490. forduló, 492. forduló, Vadak Ura összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. máj. 28. 9h:10'
EZ A 763. JÁTÉKHETED, 491. FORDULÓD
764. játékheted kezdete: jún. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4683
SZÁMLA : XXXX

VADAK URA KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,26] koordinátán.
ELFelejett Álmok átadott neked a 1. napon 9 TU-t. [45 TVP-t használtál fel.]
A táborozás 1. napján összeakadsz Szőrös Karommal. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy Thargodan zsoldos trófea, egy jégelementál trófea és egy tűzelementál trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. {támadása: 28.} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 5. napon találkozol Ravashackkal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy küklopsz trófea és egy Notermanthi trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. ELFelejett Álmok átadott neked a 7. napon 4 TU-t. [20 TVP-t használtál fel.]
Sürgető álmot látsz: 11 manakristály, 100 sötét ital... - számolgatod. Honnan kerítsem elő neki ma estig? Nagyon nem lenne jó, ha csalódnia kellene benned... A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+48 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+342 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+72 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 869. hetének nyerőszámai: 16, 4, 23. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 76 TVP-t kell elköltened.] Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy purifikátor került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a purifikátor testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal megvágod a purifikátor testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A purifikátor feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A purifikátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 14, gyógyulás: 26, összesen: +12 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 726.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 724.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 724.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 724.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+28 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 694.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 694.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 692.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 690.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 688.]

* 6. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 686.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 685.]
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 683.]

* 7. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +51 max. életerő, +51 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 677.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 677.]
[0 pontot használtál fel, van még 677.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 675.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 675.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 673.]

kf 1324 kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ryuku derékszíjat. [0 pontot használtál fel, van még 673.]

fkt 323 10 felt. készítesz a 323. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 673.]

hh 473 522 használod a 473. tárgyat az 522. tárgyat
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 2 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 672.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 671.]

bb 390 10 beraksz a bankba a 390. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 9 halcsontot. [0 pontot használtál fel, van még 671.]

hu 267 hulladék: 267
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fülemüle agyart. [0 pontot használtál fel, van még 671.]

v 15 68 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új kék orchidea. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 641.]

m 4 mozogsz délre
[182,27] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy alanori csatamén előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy erdei bölcs háza (666. épület.). Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. [12 pontot használtál fel, van még 629.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 609.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [5000 tapasztalati pontot kaptál.] - Most már biztos vagyok benne, hogy sikerülni fog! - mondja a bölcs izgatottan. Remegő kézzel illeszti az elvékonyodó darabot az eddigiek végéhez. Iszonytató mennydörgés hallatszik, a szobában percekig villámok cikáznak! Mikor megdöbbenésedből magadhoz térsz, látod, hogy a botot körbefonó kígyótest valóban egy kék sárkányt formáz, amely pofáját a bot vége felé tátja. Micsoda izgalom! A bot most sem hagy benneteket cserben: ismét megjelenik a következő térképrészlet.

36 53
33 54 52
37 35
34 55 46
39 38 47
10 50 51 45
8
12 32
48 40
13 11 7 56 43
6 49 41 42 44
9
14 31 58 61
1 5 59 80 60
2 57
62
4 30 76 77 78 79 63
15 3
16 64
26 29 75 73 66
17 24 27 65
18 72
25 74 67
23 28 71 69
20 68
22 70
21 19
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
18: 2. térkép 1. pont
19: 2. térkép 11. pont
37: 2. térkép 24. pont
39: 2. térkép 12. pont
40: 2. térkép 42. pont
59: 2. térkép 43. pont
60: 2. térkép 47. pont
78: 2. térkép 48. pont
79: 2. térkép 63. pont
25
24 26
27
18
28 29 30 31 32
12 17 19 20
13 40 41 42 33
16
14 23 21 39 34
38 37 36
35
15 22
43 44 47
46
49 48 45
2 3 4 5 6 63
50 55 62 60 61
1 9 8 7 51 54 59
53 56 58
52
10 11 57
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 18. pont
11: 1. térkép 19. pont
12: 1. térkép 39. pont
24: 1. térkép 37. pont
42: 1. térkép 40. pont
43: 1. térkép 59. pont
47: 1. térkép 60. pont
48: 1. térkép 78. pont
63: 1. térkép 79. pont

Ez a 78. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 90, délre 57 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 604.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[182,28] Tovább barangolsz a fák között. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trikornis herceg. {egyik sebzési módja: 4x 4d5+8.} Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [183,29] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csodák kútját. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Blounther apó közeledik. {max. életpontja: 260.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Blounther apó jobb lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Blounther apó fejét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a Blounther apó törékeny testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP]. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 balkezes gyűrű. 2947 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 76, gyógyulás: 23, összesen: -53 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 580.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Sajgó végtagjaidba hirtelen új élet költözik. Gyógyultál 16 életerőpontot. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 576.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Eddig azt hitted, van egy téma, amiről már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a csapatmunka. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit később majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 15 százalékkal nőtt.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 572.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Elárulom, hogy a kardfogú fülemüle számára az a legfájdalmasabb, amikor a tollpihés hasát támadják." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 568.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[184,30] Még mindig a városban vagy.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy olimpiai aréna (633. épület.).

(Továbbmész...) [185,31] Továbbmész a város utcáján. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Tharr hívői építették. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Visszaugrasz a sarok mögé. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Felismered. Ez egy csapat őrjáratozó katona. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+12.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.). Találsz néhány eldobott tárgyat: 12 púderkő. Elteszed őket. [24 pontot használtál fel, van még 544.]

be 630 3 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 140 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 494.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[184,32] Folytatod sétádat a házak közt. Látsz egy templomot. Fairlight hívői építették. Elhaladsz a mulatóhely előtt. Vajon még mindig keresnek itt kalandorokat? (43. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.)

Épületeket látsz: egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.).

(Továbbmész...) [183,33] Még mindig a városban vagy. Utad pont a rémült takarmány-kereskedő raktára mellett visz el. Valóban iszonyatos bűz árad kifelé, de ez csak rothadó termény. Vagy mégsem? (20. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá.) A toborzóirodához érve kíváncsian benézel. Alig lépsz be, egy gnóm hivatalnok máris felkiált:
- Itt is van egy!
Meghökkenve nézel körül, te lennél az az egy? Biztosan, ha ő mondja. Nyílik egy ajtó és előlép a toborzást vezénylő nagydarab ember férfi.
- Remek - mondja. - Szükségünk van néhány kalandozóra egy nem éppen veszélytelen küldetéshez. Ha érzel magadban elég erőt, és ismersz még olyanokat, akik az önkéntesek közé tartoznak, hozdd el őket is. Holnap reggel itt lesz a vezető, akivel át kéne ruccanni Healfallba.
- Micsoda? A varkaudarok városába? - döbbensz meg.
Ő csak bólint. Elhagyod az irodát, és már azon töprengsz, kiket is hívhatnál magaddal. (42. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá.) Találsz egy nekrofunt.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Egy épületet látsz, amelyen büszkén lengedezik a yaurr hadsereg zászlója a királyi címer fölött. (762. épület.)

(Továbbmész...) [182,33] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy trikornis herceg. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 321-360.} Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy korongfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 458.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Sajnos nem találsz semmilyen titkosírást sem. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[181,33] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Észreveszel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Érte találták ki a zárakat, Érte találnak ki új s újabb csapdákat,
Ezrek ontják érte vérüket, Sárkányok és Királyok őrzik hegyüket.
A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Elena, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy norpadolótika nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika bal középső lábát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a norpadolótika testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A norpadolótika belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A norpadolótika összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 41, gyógyulás: 36, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [180,32] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy kihívás tornyát. Elteszed a látcsövet.

[29 pontot használtál fel, van még 429.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(180,32) művészi porolit (#720), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), 38. jellempróba
(181,33) phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), norpadolótika (#226)
(182,26) purifikátorok (#157)
(182,27) bűbájlidérc (#761), erdei bölcs háza (#666), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)
(182,28) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), művészi porolit (#720), trikornis herceg (#261)
(182,33) trikornis herceg (#261), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), művészi porolit (#720)
(183,29) csodák kútja (#1096), Blounther apó (#972)
(183,33) Toborzóiroda (#762), 20. többszemélyes kaland, 42. többszemélyes kaland, nekrofun (#173)
(184,30) olimpiai aréna (#633)
(184,32) bank (#624), kaszinó (#638), ékszerbolt (#653), Fairlight oltár, 43. többszemélyes kaland
(185,31) kvazár kohó (#627), fegyvermester háza (#630), Tharr oltár, őrjáratozó katona (#274)

[182,26] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Sir Basil a Bunkó irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 424.]

ef 22 502 energia fejlesztése 22
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-21 TU.] [147 pontot használtál fel, van még 277.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 214. tárgyat a 110. tárgyat
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 275.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 275.]
Gyorsvarázsolsz! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 273.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 273.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 270.]

* 7. BP: keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku csapásvezetőt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

* 8. BP: beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

* 9. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 77. varázslatot a 3. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 269.]
Beizzik a turbómágia. Létrehoztál 1 kvazárt. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 267.]
Szupersebesen mormolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 267.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 46 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 227.]

tf 1 27 fejleszted az 1. tulajdonságodat 27 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 19 TVP-t kell elköltened.] [27 pontot használtál fel, van még 200.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-51 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 12, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 632 pontot. A következő körben tehát 832 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Vadak Ura, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű ember férfi vagy. Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 491. fordulód.

Erő: 53 (51) Szint: 26 Merészség: 5/5 Magasság: 171 cm
IQ: 50 Támadás: 25 Agresszió: 5 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 51 Védekezés: 83 Menekülés: 40 % Életkor: 32/42 év
Egészség: 51 (53) Életpont: 546/522 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 63 (64) Varázspont: 936/234 Pénz: 3364 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 226/128 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2377 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10968 TP-t kaptál. Jelenleg 1844675 TP-d van. A következő szinthez még 155325 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, albinó küklopsz, pszi elementál lord. A 481. fordulódban 33071 arany került a bankszámládra. 34724 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/36 ökölvívás: 2/83 szúrófegyverek: 26/69 (+5%)
vágófegyverek: 28/0 ütőfegyverek: 25/96 lőfegyverek: 29/55 (+1%)
dobófegyverek: 12/0

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 48/93 (+22%) 2. nyomkövetés: 103/3 (+15%) 3. mászás: 18/41
4. csapdakészítés: 32/25 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/51 6. gyógyítás: 75/48
7. titkosírás: 14/35 8. felderítés: 56/15 (+13%) 9. szörnyidomítás: 17/31
10. teológia: 50/60 (+18%) 11. taumaturgia: 38/94 (+7%) 12. versengés: 5/55
13. zene: 99/29 (+30%) 14. szörnyismeret: 29/97 15. pszi: *19/100
16. zárnyitás: 6/84 17. vadászat: 30/98 18. bányászat: 37/42
19. úszás: 15/34 20. csapatmunka: 1/73 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot, csak egyszer), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
esszenciavédelem (#165) szörnycsábítás (#83) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), tudatrombolás (#111), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) szárazság (#48) >> férfiak (#998)
éhínség (#39) >> Vértestvérek (#9146) jégcsóva (#41) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> Főmágus (#273) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természetnek nincs szüksége királyokra. Áldozz fel egy királyi koronát!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 1 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 23 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2152.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
141 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 fiatalság itala (#473)
1 gyöngymangó (#135) 9 halcsont (#390) 1 ilkin érc (#232)
1 isteni könnycsepp (#260) 1 pular kristály (#239) 1 ramit kő (#226)
1 tudás gyöngye (#522) 1 vérvörös rózsa (#1622)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 balkezes gyűrű (#1549) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 kaja (#2)
6 kék orchidea (#68) 1 kvazár (#244) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
11 púderkő (#119) 1 purifikátor háj (#269)


Üzenet küldése a karakternek