| e 20 |
élelemszerzés 20 pontért |
Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
[20 pontot használtál fel, van még 24.]
| tf 3 10 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 14.]
| tf 3 10 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 4.]
| tf 3 10 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [4 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 135 pontot. A következő körben tehát 135 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Tanir Dogmar, egy kontyos ősz hajú, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Ez az 5. fordulód.
| Erő: |
14 |
Szint: |
2 |
Merészség: |
3/3 |
Magasság: |
123 cm |
| IQ: |
11 |
Támadás: |
1 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
64 kg |
| Ügyesség: |
9 |
Védekezés: |
0 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
54/54 év |
| Egészség: |
16 |
Életpont: |
73/26 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
| Szerencse: |
14 |
Varázspont: |
0/0 |
Pénz: |
0 arany |
Kép. pont: |
1 |
Eddig összesen 16 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35 TP-t kaptál. Jelenleg 93 TP-d van. A következő szinthez még 7 TP szükséges.
| HARCI ISMERETEK |
| ütőfegyverek: |
3 |
dobófegyverek: |
1 |
|
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
2 |
2. nyomkövetés: |
1 |
3. gyógyítás: |
2 |
| 4. vadászat: |
1 |
5. bányászat: |
1 |
|
|
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
| Összsúly: 7.53 kg |
Megterheltség: 19% |
| Még 144 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(15,-3) szürke mágustorony (#500), oltár, rambó bogár (#14), Vortex (4733. kalandozó)
(16,-3) oltár
(17,-3) rambó bogár (#14)
(18,-3) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), szárnyas gömböc (#12)
(19,-3) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), gonyolék (#13)
(20,-3) gyilkos mókus (#29)
(21,-3) szárnyas gömböc (#12), gumifa (#38), oltár, 13. jellempróba
(22,-3) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár