Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. ápr. 25. 15h:08' EZ A 1138. JÁTÉKHETED, 496. FORDULÓD 1139. játékheted kezdete: ápr. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #3539 ingyenf: 1 |
* 1. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: vv 71 161 59 | elmormolod a 71. varázslatot a 161. varázslatot az 59. varázslatot |
* 3. KP: vv 224 28 70 | elmormolod a 224. varázslatot a 28. varázslatot a 70. varázslatot |
* 4. KP: vv 26 53 209 | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 209. varázslatot |
* 5. KP: vv 78 19 88 | elmormolod a 78. varázslatot a 19. varázslatot a 88. varázslatot |
hu 57 276 65 | hulladék: 57 276 65 |
hu 123 64 180 | hulladék: 123 64 180 |
hu 194 117 193 | hulladék: 194 117 193 |
v 181 98 18 | elmormolod a 181. varázslatot |
128 | 129 | 130 | |
99 | |
|
|
100 | |
|
|
101 | |
|
|
[98,18] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 596 | bemész az 596. épületbe |
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, | lángcsóva (#31) 25 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, | gigaököl (#49) 56 aranyért, |
villámcsapás (#50) 100 aranyért, | varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, | fúzió (#77) 94 aranyért, | savhurrikán (#107) 1100 aranyért, |
a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, | villámmágia (#227) 462 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | jégmágia (#279) 3100 aranyért, |
speciális védelem (#292) 4000 aranyért, | emléktörlés (#338) 800 aranyért, | Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, | tolvajvér (#364) 90 aranyért, |
szívküldi (#368) 10 aranyért, | múltidézés (#369) 6000 aranyért, | banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, | távolbalátás (#374) 480 aranyért, |
analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért, | helyreállítás (#398) 3000 aranyért, | harci induló (#443) 200 aranyért, |
filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, | Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért, | savmágia (#477) 500 aranyért, | fekete mágia (#479) 500 aranyért, |
méregmágia (#480) 500 aranyért, | kinematurgia (#482) 1000 aranyért. |
vtn 228 | varázslat tanulás: a 228. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel iszonyatosan megcsapod az orgyilkos fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}
ve 3 10 | megveszed a 3. tárgyat 10 |
ve 210 20 | megveszed a 210. tárgyat 20 |
ve 153 200 | megveszed a 153. tárgyat 200 |
m 2 6 5 | mozogsz keletre, nyugatra, délnyugatra |
Egy energiapajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Poomr Ko testét. (2 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a Poomr Ko sima, kék bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Poomr Ko vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar szimbólum (ld. enc.). 1 506 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 57, gyógyulás: 54, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [128,100] Az erdőt síkság váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy erszényes elkarog. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Patájával az erszényes elkarog kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 4, gyógyulás: 53, összesen: +49 ÉP}
(Továbbmész...) [127,101] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kétfejű troll. Itt csata lesz.
Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a kétfejű troll bal fejét. (2 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a kétfejű troll jobb karját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A kétfejű troll karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-10 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 29, gyógyulás: 52, összesen: +23 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar felderítő jobb lábát. (2 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1 440 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 62, gyógyulás: 54, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [125,103] Még mindig dombos terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Utad során felfedezel egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy dombi yeti. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel kegyetlenül megütöd a dombi yeti bal lábát. (1 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a dombi yeti testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 23, gyógyulás: 35, összesen: +12 ÉP}
v 181 73 58 | elmormolod a 181. varázslatot |
124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | |
99 | |
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
[73,58] Egy kisebb településhez érkeztél.
ve 7168 1 | megveszed a 7168. tárgyat 1 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
630 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 14, gyógyulás: 30, összesen: +16 ÉP}
v 198 110 127 | elmormolod a 198. varázslatot |
124 | 125 | 126 | |
102 | |
|
|
103 | |
|
|
104 | |
|
|
[110,127] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy viharóriás barlangot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Thargodan csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy sárkánybarlangot. Északra egy ében sziklatorony van. Elteszed a látcsövet.
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 38 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a viharóriás testét. (7 támadással 713 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted a viharóriás testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A viharóriás meglök egy kicsit. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. A viharóriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 84 aranyat. 7 032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 140, gyógyulás: 154, összesen: +14 ÉP}
m 8 5 8 | mozogsz északra, délnyugatra, északra |
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (7 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a földsárkány testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Varkaudar korbáccsal megütöd a földsárkány kőfejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A földsárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 50 arany. 900 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 7, gyógyulás: 31, összesen: +24 ÉP}
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a káoszbajnok tetovált testét. (7 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a káoszbajnok testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A seb azonnal beforr! A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a káoszbajnok testét. (2 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Varkaudar korbáccsal néhányszor épp csak megérinted a káoszbajnok testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A seb azonnal beforr! Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a káoszbajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
5 888 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 787, sebződés: 183, gyógyulás: 185, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (39 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a márvány drakón fejét. (7 támadással 697 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a márvány drakón farkát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
6 120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 742, sebződés: 135, gyógyulás: 150, összesen: +15 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy energiapajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi báró nyakát. (7 támadással 712 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Varkaudar korbáccsal többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi báró bal karját. Kritikus ütés! (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A seb azonnal beforr! A Notermanthi báró mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A Notermanthi báró többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 75 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi báró testét. (4 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a Notermanthi báró testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A seb azonnal beforr! A Notermanthi báró mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 80 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő, 2 pular kristály, 2 ezüst nyaklánc, egy nagy vaskulcs és 2 gyöngymangó. 11 000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1124, sebződés: 315, gyógyulás: 237, összesen: -78 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod energiapajzs varázslatot rak magára. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi báró kosfejét. (7 támadással 715 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a Notermanthi báró jobb karját. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A seb azonnal beforr! A Notermanthi báró mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 77 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Teriád pöröllyel többször eltalálod a Notermanthi báró testét. (3 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Varkaudar korbáccsal súrolod a Notermanthi báró jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A seb azonnal beforr! A Notermanthi báró mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 74 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló, egy kristálygömb, egy ezüst gyűrű, egy ezüst nyaklánc, 5 vas dobónyíl, 2 vasérc és egy ezüstshuriken. 11 000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1013, sebződés: 323, gyógyulás: 270, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [109,127] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. A fekete földből itt-ott zöld fűszálak dugják elő fejüket, de egyébként minden halott. Néhány éven belül talán a természet helyre tudja hozni azt, amit az ember tönkretett. Mozgást észlelsz oldalról. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pordémon lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra támadsz. Teriád pöröllyel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pordémon testét. (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pordémon testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A pordémon mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}
A másik mormol valamit: egy energiapajzs varázslat! Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zinthurg karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 21, gyógyulás: 35, összesen: +14 ÉP}
Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya fejét. (7 támadással 721 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (10 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A 10 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2 730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 778, sebződés: 50, gyógyulás: 157, összesen: +107 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl és egy borostyán függő. 2 084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 66, gyógyulás: 59, összesen: -7 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru nyakát. (4 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a taalru tigristestét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A seb azonnal beforr! A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy réz papi karkötő, egy arany karperec, egy umbatari karkötő és 4 arany. 3 525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 59, gyógyulás: 90, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [109,126] Alacsonyabb hegyek közé értél.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba testét. (7 támadással 722 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a korinthai amőba jobb oldalát. (7 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 55 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba testét. (5 támadással 485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Varkaudar korbáccsal súrolod a korinthai amőba testét. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
8 305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1632, sebződés: 310, gyógyulás: 206, összesen: -104 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (42 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány drakón csontos pofáját. (7 támadással 720 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted a márvány drakón farkát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A márvány drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sárkányfogat. 6 120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 770, sebződés: 128, gyógyulás: 156, összesen: +28 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 129 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 226 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (100 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány bal első lábát. (7 támadással 759 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány óriási karmát. (7 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Előremozdulva, a zafír sárkány kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel többször eltalálod a zafír sárkány bal oldalát. (2 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A zafír sárkány a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15 210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1425, sebződés: 912, gyógyulás: 287, összesen: -625 ÉP}
id 7168 300 | idomítod a 7168. szörnyet 300 pontért |
* 1. BP: v 228 669 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 2. BP: v 228 568 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 3. BP: v 228 593 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 4. BP: v 228 594 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 5. BP: v 228 595 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 6. BP: v 228 538 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 7. BP: v 228 526 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 8. BP: v 228 541 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 35 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért |
VÖRÖS RAKOLITS (356. SZÖRNY) A móleon távoli rokona, a vörös rakolits egy majd két méter magas, sáskaszerű, felegyenesedve járó teremtmény. Otthonosan érzi magát a sivatagban, és kiválóan ért a mágia használatához. Sokszor a homokban rejtőzve meditál, és afféle sivatagi rabló módjára, megtámad minden magányos kalandort, akiről úgy gondolja, el tud vele bánni. Kemény, kitines páncélját legkönnyebben ütőfegyverrel zúzhatod be. |
NYOMKERESŐ TALIZMÁN (671. TÁRGY) A lápi hajlékban élő gnóm egy nyomkereső talizmánt ajánl neked, ha hírt hozol Tiumbéról! Tiumbe batyuján kívül a gnómnak el kell vinned 2 rókafarkat és 12 elkarog szőrt is, hogy a mágikus tárgyat elkészíthesse neked. A tárgyak átadásához a lápi hajlékon a Küldetés Teljesítése: KT 671 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A talizmánt nem kell KF-elned, varázsereje enélkül is működik: ha a birtokodban van, az SZK parancs sikerére 13%-kal nagyobb esélyed van, és ezzel az esély az SZK-nál leírt maximális fölé is mehet! |
POOMR KO (957. ELLENFÉL) Poomr Ko egyike volt a varkaudar seregek vezetőjének. Katonái élén több sikert is elért a háború alatt, végül az éppen táborozó hadseregen kalandozók ütöttek rajta. Súlyos sebet kapott a harcok során, és csak a szerencsének köszönhette, hogy sikerült elmenekülnie és elrejtőznie a közeli erdőben. Poomr Ko erőssége az egy-egy elleni küzdelem, ebben nem is nagyon akad ellenfele. Ezt a szenvedélyét általában a hadifoglyokon élte ki. Nos, hát igaz a pletyka, Poomr Ko még mindig a nyugati erdőségekben bújkál, és gyanútlan utazókra vadászik. Most, hogy szemtől szemben álltok egymással, már nem is tűnik olyan félelmetesnek, de azért óvatosságra intenek a vívótudományát dicsérő pletykák. Kezében két halálos pengét tart, testét varkaudar páncél védi. Övén néhány DEM lóg. Valahogy meg kellene szabadítani tőlük... |
VARKAUDAR SZIMBÓLUM (1528. TÁRGY) Első pillantásra ez a láncon függő kis korong egy varkaudar törzs jelvénye lehet. A nyakadba akaszthatod, s rögvest harciasabbá válsz (+1 támadás). E tárgy csakúgy, mint a többi szent szimbólum nem foglal helyet más tárgyak elől. Talán később majd megismered a tárgy további történetét kocsmákban, írásos anyagokról, stb., úgyhogy most itt neked eláruljuk nagyvonalakban: a szimbólum a varkaudarok egyik kitaszított törzsének jele. Valószínűleg Poomr Ko is ebből a törzsből való, a hadvezér, aki elsősorban fenyítéssel tudta alattvalóit szolgálatra kényszeríteni. Katonái féltek tőle, de egyben gyűlölték is ezért. A Poomr Ko szimbólumát szerte Ghallán minden varkaudar ismeri, ha ezt hordod és varkaudar faluban kutatsz, bátrabbak lesznek az ottlakók annyira, hogy egy-két ellenféllel többel kelljen megküzdened. |
RAHN ÉKKŐ (701. TÁRGY) Az árnymanó sunyin rád sandít. - Úgy látom, eléggé megbízható vagy... Nos, én ismerem egy ősi varázstárgy készítésének a titkát! Ez pedig a Rahn ékkő, amely hihetetlen hatalommal ruházza fel használóját. Nem kell mást tenned, csak hoznod nekem egy elf tekercset, egy hibátlan gyémántot és egy tűzfényt, no meg persze 100 aranyat a költségeim fedezésére, és tiéd lehet ez a fantasztikus tárgy! - Hmmm... még meggondolom - válaszolsz bizonytalanul, magadban elálmélkodva az ismeretlen tárgyakon, amelyekről az árnymanó beszélt. A Rahn ékkövet a KT 701 paranccsal kérheted el a manóodúnál, ha már minden hozzávalót megszereztél, 5 TVP árán. A Rahn ékkövet nem kell KF-elned ahhoz, hogy működjön. Ha birtokodban van, tapasztalati pontot fogsz kapni sok olyan tevékenységért, ami eddig csak nyűg és fáradtság volt - ilyen például az építkezés, a készítés (de a Küldetés Teljesítéséért nem kapsz extra TP-t) és a ZIP. Talán mondani sem kell - a Rahn ékkő nem átadható, és nem ellopható. |
VARKAUDAR FELDERÍTŐ (7133. SZÖRNY) A vadont óvatosan osonó, tapasztalt varkaudar harcosok járják. Megfigyelnek mindent és megjegyeznek belőle, amennyit csak tudnak. A megszerzett információkat a nagy számú felderítő a vezérek felé továbbítja, hogy ezek alapján választhassák meg az újjászületett varkaudar hadsereg hadműveleteit. Ezek a veterán harcosok elég jól képzettek, ráadásul még lőfegyverrel is rendelkeznek, bár az íjat inkább vadászathoz, mint harchoz tudják használni. |
HEGYI SZAMÁR (7168. SZÖRNY) A Grákó-hegység őslakói már emberemlékezet óta egy kis szívós, szürke szamárfélét használnak teherhordásra. A Vadasparknak sikerült beszereznie néhány példányt ezekből a ritka állatokból, amik a gondos törődésnek hála hamarosan szaporodni kezdtek. Az akció annyira sikeresnek bizonyult, hogy némi anyagi támogatásért cserébe már te is hozzájuthatsz egy ilyen békés, nyugodt jószághoz. Ha beidomítod, kitűnő málhásállat válik belőle. |
Erő: | 79 (99) | Szint: | 51 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 109 cm |
IQ: | 72 | Támadás: | 50 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 31 kg |
Ügyesség: | 73 | Védekezés: | 64 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/35 év |
Egészség: | 72 | Életpont: | 955/389 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 81 (90) | Varázspont: | 3387/3076 | Pénz: | 5621 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 15/0 | Pszi pont: | 348/359 | Halhatatlanság: | 15 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/20 | ökölvívás: | 3/0 | vágófegyverek: | 31/42 |
ütőfegyverek: | 51/5 (+4%) | lőfegyverek: | 40/23 | dobófegyverek: | 2/66 |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (200%) << Daramoula pálcája (#950) (50%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); tüske (#22) (18 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva |
109,126 mezőn táborozol |
Kisebb kívánság: legutóbb 2003. évben 7. hónapban. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 91, 88, 87, 86, 85, 93, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Kontinuum tágítás 29/4 | Max életkor 110 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 59/71 | 2. nyomkövetés: | 130/81 (+22%) | 3. lopás: | 20/26 |
4. mászás: | 33/11 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 30/8 | 6. csapdaészlelés: | 32/13 |
7. gyógyítás: | 73/96 | 8. titkosírás: | 31/27 | 9. felderítés: | 36/10 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 11/88 (+23%) | 11. teológia: | 205/21 (+31%) | 12. taumaturgia: | 146/74 (+10%) |
13. szerencsejáték: | 2/4 (+11%) | 14. versengés: | 13/31 (+48%) | 15. harcművészetek: | 7/33 |
16. zene: | 6/85 (+11%) | 17. szörnyismeret: | 39/29 | 18. pszi: | 33/87 (+2%) |
19. zárnyitás: | 23/21 | 20. vadászat: | 12/13 (+11%) | 21. vitalitás: | 2/65 |
22. bányászat: | 36/76 (+5%) | 23. úszás: | 8/99 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 84 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 8. képességpont: 4 | 10. vp regeneráció: 3 | 11. kincskeresés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 627. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), szeksztánst (#32) (max. 2 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 50 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 500 darabot ) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), lélekelementál (#319), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), sötét ölész (#314), Rém (#315), lidércúr (#252), Ylgoroth (#332), Folrang (#331), kreiton idéző (#510), tleikan főbíra (#512), halált okozó lények (#9098), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
gonoszok (#988) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) |
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | vámpírvér (#257, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 32 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
becsületjel (#158) (334) | Pörhemór köre (#205) (106,17,3) | vámpirizáció (#1) (9947,20) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse III (#59) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) |
láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
31. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | >> | elemi pulzátor (#440) | Asylux csapdája (#233) | >> | púpos zsokarg (#451) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | szellemdarázs (#481) | Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
izomernyesztés (#33) | >> | tleikan hadúr (#509) | Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton idéző (#510) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan behemót (#511) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Éjvadász (#502) | pusztító végzet (#106) | >> | hájas okerón (#462) | |
pusztító végzet (#106) | >> | hótarantula (#464) | puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | shokara bogár (#436) | Asylux csapdája (#233) | >> | algaleioda (#474) | |
pusztító végzet (#106) | >> | rubin góliát (#473) | Asylux csapdája (#233) | >> | tüskés totemblarg (#482) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan hajadon (#533) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan ölőművész (#535) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton lich (#536) | pusztító végzet (#106) | >> | manaelementál (#290) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton jótündér (#538) | pusztító végzet (#106) | >> | tűzrája (#531) | |
pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | armageddon (#218) | >> | Morghatal A'ton (#544) | |
háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton átokmester (#537) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | mutánsféreg (#554) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan amazon (#534) | |
háló (#186) | >> | káoszszellem (#472) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | káoszszellem (#472) | lidércidézés (#219) | >> | kreiton idéző (#510) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az elmúlt idők legendás páncéljait sokszor ősi hüllők gyomrában találhatod meg. Végezz 10 csupaszbőrű macloghhal, hátha szerencséd lesz! (számláló: 9) |
2.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Teljes immunitás tűzre? Minden ilyen varázstárgyat meg kell semmisíteni. Hozz számomra 3 vörös immunitáskövet, és zúzd apró darabokra oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 6. kategóriában a XVI. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 királynő, 1 élőholt, 2 vadász, 2 parafenomén, 2 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 442 TU szükséges.) |
Összsúly: 134.61 kg | Megterheltség: 56% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 149% alatt van. | |
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 175 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 2 | csontszablya (#64) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
13 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | szöges páncél (#65) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
683 | arany (#50) | 2 | arany karperec (#194) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | aranylánc (#191) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | bronzpenge (#126) | |||
2 | csalánvirág (#582) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 3 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fűszertartó (#210) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | gyöngysor (#192) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | moa obszidián (#380) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | pirkit (#153) | |||
1 | pszi kristály (#618) | 3 | pular kristály (#239) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
1 | rézpáncél (#71) | 1 | sallank nyíl (#129) | 1 | sárga erőöv (#276) | |||
1 | sárkányfog (#617) | 6 | sárkánypikkely (#292) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | umbatari karkötő (#278) | 1 | varkaudar szimbólum (#1528) | 9 | vas dobónyíl (#189) | |||
5 | vasérc (#152) |
108 | 109 | 110 | 111 | |
125 | |
|
|
|
126 | |
|
|
|
127 | |
|
|
|