47. forduló, 49. forduló, Johnny Deep összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 28. 12h:25'
EZ A 65. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
66. játékheted kezdete: jún. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5296
ingyenf: 3

JOHNNY DEEP KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [87,-2] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 178.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 170.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[88,-3] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trappoló dinymák. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a trappoló dinymák testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák fejét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megcsapod a trappoló dinymák farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a trappoló dinymák farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [89,-4] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy dombi yeti. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a dombi yeti testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a dombi yeti testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 150.]

kt 89 elkészíted a 89. tárgyat
Legyártottál 1 bronzpajzsot. [60 pontot használtál fel, van még 90.]

kf 89 kézbeveszed/felveszed a 89. tárgyat
Elrakod a kőkalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a bronzpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 82.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 74.]

m 1 mozogsz északkeletre
[90,-5] Továbbra is dombság. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mélységi grittang. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 174 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Látsz egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss troll nyomok vezetnek nyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 64.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 56.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál egy nagy ládát! Kinyitod, remélve, hogy kincs van benne. Wow! A tartalma 2 bronzhegyű nyíl. [8 pontot használtál fel, van még 48.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[89,-6] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bibircsók-óriás. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (7 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval eltalálod a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Felfedeztél egy sziklafészket. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 38.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 30.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 22.]

m 6 mozogsz nyugatra
[88,-6] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy drasmólyom. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a drasmólyom jobb oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 12.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 4.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

m 6 mozogsz nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

gyk 123 50 gyakorolsz a 123. tárggyal 4 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. Még sokat kell gyakorolnod. [4 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: szk 99 0 0 keresed a 99. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy piromenyétet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nagyon gyorsan vizet kéne találnod, ha nem akarsz szomjan pusztulni. (-2 életerő.) Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 187 pontot. A következő körben tehát 187 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZIKLAFÉSZEK (167. TEREPTÁRGY)
A magashegység elhagyatott sziklái között, a szédítően magas sziklafalon megpillantasz egy fészket. Milyen óriási madár képes ilyen magasra repülni, ilyen hidegben megélni? És vajon mi lehet a fészekben? Tojás? Vagy valamilyen kincs? Érdemes lenne megpróbálni... Csakhogy mindez hegymászóhoz illő feladat - egy mászókampó nélkül vagy 6-osnál kisebb mászás szakértelemmel akár meg se próbáld. Ha nagyon kíváncsi vagy, és van mászókampód, használd, és lásd, mi történik! Ez a tevékenység 24 pontba kerül.

VILÁGÍTÓTORONY (156. ÉPÍTMÉNY)
A világítótorony régen jelzésképp szolgált a tengerészek számára, manapság azonban a legtöbb kalandozó még a tengert sem látta, nemhogy hajóra szálljon. A Túlélők Földjén azonban gyakran előfordulhat, hogy valaki információt akar átadni nagy távolságra levő kalandozótársának - erre való a világítótorony. Ha olyan mezőn adsz ki IN parancsot, ahol ilyen torony is van, akkor a másik kalandozó, akinek az információt adod, lehet tőled távol is (maximum tíz mezőre). A világítótorony megépítése 80 TVP-be kerül, és az építkezés megkezdésekor birtokodban kell, hogy legyen egy dözmöng szív. Ez a varázslatos erejű, fantasztikus fényű tárgy teszi lehetővé, hogy a toronyba helyezve fényjeleket adhass le nagy távolságra. A tornyot magas terepen (alacsony vagy magashegység) kell megépítened, az ÉP 156 <TVP> paranccsal.

KARAKTERLAP

Johnny Deep, egy kopasz, barna szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr híve vagy. Ez a 48. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 13 Merészség: 5/3 Magasság: 255 cm
IQ: 16 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 487 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 15 Életpont: 169/145 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 0/0 Pénz: 99 arany Kép. pont: 10
Eddig összesen 222 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 983 TP-t kaptál. Jelenleg 38 599 TP-d van. A következő szinthez még 9 401 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, bibircsók-óriás, rőtmanó berzerker. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 18 (+1) lőfegyverek: 11

88,106 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 90

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 77 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 9 3. mászás: 3
4. gyógyítás: 23 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. versengés: 1 8. szörnyismeret: 1 9. vadászat: 2
10. bányászat: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
piromenyét (#99), alpesi tehén (#91)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
vízionár (#66), pszi elementál (#221), nektoraf (#355), halálhozó (#419)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bronzpajzs (#89) 1 * bronzpáncél (#90) 1 * bronzsisak (#88)
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 * fúvócső (#20) 1 * göcsörtös bunkó (#123)
1 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13) 2 kőkés (#6)
2 nyu-shuriken (#157) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 parittya (#18)
1 szöges bunkó (#8) 24 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 10 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 rézkulcs (#75)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 20]
2 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 40]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 antilopbőr (#48) 6 aurach fog (#657)
1 bakkura bőr (#95) 2 bordacsont (#16) 17 drótszőr (#37)
6 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106) 5 fekete gyöngy (#99)
5 hebrencs állkapocs (#130) 1 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205)
1 lajhár csont (#236) 1 lapkorong (#80) 38 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 móri gyümölcs (#116) 3 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
18 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70) 3 rókafarok (#124)
23 sallank karom (#128) 9 sünmedve tüske (#14) 6 szulfagor agyar (#677)
8 tigroszlán fog (#63) 6 vasérc (#152)

Összsúly: 55.12 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 3 óndarab (#85) 3 rézdarab (#70)
1 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpajzs (#89)
6 madártoll (#112)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

86 87 88 89 90 91
-7
-6
-5
-4
-3
-2
-1
(88,-6) drasmólyom (#60)
(88,-3) 43. jellempróba, trappoló dinymák (#118)
(89,-6) bibircsók-óriás (#120), sziklafészek (#167), világítótorony (#156)
(89,-4) dombi yeti (#366), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, vaskohó (#155), 38. jellempróba
(90,-5) mélységi grittang (#103), 30. jellempróba, olvasztókemence (#86)

Üzenet küldése a karakternek