Karakterszám: |
6408 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
49 |
Játékhét: |
199 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
188 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2006. aug. 21. 9h:26' |
A következõ
fordulód táplálható: 2006. aug. 22. |
|
E-mail!
BABÓFALVY UBUL KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
6. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Baalzamon, egy nem túl bizalomgerjesztõ,
hataloméhes tekintetû férfi. [aura: régészet: 15.] A Pszionicisták klánjának
meditátor rangú tagja. Viselt tárgyai: szivárvány karkötõ, kristályamulett,
az entek zöld köntöse, khaldoran öv, a mentát vándorcsizmája, a kalmár
nyaklánca, kék gömb, Rogan karkötõje, a káosz terjesztõjének sisakja. Kedvesen
köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Baalzamont, esztek-isztok a közösen
összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! A lakoma
közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról,
arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Huh,
jól elszaladt az idõ! Baalzamon is így látja, mert feláll, és a vacsorát
megköszönve, búcsúzik. (+10% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset
a hallottakból, megtudod, mi az a szõrös vikunya.
[ld. enc.]
**
7. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Teszt, egy a hasán beholder emblémát viselõ,
a szinten csak megfigyelõként tartózkodó férfi. A Mutánsok klánjának embrió
rangú tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. A következõket látod nála:
kristályamulett, az Örökkévalóság Rubinja, Xantin ezüstöve, vörös karkötõ,
Noxoth karkötõje, spanyolcsizma. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved
beszélgetni. Bólintasz. [Látogatód zsebébõl kipottyant
a vörös karkötõ
de ezt sajnos csak jóval a távozása után fogod észrevenni.]
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti
szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Beszélgetni
kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket
nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon
hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Vendéged
végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+10% jóllakottság)
A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a talriai
behemót.
[ld. enc.]
**
11. NAP ** Bejön a barlangodba
Baalzamon, egy nem túl bizalomgerjesztõ,
hataloméhes tekintetû férfi. [aura: régészet: 15.] A Pszionicisták klánjának
meditátor rangú tagja. A következõket látod nála: szivárvány karkötõ, kristályamulett,
az entek zöld köntöse, khaldoran öv, a mentát vándorcsizmája, a kalmár
nyaklánca, kék gömb, Rogan karkötõje, a természet sárgaréz nyaklánca, a
káosz terjesztõjének sisakja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved
beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés,
ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit
felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Érdekfeszítõ beszélgetésbe kezdtek
a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak káros mellékhatásai
is vannak? A hosszú parti végül véget ér. Baalzamon megköszöni a vendéglátást,
és hazaindul. (+8% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi
az a taalru herceg.
[ld. enc.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31989.) A te szinteden a legnevesebb
Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú
védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3706.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*aug. 11.* Electra és Franky Lee Johnson megküzdöttek egymással, és Electra
gyõzött.
*aug. 18.* Electra csatában legyõzte Franky Lee Johnsont.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*aug. 4.* Fortian pszionikus párviadalban legyõzte Malackát.
*aug. 4.*
Pindurutalagalát majdnem felfalta egy Mogua, a kõtroll.
*aug. 7.* Fortian
pszionikus párviadalban legyõzte Amorpheus Amorpheát.
*aug. 9.* Ambassadar
gyõzelmet aratott Ádáz felett.
*aug. 10.* Nosean és Amorthis pszi párbajt
vívtak. Nosean került ki gyõztesen.
*aug. 10.* Shai-Hulud a férgek ura
mellé szegõdött egy manapoid.
*aug. 11.* Aranyszemû Reglinde-et majdnem
felfalta egy nutrítor.
*aug. 14.* Avvocato Terrasini mellé szegõdött egy
óriáspók.
*aug. 14.* Kronx és Meteor a Gyõzõ pszi párbajt vívtak. Kronx
került ki gyõztesen.
*aug. 14.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte
Amorthist.
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
90. Használod a csodás tárgyat, amely a birtokodba került: Leveszed az
enyészet malachit karkötõjét. Felveszed a vörös karkötõt.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 181.]
be 11 |
meglátogatod a 11. épületet |
Ellátogatsz a Tudósok Klánjának épületébe. [Hozz nyolc molad púpot!] Ezt
a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.)
A renegát mutánsok állandóan akadályozzák munkánkat. Leckéztess meg közülük
egyet!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
kno 55 20 |
55. képességre 20 képességpont |
Elköltesz 20 képességpontot a szívósság szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a szívósság szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
l 1 50 24 22 2 14 |
lopás preferencia: |
Minimum 1 arany értékû tárgyakat fogsz ellopni. Persze, ha van lehetõséged,
elsõsorban mindenképpen a következõ tárgyakat lopod: fehér gyógyital, liánvirág,
winropu moha, drágakõ, üvegcse.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
bb 1 1 5 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. Végigmustrálod a kínálatot: kemény
bõrpáncél (#3) 39 ap, törpe pikkelyvért (#4) 48 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott
tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11)
1 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14)
3 ap, kõbalta (#18) 5 ap, mandolin (#19) 78 ap, csótányláb (#25) 39 ap,
kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 39
ap, ében nyílpuska (#133) 58 ap, ében láncing (#134) 78 ap, díszes fejék
(#135) 19 ap, pirgamit (#152) 15 ap, Xantin bõröve (#169) 78 ap, a Tél
ezüstlánca (#170) 78 ap, fekete nadrág (#171) 78 ap, lelakatolt ládikó
(#310) 585 ap, lemezpáncél (#1000) 97 ap, vas lemezpáncél (#1001) 168 ap,
lovagi lemezpáncél (#1002) 250 ap, pikkelyvért (#1015) 39 ap, könnyû pikkelyvért
(#1016) 74 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 133 ap, láncing (#1030) 78 ap,
könnyû láncing (#1031) 138 ap, bíbor láncing (#1032) 210 ap, mellvért (#1045)
68 ap, bõr mellvért (#1046) 121 ap, pajzs (#1060) 19 ap, kerek pajzs (#1061)
44 ap, nagy pajzs (#1062) 93 ap, sisak (#1075) 19 ap, vassisak (#1076)
44 ap, szárnyas sisak (#1077) 93 ap, szarvas sisak (#1078) 173 ap, maszk
(#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092) 74 ap, fejpánt
(#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 28 ap, ezüst fejpánt (#1107) 74 ap,
csillogó fejpánt (#1108) 149 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121)
28 ap, fekete csizma (#1122) 74 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136)
23 ap, kék köpeny (#1137) 67 ap, díszes köpeny (#1138) 140 ap, köntös (#1150)
9 ap, zöld köntös (#1151) 28 ap, átlátszó köntös (#1152) 74 ap, íj (#1270)
19 ap, könnyû íj (#1271) 44 ap, hosszú íj (#1272) 93 ap, nyílpuska (#1285)
39 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 74 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301)
28 ap, rövid tõr (#1302) 74 ap, vívótõr (#1303) 149 ap, kard (#1315) 19
ap, görbekard (#1316) 44 ap, hosszúkard (#1317) 93 ap, lándzsa (#1330)
19 ap, barbár lándzsa (#1331) 44 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 93 ap, az
erõ csonttõre (#1751) 217 ap, a pontosság bíbor láncinge (#4182) 500 ap,
a védekezés maszkja (#4690) 107 ap, a védekezés fejpántja (#4705) 107 ap,
a remete köpenye (#12385) 103 ap, a sebesség szárnyas sisakja (#13227)
456 ap, a szellemek mellvértje (#14995) 165 ap, a gyõzelem lándzsája (#21130)
117 ap, a tûz görbekardja (#22466) 170 ap, a tûz fogazott kardja (#22468)
128 ap, a jég lemezpáncélja (#22600) 146 ap, a jég csatos öve (#22766)
149 ap, a jég barbár lándzsája (#22931) 170 ap, az enyészet könnyû láncinge
(#23081) 264 ap, az enyészet gyalogos lándzsája (#23382) 311 ap, a méreg
vas lemezpáncélja (#23951) 294 ap, a méreg nagy pajzsa (#24012) 311 ap,
a méreg köntöse (#24100) 58 ap, a méreg könnyû íja (#24221) 170 ap, a sün
pikkelyvértje (#24865) 87 ap, a teknõs lemezpáncélja (#25300) 146 ap, a
teknõs utazóköpenye (#25436) 149 ap, az elektromosság díszes fejpántja
(#27206) 154 ap, a légzés vas lemezpáncélja (#27551) 294 ap, a légzés bíbor
láncinge (#27582) 428 ap, a légzés vassisakja (#27626) 170 ap, a légzés
kék köpenye (#27687) 285 ap, a légzés csonttõre (#27851) 154 ap, az angyalok
bõr mellvértje (#28046) 248 ap, az angyalok csatos öve (#28166) 149 ap,
a bûz lemezpáncélja (#28900) 146 ap.
[be 1:] Hazamész a boltból. Lebattyogsz a boltba. - Á, kedves Babófalvy
Ubul, mit téblábolsz erre, csak nem valami kis feladatra fáj a fogad? Szerencséd
van, lenne egy kis munka a számodra. Tényleg nem nagy ügy... Itt áll nem
messze az Õsök Oszlopa. Mindössze annyit kell csinálni, hogy éjszaka csendben
felkúszol a közepéig, és egy kicsit megolajozod. Ebben semmi rossz nincs,
ártatlan tréfa az egész.
(3. kaland, összesen 10 TVP-t igényel.)
[be 5:] Hazamész a boltból. Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített
arénához. Ez egy óriási barlang, poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen
üres, csak az arénamester ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel.
Odamész hozzá. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 20 arany kifizetése után
elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél
harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Ezalatt megtudtad,
hogy a jelenlegi bajnok Avvocato Terrasini, az általa legyõzött akadály
2 xenomorf bébi (#204). Sípszó jelzi az összecsapás kezdetét. Ellenfeleid
3 harci törpe (#36).
*** 1. KÖR *** Megcélzod az 1. harci törpét a teknõs könnyû íjával, és
lõsz.
(3 lövéstõl 71 ép-t sebzõdött.) Az 1. harci törpe halálos sebet kapva
a földre zuhan. A 2. harci törpe feléd rohan. A 3. harci törpe feléd mozog.
A 2. harci törpe rád veti magát. Egy nevetséges harci fejszével próbál
lecsapni rád.
(5 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra.
(-1 ép.) A
3. harci törpe téged támad. Harci fejszével sújt rád.
(3 ép-t sebzõdtél).
Iszonyú szaga benyomással van rád.
(-2 ép.)
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. harci törpét. Kitátod a szádat, és fekete savat
köpsz rá!
(22 ép-t sebeztél). A 3. harci törpe rád veti magát. Harci fejszével
sújt rád.
(7 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra.
(-2 ép.) A 2.
harci törpe rád veti magát. Egy nevetséges harci fejszével próbál lecsapni
rád.
(3 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád.
(-2 ép.)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. harci törpét. Savat lehelsz ellenfeledre.
(21 ép-t sebeztél). A 2. harci törpe halálhörgés közepette a földre zuhan.
A 3. harci törpe rád veti magát. Meglengetve egy harci fejszét, megpróbál
eltalálni.
(7 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád.
(-2 ép.)
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 3. harci törpét. Kitátod a szádat, és fekete
savat köpsz rá!
(20 ép-t sebeztél). A 3. harci törpe rád veti magát. Fegyverével,
egy harci fejszével keresi a gyenge pontodat.
(3 ép-t sebzõdtél). Iszonyú
szaga benyomással van rád.
(-2 ép.)
[A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni! Hát, ez siralmas vereség volt. Akkor gyere
ismét, ha vagy szerencsésebb, vagy hatalmasabb vagy.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
sza 6 1 1 |
1 db 6 tárgy átadása 1. szolgának |
Szolgádnak ajándékozol 1 fogazott tõrt. Sziklozug morálja 2%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
sza 12 1 2 |
1 db 12 tárgy átadása 2. szolgának |
Szolgádnak ajándékozol 1 harci fejszét. Húsevõ növény morálja 10%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
pv 3 5 4 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha te mész
portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. Egy találomra választott irányba indulsz.
Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Odamész
az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás
lesz.
A barlang lakója
Teszt, egy a hasán beholder emblémát viselõ, a szinten
csak megfigyelõként tartózkodó férfi. A Mutánsok klánjának embrió rangú
tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Végignézed a felszerelését: kristályamulett,
az Örökkévalóság Rubinja, Xantin ezüstöve, vörös karkötõ, Noxoth karkötõje,
spanyolcsizma. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után
helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel
jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd!
A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik
a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak
most a szüleid. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz
vendéglátódtól. (+5% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a
hallottakból, megtudod, mi az a doppleganger.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
gy 70 0 10 50 |
felt. gyógyítás 70%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 70 százaléka alá zuhan. (De csak
akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat
fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
(Feltételes
gyógyítás:) fehér gyógyitallal kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz
39 ép-t.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]
be 9 4 1 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 70% alatt lenne, és etetni
lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]
ho 10 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 10 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]
k 3 21 |
kaland elvállalása |
(3. kaland:) Alaposan felméred a terepet, még sötétedés elõtt. Azt azonnal
elhatározod, hogy a harmadánál tovább semmiképpen nem mész fel. Nem vagy
Te akrobata! Este megvárod, míg elcsendesedik a környék. Gyorsan odaosonsz
az oszlophoz, és elkezdesz felmászni.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres]
Sikerült kicsit túljutni a harmadán. Ennél nem is akarsz feljebb menni.
Egy kisebb bûvészmutatványra készülsz. Ki kell venni a zsebedbõl az olajos
üvegcsét és úgy beolajozni az oszlopot, hogy Te azért ne csússzál le.
[Ügyesség próba 11-es küszöbre: sikeres]
Végrahajtottad a bravúrt, kár, hogy nem látta senki. Illetve, ha jobban
belegondolsz, ez nem is olyan nagy baj... Kezedbe kapod az üvegcsét, és
miközben óvatosan lecsúszol az oszlopon szépen megkened a felette levõ
részt. Ez tényleg könnyû munka volt. Kíváncsi vagy, ki a tréfa áldozata.
A boltos keményen kezet ráz veled, amikor beszámolsz neki az eredményrõl.
- Szép munka volt, gratulálok. Jóéjt.
- Esteleg a fáradozásomért cserébe
számíthatok valamire? - kérdezed.
A boltos mosolya rögtön elmúlik.
-
Itt csak egy kis tréfáról volt szó, én nem ígértem semmit sem érte! Na
de, hogy ne gondolj haraggal rám, itt van 20 arany. A kezedbe nyomja a
pénzt és kituszkol a boltból.
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
(21. kaland:) Alaposan megfontolod a dolgot, és úgy döntesz, hogy nem is
lehet kérdéses az, hogy ilyen apróságokat, mint 300 arany és 20 drágakõ
a templom rendelkezésére bocsáss. Elmész a templomba, ahol Droghart atya
fogad. Vele beszéltél korábban is.
- Fiam, akkor reménykedhetünk nagylelkû
támogatásodban? - Természetesen atyám - válaszolod, és a zsákodba nyúlsz.
[Tárgyhasználat: 20 drágakõ]
[Tárgyhasználat: 300 arany]
Az atya átveszi az aranyat és a köveket, majd azt mondja, hogy keresd meg
Plonski atyát az alagsorban. Plonski atya örömmel fogad:
- Gondolom egy
újabb nagylelkû adományozó. Remek. Akkor kezdjük az órát. Én egyetlen dolgot
tudok neked megatnítani, és ez a szívósság szakértelem. Ha már ismered,
akkor is tudok segíteni a fejlõdésben. Csak kérlek, ezt ne nagyon híreszteld,
mert az akadémián nem szeretik, ha más is tanít. (+1 szívósság.)
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]
m 7 9 8126 4333 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 7,9) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8 126) A legközelebbi feladat megoldásánál 126 lesz a válaszod.
(M 6,9) Tovább nyugatra - biztatod magad. Áttetszõ figura lép eléd a semmibõl.
Az ijedtséget béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy õsöd! A szellem egy
feladványt közöl veled - ha nem tudod a megoldást, vissza kell fordulnod!
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet
végzett. Egy ízben goblin kobra tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi
körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások
hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte,
hogy ha X lény napi fejadagként 2 mocskot kapott, és az állatokat napi
3 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat 39 volt. Hasonlóan
X állat és Y milgand esetén 3-as fejadagnál, 7 órás megvilágítás eredményeképp
a szaporulat 81 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 1-es fejadagnál 6 óráig
világították a milgandokkal, 60 volt a szaporulat. Talán ezek után már
te is rájöttél, amikor Zuveghar 9-es fejadagot adott X állatnak, és 8 óráig
világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor
hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] A szellemre
emeled tekintetedet, és diadalmasan közlöd a megoldást. [126] - Pontosan
ez volt a megoldás - mondja a szellem, azzal továbbenged. (+20% lélekenergia.)
(M 6,10) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Egy régi, kopott, de még
mindig méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem
kétséges, hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Leülsz, a karfákat
markolva. Azonnal megérint az õsök mágiája. (vesztesz 14% lélekenergiát.)
(M 6,11) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. A következõ helyszínen
nincs semmi érdekes.
(M 6,12) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Egy hatalmas csarnokba
lépsz be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A terem közepén egy
három galetki magas kõtömböket látsz, akár apró makettje egy óriási hegyvonulatnak...
Hirtelen látomásod támad, a kõtömbök igazi hegyvonulattá alakulnak! De
hiszen lehet ez? Ezek azok a hegyek, amelyekben te is élsz! Csakhogy itt
a hegyek tövében zöld mezõket látsz, az ég kék, nem pedig vörös, a fekete
porfelhõk helyett fehér bárányfelhõkkel. A levegõben szárnyas alakok repkednek,
sokan mászkálnak a földön, a házak között. A hegy oldalában barlangnyílásokat
látsz, ezen apró figurák mászkálnak ki be... igen, törpék! Ez a nyomorúságos
torzszülött faj úgy viselkedik itt, mintha értelmes lények lennének! Most
már biztos vagy benne, hogy mindez illúzió. Ebben a pillanatban - talán
hitetlenségednek köszönhetõen - az egész szertefoszlik. Egy hangot hallasz
a fejedben: "A múltat legnagyobbrészt homály fedi, ez azonban nem jelenti
azt, hogy olyan dolgok, amelyeket elképzelni sem tudunk, nem történtek
meg. Költözz feljebb, és megismered az igazságot." Furcsa élmény volt!
Kicsit kábán érzed magad, de kellemesen. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted
összes varázspontodat, és kaptál 5 képességpontot.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]
le 16496 |
elrakod a 16496. tárgyat |
Leveszed az elefánt kõamulettjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]
kf 207 |
bekészíted a 207. tárgyat |
Felveszed a bronzmedált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]
bb 1 9 |
több épület meglátogatása |
Kimész a Csarnokból.
[be 1:] Lebattyogsz a boltba.
[be 9:] Hazamész a boltból. Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával
megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. - Nier
atya vagyok. Üzenetet kaptam az akadémiáról, hogy esetleg keresni fogsz.
Szóval van egy garling kristályod. Ha kívánod, elmondom, hogy a legendák
szerint hol találod a barlangot, de arra is felhívom a figyelmed, hogy
a legendák szerint élve senki nem jött vissza onnan. Nem árt, ha az agyadba
vésed, hogy ez nem a templom által megkívánt feladat, pusztán a Te kíváncsiságod
kielégítése.
(14. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]
k 5 14 |
kaland elvállalása |
(5. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
(14. kaland:) - Megkezded hosszú utad a csatornában. Már olyan helyeken
nyomulsz, amit a nyomok tanulsága szerint a torzszülöttek is elkerülnek.
Végül megpillantod azt a jellegzetes repedést, amin át kéne préselned
magad.
[Rugalmasság próba 9-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Ilyen szûk résen még az akadémiai besurranó olimpián sem kellett átkúsznod.
Amikor átérsz, úgy döntesz, hogy olimpiai csúcsot állítottál fel. A járat
szépen kiszélesedik, már teljesen kiegyenesedve is tudsz járni. Misztikus
környezetbe érsz. A falak furcsa, vörös fénnyel világítanak. Folyamatosan
olyan érzésed van, mintha a következõ pillanatban egy dézsa vér önlene
a nyakadba. Ahogy haladsz elõre, egyre hangosabban hallod azt a furcsa
ütemes zajt, amire már a belépésedkor felfigyeltél. A következõ kanyar
után aztán meglátod a zaj forrását. A plafonból tucatnyi hatalmas bárd
lóg le. Ami igazán szörnyûvé teszi a dolgot, az az, hogy ezek a bárdok
ütemesen lengenek, iszonyatos nagy ügyességre van szükség ahhoz, hogy élve
átjuss.
[Ügyesség próba 13-as küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Pár percig figyeled a bárdok lengését. Rájössz, hogy minden bárd mindig
pontosan ugyannyi idõ alatt leng egyet. Miután kezded érezni a ritmust,
lendületet veszel és átrohansz a bárdok között. Ügyes voltál, alig néhány
karcolást szereztél. A falon egy kis bemélyedést látsz. Benyúlsz, és egy
kis kapcsolót tapintasz ki. Megnyomod. A bárdok azonnal megállnak, a kezedben
viszont iszonyatos fájdalmat érzel. A következõ pillanatban mintha egy
savköpõ sárkánnyal állnál szemközt, úgy terít be a zöldes folyadék. [25
életpontot sebzõdsz.]
Döbbenten állsz, de szerencséd van, megúsztad kisebb sebekkel. Tovább lopakszol
a folyosón, amely hamarosan egy hatalmas terembe torkollik. Azonnal megpillantod
a kincsek õrét. Ellenfeled egy vérszívó arloth (#129) [aura: erõ: 8.].
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A vérszívó arlothot célzod, amikor a teknõs könnyû íjával
lõsz.
(11 ép-t sebzõdött.) A vérszívó arloth mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy dermesztést. (-99 ügyesség.) Megdermedsz.
*** 2. KÖR *** A vérszívó arloth máris elõtted terem! A vérszívó arloth
rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával.
(14 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd a bõrébe fúródik. Vámpirizál.
*** 3. KÖR *** A vérszívó arloth téged támad. Pofáját nagyra tátva harap
fogával.
(20 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál.
*** 4. KÖR *** A vérszívó arloth rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva,
harapásra készül fogával.
(21 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Vámpirizál.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 55 sebzést kaptál.] Ennek fele
sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+71 életpont.)
[49 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]
le 207 |
elrakod a 207. tárgyat |
Leveszed a bronzmedált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]
kf 16496 |
bekészíted a 16496. tárgyat |
Felveszed az elefánt kõamulettjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]
ho |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban
gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ,
fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod
a lejáratot, és leereszkedsz. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a
csatorna szennyvize csordogál. Nocsak, mit találtál! 1
mézfû ! Óvatosan
begyûjtöd. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos
csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy tûzszalamandra (#72).
*** 1. KÖR *** Felemelve a teknõs könnyû íját, a tûzszalamandrát lövöd.
(3 találattal 90 sebzést okoztál.) A tûzszalamandra kileheli lelkét.
[A csatában összesen 90 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+58%). Összegyûjtöd a "kincset": egy pirgamit.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
ism 8 |
a következõ parancs ismétlése 8 alkalommal |
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. Olyan lakott
barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Hamarosan
kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj
valamit az odabent lakótól. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Szerencsére,
nincs. Irány befelé!
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos,
Atahán,
egy enhyén inumilált rockkocsmatöltelék galetki férfi. [aura: csapdaészlelés:
3.] A Katonák klánjának katona rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe
tartozik. Végignézed a felszerelését: az elefánt halotti maszkja, Rogan
karkötõje, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, az Örökkévalóság Rubinja,
szivárvány karkötõ, suhanó csizma, khaldoran öv, a teknõs csonttõre, parittya,
az enyészet malachit karkötõje, kék gömb, a tárgyalás gyûrûje, arany porontyköpeny,
márványgyûrû, a rend köve, ében láncing, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika,
aréna csont érme. Elteszel 1 liánvirágot, és kimész ugyanolyan csendben,
ahogy jöttél. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál
valamennyit. (+6% jóllakottság.) Számodra észrevétlenül a földre esik a
ruhádból a vörös karkötõ.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
pv 2 3 5 4 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem
megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak
ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet. Ha ez sem lehetséges, átokszórást javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki
erõt és +5 hírnevet kaptál. A kör során összesen 256 sebzést okoztál, és
119 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
6 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
215 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Babófalvy Ubul, egy pipáját foga közé szorító, dölyfös tartású
félszerzet férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod:
rovarevõ. Ez a 49. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 (10) / 2.50 |
[2] IQ: |
6 / 3.11 |
[3] ügyesség: |
4 (6) / 0.95 |
[4] egészség: |
8 (12) / 5.40 |
[5] mágia: |
6 / 1.73 |
[6] gyorsaság: |
16 (25) / 3.21 |
[9] Méret/ép: |
90 (91) / 82 |
Min. méret: |
61 |
Barlangméret: |
90 |
|
|
Varázspont: |
75 / 75 |
Képességpont: |
17 / 87% |
Hõsi pont: |
43 (0) |
Tám.bónusz: |
4% |
Véd.bónusz: |
27% |
Galetki erõ: |
284 / 194 |
Hírnév : |
544 |
Jóllakottság: |
177% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
53 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
10 (0) |
Torzsz. csaták: |
251 (3) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
226 (1) |
Leölt torzszülött: |
298 (3) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
44 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: hallgató (12)
Speciális
képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +12% varázstárgy találására;
60%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le egyet a mutáns klán tagjai közül. 2.) Olvass el egy õsi
falfeliratot! 3.) Hajtsd végre a 9-es Klánkalandot (KK 9)! (összesen 40
TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
10 (13) / 2.74 |
[16] tüskés bõr: |
5 (7) / 0 |
[17] vastag bõr: |
6 (8) / 0 |
[26] lõfegyver: |
16 (22) / 8.48 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
2 / 0.10 |
[46] csapdaészlelés: |
7 / 3.38 |
[47] zárnyitás: |
6 / 1.47 |
[48] mászás: |
5 / 4.85 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.15 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 (6) / 2.28 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0.90 |
[53] ékszerészet: |
1 / 0.65 |
[54] kereskedelem: |
4 / 0.44 |
[55] szívósság: |
8 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
4 (6) / 0.70 |
[57] gyógynövények: |
4 (6) / 2.70 |
[58] nyomkeresés: |
4 / 0.35 |
[59] vezetõkészség: |
3 (4) / 0.25 |
[62] lopás: |
6 / 1.30 |
[64] átokszórás: |
3 / 0.29 |
[65] álcázás: |
8 / 0.05 |
[66] lopakodás: |
3 (5) / 0.50 |
[67] régészet: |
7 / 2.20 |
[68] zene: |
5 / 0.20 |
[69] tanulás: |
2 / 1.25 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 0.12 |
|
|
Végzetpenge |
bal mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0.16 |
|
|
csonttõr |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 / 1.60 |
[30] sorvasztás: |
1 / 0 |
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] sziklozug |
16/16 |
87% |
130% |
2 / 0.99 |
nem harcol |
[2] húsevõ növény |
46/46 |
103% |
100% |
1 / 0.03 |
nem harcol |
lélekenergia rész |
10% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 3 5 4 8 |
p |
gy 70 0 10 50 |
be 9 4 1 |
e 9 70 |
|
4. Makró |
gy |
vd |
pv 6 |
ism 8 |
p |
pv 2 3 5 4 |
|
5. Makró |
gy |
vd |
pv 6 |
ism 5 |
p |
pv 2 3 5 4 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Lõfegyver használata a harc 1. körétõl. Prioritás: 80. |
2: savlehelet használata ha ellf. 3. képessége 17 v. több. Prioritás:
90. |
3: savlehelet használata ha ellf. 17. képessége 16 v. több. Prioritás:
90. |
FELTÉTELES PARANCSAID VI erõ:300% ép:25%;
PV 2 3 5 4;
PSZ 48 47 46
67 65 58;
L 1 50 24 22 2 14;
HE 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #14 (9. épület), #51 (20. épület), #256 (36. forduló),
#245 (41. forduló), #338 (38. forduló), #358 (45. forduló), #369 (42.
forduló), #359 (45. forduló), #334 (46. forduló), #477 (46. forduló),
#267 (47. forduló), #298 (47. forduló), #462 (48. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
* |
1 a gepárd köpenye (#15535) |
|
1 a harcmûvész
öve (#13765) |
|
1 a káosz mesés köpenye (#30399) |
* |
1 a kobra vassisakja (#7376) |
|
1 a mágus fejpántja (#10105) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a regenerálódás vassisakja (#24476)
|
* |
1 a sólyom könnyû pikkelyvértje (#29366) |
|
1 a tökéletesség díszes fejpántja (#21806) |
|
1 a tökéletesség vándorcsizmája
(#21821) |
|
1 a védekezés könnyû pikkelyvértje (#4616) |
|
1 a védekezés köntöse (#4750) |
|
1 a villám csontmaszkja (#23592) |
|
1 a yeti kerek pajzsa (#26261) |
|
1 az entek köpenye (#9685) |
|
1 az erõ vándorcsizmája (#1571) |
|
2 csatos
öv (#1166) |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
2 ében láncing (#134) |
* |
1 ezüst nadrág (#176)
|
* |
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 maszk (#1090) |
|
1 pajzs (#1060) |
* |
1 suhanó csizma (#195) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a kígyó malachit karkötõje (#19241)
|
* |
1 a kobra csepp fülbevalója (#7556) |
|
1 a mágus márványgyûrûje (#10226) |
* |
1 a sólyom karikaszimbóluma (#29561)
|
* |
1 a sólyom sárgaréz nyaklánca (#29531) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a yeti malachit karkötõje (#26441)
|
|
719 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 az elefánt kõamulettje (#16496)
|
|
1 az enyészet malachit karkötõje (#23291) |
|
1 bronzmedál (#207) |
|
11 drágakõ (#2) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182) |
|
1 Fairlight háromszögszimbóluma (#38112) |
|
1 karikaszimbólum (#1211)
|
|
1 karkötõ (#1240) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
2 kristályamulett (#130) |
* |
1 ozin fülkarika (#211)
|
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
|
3 szimbólum
(#1210) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
3 fekete dukát (#218) |
|
1 garling kristály
(#209) |
|
2 kötél (#128) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a káosz papjának nyílpuskája (#19299) |
* |
1 a teknõs könnyû íja (#25571)
|
|
1 a teknõs nyílpuskája (#25585) |
|
1 az ügyesség gyalogos lándzsája (#2682) |
* |
2 csonttõr (#1301) |
|
2
ében nyílpuska (#133) |
|
2 ében tündekard (#132) |
|
1 görbekard (#1316) |
|
1 harci fejsze (#12)
|
|
1 hosszú íj (#1272) |
|
4 kerek kõ (#11) |
|
1 lándzsa (#1330) |
|
3 parittya (#10) |
|
2 rozsdás kard (#131) |
* |
1 Végzetpenge (#215) |
Varázsitalok és füvek |
|
11 csótányláb (#25) |
|
3 elfu moha (#33) |
|
13 elonotichlan (#31) |
|
2 gázlehelet itala (#57) |
|
4 gyilkos boróka (#27) |
|
5 hónakkupók (#30)
|
|
4 liánvirág (#24) |
|
3 mátekel gomba (#21) |
|
3 méregellenállás itala
(#51) |
|
5 mézfû (#29) |
|
8 mitulen fû (#20) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
8 ragálygomba (#26) |
|
1 sárkányvirág (#32) |
|
10 sötét mák (#23) |
|
11 tejfonál (#28) |
|
4 üvegcse (#14) |
|
3 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
3 bolhedor szárny (#15) |
|
3 ekinda haj (#147) |
|
3 elektronit (#141)
|
|
2 húsevõ bibe (#151) |
|
7 lemúr hártya (#161) |
|
18 mandibula (#157)
|
|
6 molad púp (#16) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
2 nordkristály (#146) |
|
5 õsi relikvia (#17) |
|
10 pirgamit (#152) |
|
4 yeti csont (#160) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 pirgamit (#152), 1 mézfû (#29),
1 liánvirág (#24).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 300 arany (#1), 8 molad púp
(#16), 20 drágakõ (#2), 1 harci fejsze (#12), 1 fogazott tõr (#6),
1 fehér gyógyital (#50), 1 vörös karkötõ (#281).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SZÕRÖS VIKUNYA (103. LÉNY) A szõrös vikunyák, ezek a kutyaszerû, négylábú,
nyomorúságos dögevõk elõmásztak a csatornákból, és megtalálták az utat
a felszínre. Vesztükre, hiszen odakint sokkal kevesebb élelem van, mint
a Hegyben, viszont a vikunyák mégis megélnek valahogy. Ha hinni lehet a
híresztelésnek, hogy az Ellenség mindenfajta életet megsemmisít, amint
jelenlétét tapasztalja, akkor ezek szerint az Ellenség már rég nem járt
a Hegy közelében, mert akkor mit keresnek itt a vikunyák? Persze az is
lehet, hogy a szõrös vikunya kifejlesztett valamilyen képességet, amellyel
elrejtõzhet az Ellenség elõl - a fajok alkalmazkodóképessége néha nem ismer
határokat.
VÖRÖS KARKÖTÕ (281. TÁRGY) Ez a karkötõ csodálatosan szép - felszínén
a bíbortól a világosvörösig fortyognak, váltakoznak a színek szemet gyönyörködtetõ
formában. Annyira tetszik neked, hogy rögtön fel is öltöd, a világ semmi
kincséért nem cserélnéd el. Igaz is, mágikus képességekkel ruház fel -
ad +4% támadást, és +2 rezisztanciát. Viszont ami számodra talán kevésbé
feltûnõ, hihetetlenül hergeli a torzszülötteket! Egyrészt, elõfordulhat,
hogy egy-egy csatában a szokásosnál több torzszülött támad rád, másrészt,
a veled harcoló torzszülöttek minden tulajdonságukra és képességükre bónuszt
kapnak. Mondani sem kell, a vörös karkötõ nem átadható, legfeljebb kineporttal
szabadulhatsz meg tõle...
TALRIAI BEHEMÓT (106. LÉNY) A talriai behemótok óriási, féregszerû lények,
amelyeket nagyhatalmú mágusok és halhatatlanok más dimenziókból idéznek
meg. A behemót óriási teste már megjelenéskor járatokat omlaszt be, ezért
a hegy belsejében csak a legfelelõtlenebb káoszmágusok merik megidézni.
A talriai behemót szinte sebezhetetlen, hiszen majd minden elemi támadásra
immúnis, bõre iszonyatosan vastag, és teste olyan hatalmas, hogy ha tövig
vágsz bele néhány dárdát, azt sem érzi meg. Bár nagyon lassú, de ha közeledbe
ér... kevés élõlény van, akit nem tud azonnal kettéharapni!
TAALRU HERCEG (107. LÉNY) A taalru herceg nagyhatalmú Thargodan. Tetszése
szerinti alakot képes ölteni, de kedvence a nyolc póklábon járó, tigrisszerû
test. Mágikus hatalma félelmetes, de ha nem érzi magát komoly veszélyben,
jobban élvezi, ha ellenfeleit közelharcban pusztíthatja el - a szenvedésbõl
és fájdalomból élõ Thargodan számára egy élõlény széttépése sokkal több
energiát jelent, mintha egyszerûen csak elégeti egy tûzgolyóval. A taalru
herceg kegyetlensége az egyetlen gyenge pont, amelyen keresztül le lehet
gyõzni - hiszen ha megfelelõen fel vagy készülve, diadalmaskodhatsz felette,
ha nem veti be isteni hatalmú mágiáját.
DOPPLEGANGER (114. LÉNY) Egy hihetetlenül õsi faj, amelynek nincs történelme,
nincsenek híres személyei, nincs múltja: hiszen mindig más alakjában léteznek.
Ez a teremtmény egy másik lényt megérintve, képes annak alakját tökéletesen
felvenni néhány percen belül, így bárhova képesek bejutni. Nem csoda, hogy
sokan kémekként alkalmazzák õket. Persze, manapság már sok mágikus eljárás
létezik a dopplegangerek felismerésére. Egyes kutatók szerint az alakváltók,
és így a galetkik is a dopplegangerek elkorcsosult leszármazottai, és így
a faj jövõjét eme különös lények kutatásában látják - manapság azonban
a dopplegangerek egyre ritkábbak, amellett, hogy igen nehéz õket felismerni.
VÉRSZÍVÓ ARLOTH (129. LÉNY) A vérszívó arloth egy legendákbeli szörny,
még a bölcsek is csodálkoznának, ha elmesélnéd nekik, hogy találkoztál
vele. Jó két méter magas, négylábú, bivalytestû szörny, feje egy kutyaszerû
ragadozóra emlékeztet, állkapcsából hatalmas agyarak meredeznek. Harcban
általában elõször mágikus képességeivel próbálja ellenfelét harcképtelenné
tenni, majd kiszívja az összes vérét a magatehetetlen áldozatnak. A szörny
mindenkinek kemény dió, a különbözõ leheletek nehezen sebzik, fegyverrel,
csáppal stb. nehéz igazán jól megütni. Általában csak igazán komoly kincsek
õrzését bízzák rá.