484. forduló, 486. forduló, Jokkmokk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 26. 15h:05'
EZ A 683. JÁTÉKHETED, 485. FORDULÓD
684. játékheted kezdete: jún. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3860

JOKKMOKK KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [225,77] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű, kecskeszakállas gnóm férfival. Fekete a bőre. Sheran fanatikusa. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany masszariasztót, egy arany papi karkötőt, egy dalb.kristálycsizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy gólem talizmánt, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy lajstrom medált, egy Morgan sipkáját, egy őselemek köpenyét, egy réz végzetmedált, egy szerencsetalizmánt, egy varkaudar szimbólumot, egy vérpettyes gyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy óriásmassza trófea, egy triklem drakolder trófea és egy leviathán lárva trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Pöti Danon. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Zu'lit tarsolya termel 1 fokhagymát. Az aranytermő erszény 66 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+35 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+519 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+4 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy hótarantula fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a hótarantula hófehér potrohát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a hótarantula egyik lábát. (7 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a hótarantula hófehér potrohát. (9 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Pusztító szélvészként veti rád magát a hótarantula. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 289 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Shengoroth karmával megvagdalod a hótarantula egyik lábát. (4 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Koponyalékelővel gyengén megütöd a hótarantula fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Képtelen vagy védeni a hótarantula minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 323 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tarantulakarmot. 15 002 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1863, sebződés: 612, gyógyulás: 377, összesen: -235 ÉP}

A táborozásod hátralévő idejében még egy szörny bukkant a táborhelyedre - vagy te bukkantál az övére. Egy biztos, az előtted álló csata neki egy esélyt jelent, hogy bosszút álljon fajtársáért, neked egy esély, hogy egy újabb vadászzsákmánnyal büszkélkedhess.

Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a hótarantula bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a hótarantula testét. (9 támadással 770 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a hótarantula szőrös lábát. (9 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 293 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a hótarantula hófehér potrohát. (8 támadással 631 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Koponyalékelővel meghorzsolod a hótarantula bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 277 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tarantulakarmot. 15 002 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1831, sebződés: 570, gyógyulás: 485, összesen: -85 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 670. Kapsz 4 VP-t.]

* 1. KP: vv 71 19 26 elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 668. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-14 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 666. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 664. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 664.]

* 3. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 664.]

* 4. KP: h 1271 133 0 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy csuklyavirágot ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 659. Kapsz 3 VP-t.]

* 5. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 649. Kapsz 6 VP-t.]

* 6. KP: vv 182 363 224 elmormolod a 182. varázslatot a 363. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 647. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Mostantól nem lesz szükséged anyagi komponensre a védekező varázslataidhoz. A rúna felhúzása fájdalommal is jár. (-33 max. életerő következő táborozásod végéig.) [-33 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 631. Kapsz 9 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 631.]

* 7. KP: kb 108 1 0 kiveszel a bankból a 108. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 nyílvesszőt. [0 pontot használtál fel, van még 631.]

* 8. KP: vv 209 165 57 elmormolod a 209. varázslatot a 165. varázslatot az 57. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 629. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 627. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 627.]

ef 20 534 energia fejlesztése 20
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 487. Kapsz 84 VP-t.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[226,77] Továbbra is magashegységben vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rubin góliát közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A lény savat köp rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. {CSTT:} Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a rubin góliát testét. (7 támadással 521 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hatalmas mancsaival a rubin góliát lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 407 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +82 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a rubin góliát rubinvörös karját. (7 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. A rubin góliát cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 408 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +82 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled elmenekül. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1175, sebződés: 815, gyógyulás: 457, összesen: -358 ÉP}

Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Nátha előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet (pular kristály) érzel a föld alatt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. [Rahn ékkő:] 389 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [227,78] Továbbra is magashegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rubin góliát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A lény savat köp rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a rubin góliát jobb lábát. (7 támadással 534 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. A rubin góliát mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 360 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +72 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Shengoroth karmával végigvagdosod a rubin góliát testét. (7 támadással 452 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 410 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +82 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1130, sebződés: 770, gyógyulás: 504, összesen: -266 ÉP}

Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Anram Salle hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [228,78] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Syrac Hold.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rubin góliát közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Shengoroth karmával végigvagdosod a rubin góliát fejét. (7 támadással 533 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 75 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. A rubin góliát cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 424 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +85 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Shengoroth karmával megvagdalod a rubin góliát nyakát. (7 támadással 502 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 364 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +73 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1188, sebződés: 788, gyógyulás: 525, összesen: -263 ÉP}

[17 pontot használtál fel, van még 470. Kapsz 10 VP-t.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[229,78] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy rubin góliát. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A lény savat köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a rubin góliát jobb lábát. (7 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 63 életpontot sebeztél. 63 életpontot gyógyultál. A rubin góliát cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 318 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a rubin góliát bal oldalát. (7 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Hatalmas mancsaival a rubin góliát lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 388 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +78 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1086, sebződés: 706, gyógyulás: 474, összesen: -232 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy asztrális vortexet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [230,79] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Anram Salle orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy tündöklő griff. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tündöklő griff testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tündöklő griff bal vállát. (9 támadással 751 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a tündöklő griff testét. (9 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 245 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A tündöklő griff megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a tündöklő griff csillogó szárnyát. (7 támadással 550 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Koponyalékelővel megpöccinted a tündöklő griff csillogó szárnyát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A tündöklő griff néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Apró csípést ejt rajtad a tündöklő griff csőrével. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 919 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1714, sebződés: 496, gyógyulás: 449, összesen: -47 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy hótarantula lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a hótarantula hófehér potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a hótarantula jobb csápját. (9 támadással 766 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a hótarantula testét. (9 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 296 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hótarantula bal oldalát. (7 támadással 555 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Koponyalékelővel gyengén megütöd a hótarantula szőrös lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Képtelen vagy védeni a hótarantula minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 301 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tarantulakarmot. 15 002 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1774, sebződés: 597, gyógyulás: 480, összesen: -117 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [231,79] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő hótarantula nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a hótarantula hófehér potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hótarantula hófehér potrohát. (9 támadással 758 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Koponyalékelővel többször eltalálod a hótarantula testét. (9 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a hótarantula testét. (7 támadással 573 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Koponyalékelővel súrolod a hótarantula testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Képtelen vagy védeni a hótarantula minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 251 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A hótarantula szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 adamantit érme. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tarantulakarmot. 15 002 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1756, sebződés: 523, gyógyulás: 461, összesen: -62 ÉP}

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy Sir Rasolphius lábát masszírozza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy feltámadás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [borkonyó bibe ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 pókkarmokat. [Rahn ékkő:] 7 015 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [51 pontot használtál fel, van még 419. Kapsz 30 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! [12 pontot használtál fel, van még 407. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 mithrilt! [12 pontot használtál fel, van még 395. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! [12 pontot használtál fel, van még 383. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 adamantitot! [12 pontot használtál fel, van még 371. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [12 pontot használtál fel, van még 359. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] [12 pontot használtál fel, van még 347. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] [12 pontot használtál fel, van még 335. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [12 pontot használtál fel, van még 323. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [12 pontot használtál fel, van még 311. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! [12 pontot használtál fel, van még 299. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [12 pontot használtál fel, van még 287. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [12 pontot használtál fel, van még 275. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [12 pontot használtál fel, van még 263. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [12 pontot használtál fel, van még 251. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] [12 pontot használtál fel, van még 239. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [12 pontot használtál fel, van még 227. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] [12 pontot használtál fel, van még 215. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] [12 pontot használtál fel, van még 203. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 mithrilt! [12 pontot használtál fel, van még 191. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] [12 pontot használtál fel, van még 179. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [12 pontot használtál fel, van még 167. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [12 pontot használtál fel, van még 155. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 mithrilt! [12 pontot használtál fel, van még 143. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [12 pontot használtál fel, van még 131. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] [12 pontot használtál fel, van még 119. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! [12 pontot használtál fel, van még 107. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! [12 pontot használtál fel, van még 95. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! [12 pontot használtál fel, van még 83. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [12 pontot használtál fel, van még 71. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [12 pontot használtál fel, van még 59. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! [12 pontot használtál fel, van még 47. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [12 pontot használtál fel, van még 35. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [12 pontot használtál fel, van még 23. Kapsz 7 VP-t.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [12 pontot használtál fel, van még 11. Kapsz 7 VP-t.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[232,80] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tündöklő griff. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tündöklő griff jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tündöklő griff fejét. (9 támadással 716 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Koponyalékelővel többször eltalálod a tündöklő griff bal szárnyát. (9 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). A tündöklő griff csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Apró csípést ejt rajtad a tündöklő griff csőrével. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tündöklő griff bal vállát. (8 támadással 625 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Koponyalékelővel csak érinted a tündöklő griff fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmával néhányszor a tündöklő griff megcsapja a fejedet. (2 támadástól 197 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csőrével a tündöklő griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 919 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1756, sebződés: 439, gyógyulás: 445, összesen: +6 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [233,81] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A Teriadan-hegység lankáinál jársz. Még a bo'adhun barbárok adták neki ezt a nevet, az itt élő káoszszellemek uráról nevezve el. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy káoszszellem. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 6 VP-t.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 464 keresed a 464. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy hótarantulát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 6. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -2. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: dd 56 114 119 eldobod az 56. tárgyat a 114. tárgyat a 119. tárgyat
Elhajítasz 13 mákrózsa virágot. Sajnos nincs nálad kaktusztüske. Sajnos nincs nálad púderkő. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 5. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 csuklyavirágot. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-53 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 30, 21.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy szögletes követ fal föl az agyagelementál. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 626 pontot. A következő körben tehát 624 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Jokkmokk, egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight érseke vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 485. fordulód.

Erő: 81 (93) Szint: 50 Merészség: 99/5 Magasság: 258 cm
IQ: 68 (74) Támadás: 68 (73) Agresszió: 3 Testsúly: 303 kg
Ügyesség: 55 (64) Védekezés: 100 (110) Menekülés: 2 % Életkor: 13/33 év
Egészség: 54 (58) Életpont: 891/841 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 83 (102) Varázspont: 2352/1724 Pénz: 13391 arany Kép. pont: 73
Tudatpont: 92/4 Pszi pont: 248/1217 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 30
Eddig összesen 7266 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 97 250 TP-t kaptál. Jelenleg 24 741 614 TP-d van. A következő szinthez még 258 386 TP szükséges. Trófeáid: csáp entitás, Techiulan, triklem drakolder. A 460. fordulódban 18000 arany került a bankszámládra. 18270 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/62 ökölvívás: 2/44 szúrófegyverek: 1/14
vágófegyverek: 36/53 (+4%) ütőfegyverek: 55/13 (+3%) lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 41/5 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ezüstshuriken (#327) max. 1 db (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
233,81 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 422
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 228,111
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 3 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64, 61, 83, 92

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 130/70 (+12%) 2. nyomkövetés: 79/6 (+20%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 27/78 5. csapdakészítés: 40/84 (+10%) 6. csapdaészlelés: 33/31
7. gyógyítás: 108/33 8. titkosírás: 28/59 9. felderítés: 43/67
10. szörnyidomítás: 17/26 11. teológia: 81/45 (+23%) 12. taumaturgia: 131/21 (+21%)
13. szerencsejáték: 7/15 14. versengés: 11/34 15. harcművészetek: 1/41
16. zene: 18/11 17. szörnyismeret: 79/69 (+56%) 18. pszi: 47/54 (+1%)
19. zárnyitás: 34/34 20. vadászat: 14/51 21. vitalitás: 5/50
22. bányászat: 47/37 (+94%) 23. testépítés: 58/55 24. úszás: 2/39
25. csapatmunka: 1/61

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 72
10. vp regeneráció: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (Huddens elixírje (#830))
gyógyítasz 15% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), A Végzet kulcsát (#2320) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot ), harci kalapácsot (#174) (max. 1 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ), fejszét (#1240) (max. 1 darabot ), oldalzsákot (#1172) (max. 1 darabot, csak egyszer), mágikus pulzánst (#542) (max. 30 darabot ), kátrányt (#580) (max. 15 darabot )
mászol max. 250 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
massza (#217), bávatag golombár (#165), élőholt ősmágus (#179), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), ősdentor (#282), mópat fatty (#317), gyilkos sallank (#85)
Barátságosság (aktív: 18, max: 50)
kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), vezérfarkas (#748), Cenarius (#7003), drakolich (#760), kentaurusz (#762), dűnelord (#341), Suhanó Árny (#7616), adamantit gólem (#750), semlegesek (#989), jók (#990), lidérckirály (#316), káoszszellem (#472), élőholt szertart.m. (#7145), ezerszemű bestia (#288), lidércúr (#252), átokmurgattyú (#225), éjfattyak (#9096), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 14 vp; taumaturgia: 20 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (9873,0) Pörhemór köre (#205) (109,7,1) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) Symulf rúnája (#182) Morgan rúnája (#363)
esszenciavédelem (#165) a lélek védelme (#57) feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
bo'adhun csapás (#266)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) agykorbács (#97) >> domináns morf (#7624)
agykorbács (#97) >> halálos morf (#7618) agykorbács (#97) >> brutális morf (#7620)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) gömbvillám (#176) >> csataremák (#694)
gömbvillám (#176) >> vark. kardtáncos (#693)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270) védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327)
védelem sav ellen (#36) >> Shengoroth (#967) tompítás (#40) >> csontgólem (#392)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál lord (#272) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: éhes
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Semmisíts meg egy gh'raiton ölészt!
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
3.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két jácint díszkövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. barbár barlang (692): kész. bányászház (700): kész. kémhálózat (744): 3. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 55, 57, 59, 60, 61, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 83, 92, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 107, 108, 109, 121, 122, 123, 124, 125, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 170, 171, 192, 193, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 4, 11, 13, 15, 16, 34, 36, 38, 44, 47, 49, 51, 52.
Kész: 7.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) OK
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1704 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) OK
halhatatlanság (540) OK
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 75 TU. szükséges még: 95 TU.
nyakláncviselés (547) OK
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) OK
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) OK

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 1 csatabárd (#555) $39 szürke bőrkesztyű ($271)
1 topáz erényöv (#731) 1 fokhagyma (#403)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
139 kábító nyilacska (#1590) 668 mákrózsa virág (#56) 5 moa harci nadrág (#1862)
1563 vasérc (#152) 9859 quwarg tojás (#360) 2045 madártoll (#112)
531 drótszőr (#37) 1195 pirkit (#153) 2435 kaja (#2)
18 ogwawa kulcs (#1376) 336 sallank karom (#128) 814 csuklyavirág (#133)
$121 bogyógránát ($430) 21 szuperkötél (#209) $192 jégpasztilla ($1566)
23 bunthar bőr (#733) 4 olló (#335) 1117 vas dobónyíl (#189)
8 káoszkulcs (#884) 1202 nyílvessző (#108) 32 jégszilánk (#1128)
2 tarantulakarom (#887) 694 isteni könnycsepp (#260) 91 megsemmisítő (#1540)
630 ezüstdarab (#326) 64 tolmokov-koktél (#351) 460 rókafarok (#124)
892 gyöngymangó (#135) 994 csontkulcs (#74) 5 fejsze (#1240)
92 Huddens elixírje (#830) 251 szent jogar (#150) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)
3 Sheran cserepe (#1271) 7 halálfej szimbólum (#1417) 1 esszenciakristály (#350)
1348 gyógykenőcs (#313)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
195 arany (#50) 6 isteni könnycsepp (#260) 1 quwarg tojás (#360)
8 ragasztó (#83) 8 tarantulakarom (#887) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 adamantit (#627) 1 adamantit érme (#762) 1 fokhagyma (#403)
3 mithril (#352) 1 óndarab (#85) 1 pókkarmok (#886)
6 rézdarab (#70) 7 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234
76
77
78
79
80
81
82
(225,77) hótarantula (#464)
(226,77) rubin góliát (#473), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(227,78) rubin góliát (#473), művészi porolit (#720), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), törpe bánya (#435)
(228,78) művészi porolit (#720), érclelőhely, rubin góliát (#473)
(229,78) rubin góliát (#473), asztrális vortex (#2324), érclelőhely
(230,79) művészi porolit (#720), érclelőhely, tündöklő griffek (#466), hótarantula (#464)
(231,79) hótarantula (#464), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587)
(232,80) tündöklő griff (#466), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely
(233,81) káoszszellem (#472), Raia oltár, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek