484. forduló, 486. forduló, ELFelejett Álmok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. jún. 14. 9h:04'
EZ A 739. JÁTÉKHETED, 485. FORDULÓD
740. játékheted kezdete: jún. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3296
SZÁMLA : XXXX

ELFELEJETT ÁLMOK KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [25,-12] koordinátán.
Az 1. napon HóKinn,CsendBenn leszívott rólad pszivel 49 életpontot.
Az 1. napon megintcsak találkozol HóKinn,CsendBennel. {legmagasabb fegyver szakértelme: 28.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon HóKinn,CsendBenn leszívott rólad pszivel 44 életpontot.
Az 1. napon UgyanKedvesPotrien leszívott rólad pszivel 39 életpontot.
Az 1. napon ismét összefutsz UgyanKedvesPotrien. {max. varázspontja: 716; max. pszije: 177.} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon Vadak Ura leszívott rólad pszivel 35 életpontot.
Az 1. napon megintcsak találkozol Vadak Urával. {ereje: 54.} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+66 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+129 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+109 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 924. hetének nyerőszámai: 17, 19, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 66. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 823.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 822.]
Beizzik a turbómágia. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+132 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 820.]

* 2. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 780.]

* 3. KP: elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 116. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 778.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 776.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 774.]

* 4. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 184. varázslatot a 227. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 774.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 774.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 774.]

* 5. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 772.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 772.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 772.]

* 6. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +54 max. életerő, +54 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 766.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 766.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 766.]

* 7. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+23 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 736.]

* 8. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 734.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 732.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 732.]

* 9. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 732.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 730.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 728.]

kf 306 kézbeveszed/felveszed a 306. tárgyat
Leveszed a nehéz harci kesztyűt, majd felhúzod a kezedre az adamantit kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 728.]

v 22 322 elmormolod a 22. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüsttőrt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 723.]

kf 111 187 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 187. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként mérgezett vasnyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 723.]

kf 111 94 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként bronzhegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 723.]

hh 522 522 522 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [1 pontot használtál fel, van még 722.]
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [1 pontot használtál fel, van még 721.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [1 pontot használtál fel, van még 720.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[36,-4] Még mindig az erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kék orchideacserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy zoloboo sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 35.} Itt csata lesz.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a zoloboo sámán jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 46) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 34, gyógyulás: 29, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [35,-4] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [34,-4] A síkságot ritka erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. [36 pontot használtál fel, van még 684.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 684.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[33,-5] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő Napsörény mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lesújtasz egy teljes őrület pszi támadással. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gyóntatás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy becsületjel varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Napsörény farkát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a Napsörény jobb oldalát. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a Napsörény farkát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a Napsörény nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-42 varázspont.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Sárkányölő karddal megvagdalod a Napsörény bal hátsó lábát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Napsörény bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a Napsörény nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A Napsörény rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A Napsörény összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Napsörény szarva (ld. enc.). 3535 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 85) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 532, sebződés: 124, gyógyulás: 28, összesen: -96 ÉP}

Látsz egy amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt.

(Továbbmész...) [32,-6] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. {max. életpontja: 275-319.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [31,-7] Az erdőt dombvidék váltja fel. Észreveszel egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Messze nyugatra látsz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ongóliant. {támadása: 54.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy teljes őrület pszi támadást. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ongóliant bal oldalát. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ongóliant jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 kristálygömb, egy ezüst gyűrű, egy szent jogar és egy fűszertartó. 2924 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 28) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 49, gyógyulás: 13, összesen: -36 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 ezüsthegyű nyilat. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [64 pontot használtál fel, van még 620.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[30,-7] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy ongóliant. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy teljes őrület. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod az ongóliant testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ongóliant lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián karkötő, egy nagy vaskulcs, egy fekete gyöngy, egy arany és egy ezüst nyaklánc. 2924 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 14) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 622, sebződés: 20, gyógyulás: 6, összesen: -14 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy FéNYeS NaP hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északra nézel, észreveszel egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [29,-7] Lakott területre érkeztél.

[32 pontot használtál fel, van még 588.]

be 630 4 bemész a 630. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 588.]

be 630 3 bemész a 630. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 588.]

h 1 50 20 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 588.]

bb 1 10 beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 588.]

m 8 mozogsz északra
[29,-8] Továbbmész a város utcáján.

[12 pontot használtál fel, van még 576.]

be 641 bemész a 641. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[30,-9] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Találsz egy gyilkos csalánt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy pordémon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Látsz egy borkonyó cserjét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy megsebesített purifikátor császár. {max. életpontja: 651-730.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy teljes őrület pszit. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Sárkányölő karddal végigvagdosod a purifikátor császár testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a purifikátor császár bal oldalát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) Sárkányölő karddal végigvagdosod a purifikátor császár szürke hengertestét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 1725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 58, gyógyulás: 14, összesen: -44 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 564.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(30,-9) oltár, szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), purifikátor császár (#393)
(30,-7) ongóliant (#159), Elenios rúnaköve, Elenios oltár, 255. jellempróba, 49. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely
(31,-7) térkapu (#452), vaskohó (#155), oltár, művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 29. jellempróba, barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, ongóliant (#159)
(32,-6) bűbájlidérc (#761)
(33,-5) Napsörény (#7004), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), szent tölgyfa (#393), oltár
(34,-4) bűbájlidérc (#761), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(35,-4) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Tharr oltár
(36,-4) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), zoloboo sámánok (#230)

[25,-12] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Találsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy purifikátor. {támadása: 23.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a purifikátor testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A purifikátor megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 12, gyógyulás: 20, összesen: +8 ÉP}


Találkozol UgyanKedvesPotrien. Sheran főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy taalru trófea, egy Blounther apó trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {legmagasabb egyéb szakértelme: zene (81).} Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Vadak Urával. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy albinó küklopsz trófea és egy őrjáratozó katona trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {legmagasabb fegyver szakértelme: 30.} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol HóKinn,CsendBennel. Sheran főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy olimpiai ezüstmedált, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy pszi elementál lord trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy méregelementál trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {támadása: 25.} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 559.]

ef 90 518 energia fejlesztése 90
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 489.]

bpb 8 bef. parancs berakása: 8

vv 3 14 83 elmormolod a 3. varázslatot a 14. varázslatot a 83. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 489.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 487.]
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 487.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

* 3. BP: beraksz a bankba a 298. tárgyat (267 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+106 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 485.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 485.]
Szupersebesen mormolsz. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 483.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 483.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 480.]

* 7. BP: keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 239. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku gárdistát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

* 9. BP: imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 450.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 420.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 390.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 350.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 310.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 270.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 230.]

tf 4 30 fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [30 pontot használtál fel, van még 200.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-54 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 17, 29.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 626 pontot. A következő körben tehát 826 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NAPSÖRÉNY (7004. SZÖRNY)
Első pillantásra csak egy jól megtermett trikornisnak látszik. Aztán, ahogy közelebb lépsz, meglátod a sörényen táncoló fényt. A csodálatos teremtmény rád emeli napként ragyogó tekintetét, és az elmédben felcsendülő tiszta, kortalan hang barátságosan üdvözöl. Hogy erre hogyan reagálsz, az már csak rajtad és jellemeden múlik.
Azt beszélik, ha egy trikornis herceg elpusztul a gonosz elleni harcban, jó halált hal. Dicsőségben állhat Raia trónja mellé, és újjászületése előtt vár rá Földanya paradicsoma. De egy jó vagy egy druida kezétől elpusztulni rossz halál.
Napsörény már nem egyszer állt Raia előtt, s a találkozás végén a Jóság istene mindannyiszor visszaküldte őt az anyagi síkra, hogy folytathassa harcát a gonoszok és a köpönyegforgató jók ellen. Ez az oka annak, hogy bár számtalan kalandozó szaladgál Napsörény trófeával övén, mégis még mindig látni vélheted aranyló fénnyel csillogó sörényét száguldani az erdők félhomályában...

NAPSÖRÉNY SZARVA (1569. TÁRGY)
Különleges relikviát tartasz a kezedben: Napsörény egy darabját, a neves trikornis herceg szarvát, amit egy megtisztult szellem hatalma lényegített át. Napszínű tűzben ragyog, és még akkor is sugárzik a fénye, ha minden más sötét. Hogy gyilkoltál érte, vagy békésebb úton szerezted, már nem számít. Ha gonosz vagy, a szarv mágikus ereje lelkedet égeti, ha jó, nem szívesen válnál meg ettől a szent ereklyétől (de azért ha rákényszerülsz, megteheted).

KARAKTERLAP

ELFelejett Álmok, egy szőke, copfos hajú, zöld szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 485. fordulód.

Erő: 54 (53) Szint: 27 Merészség: 7/5 Magasság: 155 cm
IQ: 54 (55) Támadás: 26 (28) Agresszió: 6 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 56 (57) Védekezés: 95 (100) Menekülés: 40 % Életkor: 13/23 év
Egészség: 56 (59) Életpont: 543/516 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 65 (68) Varázspont: 876/689 Pénz: 5547 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 204/16 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2318 szörnyet (6 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 14038 TP-t kaptál. Jelenleg 2048970 TP-d van. A következő szinthez még 251030 TP szükséges. Trófeáid: méregelementál, kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus. A 443. fordulódban 5609 arany került a bankszámládra. 6786 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/27 ökölvívás: 2/92 szúrófegyverek: 26/11 (+3%)
vágófegyverek: *28/100 ütőfegyverek: *25/101 lőfegyverek: 28/52 (+3%)
dobófegyverek: 18/0 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsthegyű nyíl (#323) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/50 (+22%) 2. nyomkövetés: 86/78 (+13%) 3. lopás: 1/2
4. mászás: 18/58 5. csapdakészítés: 37/73 (+6%) 6. csapdaészlelés: 13/83
7. gyógyítás: 55/96 8. titkosírás: 27/89 9. felderítés: 61/47
10. szörnyidomítás: 18/95 11. teológia: 56/2 (+17%) 12. taumaturgia: 36/85 (+3%)
13. versengés: 5/31 14. zene: 110/70 (+34%) 15. szörnyismeret: 43/32
16. pszi: *27/100 17. zárnyitás: 6/95 18. vadászat: 34/5
19. vitalitás: 11/31 20. bányászat: 37/10 (+7%) 21. úszás: 15/92
22. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 14, max: 16)
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)
mentális pajzs (#72) az elme fölénye (#116) esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) éber kakukk (#3) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
mágiatörés (#35), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), teljes őrület (#118)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
örvénykerítés (#42), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) jégcsóva (#41) >> jók (#990)
izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +5 védettség; +5 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 1)
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVI. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
tudatkinézis II (511) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 53 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 396 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 5 deus ex machina (#1)
1 ezüsttőr (#322) 1 gyöngymangó (#135) 4 kaja (#2)
2 madártoll (#112) 2 spiritusz (#170) 3 tudás gyöngye (#522)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst nyaklánc (#117)
2 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 fekete gyöngy (#99) 1 fűszertartó (#210)
2 kristálygömb (#265) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 Napsörény szarva (#1569)
1 obszidián karkötő (#229) 2 óndarab (#85) 4 purifikátor háj (#269)
1 szent jogar (#150) 1 varázskő (#305) 3 vasérc (#152)


Üzenet küldése a karakternek