47. forduló, 49. forduló, Torgeist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 25. 12h:12'
EZ A 129. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
130. játékheted kezdete: okt. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4523
SZÁMLA : XXXX

TORGEIST KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [56,-60] koordinátán.
Táncoló Penge, amikor összefutottatok, adott neked 10 ubuk tüskét. Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+5 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 191.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 186.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Az oltárhoz vezeted az ijedt gyilkos sallankot. Elmormolod az utolsó szent szavakat, és látod, hogy a szörny zöld gázzá változik, és az ég felé száguld! Hamarosan tovatűnik. Az áldozatot elfogadta istened. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve korgó gyomor, huss. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Hozz egy grifftojást. 2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. 3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. [30 pontot használtál fel, van még 156.]

d 1113 4 eldobod az 1113. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

d 16 eldobod a 16. tárgyat
Elhajítasz 1 bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

d 33 eldobod a 33. tárgyat
Elhajítasz 1 lapockacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

d 18 2 eldobod a 18. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 parittyát. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

d 19 2 eldobod a 19. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 kerek követ. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 148.]

t 80 támadod a 80. szörnyet
FT 80 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[55,-59] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ork sámán. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozod az ork sámán testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ork sámán bal karját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 11 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával eltalálod az ork sámán testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [54,-59] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy pszi elementál. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a pszi elementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Törpe Testvéreink! Csatlakozzatok szövetségünkhöz, a Vashegyek Nemzetéhez!" " Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " HEY, parasztpáfrány! The War has begun! Kasztroplanérián! (is) Múmiák " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-2 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A fény=jóság, ami örök. Kövesd hát! Állította: Delamarth. " Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 128.]

ek 7 5 4 t. energia kisütése: 7 5 4
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 csapdaészlelés.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 128.]

ov 1 óvatosságod: 1
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

be 32 bemész a 32. titkos labirintusba
A jelszó kimondása után a kő félrecsusszan. Lekémlelsz a mélybe. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Leóvakodsz a girbe-gurba lejtős folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 123.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Elérkeztél a 2. pontnál levő őrposzthoz. [2. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Duer-ork. Fegyvere egy csontszablya. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a Duer-ork bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A Duer-ork vágása nem talált el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy sima, fából készült ajtót látsz. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Belépsz egy koszos és büdös szobába. [3. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 antilopbőr. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Elérkeztél a 2. pontnál levő őrposzthoz. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Továbbmész. Egy régi, rozsdás ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A zárnyitó készlet tönkrement, beletört a zárba! Ez talán túl kemény dió a Te tudásodhoz. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekiveselkedsz, és borzalmas erővel bezúzod az ajtót. Óvatosan bekémlelsz: egy apró, egyszerűen berendezett barlangszoba tárul fel előtted. [4. PONT] Megbotlasz valamiben: 1 bronzkulcs. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[24 pontot használtál fel, van még 99.]

lm 5 7 8 mozogsz 5 7 8
A folyosó kanyarodik, és egy útelágazáshoz érsz. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Betoppansz az ebédlőbe. Középen hatalmas tölgyfa asztal, körülötte fapadok. Az asztalon pedig egy ember-sült maradványait látod! [7. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Tugt-ork. Fegyvere egy csontszablya. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a Tugt-ork bal vállát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a Tugt-ork jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Tugt-ork vágása nem talált el. A Tugt-ork összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Belesel a sarkon, mielőtt befordulsz. Semmi. Kicsit idegesen suhansz el a kereszteződésig. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[18 pontot használtál fel, van még 81.]

lm 10 14 13 mozogsz 10 14 13
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekiveselkedsz, és borzalmas erővel bezúzod az ajtót. A folyosó végén egy lejáratot látsz a pincébe. Óvatosan lemész. Odalent száraz levegő fogad. [1. SZINT 10. PONT -> 1. SZINT 13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Körülnézel a sarokban. Néhány üres hordót találsz - félretologatod őket. [14. PONT] Némi kutatás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-5 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 25 arany, 1 aranyló ugarhéj, 2 ezüst nyaklánc, 1 dözmöng szív és 4 nyu-shuriken (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Visszamászol a lépcsőn a felső szintre. [1. SZINT 13. PONT -> 1. SZINT 10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[18 pontot használtál fel, van még 63.]

lm 11 16 15 mozogsz 11 16 15
Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekifeszülsz, és minden erődet összegyűjtve benyomod az ajtót. Ennek a folyosónak a végén egy lejárat vezet a pincébe. Óvatosan lemész a lépcsőn. Egy dohos szagú, szűk helyiségbe jutsz. [1. SZINT 11. PONT -> 1. SZINT 15. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Körbeszimatolsz a borzalmas helyen. [16. PONT] Hirtelen egy mérges nyukmárt veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a mérges nyukmár bal vállát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mérges nyukmár bal oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a mérges nyukmár karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Kimászol a tetves lukból. [1. SZINT 15. PONT -> 1. SZINT 11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[18 pontot használtál fel, van még 45.]

lm 12 8 9 mozogsz 12 8 9
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Egy nagy lendületet véve, vállal benyomod az ajtót. Bemész a zsákutcába - semmi különöset nem találsz. [12. PONT] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Belesel a sarkon, mielőtt befordulsz. Semmi. Kicsit idegesen suhansz el a kereszteződésig. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Belépsz a szörnyek kedvenc lakosztályába, egy nagy és száraz terembe. [9. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy Tugt-ork lakik itt. Fegyvere egy csontszablya. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a Tugt-ork bal lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Tugt-ork testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A Tugt-ork most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar az. Fegyvere egy csontszurony. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt és 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[18 pontot használtál fel, van még 27.]

lm 8 5 6 mozogsz 8 5 6
Belesel a sarkon, mielőtt befordulsz. Semmi. Kicsit idegesen suhansz el a kereszteződésig. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A folyosó kanyarodik, és egy útelágazáshoz érsz. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Csalódottan nézel körül: a szoba, bár elég tágas, teljesen üres. Talán ez a hely alkalmas arra, hogy nyugalomban táborozz itt. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[18 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 1 mozogsz 1
A folyosó kanyarodik, és egy útelágazáshoz érsz. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [6 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 187 pontot. A következő körben tehát 187 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KORGÓ GYOMOR, HUSS (21. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal kaját tudsz teremteni a puszta levegőből. 2. paraméternek kell megadnod, hogy hány kaját akarsz teremteni - ennyiszer 3 VP-be fog kerülni a varázslat.

PSZI ELEMENTÁL (221. SZÖRNY)
Ha egy pszi elementállal találkozol, akkor minden valószínűség szerint magad is pszi használó vagy (vagy legalábbis egy pszi használó járt az adott mezőn röviddel előtted). A pszi elementálok anyagtalan, kasztroplanáris jelenségek, amelyeket mágnesként vonz a pszionikus tevékenység. A pszi elementál komoly pszi képességekkel rendelkezik, és kizárólag mágikus úton sebezhető. Igaz, halvány sűrűségű ektoplazmáját sokszor még egy egyszerű lángcsóva is pozdorjává zúzza. A pszi elementál leölésével azonban még nem oldódott meg minden problémád: ugyanis a pszi elementálokat általában poszogó möszék kísérik, szabad szemmel láthatatlan, pszi energiát fogyasztó élősködők. A gazdaállat pusztulásával - vagy sokszor anélkül is - csatlakoznak az új gazdához, és vígan lakmároznak pszionikus és egyéb mentális energiáikból. Hogy hogyan lehet megszabadulni tőlük? Hááát... sokak szerint még a halál sem megoldás. Ja: azzal sem érdemes próbálkozni, hogy BA parancsot adsz ki a pszi elementálra, hiszen egy pszi elementál elől nem bújhatsz el...

NYU SHURIKEN (157. TÁRGY)
A nyu shuriken egy precíz, pontosan dobható dobófegyver. Találati esélye +3 (tehát ha használod, a találat számításakor 3-al nagyobb a támadásod), sebzése pedig 3d4+2. Elkészítéséhez egy lapkorong, három csepp ragasztó és három sallank karom szükséges. Mindehhez a KT 157 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Hátránya az ubuk dobónyíllal szemben, hogy könnyebben tönkremegy.

KARAKTERLAP

Torgeist, egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 48. fordulód.

Erő: 20 (22) Szint: 12 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 18 Támadás: 11 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 20 Életpont: 169/138 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (17) Varázspont: 54/5 Pénz: 315 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 15/0
Eddig összesen 297 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 838 TP-t kaptál. Jelenleg 29 878 TP-d van. A következő szinthez még 3 122 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, mutáns pók, trappoló dinymák.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 12/79 (+28%) vágófegyverek: 1/80 ütőfegyverek: 10/42
lőfegyverek: 9/28 (+25%) dobófegyverek: 2/12

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << szöges bunkó (#8) << csontszablya (#64)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); nyílvessző (#108) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1
54,56 mezőn táborozol, a 32. labirintusban, 1. szinten, 5. ponton

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 104 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/66 2. nyomkövetés: 9/8 (+8%) 3. mászás: 3/45
4. csapdakészítés: 5/12 (-682%) 5. csapdaészlelés: 6/94 (+419%) 6. gyógyítás: 10/86
7. titkosírás: 1/66 8. felderítés: 2/23 9. teológia: 2/46 (+6%)
10. szörnyismeret: 4/53 11. zárnyitás: 1/6 (+6%) 12. vadászat: 4/3
13. bányászat: 6/87 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
sörényes ubuk (#89), orgyilkos (#131) (csak egyszer), trollfa (#80) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy grifftojást.
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 4 szabotőr, 7 harcos, 7 királynő, 3 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 688 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bronzpajzs (#89) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78) 1 * rézsisak (#72) 1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 4 csontszablya (#64) 1 csontszurony (#12)
1 * fúvócső (#20) 1 kőkalapács (#13) 2 kőkés (#6)
15 mérgezett tüske (#23) 4 nyu-shuriken (#157) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 rövid íj (#107) 1 szöges bunkó (#8) 2 ubuk dobónyíl (#138)
3 * ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
5 ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
2 rézkulcs (#75)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 15 csepp tinta (#101), fér még: 15]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 14 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 10 csepp ugh méreg (#166), fér még: 14]
2 vizestömlő (#3) [bennük 28 korty víz (#27), fér még: 12]
1 zöld üveg (#82) [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 2 álompor (#396) 1 antilopbőr (#48)
9 aurach fog (#657) 1 dözmöng szív (#122) 1 fémrúd (#104)
5 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 lajhár csont (#236)
1 lapkorong (#80) 3 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
1 mandibulapenge (#125) 1 móri gyümölcs (#116) 8 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 8 pirkit (#153) 3 púderkő (#119)
3 rézdarab (#70) 4 sallank karom (#128) 7 smirglilevél (#29)
2 surranó kígyó bőr (#47) 1 vadász tatu bőr (#15) 4 varányszem (#30)
2 varkaudar csont (#1113)

Összsúly: 52.79 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 1 fáklya (#36) 2 kerek kő (#19)
1 lapockacsont (#33) 2 parittya (#18) 3 varkaudar csont (#1113)
6 víz (#27) 1 zárnyitó készlet (#39) 7 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
28 arany (#50) 1 antilopbőr (#48) 1 aranyló ugarhéj (#100)
1 bronzkulcs (#76) 3 csontszablya (#64) 1 csontszurony (#12)
1 dözmöng szív (#122) 2 ezüst nyaklánc (#117) 4 gyenge méreg (#26)
4 nyu-shuriken (#157) 1 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

53 54 55 56 57
-61
-60
-59
-58
(54,-59) pszi elementál (#221), a 32. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Duer-ork (#45), Tugt-ork (#46), mérges nyukmár (#95), varkaudar (#64)
(55,-59) ork sámán (#345), Tharr rúnaköve, tavacska, gumifa (#38), Tharr oltár, 31. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek