47. forduló, 49. forduló, Mokesz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 4. 9h:05'
EZ A 111. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
112. játékheted kezdete: okt. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2254
SZÁMLA : XXXX

MOKESZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-292,-15] koordinátán.
Találkozol egy különös kinézetű férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor melléd lép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s ő a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, ő viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bőröd elszürkül, megráncosodik, míg ő lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorolnak az ő testébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immúnis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehelet. A levegőt kapkodva ébredsz álmodból.
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+59 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+24 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy orgyilkos nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [8 pontot használtál fel, van még 210.]

ek 7 17 4 t. energia kisütése: 7 17 4
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 zárnyitás.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 210.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 205.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 200.]

m 4 mozogsz délre
[-292,-14] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mákrózsa bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy nekrofunt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod az útonálló testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [9 pontot használtál fel, van még 191.]

ee 33 74 97 eladod a 33. tárgyat a 74. tárgyat a 97. tárgyat
Eladtál 1 lapockacsontot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 csontkulcsot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 2 rákpáncélt. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 191.]

ee 130 16 237 eladod a 130. tárgyat a 16. tárgyat a 237. tárgyat
Eladtál 1 hebrencs állkapcsot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bordacsontot. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 1 tankány karmot. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 191.]

ve 195 megveszed a 195. tárgyat
Vásároltál 1 obszidián függőt. 15 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

ve 212 megveszed a 212. tárgyat
Vásároltál 1 dorony tüdőt. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

ve 203 megveszed a 203. tárgyat
Vásároltál 1 amnioszt. 1 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

ve 135 megveszed a 135. tárgyat
Vásároltál 1 gyöngymangót. 3 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[-292,-15] Még mindig a városban vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy főutcát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orgyilkos. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos fejét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az orgyilkos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [-293,-16] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy karmazsin huhogó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+3 max. varázspont.) A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmazsin huhogó levelét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 4 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összeakadsz egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfival. Fekete a bőre. Fairlight tanítványa. Egy bakkura csizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy kardszárnyú pocok trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy Yurk, a profi trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Málhásállata egy sörényes ubuk. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Professzor. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-293,-17] Még mindig az erdőben vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manaelementál került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a manaelementál testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Szöges bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Sheran hívő! Ha Múmia akarsz lenni, keresd Shaquille O'Nealt (5727)! " Van itt egy cseréptetős torony (549. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az Ősi Hajnal Lovagjai a Káosz ellen harcolnak Ghalla békéjéért. Állj közénk Lord Kis Se. " [27 pontot használtál fel, van még 164.]

be bemész
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. Ismét ugyanaz a szolgáló fogad, és rögvest bevezet a fogadószobába. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Amikor elújságolod, hogy sikerrel jártál, kitörő örömmel fogadnak. [150 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 vassisak.] Lady Olivia lelkendezve próbálja fel a függőt. Még csinosabbá vált! Még mindig bájosan mosolyogva mondja el következő kérését:
- Sajnos a szakács odaégette a kedvenc ételemet, a rizsfelfújtat Yguor módra. Ahhoz, hogy újra el tudjuk készíteni, szükség lenne egy dorony tüdőre, egy amnioszra és három gyöngymangóra. Ugye megcsinálod? De aranyos tőled! Köszönöm. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 3 jóságpont jár.] Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
Amikor elújságolod, hogy sikerrel jártál, kitörő örömmel fogadnak. [180 tapasztalati pontot kaptál. (+3 jóság.)] Azonban hamarosan ráébredsz, hogy az öröm csak színlelt. Rosszat gyanítva kérdezed:
- Hol van Lady Olivia? - döbbenettel hallgatod, ahogy a sírni kezdő szolgálók leírják, amint úrnőjüket elragadta egy borzalmas bibircsók-óriás. Bár a leírás alapján nyilvánvaló, hogy SEMMI esélyed sincs ez ellen az iszonyatos szörnyeteg ellen, megkéred az apródot, aki bátran követte a szörnyet fészkéig, hogy mondja el, hová is hurcolták a bájos teremtést. Egyszerű térképvázlatot kapsz.

16 9 8 5
7
15 6
13 4
14
3 2 1
12 11
10
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 42. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 12, délre 12 mérföldre található.

Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 159.]

kf 160 kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat
Leveszed a bőrsisakot, majd a fejedre teszed a vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[-292,-16] Még mindig az erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy pókvadász. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a pókvadász nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a pókvadász jobb első lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-291,-15] Épületek tűnnek fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Látsz egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Meglapulsz egy árok mélyén. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy alanori csatamén. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy vadaspark (769. épület.).
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. Fairlight követője. Egy láncinget, egy mászókarmot, egy mind. ametisztjét, egy rézsisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy süvítő rája trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy karmos tankány trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Kereskedő Balthans. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [-290,-14] Még mindig a városban vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összefutsz egy barna, rövid hajú, kék szemű ember nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr ministránsa. Egy elit csatavértet, egy két kard szimbólumot, egy mind. ametisztjét, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy drónkeselyű trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Szárnyas Tejvadász. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [27 pontot használtál fel, van még 132.]

m 4 2 mozogsz délre, keletre
[-290,-13] Kisebb hegyek emelkednek itt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a manaelementál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval párszor megpöccinted a manaelementál egyik csápját. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Szöges bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy emberevő. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az emberevő jobb karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő vizenyős szemét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az emberevő testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-289,-13] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Macskaszemű Marion előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz egy szőke hajú, barna szemű árnymanó férfival. Egy bakkura csizmát, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot, egy ezüst karkötőt, egy kígyóbőr kesztyűt és egy szöges páncélt visel. Fegyverzetét egy sóhajtó dorony trófea, egy sullár trófea és egy északi aurach trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy garokk! Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Chan. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[18 pontot használtál fel, van még 114.]

be 42 bemész a 42. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 109.]

lm 12 14 16 mozogsz 12 14 16
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy Tugt-ork lakik itt. Fegyvere egy csontszablya. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a Tugt-ork testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Tugt-ork bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a Tugt-ork testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A Tugt-ork fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Tugt-ork most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy kis szobába érkezel. [11. PONT.] Hamarosan egy óriás patkányt pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az óriás patkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Marokra fogva az ezüsttőrt a másikra ugrasz. Ezüsttőrrel teljesen átszúrod az óriás patkány nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás patkány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [12. PONT.] Hirtelen egy kőkorszaki szakit veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki kőtestét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a kőkorszaki szaki bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [14. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [16. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bibircsók-óriás. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás bal karját. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megütöd a bibircsók-óriás jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. Eldobod az értéktelenné vált Quirov trófeát, és kiszedsz egy bibircsók-óriás trófeát. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót és 1 ezüst karkötőt. Kiszabadítod a falhoz láncolt Lady Oliviát. - Köszönöm, kedves kalandozó! - mondja. - Még épp idejében érkeztél. Ezért különleges jutalmat kapsz: megkapod apám láncingét, neki már úgysincs szüksége rá! Veled tartok a kijáratig, ha megengeded. - Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 fűszertartó, 38 arany, 1 deus ex machina, 2 fáklya és 2 kaja. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [40 pontot használtál fel, van még 69.]

lm 8 5 1 mozogsz 8 5 1
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [8. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 vaskulcs, 1 ezüst gyűrű és 1 csontkés. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy sima, fából készült ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [5. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Tugt-ork. Fegyvere egy csontszablya. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a Tugt-ork testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a Tugt-ork jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Tugt-ork testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a Tugt-ork, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Tugt-ork most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 bőrsisakot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Elérkezel a bejárathoz. No végre! Gyorsan kimászol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [50 pontot használtál fel, van még 19.]

szk 70 keresed a 70. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy vadtrollt. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 19.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 16.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Egy kaját töm magába a kőszáli disznó. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebből a következő körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 188 pontot. A következő körben tehát 204 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Mokesz, egy tüsi aranyhajú, zöld szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 48. fordulód.

Erő: 19 (20) Szint: 13 Merészség: 6/2 Magasság: 246 cm
IQ: 18 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 370 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 18 Életpont: 190/137 Jellem: jó (38) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (25) Varázspont: 87/14 Pénz: 203 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 18/5 Pszi pont: 47/18
Eddig összesen 332 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 963 TP-t kaptál. Jelenleg 40 081 TP-d van. A következő szinthez még 7 919 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, bibircsók-óriás, trikornis.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/14 szúrófegyverek: 1/84 (+14%)
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 19/44 (+24%) lőfegyverek: 17/10 (+30%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -6.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
75,60 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 75 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/25 (+12%) 2. nyomkövetés: 7/46 (+56%) 3. mászás: 4/33
4. csapdakészítés: 7/12 (+16%) 5. csapdaészlelés: 1/69 (+18%) 6. gyógyítás: 6/16
7. titkosírás: 2/58 8. felderítés: 2/24 9. szörnyidomítás: 3/83
10. teológia: 1/11 11. taumaturgia: 9/22 (+30%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 1/0 14. zene: 1/0 15. szörnyismeret: 7/32 (+22%)
16. pszi: 8/65 (+13%) 17. zárnyitás: 7/65 (+433%) 18. vadászat: 1/0
19. vitalitás: 1/0 20. bányászat: 5/33 21. testépítés: 1/0
22. főzés: 1/31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
segítesz max. 1 TVP-ért
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124), nektoraf (#355), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 493 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 3 bőrsisak (#57) 1 bronzpajzs (#89)
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 * rőtmanó kacagány (#714)
1 * sárga erőöv (#276) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
2 bot (#4) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bunkósbot (#9)
1 csontkés (#11) 2 csontszablya (#64) 1 ezüsttőr (#322)
1 fúvócső (#20) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 * kerek kő (#19)
1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 méregfog (#1553)
3 orgyilkos tőr (#225) 1 * parittya (#18) 1 * szöges bunkó (#8)
4 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 * nap szimbólum (#141)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 + aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 deus ex machina (#1)
3 fáklya (#36) 2 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147)
3 kaja (#2) 3 kötél (#92) 1 mérleg (#81)
1 moa katalizátor (#386) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 tatu dob (#234) 1 tüskecsapda (#242)
1 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 36 csepp tinta (#101), fér még: 24]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
3 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 36]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 8 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12]
1 sullár hólyag (#168) [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17]
3 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 36]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
6 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 120]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 acélpengőke (#231) 9 álompor (#396) 3 aurach fog (#657)
2 dözmöng szív (#122) 23 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105)
1 grákóbőr (#41) 4 kaktusztüske (#114) 1 kőszem (#304)
8 lapkorong (#80) 67 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa üveggömb (#383) 1 móri gyümölcs (#116)
2 ormánygőte csont (#21) 6 pirkit (#153) 3 rézdarab (#70)
2 rókafarok (#124) 6 smirglilevél (#29) 14 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 5 szárnyas hernyó (#69) 2 szuperkötél (#209)
4 szvó-ektoplazma (#151) 15 tigroszlán fog (#63) 2 trikornis szarv (#198)
3 tükör (#43) 3 vadász tatu bőr (#15) 16 varányszem (#30)
1 varkaudar csont (#1113) 5 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 70.79 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 1 csontkulcs (#74) 2 gyöngymangó (#135)
1 hebrencs állkapocs (#130) 3 kaja (#2) 7 kerek kő (#19)
1 lapockacsont (#33) 2 rákpáncél (#97) 1 tankány karom (#237)
4 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
57 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 1 csontkés (#11)
2 csontszablya (#64) 1 deus ex machina (#1) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüst karkötő (#158) 1 fáklya (#36) 1 fűszertartó (#210)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 huhogó bibe (#332) 1 kőszem (#304)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 vaskulcs (#183) 1 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-294 -293 -292 -291 -290 -289 -288
-18
-17
-16
-15
-14
-13
-12
(-293,-17) cseréptetős torony (#549), barátság szent tüze (#484), manaelementál (#290)
(-293,-16) karmazsin huhogó (#185), Professzor (5148. kalandozó)
(-292,-16) pókvadász (#59)
(-292,-15) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), főutca (#399), orgyilkos (#131)
(-292,-14) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), útonálló (#130)
(-291,-15) vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, alanori csatamén (#233), Kereskedő Balthans (3194. kalandozó)
(-290,-14) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), Szárnyas Tejvadász (2089. kalandozó)
(-290,-13) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), manaelementál (#290), emberevő (#119)
(-289,-13) a 42. labirintus bejárata, mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), Chan (1615. kalandozó), Tugt-ork (#46), óriás patkány (#42), kőkorszaki szaki (#109), bibircsók-óriás (#120)

Üzenet küldése a karakternek