497. forduló, 499. forduló, Goroda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 26. 9h:15'
EZ A 536. JÁTÉKHETED, 498. FORDULÓD
537. játékheted kezdete: júl. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #5397
ingyenf: 0

GORODA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [402,70] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 3. szinten/térképen, a 24. pontnál. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 lélekkulcsot (999 arany), 1 lélekkulcsot (509 arany).
A táborozás 4. napján találkozol egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. A bőre kreolszínű. Egy Ma'yia furulyája van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Leah félisten hatalmú szolgája. Egy adamantit kesztyűt, egy csillagrubint, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy hakamát, egy haramakit, egy hótarantula köpenyt, egy jegygyűrűt, egy kabutót, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy koponya szimbólumot, egy kotét, egy mihlanil medált, egy óriás fülbevalót, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy törpe bakancsot, egy tradicionális övet és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy vadászskorpió trófea és egy Zsebmester trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy bo'adhun nyílpuska. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Mentális auráját felismered, sötét, mint az éj. A gonosz követője! Bár nem Rajtad múlik, de a másik viselkedéséből úgy tűnik, hogy a harc elkerülhetetlen.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A mészárlásra kiszemelt áldozat menekülés varázst lök magára. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.


Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Pislogva figyeled a tájat, valahogy minden olyan más. Fáradt, kimerült és étvágytalan vagy. Kajára nézni sem tudsz. Miféle fertőző nyavalyát szedtél össze nemrégiben?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+42 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+527 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 717. hetének nyerőszámai: 29, 15, 2. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 867.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 865.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 863.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 861.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 859.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 859.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 857.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 855.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 855.]

* 4. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 853.]
Gyorsvarázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 851.]

ef 4 energia fejlesztése 4
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] A befejezéshez még 4495 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 811.]

v 75 293 elmormolod a 75. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a skarlátia hatása. Sikerrel jártál! [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 806.]

kf 716 1 kézbeveszed/felveszed a 716. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a vámpírölőt, majd a jobb kezedbe veszed a Zinthurg pallost. [0 pontot használtál fel, van még 806.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+117 életerő.) Szerencséd fejlődött. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 776.]

lm 25 25 25 mozogsz 25 25 25
Folytatod a felderítést. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő lélekkulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő lélekkulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [25. PONT.] Egy Thargodan berzerker lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 96 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan berzerker jobb lábát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra rontasz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a Thargodan berzerker jobb lábát. (7 támadással 491 életpontot sebezve.) Fényaurád 29 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan berzerker, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 35 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a Thargodan berzerker bal vállát. (7 támadással 498 életpontot sebezve.) Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. A Thargodan berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan berzerker, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A Thargodan berzerker farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A Thargodan berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1161, sebződés: 227, gyógyulás: 44, összesen: -183 ÉP}

Egy Sötétség Hercegét veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 210 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 69 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege fejét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Sötétség Hercege testét. (7 támadással 548 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. A fényaura 17 ép-t sebez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 114 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A Sötétség Hercege összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, egy arany és egy fűszertartó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 10672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1010, sebződés: 232, gyógyulás: 99, összesen: -133 ÉP}

Egy Eruolt pillantasz meg. (ld. enc.) Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 24. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [25. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Eruol! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 24. pontnál vagy. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [25. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Eruol. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 24. pontnál vagy. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 738.]

lm 25 25 25 mozogsz 25 25 25
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [25. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Eruol. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 24. pontnál vagy. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) Egy nagyobb terembe érkezel. [25. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Eruol. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 24. pontnál vagy. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Egy nagyobb terembe érkezel. [25. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Eruol. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 24. pontnál vagy. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 720.]

v 205 elmormolod a 205. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a Pörhemór köre varázslatot! Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 715.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 710.]

kf 138 817 kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat a 817. tárggyal
Elrakod a vas dobónyilat, majd előkészíted az ubuk dobónyílat. [0 pontot használtál fel, van még 710.]
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 710.]

m 6 5 4 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délre
[401,70] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Délre nézve látsz egy ősvortexet. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy márvány sárkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 92 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány fejét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (102 életpontot vesztettél.) Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 194, gyógyulás: 4, összesen: -190 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+281 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [400,71] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Látsz egy csillezsályát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy megsebzett márvány sárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 99 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány bal vállát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (94 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány sárkány testét. (6 támadással 471 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Fényaurád 11 sebzést okoz. A márvány sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +23 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP] és 2 vas dobónyíl. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 678, sebződés: 424, gyógyulás: 144, összesen: -280 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+271 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [400,72] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy ében sziklatorony van. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy márvány sárkány lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 89 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány jobb szárnyát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány sárkány testét. (8 támadással 608 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. A fényaura 7 ép-t sebez. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A márvány sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány sárkány testét. (5 támadással 396 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Fényaurád 9 sebzést okoz. A márvány sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) A márvány sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 20289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1309, sebződés: 522, gyógyulás: 269, összesen: -253 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+273 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. [135 pontot használtál fel, van még 575.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[399,73] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy márvány sárkány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány farkát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (93 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan a másikra rohansz. {KCC:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány sárkány testét. (8 támadással 604 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A márvány sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 839, sebződés: 411, gyógyulás: 126, összesen: -285 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+275 életerő.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ében sziklatornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP]
(Feltételes mászás:) Merész arckifejezést vágva, mászni kezdesz fölfelé az ében sziklatorony oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, átpréseled magad a szűk ablaknyíláson. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Valami félelmetes hangon felbődül, és a következő pillanatban egy óriási alak terem előtted. Egy ében hadúr!

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 59 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr bal vállát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében hadúr jobb lábát. (7 támadással 548 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. A fényaura 20 ép-t sebez. Az ében hadúr vágása nem talált el. Az ében hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8601 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 800, sebződés: 82, gyógyulás: 90, összesen: +8 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy zafír drakón!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 41 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón csontos pofáját. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (42 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír drakón bal hátsó lábát. (8 támadással 445 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A zafír drakón farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod a zafír drakón testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 762, sebződés: 142, gyógyulás: 178, összesen: +36 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy Notermanthi báró!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi báró testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. {KCC:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Notermanthi báró kosfejét. (8 támadással 603 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. A Notermanthi báró mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A Notermanthi báró többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 75 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Vámpírölővel jól megszurkálod a Notermanthi báró nyakát. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. A Notermanthi báró mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A Notermanthi báró sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 79 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi báró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pszi kő, egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 14674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1069, sebződés: 237, gyógyulás: 187, összesen: -50 ÉP}

Kezeddel tapogatódzva, kincsek után kutatsz. Egy sarokban, néhány gyanús, sikamlós tárgy között találtál 1 angyalok kesztyűjét. Lassan, vigyázva ereszkedsz le az ében sziklatorony oldalán. Bizarr egy élmény volt! Bányászat képességeddel fémet (mithril) érzel a föld alatt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy sárkánybarlangot. Északnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északra egy ősvortex van. Elrakod a távcsövet. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [398,74] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánybarlangot. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy zafír sárkány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 111 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 74 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (100 életpontot vesztettél.) Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 285, gyógyulás: 0, összesen: -285 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+264 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [124 pontot használtál fel, van még 451.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+115 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 421.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Remegve beóvakodsz az óriási barlangba. A méretek lenyűgözők, de nyilván egy ilyen gigászi szörnynek szüksége is van ekkora lakhelyre. Mocorgást hallasz. Úristen, csak nem a sárkány? De nem, ez a valami annál sokkal apróbb: mindössze egy drakón vicsorog rád.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón jobb oldalát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd drakón jobb szárnyát. (7 támadással 526 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. A smaragd drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A smaragd drakón farkával megérint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 64, gyógyulás: 94, összesen: +30 ÉP}

Egy pillanatig dermedten figyelsz, hogy a csatazaj felkeltette-e a sárkány figyelmét, de semmi. Megkönnyebbülve mész beljebb. Elérkezel a hatalmas központi barlangba. Középen aranykincs és egyéb tárgyak mérhetetlen tömege van felhalmozva. Most már csak a kincs tetején trónoló óriási sárkánnyal kéne egyezkedned. A hüllő gonosz szemét feléd fordítja, és üdvözlete jeléül felkészül lehelete használatára.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 93 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány bal hátsó lábát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (99 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány sárkány bal hátsó lábát. (8 támadással 622 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) {KCC:} Vámpírölővel többször eltalálod a márvány sárkány fejét. (4 támadással 313 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. A márvány sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) A márvány sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 20289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1218, sebződés: 594, gyógyulás: 249, összesen: -345 ÉP}

Boldogan kezdesz turkálni a kincsek között, és igyekszel felmarkolni annyit, amennyit csak elbírsz: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy Fekete Kehely, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], 4 nyílvessző, 123 arany és egy vörös zyel (ld. enc.). A falak mozogni kezdenek, lassan megelevenednek. Félelmetes savelementálok kezdenek létrejönni mindenhol. Ocsmány mágia! Menekülnöd kell, a maradék kincset hátrahagyva. [30 pontot használtál fel, van még 391.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+268 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 361.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[397,74] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal rájössz, hogy egy magnetikus praglonc ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy zafír sárkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 99 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 70 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (96 életpontot vesztettél.) Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 265, gyógyulás: 0, összesen: -265 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+278 életerő.)

(Továbbmész...) [396,73] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy ősvortexet. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [395,72] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy mópat bolyt. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. [66 pontot használtál fel, van még 295.]

v 181 309 64 elmormolod a 181. varázslatot
Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+500 varázspont.) Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a városi teleport II varázslatot! Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(396,73) Elenios oltár, érclelőhely
(397,74) magnetikus praglonc (#200), nekrofun (#173), Leah oltár, érclelőhely, zafír sárkány (#329)
(398,74) sárkánybarlang (#620), Tharr oltár, érclelőhely, zafír sárkány (#329), smaragd drakón (#321), márvány sárkány (#328)
(399,73) márvány sárkány (#328), ében sziklatorony (#589), tündöklő szobor (#1587), ében hadúr (#294), zafír drakón (#320), Notermanthi báró (#323), érclelőhely
(400,71) csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), érclelőhely, márvány sárkány (#328)
(400,72) érclelőhely, márvány sárkány (#328)
(401,70) érclelőhely, márvány sárkány (#328)
(402,70) a 97. labirintus bejárata, a 98. labirintus bejárata, Thargodan berzerker (#377), Sötétség Hercege (#296)

[309,64] Lakott területre érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.

Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Van itt egy a Borzalom Fellegvára (672. épület.).
[-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 285.]

be 672 bemész a 672. épületbe
Még egyszer szeretteidre gondolsz, és azt kívánod, bárcsak még sokáig élhetnél. De nem, most úgy döntöttél, hogy belépsz a Borzalom Fellegvárába! A bűzös, sötét és hideg folyosón visszhangoznak a lépteid, a nyikorgó ajtó hangos döndüléssel csapódik be mögötted. Egyszercsak egy vörösen izzó szempár jelenik meg, ereidben megfagy a vér, ahogy az irtózatos Thargodan öblös hangján megszólít.
- Csúszómászó féreg, hogy merted betenni a lábad a herceg várába?
- Urad, a Sötét Herceg szolgálatában állok! Azért jöttem, hogy beszámoljak neki a feladatról, amit nekem adott.
Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Teljesítetted a megbízást?
- Öööö... még nem.
- Haha, akkor mentsd az irhád, mert én téplek szét! A Herceg hamarosan sötét ölészeket küld a nyomodba, ha nem teszel úgy, ahogy ő kívánja. Reszketve, leizzadva távozol. Micsoda merészség volt ide bejönni, hihetetlen csoda, hogy túlélted! [5 pontot használtál fel, van még 280.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 280.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 240.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 300 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedője. Mosolyogva közli, hogy jelenleg 60 arannyal tartozol a kincstárnak. Halkan szitkozódva, kifizetsz 60 aranyat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 8, 28.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 670 pontot. A következő körben tehát 870 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÉLEKKULCS (718. TÁRGY)
A Sötét Föld legősibb, leghatalmasabb citadelláiban találkozni fogsz olyan ajtókkal, amelyeken csak mágikus rítussal létrehozott kulccsal juthatsz át. A lélekkulcs megalkotása nem egyszerű dolog - a Kij mintán kívül egy lélekesszenciára is szükséged van! Szerencsére azért varázstárgy készítés nem kell hozzá, elég egy KT 718 parancs, 10 TVP-ért.

ERUOL (378. SZÖRNY)
Eruol nagyhatalmú Thargodan nagyúr, sötét fellegvárában Thargodan mágusok, berzerkerek és egyéb fenevadak serege szolgálja. Gyors gyarapodása, és túlzott mohósága sok Thargodan herceg figyelmét felkeltette, akik mind trónjukat féltik, és Eruol pusztulását kívánják. Így, ha megsemmisíted Eruolt, még szövetségeseket is szerezhetsz - kérdés, megvan-e a hatalmad ahhoz, hogy szembeszállj ezzel a félelmetes sötét úrral.

VÖRÖS ZYEL (606. TÁRGY)
Misztikus, vörös fénnyel lüktető, tojás alakú tárgy a vörös zyel. Egyesek szerint hihetetlen mennyiségű mágikus energia formázására és koncentrálására alkalmas, de hogy hogyan, és milyen formában, azt el sem tudod képzelni. Mindenesetre, a vörös zyel mágiája annyira erős, hogy gyakorlatilag képtelenség megszabadulni tőle.

KARAKTERLAP

Goroda, egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 498. fordulód.

Erő: 73 (90) Szint: 45 Merészség: 8/5 Magasság: 168 cm
IQ: 73 (81) Támadás: 52 Agresszió: 3 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 61 (73) Védekezés: 126 Menekülés: 30 % Életkor: 33/40 év
Egészség: 63 (76) Életpont: 1001/564 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 73 (83) Varázspont: 2016/401 Pénz: 8776 arany Kép. pont: 70
Tudatpont: 17/0 Pszi pont: 178/278 Halhatatlanság: 9 % EFejl: 14
Eddig összesen 5723 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 120656 TP-t kaptál. Jelenleg 13721001 TP-d van. A következő szinthez még 78999 TP szükséges. Trófeáid: drótszőrű mópat, triklem drakolder, Shear'niz'il. A 491. fordulódban 92953 arany került a bankszámládra. 96206 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/48 ökölvívás: 23/73 szúrófegyverek: 41/37 (+3%)
vágófegyverek: 20/76 (+4%) ütőfegyverek: 23/57 lőfegyverek: 28/21 (+4%)
dobófegyverek: 32/32 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (110%) << ököl (#28) (120%) << vámpírölő (#951)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/52 (+10%) 2. nyomkövetés: 119/77 (+27%) 3. mászás: 25/77 (+8%)
4. csapdakészítés: 25/43 5. csapdaészlelés: 30/47 6. gyógyítás: 88/98 (+113%)
7. titkosírás: 8/17 8. felderítés: 25/52 9. szörnyidomítás: 11/69
10. teológia: 101/79 (+14%) 11. taumaturgia: 68/6 (+27%) 12. szerencsejáték: 16/10
13. versengés: 20/85 14. harcművészetek: 20/99 15. zene: 18/60
16. szörnyismeret: 24/68 17. pszi: *20/100 18. zárnyitás: 19/8
19. vadászat: 16/71 20. vitalitás: 2/21 21. bányászat: 33/51 (+8%)
22. úszás: 10/5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer)
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), halálelementál (#279), Rém (#315) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> fémbontó szójer (#150)
tűzeső (#61) >> autentikus vámpír (#154) energiafolyam (#136) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzeső (#61) >> qwarg rohamosztagos (#242) villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
háló (#186) >> márvány sárkány (#328)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 drótszőr (#37) 1 ezüstdarab (#326)
15 kaja (#2) 1 manakristály (#500) 1 quwarg tojás (#360)
3 ragasztó (#83) 8 spiritusz (#170) 20 ubuk dobónyíl (#138)
8 víz (#27) 2 lélekkulcs (#718)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
361 arany (#50) 1 angyalok kesztyűje (#609) 3 csillezsályalevél (#1253)
1 Fekete Kehely (#283) 1 fűszertartó (#210) 3 jégkristály (#593)
7 mákrózsa virág (#56) 3 nyílvessző (#108) 1 pszi kő (#248)
2 sárkányfog (#617) 16 sárkánypikkely (#292) 2 szent jogar (#150)
2 Thargodan esszencia (#328) 4 vas dobónyíl (#189) 1 vörös zyel (#606)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(309,64) a Borzalom Fellegvára (#672), szopógödör (#177)

Üzenet küldése a karakternek