Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. ápr. 15. 9h:08' EZ A 1136. JÁTÉKHETED, 493. FORDULÓD 1137. játékheted kezdete: ápr. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 41 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3539 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: vv 71 161 59 | elmormolod a 71. varázslatot a 161. varázslatot az 59. varázslatot |
* 3. KP: vv 188 224 147 | elmormolod a 188. varázslatot a 224. varázslatot a 147. varázslatot |
* 4. KP: vv 157 165 28 | elmormolod a 157. varázslatot a 165. varázslatot a 28. varázslatot |
* 5. KP: vv 26 53 209 | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 209. varázslatot |
* 6. KP: vv 78 19 88 | elmormolod a 78. varázslatot a 19. varázslatot a 88. varázslatot |
t 281 1 | támadod a 281. szörnyet |
h 473 5 | használod a 473. tárgyat |
vv 156 63 78 | elmormolod a 156. varázslatot a 63. varázslatot a 78. varázslatot |
vv 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
kno 23 3 | képesség-növelés 23 |
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál jobb lábát. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Hoppálé! 4 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 346 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó testét. (6 támadással 329 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (35 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó testét. (7 támadással 638 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő buzogánnyal gyengén megütögeted a halálhozó jobb lábát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 72 életpontot vesztettél. Erősen belecsíp az oldaladba a halálhozó. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 57 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 11 845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1166, sebződés: 382, gyógyulás: 9, összesen: -373 ÉP}
(Továbbmész...) [143,59] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar behemót lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Elszántan a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Kyorgölő buzogánnyal kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A varkaudar behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 405 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 0, gyógyulás: 153, összesen: +153 ÉP}
(Továbbmész...) [144,58] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg nagymester közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 243 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 066 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
be 502 8 | bemész az 502. épületbe |
be 502 8 | bemész az 502. épületbe |
be 502 8 | bemész az 502. épületbe |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske bal szárnyát. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske testét. (3 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Kyorgölő buzogánnyal épp hogy eltalálod az aranyfecske jobb szárnyát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vashegyű nyíl felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 71 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 99 aranyat. 6 504 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 782, sebződés: 83, gyógyulás: 182, összesen: +99 ÉP}
(Továbbmész...) [142,59] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy bávatag golombár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
v 181 185 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
141 | 142 | 143 | 144 | 145 | |
57 | |
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
[185,31] Épületek tűnnek fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Tharr hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat.
kb 199 101 690 | kiveszel a bankból a 199. tárgyat (101 darabot) |
kb 328 847 | kiveszel a bankból a 328. tárgyat (847 darabot) |
a 329 3986 250 | átadod a 329. tárgyat a 3986. kalandozónak (250 darabot) |
aa 690 199 847 | átadod a 690. tárgyat a 199. tárgyat a 847. tárgyat |
aa 176 531 560 | átadod a 176. tárgyat az 531. tárgyat az 560. tárgyat |
aa 533 615 529 | átadod az 533. tárgyat a 615. tárgyat az 529. tárgyat |
aa 886 392 100 | átadod a 886. tárgyat a 392. tárgyat a 100. tárgyat |
aa 210 168 257 | átadod a 210. tárgyat a 168. tárgyat a 257. tárgyat |
aa 82 642 896 | átadod a 82. tárgyat a 642. tárgyat a 896. tárgyat |
aa 305 269 112 | átadod a 305. tárgyat a 269. tárgyat a 112. tárgyat |
m 2 2 6 | mozogsz keletre, keletre, nyugatra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 73 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 43 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló jobb oldalát. (3 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. 110 életpontot gyógyultál. Kyorgölő buzogánnyal eltalálod az őrült varázsló bal karját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma és 4 pirkit. 2 340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 116, gyógyulás: 186, összesen: +70 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[142,59] A síkságot ritka erdő váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy manilla-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Körbevizsgálódsz. Friss árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!
Megmarkolva a kyorgölő pengét a másikra ugrasz. Kyorgölő pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a nagyobb vércápa jobb oldalát. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
973 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 14, gyógyulás: 30, összesen: +16 ÉP}
Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Megmarkolva a kyorgölő pengét ellenfeledre rohansz. Kyorgölő pengével kegyetlenül összevagdalod a vércápa sámán testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) A vércápa sámán fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1 139 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Megmarkolva a kyorgölő pengét a másikra ugrasz. Kyorgölő pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a vércápa sámán testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A vércápa sámán feléd harap, de sikertelenül. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1 139 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a kyorgölő pengét ellenfeledre rohansz. Kyorgölő pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a nagyobb vércápa jobb oldalát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Kyorgölő pengével kilukasztod a nagyobb vércápa uszonyát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kyorgölő pengét ellenfeledre rohansz. Kyorgölő pengével többször mélyen végigmetszed a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa feléd harap, de sikertelenül. Kyorgölő pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kyorgölő pengével kegyetlenül összevagdalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Kyorgölő pengével kilukasztod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Marokra fogva a kyorgölő pengét ellenfeledre rohansz. Kyorgölő pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Kyorgölő pengével kegyetlenül összevagdalod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Megmarkolva a kyorgölő pengét ellenfeledre rontasz. Kyorgölő pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Kyorgölő pengével egy hatalmas csapással felmetszed a nagyobb vércápa sikamlós testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kyorgölő pengével kegyetlenül összevagdalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa feléd harap, de sikertelenül. Kyorgölő pengével végigmetszed a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kyorgölő pengét ellenfeledre rontasz. Kyorgölő pengével párszor kilyukasztod a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Kyorgölő pengével kegyetlenül összevagdalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
Marokra fogva a kyorgölő pengét a másikra rontasz. Kyorgölő pengével kegyetlenül összevagdalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Kyorgölő pengével többször mélyen végigmetszed a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Meglengetve a kyorgölő pengét ellenfeledre támadsz. Kyorgölő pengével többször mélyen végigmetszed a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Kyorgölő pengével kilukasztod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kyorgölő pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Kyorgölő pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kyorgölő pengét a másikra rohansz. Kyorgölő pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Kyorgölő pengével többször mélyen végigmetszed a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Megmarkolva a kyorgölő pengét a másikra rohansz. Kyorgölő pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Kyorgölő pengével többször mélyen végigmetszed a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kyorgölő pengét ellenfeledre rohansz. Kyorgölő pengével párszor kilyukasztod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Kyorgölő pengével egy hatalmas csapással felmetszed a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
973 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
vv 267 267 267 | elmormolod a 267. varázslatot a 267. varázslatot a 267. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
vv 267 267 267 | elmormolod a 267. varázslatot a 267. varázslatot a 267. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
vv 267 267 267 | elmormolod a 267. varázslatot a 267. varázslatot a 267. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
vv 267 267 267 | elmormolod a 267. varázslatot a 267. varázslatot a 267. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
vv 267 267 267 | elmormolod a 267. varázslatot a 267. varázslatot a 267. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
vv 267 267 267 | elmormolod a 267. varázslatot a 267. varázslatot a 267. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
vv 267 267 267 | elmormolod a 267. varázslatot a 267. varázslatot a 267. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
m 4 | mozogsz délre |
be 749 | bemész a 749. épületbe |
-33 | -32 | -31 | |
30 | |
|
|
31 | |
|
|
32 | |
|
|
33 | |
|
|
[-34,32] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre.
Találkozol egy fekete hajú, kék szemű mutáns nővel. Bőre színe zöld. Fegyverzetét egy ryuku sorkatona trófea, egy ódon vízköpő trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Otthagyod a másik kalandozót.
[5 pontot használtál fel, van még 572. Kapsz 3 VP-t.]
m 4 | mozogsz délre |
* 1. BP: vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 2. BP: vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 3. BP: h 336 0 0 | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: kf 531 462 533 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 462. tárggyal az 533. tárgyat |
* 5. BP: vv 172 171 171 | elmormolod a 172. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 22 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 22 pontért |
VÁROSÉPÍTKEZÉS (398. ÉPÍTMÉNY) A Túlélők Földjén nyüzsgő kalandozók úgy döntöttek, hogy felépítik saját városukat! Ez persze rengeteg munkát kíván: a kiválasztott mezőn ki kell vágni a fákat, szabályozni a patakokat, kiirtani a bozótost, felpörkölni a szörnyfészkeket, utakat építeni, stb, stb. Egy mezőn az ilyen munkálatok 3000 TVP-t igényelnek! A munkában az ÉP 398 <TVP> paranccsal vehetsz részt. Minden elhasznált 20 TVP számít, tehát a <TVP> mindenképpen 20-al osztható szám legyen. Ha a városépítkezés elkészül, az adott mező lakott területté válik, ahol a különböző érdekcsoportok (Közös Tudatok) megkezdhetik saját épületek felhúzását! Városépítkezést egy mezőn csak akkor kezdeményezhetsz, ha egy szomszédos mezőn már van kalandozók által befejezett városépítkezés. A városok magját, az első városépítkezést a játékvezető rakja le. |
ARITMA VARÁZSGÖMBJE (2126. TÁRGY) Megpillantasz egy furcsa varázsgömböt az elf kószánál. Kérdésedre válaszolva az elf elmondja: az erdő mélyén találtam rá a rég elveszettnek hitt Aritma varázsgömbjére. Ez a tárgy segítette a híres druidát a szörnyek elfogásánál! Ha gondolod szívesen neked adom, cserébe pár apróságot szeretnék olyan szörnyekből, amikkel itt az erdőben nem találkozom: 1 alligátor bőr, 1 aurach bőr, 8 hattyútoll, és az elvesztett vadászkésem helyett is kellene egy új darab. A varázsgömb a következőt tudja: amint kalandozás közben egy olyan szörny jön szembe veled, ami bármi hasznos dologra beidomítható, a gömb fényesen felizzik. Sajnos azt, hogy mire idomítható és milyen csapdával elfogható, a gömb nem képes megállapítani, arra neked kell rájönnöd. A gömb átadható, de nem lopható. |
Erő: | 78 | Szint: | 51 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 109 cm |
IQ: | 72 | Támadás: | 50 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 31 kg |
Ügyesség: | 73 | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/35 év |
Egészség: | 72 | Életpont: | 957/1322 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 81 | Varázspont: | 3255/2659 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 22 |
Pszi pont: | 348/300 | Halhatatlanság: | 15 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 (+1) | ökölvívás: | 3 | vágófegyverek: | 31 |
ütőfegyverek: | 50 | lőfegyverek: | 40 | dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (200%) << Daramoula pálcája (#950) (50%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); tüske (#22) (18 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva |
140,60 mezőn táborozol |
Kisebb kívánság: legutóbb 2003. évben 7. hónapban. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 91, 88, 87, 86, 85, 93, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Kontinuum tágítás 29/4 | Max életkor 110 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 59 | 2. nyomkövetés: | 130 (+1) | 3. lopás: | 20 |
4. mászás: | 32 | 5. csapdakészítés: | 30 | 6. csapdaészlelés: | 32 |
7. gyógyítás: | 73 | 8. titkosírás: | 31 | 9. felderítés: | 31 |
10. szörnyidomítás: | 11 | 11. teológia: | 204 (-10) | 12. taumaturgia: | 120 (-18) |
13. szerencsejáték: | 1 | 14. versengés: | 12 (+1) | 15. harcművészetek: | 7 |
16. zene: | 6 | 17. szörnyismeret: | 39 | 18. pszi: | 33 |
19. zárnyitás: | 23 | 20. vadászat: | 11 | 21. vitalitás: | 2 |
22. bányászat: | 36 | 23. úszás: | 8 (+3) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 84 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 8. képességpont: 4 | 10. vp regeneráció: 3 | 11. kincskeresés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 627. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), lélekelementál (#319), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), sötét ölész (#314), Rém (#315), lidércúr (#252), Ylgoroth (#332), Folrang (#331), kreiton idéző (#510), tleikan főbíra (#512), halált okozó lények (#9098), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
gonoszok (#988) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) |
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | vámpírvér (#257, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
becsületjel (#158) (337) | Pörhemór köre (#205) (106,17,3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
31. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | >> | elemi pulzátor (#440) | Asylux csapdája (#233) | >> | púpos zsokarg (#451) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | szellemdarázs (#481) | Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
izomernyesztés (#33) | >> | tleikan hadúr (#509) | Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton idéző (#510) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan behemót (#511) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Éjvadász (#502) | pusztító végzet (#106) | >> | hájas okerón (#462) | |
pusztító végzet (#106) | >> | hótarantula (#464) | puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | shokara bogár (#436) | Asylux csapdája (#233) | >> | algaleioda (#474) | |
pusztító végzet (#106) | >> | rubin góliát (#473) | Asylux csapdája (#233) | >> | tüskés totemblarg (#482) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan hajadon (#533) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan ölőművész (#535) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton lich (#536) | pusztító végzet (#106) | >> | manaelementál (#290) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton jótündér (#538) | pusztító végzet (#106) | >> | tűzrája (#531) | |
pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | armageddon (#218) | >> | Morghatal A'ton (#544) | |
háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton átokmester (#537) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | mutánsféreg (#554) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan amazon (#534) | |
háló (#186) | >> | káoszszellem (#472) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | káoszszellem (#472) | lidércidézés (#219) | >> | kreiton idéző (#510) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az elmúlt idők legendás páncéljait sokszor ősi hüllők gyomrában találhatod meg. Végezz 10 csupaszbőrű macloghhal, hátha szerencséd lesz! (számláló: 9) |
2.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Teljes immunitás tűzre? Minden ilyen varázstárgyat meg kell semmisíteni. Hozz számomra 3 vörös immunitáskövet, és zúzd apró darabokra oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 6. kategóriában a XVI. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 királynő, 1 élőholt, 2 vadász, 2 parafenomén, 2 rohamosztagos. |
Összsúly: 3.00 kg | Megterheltség: 1% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 149% alatt van. | |
Még 174 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 175 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
-35 | -34 | -33 | |
31 | |
|
|
32 | |
|
|
33 | |
|
|