494. forduló, 496. forduló, Gilgames összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. febr. 10. 11h:46'
EZ A 1435. JÁTÉKHETED, 495. FORDULÓD
1436. játékheted kezdete: febr. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1987
SZÁMLA : XXXX

GILGAMES KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,61] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+16 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat. Zu'lit tarsolya termel 1 xirnox szivet. Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 csuklyavirágot. A méregtermő iszák termelt 1 gyenge mérget. [gyenge méreg ládikóba-> (143,61)-> 1 arany, -2 ÉP] Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+188 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+226 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+96 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: vv 224 227 139 elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 861.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 861.]
Szupersebesen mormolsz. Alkudozni fogsz. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 859.]

* 2. KP: vv 147 73 86 elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 859.]
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 854.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-3 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 854.]

* 3. KP: hh 1269 1639 1253 használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 850.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 850.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 844.]

* 4. KP: vv 28 73 112 elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 842.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 837.]
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 837.]

* 5. KP: vv 382 19 14 elmormolod a 382. varázslatot a 19. varázslatot a 14. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (4 fáklya). [0 pontot használtál fel, van még 837.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 835.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 833.]

* 6. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy arany pikkelyvért képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 813.]

* 7. KP: hh 745 1097 1101 használod a 745. tárgyat az 1097. tárgyat az 1101. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 813.]
Használod az Augur varázskönyvét.
Semmi sem történik. [0 pontot használtál fel, van még 813.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 813.]

* 8. KP: vv 147 227 382 elmormolod a 147. varázslatot a 227. varázslatot a 382. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 813.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 813.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (4 fáklya). [0 pontot használtál fel, van még 813.]

v 443 elmormolod a 443. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+20 támadás). [-45 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 808.]

v 165 elmormolod a 165. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 803.]

ek 7 21 12 t. energia kisütése: 7 21 12
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+12 úszás.) [-12 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 803.]

m 2 mozogsz keletre
[143,61] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy őrült varázsló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sáfránypor és egy karbin plazma. 2 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Felfedeztél egy pusztulás sírjait. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 791.]

ve 36 4 megveszed a 36. tárgyat 4
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 4 fáklyát. 4 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 791.]

ve 326 1 megveszed a 326. tárgyat 1
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 1 ezüstdarabot. 6 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 791.]

ve 269 megveszed a 269. tárgyat
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 1 purifikátor hájat. 27 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 791.]

vv 147 227 382 elmormolod a 147. varázslatot a 227. varázslatot a 382. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-13 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 791.]
Szupersebesen mormolsz. [-31 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 789.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Megidéztél egy tűzelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-75 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 779.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Kikészíted Halatir kalapját. Játszani kezdesz a furulyán. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+134 arany). Ez jól esett! (+118 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrült varázsló.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 113 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 22 életpontot vesztettél. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 72 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 mocsári penke és 2 púderkő. 2 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 749.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[142,60] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ork bérgyilász. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 201 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki az ork bérgyilász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], ezenkívül 1 ork csodaszer [ork csodaszer ládikóba-> (143,61)-> 18 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Látsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy pézsmatököt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy morgud hagymatövet.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy kék rothasztó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat. Semmi esélyed, fut át a gondolat agyadon, és már cselekszel is. A lény csodálkozó tekintetétől kísérve, kirohansz a létesítményből.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy vámraktár (749. épület.).

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!

Elszántan ellenfeledre rontasz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nagyobb vércápa jobb oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Rövid karddal párszor kilyukasztod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. 980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa sámán!
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!

Megmarkolva a rövid kardot a másikra rontasz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [42 pontot használtál fel, van még 707.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!

Elszántan a másikra ugrasz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. 980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa sámán!
Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!

Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Rövid karddal párszor kilyukasztod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. 980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa sámán!
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 677.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!

Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre támadsz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!

Marokra fogva a rövid kardot a másikra rohansz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!

Marokra fogva a rövid kardot a másikra rontasz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [30 pontot használtál fel, van még 647.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy részeg kalandozó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 225 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 gyöngymangó és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+3 kaja.) A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy részeg kalandozó lehet. Itt csata lesz.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 19 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó jobb oldalát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 631.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ork bérgyilász lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 107 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 arany, ezenkívül 1 ork csodaszer [ork csodaszer ládikóba-> (143,61)-> 18 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+3 kaja.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. A feléd közeledő részeg kalandozó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 72 életpontot sebződik. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 615.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Barnega. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Barnega testét. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 53 életpontot sebződik. Véres nyál csordul ki a Barnega száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 7 arany és 3 gyöngymangó, ezenkívül 1 Huddens alkarvédője [Huddens alkarvédője ládikóba-> (143,61)-> 170 arany, -2 ÉP]. 1 969 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+3 kaja.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy részeg kalandozó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 40 életpontot sebződik. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 599.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy részeg kalandozó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 109 életpontot sebeztél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 51 életpontot sebződik. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy részeg kalandozó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 58 életpontot sebződik. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 583.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ork bérgyilász közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 229 életpontot sebeztél. Az ork bérgyilász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+3 kaja.) Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő részeg kalandozó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó bal vállát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 567.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Nem sikerült a közfigyelmet elkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Furulyázni kezdesz. A dallam, amelyet előadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemről és harcról szól a hozzá tartozó dal. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+125 arany). Ez jól esett! (+118 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy ork bérgyilász.

Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 247 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 ork csodaszer [ork csodaszer ládikóba-> (143,61)-> 18 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 537.]

be 749 bemész a 749. épületbe
Belépsz a vámraktár udvarára. Egy hivatalnok rögtön eléd siet, hogy megérdeklődje, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél átkelni nyugatra.
- De hiszen még nem is bizonyítottad harcedzettséged a csatornában! - mondja morcos képpel a fickó, aki úgy látszik, mindent tud.
Való igaz, van még dolgod, mielőtt átkelnél nyugatra. [5 pontot használtál fel, van még 532.]

m 6 4 mozogsz nyugatra, délre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) [142,61] Folytatod sétádat a házak közt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Észreveszel egy amniosz-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy aranyfecske közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske jobb lábát. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 48 életpontot sebződik. Elszántan a másikra rontasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az aranyfecske aranyszárnyát. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 52 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Rövid karddal kicsit megvágod az aranyfecske testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. 6 505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Beugrasz egy kapualjba. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy magh-goth párduc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Káoszkatedrális (833. épület.). [22 pontot használtál fel, van még 510.]

* 1. BP: kre 11 391 6 kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

* 2. BP: szk 687 0 0 keresed a 687. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy varkaudar íjászt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

* 3. BP: v 84 776 0 elmormolod a 84. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 hattyútoll). [0 pontot használtál fel, van még 510.]

* 4. BP: vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 510.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 510.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

* 5. BP: h 949 30 0 használod a 949. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Játszani kezdesz a furulyán. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+174 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+118 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrült varázsló.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 55 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló hosszú szakállát. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 70 életpontot sebződik. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kék orchidea és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 480.]

* 6. BP: bb 2 1000 0 beraksz a bankba a 2. tárgyat (1000 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 25 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

* 7. BP: kb 2 10 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 440.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 400.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 360.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 190 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 320.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 150 TVP-t kell elköltened.] Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy részeg kalandozó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 216 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 24 életpontot vesztettél. A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 280.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 110 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 240.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 70 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 28, 16.
Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Tűzelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 636 pontot. A következő körben tehát 836 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANY PIKKELYVÉRT (456. TÁRGY)
Az arany pikkelyvért egy nagyhatalmú mágikus tárgy, egy páncél, amelyet sárkánypikkelyből kovácsolnak. Elkészítéséhez egy arx formázó minta, 15 sárkánypikkely, 15 vas, 30 pirkit, 200 arany és egy vaskohó jelenléte szükséges, valamint értened kell a varázstárgyak készítéséhez. Ha mindez megvan, add ki a KT 456 parancsot, 200 TVP-ért. Megéri a fáradozást, mert az arany pikkelyvért, amellett, hogy 20-al növeli a védettségedet, ad +4 -et az energiatámadások elleni mentődobásodhoz is. Arany pikkelyvértet 18.-nál alacsonyabb szintű kalandozó nem vehet fel, mert a vért azonnal szétégeti (de azért nem halsz bele néhány esetleges szintvesztésbe.)

KARAKTERLAP

Gilgames, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight felszentelt papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 495. fordulód.

Erő: 42 (55) Szint: 32 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 45 (75) Támadás: 75 (78) Agresszió: 5 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 42 (55) Védekezés: 78 (84) Menekülés: 30 % Életkor: 159/158 év
Egészség: 56 (69) Életpont: 797/686 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 37 (50) Varázspont: 1706/1585 Pénz: 33555 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 57/24 Pszi pont: 189/163 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 10
Eddig összesen 3375 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34 703 TP-t kaptál. Jelenleg 4 394 307 TP-d van. A következő szinthez még 105 693 TP szükséges. Trófeáid: pikkelyes ptog, kisebb quwarg isten, tollaskígyó. A 491. fordulódban 36033 arany került a bankszámládra. 36033 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 9 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/76 (+54%) ökölvívás: 2/28 szúrófegyverek: 6/22
vágófegyverek: 32/29 (+2%) ütőfegyverek: 18/22 lőfegyverek: 32/40 (+4%)
dobófegyverek: 4/3

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (120%) << Pusztítás Botja (#316) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); stukilövedék (#414) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
142,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 56, 57, 87, 93, 91, 89, 85, 86

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1388 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Csodák kútjából max. védekezés: 1
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 47/91 (+11%) 2. nyomkövetés: 116/87 (+55%) 3. lopás: 3/75
4. mászás: 15/98 5. csapdakészítés: 45/18 6. csapdaészlelés: 15/91
7. gyógyítás: 65/57 8. titkosírás: 20/82 9. felderítés: 28/63
10. szörnyidomítás: 19/41 11. teológia: 82/46 (+1%) 12. taumaturgia: 99/20 (+7%)
13. szerencsejáték: 2/49 14. versengés: 11/79 (+8%) 15. zene: 334/23 (+114%)
16. szörnyismeret: 10/80 17. pszi: 26/32 (+10%) 18. zárnyitás: 2/10
19. vadászat: 28/32 (+115%) 20. bányászat: 21/61 21. úszás: 15/3 (+1226%)
22. csapatmunka: 5/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz a 4938. karakternek
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot )
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50)
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), szubreális vámpír (#223), ekharion (#232), vércápa (#193), nagyobb vércápa (#246)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28) harci induló (#443) esszenciavédelem (#165)
mágikus ütés (#147) villámmágia (#227)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> xirnox (#122) villámcsapás (#50) >> quwarg harcos (#201)
banshee-sikoly (#373) >> szintszívó (#96) banshee-sikoly (#373) >> nómenklatúra (#158)
banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985) banshee-sikoly (#373) >> taalru (#249)
banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998) banshee-sikoly (#373) >> nők (#999)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.
2.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): 3. labirintus (24,20). városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): 5. labirintus (44,23). városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. adamantit erőd (548): új. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): többek közt 225. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 5, 17, 18, 21, 27, 32, 56, 57, 58, 60, 61, 62, 63, 65, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 85, 86, 87, 89, 91, 93, 124, 125, 126, 129, 130, 134, 170, 175, 177, 178, 179, 180, 181, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 12, 26, 33, 35, 36, 40, 41, 46, 49, 52.
Kész: 1, 3, 6, 9, 16, 17, 19, 30, 44.

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 19, pontszámod: 226.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 400.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 78, pontszámod: 1 008.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 80 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 183 TU szükséges.)
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 isteni könnycsepp (#260)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
958 arany (#50) 2 aranytű (#272) 1 csuklyavirág (#133)
9 gyöngymangó (#135) 1 karbin plazma (#199) 1 kék orchidea (#68)
2 mocsári penke (#148) 2 púderkő (#119) 2 sáfránypor (#211)
1 tünde nyíl (#554) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

141 142 143 144
59
60
61
62
(142,60) ork bérgyilász (#781), vámraktár (#749), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), egy ismeretlen isten rúnaköve, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), nagyobb vércápa (#246), részeg kalandozó (#187), Barnega (#971)
(142,61) Káoszkatedrális (#833), főutca (#399), ház (#400), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), szent tölgyfa (#393), városi kút, aranyfecske (#283), magh-goth párduc (#871), őrült varázsló (#255), részeg kalandozó (#187)
(143,61) őrült varázsló (#255), jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák Shop (#704), főutca (#399), sárkánytanya (#492), pusztulás sírjai (#489), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), ház (#400), szent tölgyfa (#393)

Üzenet küldése a karakternek