482. forduló, 484. forduló, Jokkmokk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 25. 15h:06'
EZ A 683. JÁTÉKHETED, 483. FORDULÓD
684. játékheted kezdete: jún. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3860

JOKKMOKK KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [225,77] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Zu'lit tarsolya termel 2 sáfrányport. Az aranytermő erszény 66 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+52 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+516 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+4 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy hótarantula fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a hótarantula testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. {CSTT:} Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a hótarantula egyik lábát. (7 támadással 481 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Koponyalékelővel többször eltalálod a hótarantula nyakát. (9 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Pusztító szélvészként veti rád magát a hótarantula. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 305 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a hótarantula egyik lábát. (5 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Koponyalékelővel csak érinted a hótarantula hófehér potrohát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 224 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tarantulakarmot. 15 002 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1902, sebződés: 529, gyógyulás: 368, összesen: -161 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 684. Kapsz 4 VP-t.]

* 1. KP: vv 71 19 26 elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 682. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 680. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 678. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 678.]

* 3. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 678.]

* 4. KP: vv 165 57 0 elmormolod a 165. varázslatot az 57. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 676. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 676.]

* 5. KP: h 1271 133 0 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy csuklyavirágot Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 671. Kapsz 3 VP-t.]

* 6. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 661. Kapsz 6 VP-t.]

* 7. KP: vv 182 363 224 elmormolod a 182. varázslatot a 363. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 659. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Mostantól nem lesz szükséged anyagi komponensre a védekező varázslataidhoz. A rúna felhúzása fájdalommal is jár. (-33 max. életerő következő táborozásod végéig.) [-33 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [16 pontot használtál fel, van még 643. Kapsz 9 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 643.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
VV 165 57 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 643.]

kpb kezd. parancs berakása:

kb 108 1 kiveszel a bankból a 108. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 nyílvesszőt. [0 pontot használtál fel, van még 643.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

vv 209 165 57 elmormolod a 209. varázslatot a 165. varázslatot az 57. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 641. Kapsz 1 VP-t.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 641.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 641.]
[A parancs tárolásra került.]

p 74 627 3 használod a 74. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 3 mihlanil molekuláit, előállítottál 3 adamantitot. [-30 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 636. Kapsz 3 VP-t.]

f 887 kísérletezel a 887. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz pókkarmokat. (ld. enc.) 535 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 624. Kapsz 7 VP-t.]

fkt 886 1 felt. készítesz a 886. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. [Rahn ékkő:] 389 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 622. Kapsz 1 VP-t.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[226,77] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Nátha. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +25 életerőt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rubin góliát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny savat lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. {CSTT:} Shengoroth karmával végigvagdosod a rubin góliát fejét. (7 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A rubin góliát péppé veri jobb válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 403 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +81 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Shengoroth karmával végigvagdosod a rubin góliát jobb oldalát. (7 támadással 476 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Hatalmas mancsaival a rubin góliát lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 368 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1639, sebződés: 771, gyógyulás: 441, összesen: -330 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [227,78] Továbbra is magashegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tündöklő griff lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a tündöklő griff bal szárnyát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tündöklő griff bal lábát. (9 támadással 744 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a tündöklő griff bal vállát. (9 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). A tündöklő griff csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tündöklő griff belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Tyrex bunkóval néhányszor épp csak megérinted a tündöklő griff fejét. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Koponyalékelővel épp hogy eltalálod a tündöklő griff testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Csőrével a tündöklő griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tündöklő griff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 919 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1801, sebződés: 491, gyógyulás: 369, összesen: -122 ÉP}

Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Anram Salle előtt. Utad során felfedezel egy halálbokort. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt.

(Továbbmész...) [228,78] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tündöklő griff. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tündöklő griff jobb szárnyát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tündöklő griff testét. (9 támadással 755 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Koponyalékelővel többször eltalálod a tündöklő griff fejét. (9 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 206 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tündöklő griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Tyrex bunkóval csak érinted a tündöklő griff testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Koponyalékelővel meghorzsolod a tündöklő griff bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A tündöklő griff csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A tündöklő griff megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 919 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1735, sebződés: 444, gyógyulás: 346, összesen: -98 ÉP}

Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 607. Kapsz 9 VP-t.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[229,78] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rubin góliát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny savat lehel! Fürdesz a fekete savcsóvában. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Shengoroth karmával megvagdalod a rubin góliát bal lábát. (7 támadással 535 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 66 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hatalmas mancsaival a rubin góliát lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 367 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Shengoroth karmával végigvagdosod a rubin góliát testét. (7 támadással 475 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 407 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +82 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled elmenekül. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1648, sebződés: 774, gyógyulás: 445, összesen: -329 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy asztrális vortexet. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [230,79] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy tündöklő griff nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a tündöklő griff csillogó szárnyát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Meglengetve a tyrex bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a tündöklő griff csillogó szárnyát. (9 támadással 755 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a tündöklő griff testét. (9 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). A tündöklő griff többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Apró csípést ejt rajtad a tündöklő griff csőrével. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Tyrex bunkóval párszor súrolva eltalálod a tündöklő griff testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Koponyalékelővel súrolod a tündöklő griff jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A tündöklő griff csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Apró csípést ejt rajtad a tündöklő griff csőrével. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A tündöklő griff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 919 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1813, sebződés: 488, gyógyulás: 370, összesen: -118 ÉP}

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Anram Salle előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (pular kristály) rejt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Eszel valamit. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [231,79] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy Sir Rasolphius hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +61 életerőt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rubin góliát közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Shengoroth karmával végigvagdosod a rubin góliát nyakát. (7 támadással 503 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A rubin góliát mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 327 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a rubin góliát jobb oldalát. (7 támadással 463 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 58 életpontot gyógyultál. A rubin góliát mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 338 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1622, sebződés: 665, gyógyulás: 399, összesen: -266 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 592. Kapsz 9 VP-t.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 mithrilt! [13 pontot használtál fel, van még 579. Kapsz 7 VP-t.]
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 566. Kapsz 7 VP-t.]
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 mithrilt! [13 pontot használtál fel, van még 553. Kapsz 7 VP-t.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 540. Kapsz 7 VP-t.]
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 527. Kapsz 7 VP-t.]
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [13 pontot használtál fel, van még 514. Kapsz 7 VP-t.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [13 pontot használtál fel, van még 501. Kapsz 7 VP-t.]
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 488. Kapsz 7 VP-t.]
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 475. Kapsz 7 VP-t.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [13 pontot használtál fel, van még 462. Kapsz 7 VP-t.]
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 mithrilt! [13 pontot használtál fel, van még 449. Kapsz 7 VP-t.]
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 adamantitot! [13 pontot használtál fel, van még 436. Kapsz 7 VP-t.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [13 pontot használtál fel, van még 423. Kapsz 7 VP-t.]
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 mithrilt! [13 pontot használtál fel, van még 410. Kapsz 7 VP-t.]
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 397. Kapsz 7 VP-t.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 384. Kapsz 7 VP-t.]
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 371. Kapsz 7 VP-t.]
Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 mithrilt! [13 pontot használtál fel, van még 358. Kapsz 7 VP-t.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 345. Kapsz 7 VP-t.]
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 332. Kapsz 7 VP-t.]
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 319. Kapsz 7 VP-t.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! [13 pontot használtál fel, van még 306. Kapsz 7 VP-t.]
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 adamantitot! [13 pontot használtál fel, van még 293. Kapsz 7 VP-t.]
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 adamantitot! [13 pontot használtál fel, van még 280. Kapsz 7 VP-t.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! [13 pontot használtál fel, van még 267. Kapsz 7 VP-t.]
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 254. Kapsz 7 VP-t.]
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 241. Kapsz 7 VP-t.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 228. Kapsz 7 VP-t.]
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! [13 pontot használtál fel, van még 215. Kapsz 7 VP-t.]
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 202. Kapsz 7 VP-t.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[232,80] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [kék orchidea ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (mithril) rejt! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy rubin góliát nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a rubin góliát testét. (7 támadással 515 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hatalmas mancsaival a rubin góliát lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 364 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +73 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a rubin góliát testét. (7 támadással 484 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. 66 életpontot gyógyultál. Hatalmas mancsaival a rubin góliát lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 381 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +77 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1639, sebződés: 745, gyógyulás: 430, összesen: -315 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [233,81] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A Teriadan-hegység lankáinál jársz. Még a bo'adhun barbárok adták neki ezt a nevet, az itt élő káoszszellemek uráról nevezve el. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy káoszszellem. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [234,81] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rubin góliát közeledik. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a rubin góliát combját. (7 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. A rubin góliát mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 376 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a rubin góliát bal karját. (7 támadással 484 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. A rubin góliát péppé veri bal válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 359 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +72 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1655, sebződés: 735, gyógyulás: 517, összesen: -218 ÉP}

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Anram Salle előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. [15 pontot használtál fel, van még 187. Kapsz 9 VP-t.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[233,80] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillezsályát. Látsz egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Skie lábát masszírozza. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő rubin góliát nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Shengoroth karmával megvagdalod a rubin góliát combját. (7 támadással 521 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A rubin góliát cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 377 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Shengoroth karmával megvagdalod a rubin góliát bal karját. (7 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. A rubin góliát cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 384 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +77 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1645, sebződés: 761, gyógyulás: 446, összesen: -315 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [5 pontot használtál fel, van még 182. Kapsz 3 VP-t.]

szk 464 keresed a 464. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy hótarantulát. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

ef 15 545 energia fejlesztése 15
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-15 TU.] [105 pontot használtál fel, van még 77. Kapsz 63 VP-t.]

in 1142 41 leírod az 1142. kalandozónak a 41. szörnyet
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy görgőte. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

in 1142 75 leírod az 1142. kalandozónak a 75. szörnyet
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mirg. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

in 1142 107 leírod az 1142. kalandozónak a 107. szörnyet
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy fekete griff. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

in 1142 145 leírod az 1142. kalandozónak a 145. szörnyet
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy pattanóböde. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

in 1142 149 leírod az 1142. kalandozónak a 149. szörnyet
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy szőrös bozsó. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

in 1142 151 leírod az 1142. kalandozónak a 151. szörnyet
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy dehidrátor. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

in 1142 152 leírod az 1142. kalandozónak a 152. szörnyet
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kardszárnyú pocok. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

in 1142 153 leírod az 1142. kalandozónak a 153. szörnyet
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy quwarg királynő. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

in 1142 157 leírod az 1142. kalandozónak a 157. szörnyet
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy purifikátor. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

in 1142 158 leírod az 1142. kalandozónak a 158. szörnyet
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy nómenklatúra. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

in 1142 159 leírod az 1142. kalandozónak a 159. szörnyet
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ongóliant. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

in 1142 162 leírod az 1142. kalandozónak a 162. szörnyet
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hadroszaurusz. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 6. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 74. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: dd 56 114 119 eldobod az 56. tárgyat a 114. tárgyat a 119. tárgyat
Elhajítasz 18 mákrózsa virágot. Sajnos nincs nálad kaktusztüske. Sajnos nincs nálad púderkő. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

* 4. BP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 74.]

* 5. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 74.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 csuklyavirágot. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 8, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ habzsol be az agyagelementál. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 74 pontod maradt, ebből a következő körre 74 pontot vihetsz át. Kapsz még 624 pontot. A következő körben tehát 698 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI ERŐSÍTÉS (527. TUDATI KÉPESSÉG)
Köztudomású, hogy a klasszikus lőfegyverek hatékonyságát két tényező befolyásolja: a pontosság, és a kilőtt lövedék sebessége. A dobófegyverek esetében ez annyiban módosul csupán, hogy gyakorlatilag bármilyen elegendően kicsi, és elegendően hegyes eszközt elhajíthatsz, ha van hozzá megfelelő szakértelmed. Miután tudatotok megtapasztalta a magasabb szintű kasztroplanáris eggyé válás élményét, szinte egyszerre ismertétek fel e tényezők tökéletesítésének új lehetőségét is. Ha a karod erejét, amivel az íj idegét hátrahúzod, vagy a dobótőrt lendíted ötven tudattársad mentális ereje sokszorozza, ha a kezed remegését ötven tudattársad koncentrációja csillapítja, nem lehet kérdéses, miféle fenomenális eredményt fogsz produkálni! Elegendő egyetlen pillanatnyi koncentrálás, hogy elmétek eggyé váljon, és ez a frenetikus hatás bekövetkezzen! [Mostantól távolsági fegyvered a tapasztalati szinted egytizedével fog többet sebezni. Ehhez nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás teljesen automatikus.]

PÓKKARMOK (886. TÁRGY)
Eszedbe jut a pillanat, amikor egy pókot egy teljesen sima, függőleges felületen láttál kapaszkodni. Amikor közelebb léptél, a kis állat, nem törődve a gravitációval, pillanatok alatt elmászott a szemed elől. Nos, igen, ha te is ilyen póklábakkal rendelkeznél, nem lenne az a meredek felület, amin ne tudnál felmászni. Már csak egy megfelelő pókot kellene keresni... Micsoda felfedezés! A hótarantulák fehér lábainak végén apró karmok meredeznek, melyek pont megfelelőek lennének e célra. Ha három karmot két csepp ragasztóval összeillesztesz, remek mászóeszközt kapsz. Ha mind a négy végtagodra ilyet helyezel, (tehát 12 tarantulakarom, 8 csepp ragasztó) szinte a legmeredekebb falfelületen is tesztelheted mászótudásodat. A pókkarmok elkészítése aprólékos munka, így elkészítéséhez kell némi idő: a KT 886 paranccsal 40 TVP-be kerül.

KARAKTERLAP

Jokkmokk, egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight érseke vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 483. fordulód.

Erő: 81 (93) Szint: 50 Merészség: 99/5 Magasság: 258 cm
IQ: 68 (74) Támadás: 68 (73) Agresszió: 3 Testsúly: 303 kg
Ügyesség: 55 (64) Védekezés: 100 (110) Menekülés: 2 % Életkor: 13/24 év
Egészség: 54 (58) Életpont: 889/575 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 83 (102) Varázspont: 2347/1312 Pénz: 13785 arany Kép. pont: 73
Tudatpont: 92/2 Pszi pont: 248/1187 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 30
Eddig összesen 7244 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 60 683 TP-t kaptál. Jelenleg 24 417 590 TP-d van. A következő szinthez még 582 410 TP szükséges. Trófeáid: csáp entitás, Techiulan, triklem drakolder. A 460. fordulódban 18000 arany került a bankszámládra. 18270 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/62 ökölvívás: 2/44 szúrófegyverek: 1/14
vágófegyverek: 36/41 (+2%) ütőfegyverek: 55/3 (+1%) lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: *40/100 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ezüstshuriken (#327) max. 1 db (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
233,80 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 422
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 228,111
Legfeljebb 120 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 3 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64, 61, 83, 92

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 130/34 (+12%) 2. nyomkövetés: 78/66 (+25%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 27/78 5. csapdakészítés: 40/64 (+10%) 6. csapdaészlelés: 33/31
7. gyógyítás: 108/14 8. titkosírás: 28/59 9. felderítés: 43/67
10. szörnyidomítás: 17/26 11. teológia: 80/66 (+72%) 12. taumaturgia: 130/74 (+18%)
13. szerencsejáték: 7/15 14. versengés: 11/34 15. harcművészetek: 1/41
16. zene: 18/11 17. szörnyismeret: 78/57 (+37%) 18. pszi: 47/52 (+2%)
19. zárnyitás: 34/34 20. vadászat: 14/51 21. vitalitás: 5/38
22. bányászat: 45/48 (+85%) 23. testépítés: 58/55 24. úszás: 2/39
25. csapatmunka: 1/61

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 54
10. vp regeneráció: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (Huddens elixírje (#830))
gyógyítasz 15% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), A Végzet kulcsát (#2320) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot ), harci kalapácsot (#174) (max. 1 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ), fejszét (#1240) (max. 1 darabot ), oldalzsákot (#1172) (max. 1 darabot, csak egyszer), mágikus pulzánst (#542) (max. 30 darabot ), kátrányt (#580) (max. 15 darabot ), pókkarmokat (#886) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 250 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
massza (#217), bávatag golombár (#165), élőholt ősmágus (#179), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), ősdentor (#282), mópat fatty (#317), gyilkos sallank (#85)
Barátságosság (aktív: 18, max: 50)
kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), vezérfarkas (#748), Cenarius (#7003), drakolich (#760), kentaurusz (#762), dűnelord (#341), Suhanó Árny (#7616), adamantit gólem (#750), semlegesek (#989), jók (#990), lidérckirály (#316), káoszszellem (#472), élőholt szertart.m. (#7145), ezerszemű bestia (#288), lidércúr (#252), átokmurgattyú (#225), éjfattyak (#9096), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 14 vp; taumaturgia: 20 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (9899,0) Pörhemór köre (#205) (109,7,1) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) esszenciavédelem (#165)
a lélek védelme (#57) Symulf rúnája (#182) Morgan rúnája (#363)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
bo'adhun csapás (#266)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) agykorbács (#97) >> domináns morf (#7624)
agykorbács (#97) >> halálos morf (#7618) agykorbács (#97) >> brutális morf (#7620)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) gömbvillám (#176) >> csataremák (#694)
gömbvillám (#176) >> vark. kardtáncos (#693)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270) védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327)
védelem sav ellen (#36) >> Shengoroth (#967) tompítás (#40) >> csontgólem (#392)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál lord (#272) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Semmisíts meg egy gh'raiton ölészt!
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
3.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két jácint díszkövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. barbár barlang (692): kész. bányászház (700): kész. kémhálózat (744): 3. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 55, 57, 59, 60, 61, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 83, 92, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 107, 108, 109, 121, 122, 123, 124, 125, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 170, 171, 192, 193, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 4, 11, 13, 15, 16, 34, 36, 38, 44, 47, 49, 51, 52.
Kész: 7.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) OK
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati kontaktus II (538) OK
halhatatlanság (540) OK
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 65 TU. szükséges még: 105 TU.
nyakláncviselés (547) OK
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) OK
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) OK
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 1 csatabárd (#555) $39 szürke bőrkesztyű ($271)
1 topáz erényöv (#731) 1 fokhagyma (#403)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
139 kábító nyilacska (#1590) 668 mákrózsa virág (#56) 5 moa harci nadrág (#1862)
1563 vasérc (#152) 9859 quwarg tojás (#360) 2045 madártoll (#112)
531 drótszőr (#37) 1195 pirkit (#153) 2435 kaja (#2)
18 ogwawa kulcs (#1376) 336 sallank karom (#128) 814 csuklyavirág (#133)
$121 bogyógránát ($430) 21 szuperkötél (#209) $192 jégpasztilla ($1566)
23 bunthar bőr (#733) 4 olló (#335) 1117 vas dobónyíl (#189)
8 káoszkulcs (#884) 1202 nyílvessző (#108) 32 jégszilánk (#1128)
2 tarantulakarom (#887) 894 isteni könnycsepp (#260) 91 megsemmisítő (#1540)
630 ezüstdarab (#326) 64 tolmokov-koktél (#351) 460 rókafarok (#124)
892 gyöngymangó (#135) 994 csontkulcs (#74) 5 fejsze (#1240)
92 Huddens elixírje (#830) 251 szent jogar (#150) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)
3 Sheran cserepe (#1271) 7 halálfej szimbólum (#1417) 1 esszenciakristály (#350)
1340 gyógykenőcs (#313)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
201 arany (#50) 6 isteni könnycsepp (#260) 27 kaja (#2)
3 mihlanil (#539) 1 quwarg tojás (#360) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 adamantit (#627) 5 mithril (#352) 1 mocsári penke (#148)
2 óndarab (#85) 2 rézdarab (#70) 2 sáfránypor (#211)
1 tarantulakarom (#887) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235
76
77
78
79
80
81
82
(225,77) hótarantula (#464)
(226,77) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, rubin góliát (#473)
(227,78) tündöklő griff (#466), művészi porolit (#720), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), törpe bánya (#435)
(228,78) tündöklő griff (#466), művészi porolit (#720), érclelőhely
(229,78) rubin góliát (#473), asztrális vortex (#2324), érclelőhely
(230,79) tündöklő griffek (#466), művészi porolit (#720), érclelőhely
(231,79) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587), rubin góliát (#473)
(232,80) tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, rubin góliát (#473)
(233,80) csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), érclelőhely, rubin góliát (#473)
(233,81) káoszszellem (#472), Raia oltár, érclelőhely
(234,81) rubin góliát (#473), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek