487. forduló, 497. forduló, Musashi Kenjiró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. jún. 1. 9h:14'
EZ A 495. JÁTÉKHETED, 492. FORDULÓD
496. játékheted kezdete: jún. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: -1

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [208,60] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+16 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Zu'lit tarsolya termel 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt. A méregtermő iszák termelt 1 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+747 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+54 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+4 kaja.) 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy kentaurusz fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 125 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A lény néhány sallank nyilat lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 106 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kentaurusz bal karját. (8 támadással 617 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kentaurusz bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A kentaurusz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (185,60)-> 9 arany, -2 ÉP] 4782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 775, sebződés: 108, gyógyulás: 2, összesen: -106 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 637.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 220. varázslatot a 209. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 635.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 633.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 631.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 27. varázslatot a 182. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 629.]
Fürgén varázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 627.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 625.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 178. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 623.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 621.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 621.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1117. tárggyal
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 621.]
Lecsatolod a ryuku derékszíjat, majd felcsatolod a párducbőr övtáskát. [0 pontot használtál fel, van még 621.]

* 5. KP: makró 1

vv 127 59 224 elmormolod a 127. varázslatot az 59. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 619.]
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 617.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 617.]

hh 1133 504 1760 használod az 1133. tárgyat az 504. tárgyat az 1760. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy mérg.mihlan.dobótőr elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 596.]
[0 pontot használtál fel, van még 596.]
Kortyolsz a kehelyből, érzed hogy felfrissülsz és erővel telítődsz. (+94 ép ). [4 pontot használtál fel, van még 592.]

ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 582.]

le 511 853 956 leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 853. tárgyat a 956. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt.
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 582.]
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 582.]

kf 707 813 1322 kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat a 813. tárggyal az 1322. tárgyat
A csuklódra húzod a smaragd karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 582.]
Leveszed a mihlanil medált, majd a nyakadba akasztod a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 582.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 582.]

* 6. KP: elmormolod a 377. varázslatot a 213. varázslatot a 78. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 580.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 580.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 578.]

* 7. KP: leveszed/lerakod a 823. tárgyat a 969. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 578.]
Lehúzod az ujjadról a drakolder gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 578.]

* 8. KP: kézbeveszed/felveszed az 1087. tárgyat az 529. tárggyal
Leveszed a halálhozó talizmánt, majd a nyakadba akasztod a jégisten amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 578.]
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 578.]

* 9. KP: elmormolod a 222. varázslatot a 279. varázslatot a 72. varázslatot
Fürgén varázsolsz! (+6 csapdaészlelés) [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 576.]
Gyorsvarázsolsz! [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 574.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 572.]

vv 188 363 69 elmormolod a 188. varázslatot a 363. varázslatot a 69. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 570.]
Fürgén varázsolsz! Mostantól nem lesz szükséged anyagi komponensre a védekező varázslataidhoz. A rúna felhúzása fájdalommal is jár. (-33 max. életerő következő táborozásod végéig.) [-33 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [16 pontot használtál fel, van még 554.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 552.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 1502 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 551.]

hh 1534 392 286 használod az 1534. tárgyat a 392. tárgyat a 286. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő!

A hosszú íjjal célzol és lősz. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Pengepajzzsal felnyitod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1416 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 71) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg ősmágus! Csak most tűnik fel, hogy ez Quwargamanga.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 50 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Quwargamanga rücskös torát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Quwargamanga bal oldalát. (6 támadással 472 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+47 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a Quwargamanga bal hátsó lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 60 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Quwargamanga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 térhajlító kavics. 4245 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 64) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 185, gyógyulás: 52, összesen: -133 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 csontpálcát. [csontpálca ládikóba-> (185,60)-> 15 arany, -2 ÉP] Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 510.]
A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, egy helyre kis kupolát találsz, amelynek ajtaját kinyitva, belépsz a palotába. Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy aurapollátor!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az aurapollátor jobb oldalát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aurapollátor jobb oldalát. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal megcsapod az aurapollátor fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Az aurapollátor karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1726 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 55) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb alak közeledik feléd. Egy szubreális vámpír!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 454 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Semmi eredménye! (köszönhetően életpajzs védelmednek.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy Mnebolath!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 174 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 arany, egy vasérc és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2538 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 26) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Egy pillanatig sem késlekedve, nekilátsz a kristálypalota átkutatásának. Végre megtalálod a csinosan berendezett kincseskamrát. Ez az! Szereztél 1 Eldaran karkötőjét. [Eldaran karkötője ládikóba-> (186,61)-> 50 arany, -2 ÉP] Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig. [41 pontot használtál fel, van még 469.]
Behörpintesz egy adag Sheran főzetét. A hatás rögtön érezhető! ( jellemed abszolút semleges lett.) [1 pontot használtál fel, van még 468.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Felöltöd a sikamlós búvárruhát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a hatékony kampós acélszigonyt markolod, harcra készen. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy mélység fattya!

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {KCC:} Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a mélység fattya farkát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A mélység fattya elhibázza az ütést csápjával. A mélység fattya elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 448.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 418.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 388.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 358.]

hu 96 1236 244 hulladék: 96 1236 244
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bakkura csizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz holdbőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kvazárt. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

hu 152 232 226 hulladék: 152 232 226
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vasércet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ilkin ércet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ramit követ. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

hu 632 724 556 hulladék: 632 724 556
Hulladék, ezért nem gyűjtesz arkog követ. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ryuku kalapácsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz jing-jang fejpántot. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[181,104] A fák eltünedeznek, ahogy egy kisebb hegy lábához érsz. Nosza, másszuk meg! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orbitális mackósajt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 160 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orbitális mackósajt testét. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Nyelvét az orbitális mackósajt feléd löki, de eredménytelenül. Az orbitális mackósajt még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3428 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 92) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felfedeztél egy vaskohót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Skinhead egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy kihívás tornya van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy pillanatra más szemével látsz mindent. Amikor kezed fehér, lesoványodott bőrére pillantasz, amint egy koporsó szegélyét markolászod, rájössz, hogy egy pillanatra te voltál Amélia. (+1 gonoszság.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy bányászház (700. épület.).

(Továbbmész...) [182,105] A hegyvidéket síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő magger mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 165 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a magger nyakát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal megcsapod a magger nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A magger ollója a levegőben csattan. A magger ollója a levegőben csattan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2352 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 14) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 2, gyógyulás: 15, összesen: +13 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy kihívás tornya van. Nyugatra egy kihívás tornya van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [183,106] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy csapat qwarg rohamosztagos. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 153 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 311 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+31 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2436 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 2) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílvesszőt. [Rahn ékkő:] 600 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. [Rahn ékkő:] 300 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [36 pontot használtál fel, van még 322.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[184,106] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy sötét főgnóm!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét főgnóm testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét főgnóm fejét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal kilukasztod a sötét főgnóm bal karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét főgnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 6, gyógyulás: 10, összesen: +4 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy épületet. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő tyrannoszaurusz rex nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 152 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 318 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+31 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A tyrannoszaurusz rex állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 3126 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 46) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 2, gyógyulás: 36, összesen: +34 ÉP}


(Továbbmész...) [185,106] Lakott területre érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 144 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló nyakát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal végigvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 8 madártoll és egy kék orchidea. 2460 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 99) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Gonoszságérzet hatja át tagjaidat - ez a nyakláncodnak lesz köszönhető. (+1 gonoszság.)

(Továbbmész...) [186,106] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 151 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően életpajzs védelmednek.) Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel iszonyatosan megcsapod az őrült varázsló bal vállát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal végigvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy rókafarok. 2460 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 23) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 2, gyógyulás: 6, összesen: +4 ÉP}

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 35 arkog követ 35 aranyért, 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 2 holdbőrt 28 aranyért, 1 ilkin ércet 3 aranyért, 1 jing-jang fejpántot 20 aranyért, 12 kvazárt 132 aranyért, 28 ramit követ 84 aranyért, 1 ryuku kalapácsot 40 aranyért, 22 vasércet 44 aranyért.
[46 pontot használtál fel, van még 276.]

ve 73 1 megveszed a 73. tárgyat 1
Vásároltál 1 rézpajzsot. 28 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

m 2 1 8 mozogsz keletre, északkeletre, északra
[187,106] Folytatod sétádat a házak közt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Raia híveié. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 6900 pontot kell rákölteni.) Találsz egy Vlagyimir szobrát. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat őrjáratozó katona. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az őrjáratozó katona fejét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 392 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal súrolod az őrjáratozó katona jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A 4 őrjáratozó katona gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 9744 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 17) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1125, sebződés: 45, gyógyulás: 12, összesen: -33 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (652. épület.). Megérzed Amélia átkát a zsigereidben, a félelem és az agresszivitás elegyét, amely a legmélyebb belsődből tör a felszínre. Szerencsére az érzés nem tartós. (+1 gonoszság.)

(Továbbmész...) [188,105] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy őrült varázsló közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló bal lábát. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal megcsapod az őrült varázsló bal karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy rókafarok és 5 gyenge méreg. 2460 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 98) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 121, gyógyulás: 23, összesen: -98 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Dornodon hívei emelték. Agyad elborul, szikrázik az agresszivitás körülötted. Valami sötét, valami kriptántúli érzés lesz az, ami az előbb megszállt... (+1 gonoszság.) Van itt egy fekete mágustorony (643. épület.).

(Továbbmész...) [188,104] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 25 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. Semmi eredménye! (mivel életpajzs van rajtad.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló nyakát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal megvágod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 gyöngymangó és egy rókafarok. 2460 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 68) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

Megpróbálsz elosonni Techila batárjai mellett, de a félszemű gnóm nyilván az ördögökkel cimborál, mert előugrik valahonnan, és fenyegetőn neked szegezi a mutatóujját.
- Aláírtál egy kontraktust, kalandor! Nem szegheted meg! Remélem, jól tudod, hogy milyen kapcsolataim vannak! Gyorsan elfogy a türelmem, és akkor minden reggel profi bérgyilkosok fognak ébreszteni!
Az a nyavalyás nyilvánvalóan át akar verni valahogy. Csak tudnád, hogyan? Másképp nem fog kiderülni, csak, ha kötélnek állsz, és csatlakozol az expedícióhoz. (11. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Amélia nyakláncának kisugárzása árnyékot vet aurádra. (+1 gonoszság.) [18 pontot használtál fel, van még 258.]

be 171 bemész a 171. titkos labirintusba
Ha hinni lehet a Minisztériumtól kapott térképnek, ez a kripta a lejárat Ubaron rejtekébe, de semmi különlegeset nem látni rajta. Ugyanolyan hófehér, mészkőborítású kis épület, mint amilyenből több száz akad a parcellák között. Kis kovácsoltvas kapuja halkan megcsikordul mozdulatod nyomán. Na, majd mindjárt kiderül mi vár itt rád! A kripta levegője állott, és dohos. Odabent sötét honol. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 253.]

kf 475 1374 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 1374. tárggyal
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 253.]
Leveszed a ryuku vállvédőt, majd a válladra helyezed a sodét. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

lm 4 6 40 mozogsz 4 6 40
A terem közepén egy hatalmas kőtömb terpeszkedik. A tetején egy vaskos rács feszül. Az egész olyan benyomást kelt, mint egy szinttel lentebb lévő raktár lejárata. Lekukkantasz a rácson át a mélybe. Az Istenekre! Zombik! Száz, vagy talán ezer zombi nyüzsög odalenn! [2. PONT] Hirtelen egy bolyongó lidércet veszel észre magad előtt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[3 pontot használtál fel, van még 250.]

lm 16 18 28 mozogsz 16 18 28
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[0 pontot használtál fel, van még 250.]

t 390 támadod a 390. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

lm 33 43 52 mozogsz 33 43 52
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[0 pontot használtál fel, van még 250.]

lm 49 3 mozogsz 49 3
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
A terem közepén egy hatalmas kőtömb terpeszkedik. A tetején egy vaskos rács feszül. Az egész olyan benyomást kelt, mint egy szinttel lentebb lévő raktár lejárata. Lekukkantasz a rácson át a mélybe. Az Istenekre! Zombik! Száz, vagy talán ezer zombi nyüzsög odalenn! [2. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy bolyongó lidérc lakik itt. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Sötét, tisztátalan gondolataid támadnak, s egy ideig egy ezeréves vámpír szemén keresztül látod a világot. Később elborzadva térsz magadhoz. (+1 gonoszság.)
[3 pontot használtál fel, van még 247.]

le 1538 leveszed/lerakod az 1538. tárgyat
Leveszed az Amélia nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

* 1. BP: elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 247.]
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Képességeit 25 víz beledobásával teszteled. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 25 szögletes követ kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 244.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [9 pontot használtál fel, van még 235.]

* 4. BP: leveszed/lerakod a 813. tárgyat a 707. tárgyat az 1322. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 235.]
Leveszed a smaragd karkötőt.
Kiveszed a füledből a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 853. tárggyal az 533. tárgyat
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 235.]
A nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 235.]
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat a 956. tárggyal
Lecsatolod a párducbőr övtáskát, majd felcsatolod a ryuku derékszíjat. [0 pontot használtál fel, van még 235.]
A csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

* 7. BP: leveszed/lerakod az 1087. tárgyat az 529. tárgyat
Leveszed a jégisten amulettet.
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

* 8. BP: kézbeveszed/felveszed a 823. tárgyat a 969. tárggyal
A nyakadba akasztod a mihlanil medált. [0 pontot használtál fel, van még 235.]
Az ujjadra húzod a drakolder gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

* 9. BP: használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 215.]

* 10. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 495. játékheted és a 492. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 15 fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [15 pontot használtál fel, van még 200.]
Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 17, 13.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-1 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját habzsol be a kardfogú fülemüle. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.) Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 633 pontot. A következő körben tehát 833 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉRGEZETT MIHLANIL DOBÓTŐR (600. TÁRGY)
2 TVP és egy csepp toxyl méreg árán a mihlanil dobótőrödből igazán halálos fegyver lesz, amely 4D6+13-as sebzésével, ha pontosan dobod, még Thargodanokkal is végezni tud. A mérgezett mihlanil dobótőr egyetlen hibája, hogy miután használtad, ismét be kell mérgezni.

KARAKTERLAP

Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 492. fordulód.

Erő: 61 (85) Szint: 40 Merészség: 10/5 Magasság: 150 cm
IQ: 57 (93) Támadás: 58 (62) Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 65 (92) Védekezés: 178 (186) Menekülés: 30 % Életkor: 41/43 év
Egészség: 56 (79) Életpont: 1021/954 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 10
Szerencse: 63 (91) Varázspont: 2261/1576 Pénz: 31301 arany Kép. pont: 49
Tudatpont: 49/28 Pszi pont: 235/363 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 12
Eddig összesen 4694 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 51720 TP-t kaptál. Jelenleg 8596187 TP-d van. A következő szinthez még 203813 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, rothadó lián, zafír sárkány. A 360. fordulódban 5554 arany került a bankszámládra. 9219 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 14 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/56 (+3%) ökölvívás: 39/27 (+5%) vágófegyverek: 28/67 (+6%)
ütőfegyverek: 2/72 lőfegyverek: 35/33 (+6%) dobófegyverek: 5/56

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << Fókuszpenge (#639) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérg. mihlanil nyíl (#598) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/75 2. nyomkövetés: 81/37 3. mászás: 29/82 (+8%)
4. csapdakészítés: 40/36 (+6%) 5. csapdaészlelés: 29/34 6. gyógyítás: 65/56
7. titkosírás: 7/83 8. felderítés: 35/87 9. szörnyidomítás: 14/79
10. teológia: 78/47 (+129%) 11. taumaturgia: 89/27 (+114%) 12. szerencsejáték: 8/93
13. versengés: 26/66 14. harcművészetek: 43/47 15. zene: 57/8 (+23%)
16. szörnyismeret: 66/68 (+34%) 17. pszi: 27/54 (+2%) 18. zárnyitás: 2/13
19. vadászat: 26/56 20. vitalitás: 2/5 21. bányászat: 35/2 (+3%)
22. úszás: 24/58 (+6%) 23. főzés: 22/56 (+10%) 24. csapatmunka: 8/83

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (pondróvér (#1232))
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 5098. karakternek
ásol max. 50 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 300 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 300 darabot )
mászol max. 250 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
szintszívó (#96), Vértestvérek (#9146), liumbe (#349), láplidérc (#352), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), noth szellem (#250), lidércúr (#252), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), Lady Amélia (#966)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
Musashi Akira (#5378), bűbájlidérc (#761), bávatag golombár (#165)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
méregfelhő III (#229, 25 VP) meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
istenítélet (#284, 50 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás III (#217) méregsemlegesítés (#14) állatvédelem (#192) szürkeáll. aktiv (#71)
hatalomvarázs (#220) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182) tulajdonságpajzs (#26)
tárgyvédelem (#178) erőpajzs III (#127) hadiszerencse III (#59) papi aura (#377)
fürkésző szemek (#213) láth. észlelése (#78) csapdaészlelés (#222) jégmágia (#279)
mentális pajzs (#72) esszenciavédelem 2 (#188) Morgan rúnája (#363) kí koncentráció (#69)
éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
élőholt pozdorja (#134), energiatüskék (#29), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 51, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> társak oldalán harcolva (#986) méregfelhő III (#229) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
gömbvillám (#176) >> ezerszemű bestia (#288) armageddon (#218) >> férfiak (#998)
armageddon (#218) >> nők (#999) istenítélet (#284) >> 41. szintű lényekre
energiatüskék (#29) >> Lady Amélia (#966)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 51, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> hidra (#780) fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) védelem tűz ellen (#38) >> tollaskígyó (#635)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
fehér glóbusz (#47) >> Sötétség Hercege (#296) védelem sav ellen (#36) >> ében hadúr (#294)
oldás (#372) >> taalru (#249) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) életpajzs (#142) >> halálelementál (#279)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant hadúr (#178) védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291)
elektromos pajzs (#51) >> ezerszemű bestia (#288) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
életpajzs (#142) >> Droma Shelagoru (#973) fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)
varázsvédelem (#34) >> kísértetvarázsló (#424) varázsvédelem (#34) >> quwarg szabotőr (#301)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar varázsló (#271) tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190)
varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) pszi-acéltorony (#98) >> Pszinapszis (#974)
tükörpajzs (#101) >> bányarém (#7083) varázsvédelem (#34) >> Tguarkhan (#212)
varázsvédelem (#34) >> részeg kalandozó (#187) varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) tükörpajzs (#101) >> lábascet (#647)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, készen állsz-e a természettel való egybeolvadásra. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) Az élet leggyűlöltebb ellenségei a halálelementálok. Semmisíts meg legalább ötöt! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián, harmadik hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 127 59 224, hh 1133 504 1760, ek 145 1, le 511 853 956, kf 707 813 1322.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 392 TU szükséges.)
kőbőr (507) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1661.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
35 arkog kő (#632) 1 bakkura csizma (#96) 2 holdbőr (#1236)
1 ilkin érc (#232) 1 jégszilánk (#1128) 1 jing-jang fejpánt (#556)
2 kaja (#2) 3 kaktusztüske (#114) 12 kvazár (#244)
8 púderkő (#119) 1 quwarg tojás (#360) 28 ramit kő (#226)
1 ryuku kalapács (#724) 1 Sheran főzete (#286) 1 szárnyas hernyó (#69)
1 tükör (#43) 21 vasérc (#152) 25 víz (#27)
1 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
254 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 drótszőr (#37)
5 gyenge méreg (#26) 4 gyöngymangó (#135) 1 íjászkence (#1225)
7 isteni könnycsepp (#260) 1 kék orchidea (#68) 7 madártoll (#112)
1 remák szív (#264) 3 rézdarab (#70) 1 rézpajzs (#73)
2 rókafarok (#124) 3 spiritusz (#170) 25 szögletes kő (#17)
1 térhajlító kavics (#1539) 5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(181,104) orbitális mackósajt (#229), bányászház (#700), törpe bánya (#435), Tharr oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(182,105) magger (#747), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Sheran oltár, 28. jellempróba
(183,106) Leah oltár, 32. jellempróba, qwarg rohamosztagosok (#242)
(184,106) márványtorony (#175), 49. jellempróba, Elenios oltár, nyuhaj karbin (#110), sötét főgnóm (#136), tyrannoszaurusz rex (#160)
(185,106) őrült varázsló (#255), nekrofun (#173)
(186,106) vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620), őrült varázsló (#255)
(187,106) királyi palota (#652), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), őrjáratozó katona (#274)
(188,104) őrült varázsló (#255), a 171. labirintus bejárata, 11. többszemélyes kaland, nekrofun (#173)
(188,105) őrült varázsló (#255), fekete mágustorony (#643), Dornodon oltár

Üzenet küldése a karakternek