497. forduló, 499. forduló, Smylie-tt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 12. 9h:22'
EZ A 513. JÁTÉKHETED, 498. FORDULÓD
514. játékheted kezdete: febr. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2785
SZÁMLA : XXXX

SMYLIE-TT KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [408,64] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 Ovgun nyakláncát (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 xirnox szivet (70 arany).
Az aranytermő erszény 82 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1030 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+101 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A lottó 698. hetének nyerőszámai: 11, 21, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 843.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 841.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 839.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 837.]

* 3. KP: elmormolod a 157. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 835.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 833.]

* 5. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 828.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 828.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 826.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 824.]

* 7. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 822.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 822.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+13 erő). [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 820.]

* 8. KP: használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +6 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 815.]

* 9. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 813.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 811.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szvó-ektoplazma). [0 pontot használtál fel, van még 811.]

* 10. KP: elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 809.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 807.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+11 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 805.]

v 15 934 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új pézsmatökmag. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 775.]

vv 222 116 364 elmormolod a 222. varázslatot a 116. varázslatot a 364. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (2 tüske). [0 pontot használtál fel, van még 775.]
Szupersebesen mormolsz. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 773.]
Gyorsvarázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 771.]

vv 71 70 72 elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 72. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 769.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 768.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 766.]

le 743 leveszed/lerakod a 743. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a bo'adhun gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 766.]

kf 529 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 766.]

hh 473 473 használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 765.]
Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 764.]

ek 7 18 10 t. energia kisütése: 7 18 10
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+10 zárnyitás.) [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 764.]

be 97 bemész a 97. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 764.]

lm 7 33 905 mozogsz 7 33 905
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 764.]

lm 34 900 19 mozogsz 34 900 19
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 764.]

lm 21 905 22 mozogsz 21 905 22
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 764.]

lm 900 30 32 mozogsz 900 30 32
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 764.]

lm 5 6 6 mozogsz 5 6 6
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 764.]

lm 17 17 17 mozogsz 17 17 17
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 764.]

kpcs 3 17 kapcsoló 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 764.]

lm 19 19 19 mozogsz 19 19 19
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 764.]

kpcs 3 19 kapcsoló 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 764.]

lm 23 905 24 mozogsz 23 905 24
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 764.]

lm 900 26 9 mozogsz 900 26 9
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 764.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 764.]

kf 533 743 kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat a 743. tárggyal
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 764.]
Lehúzod az ujjadról a Kabol gyűrűjét, majd az ujjadra húzod a bo'adhun gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 764.]

im 0 4 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +22 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve mágia megértése. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Terjeszd a káoszt mágikus tárgyak megsemmisítésével! Először is mondjuk áldozz egy Morgan sipkáját! 2.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a káosz legbensőbb titkainak feltárására! 3.) Kreálj tíz szopógödröt! [30 pontot használtál fel, van még 734.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy fattylord.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 291 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a fattylord testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fattylord bal oldalát. (6 támadással 457 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával meghorzsolod a fattylord jobb lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 156 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiacsóva varázslat. 198 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 13780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1052, sebződés: 356, gyógyulás: 188, összesen: -168 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 704.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy fattylord.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 302 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a fattylord testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a fattylord testét. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhány helyen meghorzsolod a fattylord testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Egy energiacsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 182 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 gyöngymangó. 13780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1112, sebződés: 321, gyógyulás: 203, összesen: -118 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 674.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+37 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy drótszőrű mópat.

Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 279 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 138 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt!
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 138, gyógyulás: 2, összesen: -136 ÉP}

Lelécelsz, megrettenve a halál utáni haláltól. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-16000 TP] Behörpintesz egy adag sötét italt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +763 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 644.]

h 697 1000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+494 varázspont, -988 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 644.]
Behörpintesz egy adag sötét italt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +988 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 644.]

v 181 309 64 elmormolod a 181. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport II varázslatot! Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(408,64) fattylord (#791), drótszőrű mópat (#426)

[309,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy a Borzalom Fellegvára (672. épület.). Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.)
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 634.]

be 672 bemész a 672. épületbe
Még egyszer szeretteidre gondolsz, és azt kívánod, bárcsak még sokáig élhetnél. De nem, most úgy döntöttél, hogy belépsz a Borzalom Fellegvárába! A bűzös, sötét és hideg folyosón visszhangoznak a lépteid, a nyikorgó ajtó hangos döndüléssel csapódik be mögötted. Egyszercsak egy vörösen izzó szempár jelenik meg, ereidben megfagy a vér, ahogy az irtózatos Thargodan öblös hangján megszólít.
- Csúszómászó féreg, hogy merted betenni a lábad a herceg várába?
- Urad, a Sötét Herceg szolgálatában állok! Azért jöttem, hogy beszámoljak neki a feladatról, amit nekem adott.
Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Teljesítetted a megbízást?
- Öööö... még nem.
- Haha, akkor mentsd az irhád, mert én téplek szét! A Herceg hamarosan sötét ölészeket küld a nyomodba, ha nem teszel úgy, ahogy ő kívánja. Reszketve, leizzadva távozol. Micsoda merészség volt ide bejönni, hihetetlen csoda, hogy túlélted! [5 pontot használtál fel, van még 629.]

m 2 mozogsz keletre
[310,64] Továbbmész a város utcáján. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy Thargodan vegyesbolt (678. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (681. épület.).
Összefutsz egy barna hajú, szürke szemű törpe férfival. Őszülő bajsza és hosszú ősz szakálla van. A bőre sötétebb az átlagosnál. A Törpe Ősök e Hírvivőjének bölcsességét 16 arasznyi, azaz 4 rőfnyi hosszú szakálla szimbolizálja! Egy adamantit kesztyűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy kotét, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy natharion gömböt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi vállvédőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rd'alv amulettet, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot és egy szirén köpenyét visel. Ruházatát egy végzetes szójer trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kyorg szolgasárkány trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Az ősök szellemiségével eltelt Törpe Lélek. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy élőholt sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. (Auralátás: Gobó Munfann - 1156. kalandozó) Továbbmész.
Összeakadsz Fekete Köpennyel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy nehéz harci kesztyűt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy Shear'niz'il trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy energialándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Továbbmész.
[10 pontot használtál fel, van még 619.]

ve 305 2 megveszed a 305. tárgyat 2
Vásároltál 2 varázskövet. 300 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 619.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[408,64] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Délre egy tündöklő szobor van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pszi elementál lord. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a pszi elementál lord testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi elementál lord egyik csápját. (5 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megütöd a pszi elementál lord testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Semmi eredménye! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A pszi elementál lord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) (-3 TU.) A pszi elementál lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranytű, 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy arany. 4201 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 11, gyógyulás: 95, összesen: +84 ÉP}


Összeakadsz Red Tigerrel. Egy che-vállszalagot, egy derit sodronynadrágot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrövet, egy káosz szimbólumot, egy mihlanil medált, egy Morgan sipkáját, egy Natharion karkötőt, egy őselemek köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír fülbevalót visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Ruházatát egy smaragd sárkány trófea, egy zafír sárkány trófea és egy márvány sárkány trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, akárcsak Neked. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Otthagyod a másik kalandozót.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
[10 pontot használtál fel, van még 609.]

v 198 387 82 elmormolod a 198. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(408,64) fattylord (#791), drótszőrű mópat (#426), Chara-din monolitja (#534), pszi elementál lordok (#272), egy alakváltó férfi

[387,82] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Látsz egy áldozati oltárt. Észreveszel egy csillezsályát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP]

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [18 pontot használtál fel, van még 591.]

al 292 6 áldozol: a 292. tárgyat a 6. tárgyat
Hozzálátsz a sötét rituáléhoz, az oltárra helyezel 6 sárkánypikkelyt. Mormolsz és énekelsz, várva, hogy létrejöjjön a kapcsolat. Az áldozat nagy füstfelhőben tűnik el, az ég dörögni kezd. Istened megérintett! Miután a füst eloszlik, az oltáron hever 2 fémrúd. [fémrúd ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] [5 pontot használtál fel, van még 586.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[387,81] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy lávatavat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy káoszbajnok közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 295 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a káoszbajnok bal lábát. (6 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütöd a káoszbajnok nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
6830 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 749, sebződés: 19, gyógyulás: 84, összesen: +65 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [387,80] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy lávatavat. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mösze uralkodó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 298 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 38 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a mösze uralkodó fejét. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a mösze uralkodó testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-13 pszi pont.) (-1 TU.) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A mösze uralkodó csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Daramoula pálcájával többször eltalálod a mösze uralkodó tapogatozó fejét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megpöccinted a mösze uralkodó testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Ocsmány csáprágóját a mösze uralkodó hasadba mélyeszti. (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) (-3 TU.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A mösze uralkodó csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 mösze hátpáncélt. [mösze hátpáncél ládikóba-> (310,64)-> 11 arany, -2 ÉP] 17539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1325, sebződés: 604, gyógyulás: 183, összesen: -421 ÉP}


(Továbbmész...) [388,79] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Csak egy lélekelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 302 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a lélekelementál testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a lélekelementál testét. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával csak érinted a lélekelementál bal karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Karmait felemelve, a lélekelementál meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A lélekelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 lélekesszenciát. 11504 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1069, sebződés: 58, gyógyulás: 193, összesen: +135 ÉP}

Észreveszel egy bíborcserjét. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy ősvortex van. Elrakod a távcsövet.
Összefutsz egy fekete hajú, zöld szemű törpe férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Tharr személyes tanácsadója. Egy angyalok gyűrűjét, egy Blounther gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy csillogó fülbevalót, egy dalebg.kristályvértet, egy Dühöngő nadrágját, egy értépő sarkantyút, egy fattylord derékövet, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy Korrissh sisakját, egy Luthius karkötőjét, egy őselemek köpenyét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tolvaj klánjelvényt, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy rothadó lián trófea, egy Dühöngő trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy ezüstveretes pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű a hitvány! Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. (Auralátás: Csákányos Blendor - 4922. kalandozó) Otthagyod a másik kalandozót.
Találkozol egy lila-fehér mintás, hosszú hajú, izzóan vörös szemű árnymanó nővel. A bőre lila. Dornodon félisten hatalmú szolgája. Egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy derit sodronynadrágot, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy hókeresztet, egy jegygyűrűt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Natharion karkötőt, egy ogre övet, egy örökkéval.gyémántját, egy őselemek köpenyét, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy rubin sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Friedurgonoma trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 8 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy teriád kardot, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, ő is gonosz. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy gránátcsapda (ld. enc.)} (Auralátás: Vivienn Courtney - 5886. kalandozó) Továbbmész.
[30 pontot használtál fel, van még 556.]

m 4 mozogsz délre
[388,80] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Skinhead. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északnyugatra látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy viharóriás. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 320 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a viharóriás villámló testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a viharóriás testét. (3 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával meghorzsolod a viharóriás villámló testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! A viharóriás egy picit megüti a bal karodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 24 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 83 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 864, sebződés: 90, gyógyulás: 145, összesen: +55 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű kobudera nővel. Bőre teljesen fehér! Egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy Natharion karkötőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy mennydörgő titán trófea és egy fagybehemót trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy gh'raiton ölész (ld. enc.)} (Auralátás: Fortuna - 1475. kalandozó) Odébbállsz.
Összeakadsz Lord Raverrel. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon inkvizítora. Egy árnygyűrűt, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy denevér szimbólumot, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gólemgyűrűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy kisebb napkorongot, egy moa munkáskesztyűt, egy örökkéval. topázát, egy őselemek köpenyét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Teremtő koronáját, egy teriádbőr karkötőt, egy tolvaj klánjelvényt, egy torz fülkarikát és egy tűzhaj diadémet visel. Rangja: legfőbb inkvizítor. Felszerelését egy végzetes szójer trófea, egy triklem drakolder trófea és egy trakuun lidérc trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[10 pontot használtál fel, van még 546.]

tk 4 1701 többszemélyes kaland 4 1701
Lássuk, kik értek ide nálad is korábban: Lord Raver, Nysferatu. A teljes csapat Zanarchista vezetésével indul majd közös kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 546.]

at 3345 6 TU-t adsz át a 3345. kalandozónak 6
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 6 TU árán átcsúsztatsz 6 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 546.]

tv 218 50 108 támadó/véd. varázslat a 218. varázslatot az 50. varázslatot a 108. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: armageddon. 50. varázslat listáról törölve. Védekező varázslatok listájára került: varázsvédelem II. [0 pontot használtál fel, van még 546.]

szk 257 305 328 keresed a 257. szörnyet a 305. szörnyet a 328. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy Notermanthit. [0 pontot használtál fel, van még 546.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 543.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 543.]

* 3. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 543.]

* 4. BP: elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 543.]
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 543.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 543.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 243 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 503.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 203 TVP-t kell elköltened.] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 463.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 163 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 423.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 123 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 383.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 83 TVP-t kell elköltened.] A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő méregféreg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy armageddon varázslatot. 531 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a méregféreg testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (57 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a méregféreg testét. (3 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával súrolod a méregféreg testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a méregféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a méregféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1075, sebződés: 73, gyógyulás: 143, összesen: +70 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 343.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 43 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 303.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 3 TVP-t kell elköltened.] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Banyapók. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy armageddon varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 605 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával csak érinted a Banyapók testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütöd a Banyapók szőrös potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A Banyapók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 6765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 18, gyógyulás: 7, összesen: -11 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 263.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy ősöreg góliát. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy armageddon varázslat. 592 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az ősöreg góliát jobb lábát. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az ősöreg góliát testét. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával meghorzsolod az ősöreg góliát jobb lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Az ősöreg góliát az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Az ősöreg góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 5 nehezéket. [nehezék ->eldobod] 15660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1368, sebződés: 161, gyógyulás: 112, összesen: -49 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 223.]

tf 1 23 fejleszted az 1. tulajdonságodat 23 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [23 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+2 gonoszság.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-6 szerencse). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-55 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 1, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 639 pontot. A következő körben tehát 839 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A MÁGIA MEGÉRTÉSE (226. VARÁZSLAT)
Istened végre garantált számodra egy varázslatot, amelynek segítségével megértheted a mágia működését, a mana átszivárgásának módját a Mágia létsíkjáról. Mostantól tapasztalatot jelenthet számodra még a legegyszerűbb varázslat elmondása is! A mágia megértése varázslatot soha nem kell elmondanod, ugyanis állandóan aktív. Mostantól ha olyan varázslatot használsz, amely alacsony VP költsége miatt nem fejlesztené a teológiádat vagy taumaturgiádat, nos, ezek esetén is van esély, hogy a szakértelem mégis fejlődni fog 1%-nyit! Az esély annyiszor 5%, amennyi a varázslat VP költsége. A mágia megértése nincs hatással arra a szakértelemre, amely már 500 vagy nagyobb.

GRÁNÁTCSAPDA (431. TÁRGY)
A robbanó kaktuszbogyó újabb találmány ötletét adja - készíts belőle csapdát! A gránátcsapda elkészítése viszonylag egyszerű: végy négy kaktuszbogyót, és négy manifesztátor nyúlványt. Reszeld le a nyúlványokat, és kend be ezzel a bogyókat. A bogyók áttetszők, elmosódottak lesznek: ha beásod őket a földbe, és port szórsz rájuk, gyakorlatilag lehetetlen észrevenni. Nem véletlen, hogy a gránátcsapda egyike a leghatékonyabbaknak, és emellett 5D4 sebzést okoz annak, aki lopni próbál tőled. Sajnos, a bogyók gyakran tönkremennek, akár úgy, hogy egy tolvaj rájuk lép, akár úgy, hogy maguktól kipukkannak. Ezért minden egyes alkalommal, amikor a gránátcsapdát a H 431 paranccsal, 6 TVP-ért felállítod, el kell használnod egy kaktuszbogyót. Újabb nyúlványokra nincs szükség, feltesszük, hogy maradt még a reszelékből ill. át tudod kenni a felrobbant bogyóról. A gránátcsapda elkészítése a KT 431 paranccsal történik, 10 TVP árán.
Megjegyzés: A H 431 parancsnak megadhatsz egy második paramétert is, egy második csapdát, ha nincs nálad kaktuszbogyó, akkor a másodikként megadott csapdát fogod felállítani.

A TL'URLANGOK
A tl'urlangok, ismertebb nevükön éjfattyak egy teljesen idegen dimenzió teremtményei. Felépítésük tökéletesen eltér az általunk ismert fogalmaktól. Egyes teóriák szerint az univerzum másik végéből érkeztek egy kapun keresztül, mások szerint egy párhuzamos univerzum lakói, amely mindenben az ellentéte a mienknek. Hatalmuk másságukból adódik - érintésük megsemmisíti a mi világunk anyagát. Messze, az ősi múltban egyszer Raia angyalai inváziót indítottak a Sötét Földre. A Thargodanok iszonyúan öreg ősmágusai a Teremtés és Pusztítás rituáléit felhasználva kaput nyitottak, de maguk sem tudták, hogy mi fog keresztüllépni rajta. Az éjfattyak érkezésükkor megsemmisítették az ősmágusokat, de az ősmágusok varázslatai meggyengítették őket, és sem további pusztításra, sem a kapun való visszatérésre nem voltak képesek. A Sötét Hercegek szolgálatra kényszerítették őket, és még jutalmat is kínáltak nekik, az angyalok pulzáló életesszenciáját. Az éjfattyak elfogadták a paktumot, és a Thargodanoktól kapott energiával megerősödve, lecsaptak a Fény seregeire, amely már Techiulan citadelláját ostromolta. A csata egy órán át tartott, és egyetlen szikrányi lélekenergia sem menekült, a tl'urlangok teljesen felfalták Raia seregét. Az éjfattyak azonban annyira megerősödtek, hogy úgy érezték, folytathatják a Thargodanok és a Sötét Föld más teremtményeinek behabzsolásával. Eddigre azonban kiderült, hogy az ősmágusoktól örökül hagyott speciális varázslatok energiája még ezeken az idegen teremtényeken is képes sebet ejteni. Az ősi varázslatokkal, és nagyhatalmú mágikus fegyverekkel sikerült visszaűzni az éjfattyak kicsiny seregét, de sok tízezernyi Thargodan semmisült meg örökre. A kapu bezárult, és többé soha senki nem nyitotta meg - egészen mostanáig...
Megjegyzések: életenergiájuk nem lévén, a tl'urlangok természetesen immunisak a vámpirizációra és a varázspont-elszívásra. Éjfattyakkal csakis 50. vagy magasabb szintű kalandozók találkozhatnak. Fontos: ezeket a lényeket ugyan el lehet pusztítani, de csakis akkor, ha mindent megtettél a felkészülés érdekében. Készülj fel rá, hogy az első néhány találkozás demezéssel végződik.
Ha esetleg egységesen BA vagy FT parancsot akarsz kiadni az összes éjfattyra, akkor a 9096-os számmal hivatkozhatsz rájuk. (Ha azonban merészséged nem indokolja a támadást, a többi ilyen FT-hez hasonlóan, nem fogsz támadni, hiába van FT 9096 kiadva.)

GH'RAITON ÖLÉSZ (412. SZÖRNY)
Egy óriási, fekete energiatömeg, ami elnyel minden fényt és hőt. Érintése nyomán porrá omlanak a lávatavak, és egy pillanat alatt elillan az életenergiája még egy ősöreg góliátnak is. Ha azt hiszed, szembeszállhatsz ezzel a tl'urlang gyilkológéppel, nagyot tévedsz...

KARAKTERLAP

Smylie-tt, egy szőke, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din személyes testőrként szolgáló avatárja vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod: Inkvizítori krónikás. Ez a 498. fordulód.

Erő: 63 (94) Szint: 42 Merészség: 7/7 Magasság: 174 cm
IQ: 56 (62) Támadás: 80 Agresszió: 7 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 63 (59) Védekezés: 124 Menekülés: 30 % Életkor: 32/52 év
Egészség: 53 (65) Életpont: 999/882 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 57 (62) Varázspont: 2424/603 Pénz: 2252 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 63/38 Pszi pont: 330/149 Halhatatlanság: 8 % EFejl: 30
Eddig összesen 4474 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 93647 TP-t kaptál. Jelenleg 10499991 TP-d van. A következő szinthez még 9 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, drótszőrű mópat, Shear'niz'il. A 496. fordulódban 8182 arany került a bankszámládra. 8263 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 1/91 szúrófegyverek: 24/10
vágófegyverek: 2/9 ütőfegyverek: 43/75 (+12%) lőfegyverek: 26/87
dobófegyverek: 33/73 (+3%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -38.); ében dobónyíl (#849) (39 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/31 2. nyomkövetés: 129/35 (+15%) 3. lopás: 11/50
4. mászás: 22/41 5. csapdakészítés: 27/58 (+6%) 6. csapdaészlelés: 20/68 (-600%)
7. gyógyítás: 78/57 8. titkosírás: 6/44 9. felderítés: 28/36
10. szörnyidomítás: 5/54 11. teológia: 107/59 (+69%) 12. taumaturgia: 119/7 (+826%)
13. szerencsejáték: 5/18 14. versengés: 8/46 15. zene: 3/2
16. szörnyismeret: 26/41 17. pszi: 28/21 (+7%) 18. zárnyitás: 21/64
19. vadászat: 14/7 20. vitalitás: 3/75 21. bányászat: 38/77 (+4%)
22. úszás: 6/6 23. főzés: 2/30 24. csapatmunka: 1/69

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot )
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 18 VP)
mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (95,24,3) vámpirizáció (#1) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
szemmelverés (#137) tűzmágia (#157) áldomás (#6) erőpajzs III (#127)
hatalomvarázs (#220) csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188) jellemrejtés (#23)
Symulf rúnája (#182) óriáserő (#53) az elme fölénye (#116) tolvajvér (#364)
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
28. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
Chara-din lesújt (#223), tűzgolyó (#155), armageddon (#218)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
káoszcsapás (#200) >> kardfogú fülemüle (#146) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) Chara-din lesújt (#223) >> Orkhan Thai (#238)
Chara-din lesújt (#223) >> taalru (#249) Chara-din lesújt (#223) >> Notermanthi (#257)
tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236) tűzgolyó (#155) >> ongóliant (#159)
tűzgolyó (#155) >> qwarg rohamosztagos (#242) Chara-din lesújt (#223) >> vezérfarkas (#748)
háló (#186) >> noth szellem (#250) háló (#186) >> férfiak (#998)
háló (#186) >> nők (#999) háló (#186) >> molgan (#284)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) tompítás (#40) >> taalru (#249)
tompítás (#40) >> Zinthurg (#180) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Terjeszd a káoszt mágikus tárgyak megsemmisítésével! Először is mondjuk áldozz egy Morgan sipkáját!
2.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a káosz legbensőbb titkainak feltárására!
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 2 fiatalság itala (#473) 2 hajító csillag (#939)
7 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429) 3 lótuszvirág (#447)
1 nyílvessző (#108) 3 óndarab (#85) 7 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128) 6 sárkánypikkely (#292)
2 sötét ital (#284) 3 tinta (#101) 1 tükör (#43)
1 vas dobónyíl (#189) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
46 arany (#50) 1 aranytű (#272) 3 gyöngymangó (#135)
7 isteni könnycsepp (#260) 1 lélekesszencia (#619) 6 pézsmatökmag (#934)
6 toxyl (#591) 2 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(387,80) mösze uralkodó (#789)
(387,81) káoszbajnok (#293)
(387,82) áldozati oltár (#586), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), érclelőhely
(388,79) lélekelementál (#319), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), Csákányos Blendor (4922. kalandozó), Vivienn Courtney (5886. kalandozó)
(388,80) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), érclelőhely, viharóriás (#278), Fortuna (1475. kalandozó), Lord Raver (5726. kalandozó), méregféreg (#784), Banyapók (#305), ősöreg góliát (#313)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az olimpiai jóslat valósággá válhat, néhányan ősi avatárok ébredéséről suttognak.

Üzenet küldése a karakternek