483. forduló, 485. forduló, Gilgames összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 22. 9h:13'
EZ A 1115. JÁTÉKHETED, 484. FORDULÓD
1116. játékheted kezdete: dec. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 32 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1987
SZÁMLA : XXXX

GILGAMES KALANDJAI


21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [364,72] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Jockey Ewinggal. Fairlight személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bozontfonatot, egy démoni palástot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy Gotac kősisakját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Hulcarhud övét, egy kígyóbőr övet, egy kyorg övcsatot, egy Lordac kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy mind. ametisztjét, egy nozar-thin medált, egy olimpia kvazármedált, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy q. demoralizátort, egy q. ölő éremet, egy q. pusztító medált, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy teknős mágiapáncélt, egy torz fülkarikát, egy troglodita gyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Xanathal karkötőjét és egy zinthurgirtó éremet visel. Felszerelését egy entitás manifesztum trófea, egy óriásmassza trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Ting Ro Ce pajzsát tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd alanori csatamén. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon újból találkozol Jockey Ewinggal. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Jockey Ewinggal. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 2. napon megintcsak találkozol Jockey Ewinggal. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 3. napon újból összeakadsz Jockey Ewinggal. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 4. napon megintcsak találkozol Jockey Ewinggal. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 7. napon összeakadsz Tohony a Melákkal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Egy angyalok gyűrűjét, egy dalb.kristálycsizmát, egy fattylord derékövet, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hősiesítő medált, egy játékmesteri palástot, egy Kabol gyűrűjét, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy nefil-rin medált, egy not. pusztító éremet, egy örökkéval. éjkövét, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy q. irtó éremet, egy q. irtó medált, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy uglaok harci maszkot, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok láncköpenyt, egy uglaok vállvédőt, egy varkaudar ékkövet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy ködsárkány trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked.
Tudása félelmetes, így meghajolsz előtte. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 7. napon újból összefutsz Jockey Ewinggal. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 8. napon megintcsak összefutsz Jockey Ewinggal. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 9. napon találkozol Fehérsörény Ulguluval. Tharr lényének egy jelentős része. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy Élet gyűrűjét, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gólemgyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mentori gyűrűt, egy mind. ametisztjét, egy natharion talizmánt, egy nefil-rin medált, egy not. pusztító éremet, egy ősi csizmát, egy ősi nyakláncot, egy ősi sisakot, egy ősi vállvédőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy quwarg ékkövet, egy réztornyot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt, egy uglaok karvédőt, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok láncköpenyt és egy uglaok páncélt visel. Ruházatát egy füstherceg trófea, egy sikolyféreg trófea és egy ködsárkány trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy uglaok nehéz pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+16 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat. Zu'lit tarsolya termel 2 púderkövet. Az aranytermő erszény 50 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 csontkulcsot. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot. A méregtermő iszák termelt 5 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+553 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+47 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) A lottó 1210. hetének nyerőszámai: 5, 15, 28. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: vv 224 227 139 elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 850.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 850.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alkudozni fogsz. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 848.]

* 2. KP: vv 147 73 86 elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-13 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 848.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 843.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-3 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 843.]

* 3. KP: hh 1269 1639 1253 használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 5 800 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 839.]
Előveszed a bűvészpálcádat, aztán körülnézel. Nincsenek itt városlakók, akiket szórakoztathatnál, így nem sok értelme van a bűvészkedésnek. A trükközést későbbre halasztod. [0 pontot használtál fel, van még 839.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +76 max. életerő, +76 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 833.]

* 4. KP: vv 28 73 112 elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [2 pontot használtál fel, van még 831.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 826.]
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 826.]

* 5. KP: vv 382 19 14 elmormolod a 382. varázslatot a 19. varázslatot a 14. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Megidéztél egy tűzelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-75 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 816.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 814.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 812.]

* 6. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 792.]

* 7. KP: hh 745 1097 1101 használod a 745. tárgyat az 1097. tárgyat az 1101. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 792.]
Használod az Augur varázskönyvét. Megsemmisült az összes szopóköved! A varázslat rögvest elfüstölt a fejedből. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 791.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 790.]

* 8. KP: vv 147 227 382 elmormolod a 147. varázslatot a 227. varázslatot a 382. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 790.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 790.]
Már van egy elementál a szolgálatodban, így nem idézhetsz másikat. [0 pontot használtál fel, van még 790.]

kf 820 2301 1336 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 2301. tárggyal az 1336. tárgyat
Felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 790.]
A nyakadba akasztod a q. irtó medált. [0 pontot használtál fel, van még 790.]
Leszeded hátasodról a trikornis nyerget, majd hátasodra teríted a hoarián nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 790.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[364,71] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy méregféreg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 131 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a méregféreg testét. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (52 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a méregféreg testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 32 életpontot sebződik. Rövid karddal kicsit megvagdalod a méregféreg fejét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) A méregféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével végigvagdosod a méregféreg ízelt testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. Rövid karddal épp hogy megvágod a méregféreg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 36 életpontot sebződik. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 574 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1055, sebződés: 253, gyógyulás: 0, összesen: -253 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +112 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [364,70] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Fist Fighter hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Raia angyala közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [364,69] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy jégelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 125 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a jégelementál fagyos testét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 42 életpontot sebződik. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a jégelementál fagyos testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 59 életpontot sebződik. Rövid karddal megkarcolod a jégelementál jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 49 életpontot sebződik. A jégelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 296 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 772.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[364,68] Füves síkságra érkeztél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ősquwarg került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 106 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 41 életpontot sebződik. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 28 életpontot sebződik. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Rövid karddal épp hogy megvágod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 60 életpontot sebződik. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> 36 arany, -2 ÉP] 6 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Látsz egy lávatavat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Chaar-Lee orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.

(Továbbmész...) [364,67] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy méregelementál közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 120 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a méregelementál fejét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 46 életpontot sebződik. Elszántan a másikra támadsz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a méregelementál testét. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Rövid karddal kicsit megvágod a méregelementál zsezsgő masszáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 68 életpontot sebződik. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A méregelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 597, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Találsz egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 760.]

v 163 191 105 elmormolod a 163. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

363 364 365
66
67
68
69
70
71
72
73
(364,67) méregelementál (#306), térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148)
(364,68) ősquwarg (#300), lávató (#595), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)
(364,69) mocsári penke (#148), jégelementál (#277)
(364,70) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Elenios oltár, Raia angyalai (#333)
(364,71) törpe bánya (#435), érclelőhely, méregféreg (#784)

[191,105] Sűrű erdőbe érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Látsz egy térkaput. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított álomvirágot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gránátkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom erdei makkfonyát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy éjkornis. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 123 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 37 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az éjkornis testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 25 életpontot sebződik. Rövid karddal megvágod az éjkornis jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 52 életpontot sebződik. Húsodat át- meg átjárja az éjkornis szarva. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az éjkornis szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az éjkornis összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP], 10 arany, egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 3 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 745.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

190 191 192
104
105
106
(191,105) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169), éjkornis (#228)

[143,61] Épületek tűnnek fel.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Látsz egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
[-45 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 735.]

ve 280 megveszed a 280. tárgyat
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 1 tyrex csontot. 45 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 735.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Még mindig a városban vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Arénagödröt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő.

A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összefutsz egy barna hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fairlight kisebb avatárja. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: vérbeli zsoldos. Ruházatát egy zafír sárkány trófea, egy Quwaxotix trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Hátasa egy idomított goldugar.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Vasolvasztári Glom. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, megválaszolod hát néhány technikai kérdését. Kéztartás, komponensek, hanglejtés... Aztán felbátorodva tartasz egy kiselőadást mágiatörténetből, és elégedetten nyugtázod társad érdeklődését. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[6 pontot használtál fel, van még 729.]

fa 280 1897 1 feladod a 280. tárgyat az 1897. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Kenon a barom részére szánod. Átadsz 1 tyrex csontot. Ennek elküldése 44 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 726.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[191,105] A síkságot sűrű erdő váltja fel.

Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Észreveszel egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy elpusztított álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gránátkaktuszt. Utad során felfedezel egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Észreveszel egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a varánypizzát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy korinthai amőba. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 126 életpontot sebeztél. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 38 életpontot sebződik. Rövid karddal néhányszor súrolod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 49 életpontot sebződik. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 31 életpontot vesztettél. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a korinthai amőba testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 61 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Rövid karddal épp hogy megvágod a korinthai amőba testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 77 életpontot sebződik. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. 5 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 946, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[16 pontot használtál fel, van még 710.]

v 96 185 62 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

190 191 192
104
105
106
(191,105) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169), éjkornis (#228), korinthai amőba (#420)

[185,62] Lakott területre érkeztél. Észreveszel egy csodák kútját. Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő.


Összefutsz Jockey Ewinggal. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bozontfonatot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy gyakorlónadrágot, egy Hulcarhud övét, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy mind. ametisztjét, egy nozar-thin medált, egy olimpia kvazármedált, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy q. ölő éremet, egy q. pusztító medált, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy teknős mágiapáncélt, egy teriádbőr karkötőt, egy troglodita gyűrűt, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Xanathal karkötőjét és egy zinthurgirtó éremet visel. Fegyverzetét egy entitás manifesztum trófea, egy óriásmassza trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd alanori csatamén. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Lady Hammerstrike-kal. Tharr földi és égi helytartója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyszőttest, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes fegyvertokot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy gólemgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Hulcarhud övét, egy Iniac nyakláncát, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy mélybíbor vállpántot, egy Notermanthi amulettet, egy örökkéval. zafírját, egy ősi nyakláncot, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. taposó medált, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku sisakot, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy tőrvető vállszíjt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy ködsárkány trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított alanori csatamén. Holmiját egy bazaltelementál cipeli.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-45 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 700.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Tudd meg hát: a cirkuszi fősátor lakóinak szüksége van rád. Ha segítesz rajtuk, 100 arannyal fejezik ki hálájukat." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 696.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Pár pillanat elteltével csoda történik: a környezet megváltozik, mindent élesebben látsz, minden mozdulat könnyedebb, mint előtte volt. (+3 támadás forduló végéig.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 692.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Jó ha tudod, mi a mágusölő! Egy vágófegyver, talán a leghasználhatóbbak közül: alig 59 hüvelyk hosszú és súlya is csak 4 kiló." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 688.]

kb 677 560 367 kiveszel a bankból a 677. tárgyat (560 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 7 szulfagor agyart. Kiveszel a bank széfjéből 1 őselemek köpenyét. Kiveszel a bank széfjéből 1 Trákin csákányát. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

a 462 4446 1 átadod a 462. tárgyat a 4446. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 Urgod kesztyűjét Jockey Ewing részére. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

aa 475 533 392 átadod a 475. tárgyat az 533. tárgyat a 392. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 törpe bakancsot Jockey Ewing részére. Ok, sikeresen átadtál 1 tűzúr csizmáját Jockey Ewing részére. Ok, sikeresen átadtál 2 mászó-karperecet Jockey Ewing részére. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

aa 1170 671 1275 átadod az 1170. tárgyat a 671. tárgyat az 1275. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 15 fűszerkeveréket Jockey Ewing részére. Ok, sikeresen átadtál 1 nyomkereső talizmánt Jockey Ewing részére. Ok, sikeresen átadtál 2 destabilizátort Jockey Ewing részére. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

aa 1639 682 658 átadod az 1639. tárgyat a 682. tárgyat a 658. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 bűvészpálcát Jockey Ewing részére. Ok, sikeresen átadtál 1 orvosságos zacskót Jockey Ewing részére. Ok, sikeresen átadtál 1 aurach bőrt Jockey Ewing részére. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

aa 664 269 669 átadod a 664. tárgyat a 269. tárgyat a 669. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 elf csontot Jockey Ewing részére. Ok, sikeresen átadtál 36 purifikátor hájat Jockey Ewing részére. Ok, sikeresen átadtál 2 rakolits port Jockey Ewing részére. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

aa 650 1073 199 átadod a 650. tárgyat az 1073. tárgyat a 199. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 sámán erszényt Jockey Ewing részére. Ok, sikeresen átadtál 6 párducszemet Jockey Ewing részére. Ok, sikeresen átadtál 10 karbin plazmát Jockey Ewing részére. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

aa 1222 712 654 átadod az 1222. tárgyat a 712. tárgyat a 654. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 63 hattyútollat Jockey Ewing részére. Ok, sikeresen átadtál 3 etra hályogot Jockey Ewing részére. Ok, sikeresen átadtál 1 darázsfarkat Jockey Ewing részére. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

aa 657 665 655 átadod a 657. tárgyat a 665. tárgyat a 655. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 13 aurach fogat Jockey Ewing részére. Ok, sikeresen átadtál 8 elkarog szőrt Jockey Ewing részére. Ok, sikeresen átadtál 1 liumbe hajtást Jockey Ewing részére. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

aa 659 668 677 átadod a 659. tárgyat a 668. tárgyat a 677. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 Morgan kristályát Jockey Ewing részére. Ok, sikeresen átadtál 1 sáska amulettet Jockey Ewing részére. Ok, sikeresen átadtál 7 szulfagor agyart Jockey Ewing részére. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

ef 99 506 energia fejlesztése 99
84 varázspont felhasználásával előállítasz 7 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 618.]

* 1. BP: h 336 1 0 használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 617.]

* 2. BP: kre 11 391 6 kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

* 3. BP: szk 687 0 0 keresed a 687. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy varkaudar íjászt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

* 4. BP: v 84 776 0 elmormolod a 84. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 hattyútoll). [0 pontot használtál fel, van még 617.]

* 5. BP: vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 617.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 617.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

* 6. BP: h 949 30 0 használod a 949. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Furulyázni kezdesz. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+194 arany). Ez jól esett! (+115 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrült varázsló.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 77 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő gyilkos méreg. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal oldalát. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 67 életpontot sebződik. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rókafarok és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]. 2 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 587.]

* 7. BP: bb 2 1000 0 beraksz a bankba a 2. tárgyat (1000 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

* 8. BP: kb 2 10 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 547.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 507.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 467.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 136 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 427.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 96 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 387.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 56 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 347.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 16 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 307.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.)

[40 pontot használtál fel, van még 267.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 227.]

tf 1 27 fejleszted az 1. tulajdonságodat 27 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

[27 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-76 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 26, 20.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 2 kaját töm magába a pikkelyes ptog. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Tűzelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 625 pontot. A következő körben tehát 825 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉREGFÉREG (784. SZÖRNY)
Zöldesvörös, dögletes bűzű teremtmények a méregférgek. Harapásuk, sőt bőrük érintése is erősen mérgező. Néha, ha úgy csillan meg a ritkás fény rózsaszín testükön, még a belső erekben pumpáló zöld toxyl méreg útvonalát is alaposabban szemügyre lehet venni, valamint nyomon követni, hogyan cirkulál a méregféreg szervezetében. Emellett rendkívüli fürgeségük az, ami mérgezésük mellett még különösen veszélyessé teszi őket, úgyhogy elég a szemlélődésből, ideje, hogy ezt a nagyra nőtt ocsmányságot eltakarítsd a föld színéről.

KARAKTERLAP

Gilgames, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 484. fordulód.

Erő: 35 (48) Szint: 31 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 45 (75) Támadás: 54 (57) Agresszió: 5 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 42 (55) Védekezés: 78 (84) Menekülés: 30 % Életkor: 159/161 év
Egészség: 56 (69) Életpont: 782/735 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (49) Varázspont: 1668/1334 Pénz: 10852 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 52/0 Pszi pont: 181/219 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 40
Eddig összesen 3209 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 46 150 TP-t kaptál. Jelenleg 3 940 589 TP-d van. A következő szinthez még 59 411 TP szükséges. Trófeáid: mópat gigász, kisebb quwarg isten, tollaskígyó. A 450. fordulódban 5028 arany került a bankszámládra. 5882 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 9 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/22 ökölvívás: 2/28 szúrófegyverek: 6/22
vágófegyverek: 31/71 (+10%) ütőfegyverek: 18/22 lőfegyverek: *31/100
dobófegyverek: 4/3

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (120%) << Pusztítás Botja (#316) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); stukilövedék (#414) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
185,62 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 191,105
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 56, 57, 87, 93, 91, 89, 85, 86

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1388 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 46/4 2. nyomkövetés: 112/46 (+21%) 3. lopás: 3/75
4. mászás: 15/71 5. csapdakészítés: 45/11 (+6%) 6. csapdaészlelés: 15/91
7. gyógyítás: 65/13 8. titkosírás: 20/82 9. felderítés: 28/48
10. szörnyidomítás: 19/41 11. teológia: 82/34 (+201%) 12. taumaturgia: 98/18 (+11%)
13. szerencsejáték: 2/49 14. versengés: 11/25 (+8%) 15. zene: 317/67 (+38%)
16. szörnyismeret: 10/80 17. pszi: 25/73 (+4%) 18. zárnyitás: 2/10
19. vadászat: 21/49 20. bányászat: 21/50 (+11%) 21. úszás: 2/77
22. csapatmunka: 5/18

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz a 4938. karakternek
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot )
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), szubreális vámpír (#223), ekharion (#232)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
mágikus ütés (#147) csupasz izom (#28) méregsemlegesítés (#14) tárgyvédelem (#178)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> xirnox (#122) villámcsapás (#50) >> quwarg harcos (#201)
banshee-sikoly (#373) >> szintszívó (#96) banshee-sikoly (#373) >> nómenklatúra (#158)
banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985) banshee-sikoly (#373) >> taalru (#249)
banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998) banshee-sikoly (#373) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: éhes
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +17 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.
2.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 19, pontszámod: 226.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 400.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 78, pontszámod: 1 008.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 35 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 688 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aurach bőr (#658) 13 aurach fog (#657) 1 bűvészpálca (#1639)
1 csillezsályalevél (#1253) 1 darázsfarok (#654) 2 destabilizátor (#1275)
7 drótszőr (#37) 1 elf csont (#664) 8 elkarog szőr (#665)
3 etra hályog (#712) 4 fáklya (#36) 15 fűszerkeverék (#1170)
1 gyilkos méreg (#1265) 1 gyógykenőcs (#313) 63 hattyútoll (#1222)
10 karbin plazma (#199) 1 liumbe hajtás (#655) 2 mászó-karperec (#392)
1 Morgan kristálya (#659) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 orvosságos zacskó (#682)
6 párducszem (#1073) 37 purifikátor háj (#269) 2 rakolits por (#669)
1 sámán erszény (#650) 1 sáska amulett (#668) 1 törpe bakancs (#475)
1 tűzúr csizmája (#533) 1 Urgod kesztyűje (#462) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
304 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 csontkulcs (#74)
1 halcsont (#390) 5 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68)
22 mákrózsa virág (#56) 2 mocsári penke (#148) 1 őselemek köpenye (#560)
2 púderkő (#119) 1 rókafarok (#124) 1 Trákin csákánya (#367)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

184 185 186
61
62
63
(185,62) csodák kútja (#1096), Jockey Ewing (4446. kalandozó), Lady Hammerstrike (4524. kalandozó), őrült varázsló (#255)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerült a játékba a Föld síkja.
* - A nyugati "ryuku" szigeten elhagyatott aranybányát fedeztek fel az itt kutató kalandozók.
* - Hópelyhes kupa került az alábbi labitinusokba: 124, 181. Aki már volt benn, az is megtalálhatja, ha ismét bemegy.
* - A tündöklő dragnit és metadragnit ezentúl kesztyűbe is rakható.
* - Javítottunk néhány kiírási hibát, pl. a síkokkal kapcsolatosan a mozgásnál, gnóm refrugátornál stb.
* - Víz síkján most már nem iszik a karakter, és nem használ el vizet varázslatkomponensként.
* - Ezentúl a KT-szövetségeken belül MxTu-t is át lehet adni.
* - Az "érj el olimpiai helyezést" típusú isteni küldetések ezentúl a 3. és 4. kategóriában is teljesülnek.
* - A Korona elleni ismeretlen lázadók lerombolták Borax és Vlagyimir szobrát Alanorban, Zangrozban és Roxatban.

Üzenet küldése a karakternek