481. forduló, 483. forduló, Jokkmokk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 25. 12h:03'
EZ A 683. JÁTÉKHETED, 482. FORDULÓD
684. játékheted kezdete: jún. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3860

JOKKMOKK KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [233,80] koordinátán.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Zu'lit tarsolya termel 2 fekete gyöngyöt. Az aranytermő erszény 66 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+877 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+25 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy hótarantula fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza. Nicsak, ez Fehér Özvegy! (ld. enc.)

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a Fehér Özvegy testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a Fehér Özvegy hófehér potrohát. (7 támadással 521 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Shengoroth karmával végigvagdosod a Fehér Özvegy testét. (7 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 232 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1660, sebződés: 485, gyógyulás: 311, összesen: -174 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 699. Kapsz 4 VP-t.]

* 1. KP: vv 71 19 26 elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 697. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 695. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 693. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 693.]

* 3. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 693.]

* 4. KP: vv 165 57 0 elmormolod a 165. varázslatot az 57. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 691. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 691.]

* 5. KP: h 1271 133 0 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy csuklyavirágot Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 686. Kapsz 3 VP-t.]

* 6. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 676. Kapsz 6 VP-t.]

* 7. KP: vv 182 363 224 elmormolod a 182. varázslatot a 363. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 674. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Mostantól nem lesz szükséged anyagi komponensre a védekező varázslataidhoz. A rúna felhúzása fájdalommal is jár. (-33 max. életerő következő táborozásod végéig.) [-33 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 658. Kapsz 9 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 658.]

ek 302 4 t. energia kisütése: 302 4
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 608. Kapsz 30 VP-t.]

ef 10 545 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 538. Kapsz 42 VP-t.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[232,80] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy tündöklő griff. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a tündöklő griff testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tündöklő griff csillogó szárnyát. (9 támadással 727 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Koponyalékelővel többször eltalálod a tündöklő griff testét. (9 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Karmok szántják végig bal lábadat. (2 támadástól 254 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tündöklő griff belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Tyrex bunkóval néhányszor súrolod a tündöklő griff nyakát. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Koponyalékelővel épp hogy eltalálod a tündöklő griff testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Többször beletép húsodba a tündöklő griff. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tündöklő griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tündöklő griff most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 919 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1773, sebződés: 511, gyógyulás: 368, összesen: -143 ÉP}

Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +73 életerőt. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. [Rahn ékkő:] 389 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [231,79] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy hótarantula került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a hótarantula fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Fürdesz a hópelyhek özönében. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a hótarantula szőrös lábát. (7 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a hótarantula testét. (9 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 285 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a hótarantula fejét. (4 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Koponyalékelővel megpöccinted a hótarantula testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Képtelen vagy védeni a hótarantula minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 295 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A hótarantula szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tarantulakarmot. 15 002 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1803, sebződés: 580, gyógyulás: 357, összesen: -223 ÉP}

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy Sir Rasolphius. Észreveszel egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy feltámadás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [borkonyó bibe ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [230,79] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Anram Salle lábát masszírozza. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (pular kristály) van a föld alatt! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +17 életerőt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy tündöklő griff. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a tündöklő griff jobb szárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a tündöklő griff testét. (9 támadással 710 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Koponyalékelővel többször eltalálod a tündöklő griff testét. (9 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Többször beletép húsodba a tündöklő griff. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Apró csípést ejt rajtad a tündöklő griff csőrével. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Tyrex bunkóval többször eltalálod a tündöklő griff testét. (3 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Koponyalékelővel gyengén megütöd a tündöklő griff jobb vállát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmával néhányszor a tündöklő griff megcsapja a fejedet. (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Apró csípést ejt rajtad a tündöklő griff csőrével. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tündöklő griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 14 919 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1833, sebződés: 488, gyógyulás: 375, összesen: -113 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [17 pontot használtál fel, van még 521. Kapsz 10 VP-t.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[229,78] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy asztrális vortexet. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (mithril) jelenlétét érzed a föld alól. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +9 életerőt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy megsebzett rubin góliát lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Shengoroth karmával megvagdalod a rubin góliát combját. (7 támadással 499 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 373 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +75 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A rubin góliát szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 to'aghan orrkarika (ld. enc.). 16 704 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1078, sebződés: 373, gyógyulás: 188, összesen: -185 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [228,78] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Fehér Özvegy. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Fehér Özvegy bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Shengoroth karmával megvagdalod a Fehér Özvegy jobb vállát. (7 támadással 488 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pusztító szélvészként veti rád magát a Fehér Özvegy. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 270 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a Fehér Özvegy testét. (7 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 76 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. A Fehér Özvegy rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 287 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1606, sebződés: 557, gyógyulás: 387, összesen: -170 ÉP}

Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (mithril) közelében vagy. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt.

(Továbbmész...) [227,78] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Anram Salle formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy halálbokort. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (pular kristály) rejt! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +43 életerőt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy hótarantula. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a hótarantula bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. {CSTT:} Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a hótarantula testét. (7 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a hótarantula egyik lábát. (9 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a hótarantula többször is megmar! (2 támadástól 223 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Shengoroth karmával végigvagdosod a hótarantula egyik lábát. (4 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Koponyalékelővel csak érinted a hótarantula hófehér potrohát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Képtelen vagy védeni a hótarantula minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 298 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tarantulakarmot. 15 002 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1811, sebződés: 521, gyógyulás: 350, összesen: -171 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 506. Kapsz 9 VP-t.]

kb 2 30 518 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (30 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 30 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 493. Kapsz 7 VP-t.]
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 adamantitot! [13 pontot használtál fel, van még 480. Kapsz 7 VP-t.]
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 adamantitot! [13 pontot használtál fel, van még 467. Kapsz 7 VP-t.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! [13 pontot használtál fel, van még 454. Kapsz 7 VP-t.]
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 441. Kapsz 7 VP-t.]
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [13 pontot használtál fel, van még 428. Kapsz 7 VP-t.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 adamantitot! [13 pontot használtál fel, van még 415. Kapsz 7 VP-t.]
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 adamantitot! [13 pontot használtál fel, van még 402. Kapsz 7 VP-t.]
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [13 pontot használtál fel, van még 389. Kapsz 7 VP-t.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 adamantitot! [13 pontot használtál fel, van még 376. Kapsz 7 VP-t.]
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 363. Kapsz 7 VP-t.]
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [13 pontot használtál fel, van még 350. Kapsz 7 VP-t.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 adamantitot! [13 pontot használtál fel, van még 337. Kapsz 7 VP-t.]
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 324. Kapsz 7 VP-t.]
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 311. Kapsz 7 VP-t.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 298. Kapsz 7 VP-t.]
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 285. Kapsz 7 VP-t.]
Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 mithrilt! [13 pontot használtál fel, van még 272. Kapsz 7 VP-t.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 adamantitot! [13 pontot használtál fel, van még 259. Kapsz 7 VP-t.]
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [13 pontot használtál fel, van még 246. Kapsz 7 VP-t.]
Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! [13 pontot használtál fel, van még 233. Kapsz 7 VP-t.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [13 pontot használtál fel, van még 220. Kapsz 7 VP-t.]
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [13 pontot használtál fel, van még 207. Kapsz 7 VP-t.]
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [13 pontot használtál fel, van még 194. Kapsz 7 VP-t.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 181. Kapsz 7 VP-t.]
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 168. Kapsz 7 VP-t.]
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 155. Kapsz 7 VP-t.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 142. Kapsz 7 VP-t.]
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [13 pontot használtál fel, van még 129. Kapsz 7 VP-t.]
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 116. Kapsz 7 VP-t.]

m 7 7 2 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, keletre
[226,77] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Nátha. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet (pular kristály) érzel a föld alatt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +91 életerőt.


(Továbbmész...) [225,76] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A Teriadan-hegység lankáinál jársz. Még a bo'adhun barbárok adták neki ezt a nevet, az itt élő káoszszellemek uráról nevezve el. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [226,76] Továbbra is alacsonyhegység.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt! [15 pontot használtál fel, van még 101. Kapsz 9 VP-t.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[225,77] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe.

Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (mithril) van a föld alatt! [5 pontot használtál fel, van még 96. Kapsz 3 VP-t.]

szk 464 keresed a 464. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy hótarantulát. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

ef 5 527 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] Ezzel a KT képesség elkészült! [35 pontot használtál fel, van még 61. Kapsz 21 VP-t.]

bb 152 10 518 beraksz a bankba a 152. tárgyat (10 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 5 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

bb 153 10 518 beraksz a bankba a 153. tárgyat (10 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 4 pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

bb 150 10 518 beraksz a bankba a 150. tárgyat (10 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 2 szent jogart. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

in 1142 213 369 leírod az 1142. kalandozónak a 213. szörnyet a 369. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kisebb quwarg isten. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

in 1142 212 349 leírod az 1142. kalandozónak a 212. szörnyet a 349. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Tguarkhan. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) lovagi tabardot. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

in 1142 211 337 leírod az 1142. kalandozónak a 211. szörnyet a 337. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy joviális m.szockó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) piranha zsákvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

in 1142 210 336 leírod az 1142. kalandozónak a 210. szörnyet a 336. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy degradátor. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) pukkanó tűcsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

in 1142 209 321 leírod az 1142. kalandozónak a 209. szörnyet a 321. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kneopatikus mollusk. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) plazmacsillagot. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

in 1142 208 318 leírod az 1142. kalandozónak a 208. szörnyet a 318. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy drónkeselyű. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) taposó tappancsot. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

in 1142 207 316 leírod az 1142. kalandozónak a 207. szörnyet a 316. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy diuretikus kráken. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Pusztítás Botját. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

in 1142 206 292 leírod az 1142. kalandozónak a 206. szörnyet a 292. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kacagó szépia. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sárkánypikkelyt. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

in 1142 205 279 leírod az 1142. kalandozónak a 205. szörnyet a 279. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gránitelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Mágikus Koponyát. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

in 1142 204 270 leírod az 1142. kalandozónak a 204. szörnyet a 270. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bazaltelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gromak páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

in 1142 203 241 leírod az 1142. kalandozónak a 203. szörnyet a 241. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy agyagelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) smaragd kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

in 1142 182 215 leírod az 1142. kalandozónak a 182. szörnyet a 215. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy pöfögő kregon. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) praglonc hártyát. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

in 1142 179 leírod az 1142. kalandozónak a 179. szörnyet
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy élőholt ősmágus. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

in 1142 171 leírod az 1142. kalandozónak a 171. szörnyet
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy óriásféreg. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

in 1142 168 leírod az 1142. kalandozónak a 168. szörnyet
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy halálosztó kain. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

in 1142 165 leírod az 1142. kalandozónak a 165. szörnyet
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bávatag golombár. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

in 1142 164 leírod az 1142. kalandozónak a 164. szörnyet
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy jégtroll. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

in 1142 163 leírod az 1142. kalandozónak a 163. szörnyet
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kétfejű troll. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 6. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 58. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: dd 56 114 119 eldobod az 56. tárgyat a 114. tárgyat a 119. tárgyat
Elhajítasz 16 mákrózsa virágot. Sajnos nincs nálad kaktusztüske. Sajnos nincs nálad púderkő. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

* 4. BP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 58.]

* 5. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 58.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 csuklyavirágot. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-52 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 26, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ fal föl az agyagelementál. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 58 pontod maradt, ebből a következő körre 58 pontot vihetsz át. Kapsz még 623 pontot. A következő körben tehát 681 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FEHÉR ÖZVEGY (500. SZÖRNY)
A Fehér Özvegy a hótarantulák legnagyobbika. Már a bo'adhun időkben is számtalan kísérletet tettek az elpusztítására: pl. megpróbálták a barlangjától távol csapdába csalni, mindhiába, a Fehér Özvegy megérezte a veszélyt, és óvatosságból hátulról cserkészte be a sziklák közt elbújt to'aghan lövészeket, majd egyesével végzett velük. Ez volt az utolsó kísérlet az ártatlanná tételére, azóta minden épeszű teremtmény messzire elkerüli barlangjának sötét járatait.

TO'AGHAN ORRKARIKA (760. TÁRGY)
A bo'adhunok gyermekeiket négyéves korukban egy igen komoly fizikai tesztnek vetik alá, amelyet sok gyermek nem is él túl. Azokat pedig, akik a legjobban vizsgáznak, elnyerik a hírhedt orrkarikát, és a továbbiakban to'aghanoknak, azaz elit harcosoknak nevelik.

KARAKTERLAP

Jokkmokk, egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight érseke vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 482. fordulód.

Erő: 80 (92) Szint: 50 Merészség: 99/5 Magasság: 258 cm
IQ: 68 (74) Támadás: 68 (73) Agresszió: 3 Testsúly: 303 kg
Ügyesség: 55 (64) Védekezés: 100 (110) Menekülés: 2 % Életkor: 13/24 év
Egészség: 54 (58) Életpont: 888/836 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 83 (102) Varázspont: 2347/1588 Pénz: 13986 arany Kép. pont: 73
Tudatpont: 92/0 Pszi pont: 248/1217 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 30
Eddig összesen 7240 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 76 935 TP-t kaptál. Jelenleg 24 356 907 TP-d van. A következő szinthez még 643 093 TP szükséges. Trófeáid: csáp entitás, Techiulan, triklem drakolder. A 460. fordulódban 18000 arany került a bankszámládra. 18270 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/62 ökölvívás: 2/44 szúrófegyverek: 1/14
vágófegyverek: 36/39 (+1%) ütőfegyverek: 55/2 (+1%) lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 40/99 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ezüstshuriken (#327) max. 1 db (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
225,77 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 422
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 228,111
Legfeljebb 120 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 3 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64, 61, 83, 92

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 130/22 2. nyomkövetés: 78/41 (+20%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 27/78 5. csapdakészítés: 40/54 (+10%) 6. csapdaészlelés: 33/31
7. gyógyítás: 108/14 8. titkosírás: 28/59 9. felderítés: 43/67
10. szörnyidomítás: 17/26 11. teológia: 79/94 (+49%) 12. taumaturgia: 130/56 (+11%)
13. szerencsejáték: 7/15 14. versengés: 11/34 15. harcművészetek: 1/41
16. zene: 18/11 17. szörnyismeret: 78/20 (+37%) 18. pszi: 47/50 (+2%)
19. zárnyitás: 34/34 20. vadászat: 14/51 21. vitalitás: 5/38
22. bányászat: 44/63 (+94%) 23. testépítés: 58/55 24. úszás: 2/39
25. csapatmunka: 1/61

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50
10. vp regeneráció: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (Huddens elixírje (#830))
gyógyítasz 15% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), A Végzet kulcsát (#2320) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot ), harci kalapácsot (#174) (max. 1 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ), fejszét (#1240) (max. 1 darabot ), oldalzsákot (#1172) (max. 1 darabot, csak egyszer), mágikus pulzánst (#542) (max. 30 darabot ), kátrányt (#580) (max. 15 darabot )
mászol max. 250 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
massza (#217), bávatag golombár (#165), élőholt ősmágus (#179), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), ősdentor (#282), mópat fatty (#317), gyilkos sallank (#85)
Barátságosság (aktív: 18, max: 50)
kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), vezérfarkas (#748), Cenarius (#7003), drakolich (#760), kentaurusz (#762), dűnelord (#341), Suhanó Árny (#7616), adamantit gólem (#750), semlegesek (#989), jók (#990), lidérckirály (#316), káoszszellem (#472), élőholt szertart.m. (#7145), ezerszemű bestia (#288), lidércúr (#252), átokmurgattyú (#225), éjfattyak (#9096), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 14 vp; taumaturgia: 20 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (9909,0) Pörhemór köre (#205) (109,7,1) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) esszenciavédelem (#165) a lélek védelme (#57)
Symulf rúnája (#182) Morgan rúnája (#363) feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
bo'adhun csapás (#266)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) agykorbács (#97) >> domináns morf (#7624)
agykorbács (#97) >> halálos morf (#7618) agykorbács (#97) >> brutális morf (#7620)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) gömbvillám (#176) >> csataremák (#694)
gömbvillám (#176) >> vark. kardtáncos (#693)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270) védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327)
védelem sav ellen (#36) >> Shengoroth (#967) tompítás (#40) >> csontgólem (#392)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál lord (#272) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Semmisíts meg egy gh'raiton ölészt!
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
3.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két jácint díszkövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. barbár barlang (692): kész. bányászház (700): kész. kémhálózat (744): 3. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 55, 57, 59, 60, 61, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 83, 92, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 107, 108, 109, 121, 122, 123, 124, 125, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 170, 171, 192, 193, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 4, 11, 13, 15, 16, 34, 36, 38, 44, 47, 49, 51, 52.
Kész: 7.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 287 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) OK
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati kontaktus II (538) OK
halhatatlanság (540) OK
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 120 TU.
nyakláncviselés (547) OK
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) OK
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) OK

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 1 csatabárd (#555) $39 szürke bőrkesztyű ($271)
1 topáz erényöv (#731) 1 fokhagyma (#403)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
139 kábító nyilacska (#1590) 668 mákrózsa virág (#56) 5 moa harci nadrág (#1862)
1563 vasérc (#152) 9859 quwarg tojás (#360) 2045 madártoll (#112)
531 drótszőr (#37) 1195 pirkit (#153) 2435 kaja (#2)
18 ogwawa kulcs (#1376) 336 sallank karom (#128) 814 csuklyavirág (#133)
$121 bogyógránát ($430) 21 szuperkötél (#209) $192 jégpasztilla ($1566)
23 bunthar bőr (#733) 4 olló (#335) 1117 vas dobónyíl (#189)
8 káoszkulcs (#884) 1202 nyílvessző (#108) 32 jégszilánk (#1128)
2 tarantulakarom (#887) 894 isteni könnycsepp (#260) 91 megsemmisítő (#1540)
630 ezüstdarab (#326) 64 tolmokov-koktél (#351) 460 rókafarok (#124)
892 gyöngymangó (#135) 994 csontkulcs (#74) 5 fejsze (#1240)
92 Huddens elixírje (#830) 251 szent jogar (#150) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)
3 Sheran cserepe (#1271) 7 halálfej szimbólum (#1417) 1 esszenciakristály (#350)
1340 gyógykenőcs (#313)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
219 arany (#50) 1 ezüstshuriken (#327) 6 isteni könnycsepp (#260)
4 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 2 szent jogar (#150)
3 vasérc (#152) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 adamantit (#627) 2 fekete gyöngy (#99) 12 kaja (#2)
1 mithril (#352) 5 óndarab (#85) 3 rézdarab (#70)
2 tarantulakarom (#887) 1 to'aghan orrkarika (#760)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234
75
76
77
78
79
80
81
(225,76) Sheran oltár, érclelőhely
(225,77) érclelőhely
(226,76) Sheran oltár, érclelőhely
(226,77) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(227,78) művészi porolit (#720), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), törpe bánya (#435), érclelőhely, hótarantula (#464)
(228,78) Fehér Özvegy (#500), művészi porolit (#720), érclelőhely
(229,78) asztrális vortex (#2324), érclelőhely, rubin góliát (#473)
(230,79) művészi porolit (#720), érclelőhely, tündöklő griffek (#466)
(231,79) hótarantula (#464), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587)
(232,80) tündöklő griff (#466), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely
(233,80) Fehér Özvegy (#500)

Üzenet küldése a karakternek