491. forduló, 493. forduló, Gilgames összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. febr. 10. 9h:16'
EZ A 1435. JÁTÉKHETED, 492. FORDULÓD
1436. játékheted kezdete: febr. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1987
SZÁMLA : XXXX

GILGAMES KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,60] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 Zarknod szemét (1003 arany).
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+16 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Zu'lit tarsolya termel 2 sáfrányport. Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sólyomcsőrt. A méregtermő iszák termelt 5 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 4 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+198 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+36 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+48 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: vv 224 227 139 elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-25 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve szuperpszi kif.. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [15 pontot használtál fel, van még 790.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 790.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 790.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alkudozni fogsz. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 788.]

* 2. KP: vv 147 73 86 elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 788.]
12 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 788.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-3 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 788.]

* 3. KP: hh 1269 1639 1253 használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+16 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 800.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 800.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 794.]

* 4. KP: vv 28 73 112 elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 792.]
12 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 792.]
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 792.]

* 5. KP: vv 382 19 14 elmormolod a 382. varázslatot a 19. varázslatot a 14. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (4 fáklya). [0 pontot használtál fel, van még 792.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 790.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 788.]

* 6. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 768.]

* 7. KP: hh 745 1097 1101 használod a 745. tárgyat az 1097. tárgyat az 1101. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 768.]
Használod az Augur varázskönyvét.
Semmi sem történik. [0 pontot használtál fel, van még 768.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 768.]

* 8. KP: vv 147 227 382 elmormolod a 147. varázslatot a 227. varázslatot a 382. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 768.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 768.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (4 fáklya). [0 pontot használtál fel, van még 768.]

v 443 elmormolod a 443. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+20 támadás). [-45 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 763.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Amikor előveszed a hangszert, bámész tömeg gyűlik köréd. Kikészíted Halatir kalapját. Furulyázni kezdesz. A dallam, amelyet előadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemről és harcról szól a hozzá tartozó dal. Az előadás végeztével döbbent csend fogad: a legtöbb ember szemében könny csillog. A muzsikád a lelkük mélyéig meghatotta őket. Lassan eléd járulnak, és mindenki a pénzesbukszájának teljes tartalmát a kalapodba üríti (+615 arany). Ez jól esett! (+88 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy részeg kalandozó.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 115 életpontot sebeztél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és 14 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 733.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[194,120] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku gólem. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gólem mellkasát. (6 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Nem találtad el! A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Oopssz, ez mellément! A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 133, gyógyulás: 0, összesen: -133 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy kristálypalotát. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A palota tetején találsz egy tetőbejáratot, ahol behatolsz a fantasztikus építmény belsejébe. Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy gránitelementál!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 127 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a gránitelementál fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a gránitelementál testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a gránitelementál gránittestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A gránitelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A gránitelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 902 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Sajna, a palotának van még egy lakója, és fel is ébredt a csatazajra! Nyilván bosszút akar állni elhunyt barátjáért. Egy nanda!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 112 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Egy pillanatig sem késlekedve, nekilátsz a kristálypalota átkutatásának. Végre megtalálod a csinosan berendezett kincseskamrát. Ez az! Szereztél 1 optiri agysisakot [optiri agysisak ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP]. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Az odabent lapuló halálhozó harciasan megindul feléd.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 110 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (22 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a halálhozó bal oldalát. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a halálhozó fejét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 40 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 35 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 halálhozó talizmán. 6 545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 230, gyógyulás: 0, összesen: -230 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +88 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +110 életerő.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
[56 pontot használtál fel, van még 677.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku gólem. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem jobb lábát. (6 támadással 76 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Oopssz, ez mellément! A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Ezt a támadást elhibáztad! A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 114, gyógyulás: 0, összesen: -114 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +112 életerő.) Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő magger nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 114 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger éles mandibuláját. (6 támadással 71 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a magger testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a magger testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 661.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy adamantit gólem közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 303 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az adamantit gólem testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével megvagdalod az adamantit gólem sziklaszilárd bőrét. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Rövid karddal párszor súrolva eltalálod az adamantit gólem bal lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Az adamantit gólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 76 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 534, gyógyulás: 0, összesen: -534 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +107 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +102 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +98 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +112 életerő.) Hatalmas strucctojásokat találtál. A mama átrázása nem gond egy ilyen tapasztalt kajagyűjtőnek, mint Te vagy. (+5 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő magger mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 108 életpontot sebeztél. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a magger fejét. (6 támadással 71 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a magger testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Rövid karddal kicsit megvágod a magger nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A magger szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 645.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ősdentor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja az ősdentor testét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor testét. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az ősdentor fejét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 51 életpontot vesztettél. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az ősdentor tüskés hátát. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az ősdentor bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 64 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 227, gyógyulás: 0, összesen: -227 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +108 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +93 életerő.) Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy magger. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 123 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a magger testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 629.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ősdentor. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 62 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az ősdentor testét. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 56 életpontot vesztettél. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ősdentor bal oldalát. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az ősdentor jobb vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 67 életpontot vesztettél. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 239, gyógyulás: 0, összesen: -239 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +105 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +85 életerő.) Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+4 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő tyrannoszaurusz rex nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 613.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy magger lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi hatás! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a magger testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Nem volt esélye a zsiráfkeselyűnek: úgy lőtted le, mint Tell Vilmos az almát a fáról (ugye, onnét?). (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy tyrannoszaurusz rex nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 123 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [16 pontot használtál fel, van még 597.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy ősdentor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 112 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 71 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 301 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 59 életpontot vesztettél. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor bal lábát. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az ősdentor fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 52 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 234, gyógyulás: 0, összesen: -234 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +108 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +98 életerő.) A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+4 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vezérfarkas. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 227 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a vezérfarkas testét. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a vezérfarkas bal karját. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 770, sebződés: 176, gyógyulás: 0, összesen: -176 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +85 életerő.) [16 pontot használtál fel, van még 581.]

v 198 142 60 elmormolod a 198. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

193 194 195
119
120
121
(194,120) ryuku gólem (#394), kristálypalota (#401), Tharr oltár, gránitelementál (#205), nanda (#224), halálhozó (#419), magger (#747), adamantit gólem (#750), ősdentor (#282), tyrannoszaurusz rex (#160), vezérfarkas (#748)

[142,60] Épületek tűnnek fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Utad során felfedezel egy pézsmatököt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy morgud hagymatövet. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy vámraktár (749. épület.).
[-95 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 571.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Nem sikerült a közfigyelmet elkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Furulyázni kezdesz. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+186 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+117 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy részeg kalandozó.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 234 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 4 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 541.]

szm 156 megölöd a 156. szörnyet
Eleged van belőle, hogy a tüskés harci gromak csak az ételt pusztítja, ahelyett, hogy hasznot hajtana. A kivégzése mellett döntesz. Legnagyobb meglepetésedre, intenzíven védekezik!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 111 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 541.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Furulyázni kezdesz. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. Az előadás végeztével döbbent csend fogad: a legtöbb ember szemében könny csillog. A muzsikád a lelkük mélyéig meghatotta őket. Lassan eléd járulnak, és mindenki a pénzesbukszájának teljes tartalmát a kalapodba üríti (+586 arany). Ez jól esett! (+117 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy részeg kalandozó.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 236 életpontot sebeztél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 511.]

szm 470 megölöd a 470. szörnyet
Túl sok kaját eszik a pikkelyes ptog: úgy döntesz, hogy leölöd. Micsoda megdöbbenés - védi magát!

Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a pikkelyes ptog pikkelyfedte nyakát. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Iszonyatos forróság áraszt el. (96 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: isteni könnycsepp, 2 xirnox szív, 2 ragasztó, óndarab, 2 rókafarok. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a pikkelyes ptog farkát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog farkát a nyakad köré tekeri, és szorongatni kezd! Alig bírod letépni. (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 gonoszság.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a pikkelyes ptog fejét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a pikkelyes ptog pikkelyfedte nyakát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog néhányszor tiszta erőből a jobb válladra vág a farkával. (2 támadástól 229 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 990, sebződés: 589, gyógyulás: 0, összesen: -589 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 511.]
(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+142 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 471.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Elfáradtál már a közönség szórakoztatásában, ezért egy félreeső helyen gyakorolsz. Furulyázni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+120 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy ork bérgyilász.

Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 209 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó, ezenkívül 1 ork csodaszer [ork csodaszer ládikóba-> (143,61)-> 18 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 441.]

szm 240 megölöd a 240. szörnyet
Túl sok kaját eszik a sivatagi doareg: úgy döntesz, hogy leölöd. Micsoda megdöbbenés - védi magát!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 107 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a sivatagi doareg jobb középső lábát. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a sivatagi doareg oszlopos lábát. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Rövid karddal kissé megkarcolod a sivatagi doareg testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A sivatagi doareg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 16 kaját. 2 622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 464, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 441.]

be 749 bemész a 749. épületbe
Belépsz a vámraktár udvarára. Egy hivatalnok rögtön eléd siet, hogy megérdeklődje, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél átkelni nyugatra.
- De hiszen még nem is bizonyítottad harcedzettséged a csatornában! - mondja morcos képpel a fickó, aki úgy látszik, mindent tud.
Való igaz, van még dolgod, mielőtt átkelnél nyugatra. [5 pontot használtál fel, van még 436.]

m 6 4 mozogsz nyugatra, délre
Már épp beugranál a vízbe, amikor közelebbről megfigyeled a vízfelszín fodrozódását, és ráébredsz, hogy nem a szél okozza, hanem szürke hátak sokasága. Vércápáktól nyüzsög a csatorna! És te még ide akartál bemenni... Falfehéren hátrálsz vissza.

(Továbbmész...) [142,61] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy aranyfecske. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske jobb oldalát. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az aranyfecske testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod az aranyfecske fejét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vadászkés felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 40 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 100 aranyat. 6 505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Felfedeztél egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Felfedeztél egy amniosz-fát. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Találsz egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Feltöltöd a vizestömlőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy magh-goth párduc. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) A főtéren sétálva, egy monumentális méretű épületet pillantasz meg. A faragott szimbólumok, a vízköpők és a gazdagon díszített rózsaablakok, az általad is jól ismert halhatatlanok dicsőségét hirdetik. A különböző motívumok azonban egy kerek egészet alkotnak. A belőlük áradó hatalom ígérete csalogatóan hat rád is. Egy BE parancs kiadásával kifürkészhetnéd az Istenek titkait. (833. épület.)
[12 pontot használtál fel, van még 424.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Elfáradtál már a közönség szórakoztatásában, ezért egy félreeső helyen gyakorolsz. Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+71 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy részeg kalandozó.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 215 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 394.]

tno 6 5 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

* 1. BP: kre 11 391 6 kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

* 2. BP: szk 687 0 0 keresed a 687. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy varkaudar íjászt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

* 3. BP: v 84 776 0 elmormolod a 84. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 hattyútoll). [0 pontot használtál fel, van még 394.]

* 4. BP: vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 394.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 394.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

* 5. BP: h 949 30 0 használod a 949. tárgyat
Elfáradtál már a közönség szórakoztatásában, ezért egy félreeső helyen gyakorolsz. Játszani kezdesz a furulyán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+18 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy részeg kalandozó.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 263 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 4 gyöngymangó és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 364.]

* 6. BP: bb 2 1000 0 beraksz a bankba a 2. tárgyat (1000 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 47 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

* 7. BP: kb 2 10 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 324.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 284.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 244.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 204.]

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [4 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 10, 6.
A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 633 pontot. A következő körben tehát 833 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZARKNOD SZEME (740. TÁRGY)
Erre a fényes, arannyal bevont pajzsra egy szemet véstek, amely sokak szerint a legendás drakolder, Zarknod szemét ábrázolja. Ezt a 10 védettséget és +5 egészséget adó pajzsot ütőfegyverként is használhatod a bal kezedben, amelynek alap sebzése 3D6+4. Ha eltalálod ellenfeledet, a pajzs közepén levő szem felizzik, és ellenfeledre lesújt egy káoszcsapás. Zarknod szemének használatához legalább 30-as ütőfegyver szakértelem szükséges.

SZUPERPSZI KIFEJLESZTÉSE (117. PSZI KÉPESSÉG)
Végre valahára eljutottál a pszi szakértelem használatának olyan mesteri fokára, hogy képes vagy kifejleszteni a legendás szuperpszi képességet! Ehhez szükséged van egy szuperpszi kőre és 400 pszi pontra. A képesség megszerzéséhez a P 117 parancsot kell kiadnod 60 TVP-ért, de vigyázz, a procedúra nagyon fájdalmas!

MAGH-GOTH PÁRDUC (871. SZÖRNY)
Az erdők félelmetes ragadozója ez a hatlábú, izzó szemű fenevad. A babonás bennszülöttek szerint legyőzhetetlen, mert nem ennek a földnek a szülötte - sámánjaik szerint egy ősi dimenziókapun keresztül érkeztek, amelyet egy őrült sohei nyitott. Akárhogy is, a lény Thargodan származását látszik alátámasztani teljes immunitása a nem mágikus fegyverekre, döglesztően halálos lehelete, és varázslatszerű képességei.

KARAKTERLAP

Gilgames, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight felszentelt papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 492. fordulód.

Erő: 40 (53) Szint: 32 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 45 (75) Támadás: 75 (78) Agresszió: 5 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 42 (55) Védekezés: 78 (84) Menekülés: 30 % Életkor: 159/158 év
Egészség: 56 (69) Életpont: 797/429 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 37 (50) Varázspont: 1706/1691 Pénz: 29639 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 57/9 Pszi pont: 189/12 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 10
Eddig összesen 3314 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 60 928 TP-t kaptál. Jelenleg 4 296 846 TP-d van. A következő szinthez még 203 154 TP szükséges. Trófeáid: mópat gigász, kisebb quwarg isten, tollaskígyó. A 491. fordulódban 36033 arany került a bankszámládra. 36033 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 9 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/22 ökölvívás: 2/28 szúrófegyverek: 6/22
vágófegyverek: 32/22 (+15%) ütőfegyverek: 18/22 lőfegyverek: 32/20 (+14%)
dobófegyverek: 4/3

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (120%) << Pusztítás Botja (#316) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); stukilövedék (#414) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
142,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 56, 57, 87, 93, 91, 89, 85, 86

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1388 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Csodák kútjából max. védekezés: 1
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 46/59 (+11%) 2. nyomkövetés: 114/39 (+66%) 3. lopás: 3/75
4. mászás: 15/98 (+9%) 5. csapdakészítés: 45/18 6. csapdaészlelés: 15/91
7. gyógyítás: 65/35 (+22%) 8. titkosírás: 20/82 9. felderítés: 28/63
10. szörnyidomítás: 19/41 11. teológia: 82/43 (+1%) 12. taumaturgia: 99/4 (+7%)
13. szerencsejáték: 2/49 14. versengés: 11/63 (+7%) 15. zene: 330/81 (+228%)
16. szörnyismeret: 10/80 17. pszi: 26/2 (+2%) 18. zárnyitás: 2/10
19. vadászat: 23/26 (+138%) 20. bányászat: 21/61 21. úszás: 2/77
22. csapatmunka: 5/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz a 4938. karakternek
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot )
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), szubreális vámpír (#223), ekharion (#232)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28) harci induló (#443)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> xirnox (#122) villámcsapás (#50) >> quwarg harcos (#201)
banshee-sikoly (#373) >> szintszívó (#96) banshee-sikoly (#373) >> nómenklatúra (#158)
banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985) banshee-sikoly (#373) >> taalru (#249)
banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998) banshee-sikoly (#373) >> nők (#999)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.
2.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): 3. labirintus (24,20). városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): 5. labirintus (44,23). városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. adamantit erőd (548): új. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): többek közt 225. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 5, 17, 18, 21, 27, 32, 56, 57, 58, 60, 61, 62, 63, 65, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 85, 86, 87, 89, 91, 93, 124, 125, 126, 129, 130, 134, 170, 175, 177, 178, 179, 180, 181, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 12, 26, 33, 35, 36, 40, 41, 46, 49, 52.
Kész: 1, 3, 6, 9, 16, 17, 19, 30, 44.

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 19, pontszámod: 226.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 400.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 78, pontszámod: 1 008.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 80 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 183 TU szükséges.)
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 14 gyógykenőcs (#313) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 óndarab (#85) 2 ragasztó (#83) 2 rókafarok (#124)
13 tünde nyíl (#554) 2 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1762 arany (#50) 3 dentor bőr (#551) 7 gyöngymangó (#135)
1 halálhozó talizmán (#813) 5 kaja (#2) 2 sáfránypor (#211)
1 sólyomcsőr (#1223) 1 sötét tekercs (#535) 2 tyrex csont (#280)
1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

141 142 143
59
60
61
62
(142,60) vámraktár (#749), részeg kalandozó (#187), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), egy ismeretlen isten rúnaköve, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), tüskés harci gromak (#156), pikkelyes ptog (#470), ork bérgyilász (#781), sivatagi doareg (#240)
(142,61) aranyfecske (#283), Káoszkatedrális (#833), főutca (#399), ház (#400), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), szent tölgyfa (#393), városi kút, magh-goth párduc (#871), részeg kalandozó (#187)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2023.02.09 10:09 Változások a számládon! 2500 zsetont átutaltak a(z) 3713. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek