Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 26. 9h:29' EZ A 522. JÁTÉKHETED, 479. FORDULÓD 523. játékheted kezdete: márc. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 5. KP: | elmormolod a 209. varázslatot |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
flh 26 189 | felt. lőfegyver haszn. 26 a 189. tárggyal |
v 198 411 39 | elmormolod a 198. varázslatot |
[411,39] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog.
m 1 7 1 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az Arsa jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (100 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Arsa testét. (8 támadással 620 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Az Arsa megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) {KCC:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az Arsa fejét. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Az Arsa harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +23 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Arsa potrohgyűrűje. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 5 csepp toxylt. 13279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1181, sebződés: 301, gyógyulás: 218, összesen: -83 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 199 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a káoszbajnok állatpofáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a káoszbajnok testét. (8 támadással 370 életpontot sebezve.) A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a káoszbajnok jobb vállát. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A káoszbajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6830 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 766, sebződés: 65, gyógyulás: 13, összesen: -52 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 136 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a márvány drakón jobb hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (25 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány drakón pikkelyes testét. (8 támadással 454 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A márvány drakón melléd csap a farkával! A márvány drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 73, gyógyulás: 89, összesen: +16 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 185 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 60 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Sötétség Hercege fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Sötétség Hercege jobb lábát. (8 támadással 633 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 112 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A Sötétség Hercege összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 9280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 902, sebződés: 221, gyógyulás: 95, összesen: -126 ÉP}
(Továbbmész...) [411,37] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy ősvortexet. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy méregféreg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a méregféreg bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (66 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a méregféreg testét. (8 támadással 612 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) {KCC:} Vámpírölővel többször eltalálod a méregféreg fejét. (3 támadással 220 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A méregféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 1 toxylt.) 11431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1025, sebződés: 229, gyógyulás: 205, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [412,36] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (adamantit) rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy ősvortexet. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. Amatőr voltál. A szörny észrevett. Egy ezerszemű bestia közeledik feléd! Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
im 2 | imádkozol |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 112 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 74 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zafír sárkány bal szárnyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (87 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 608 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány bal első lábát. (8 támadással 564 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. A zafír sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 gyöngymangó, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP], 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 96 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, 6 arany és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1367, sebződés: 610, gyógyulás: 242, összesen: -368 ÉP}
(Továbbmész...) [410,34] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. A távolból robbanások hangját hallod. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy zafír sárkány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 116 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. 77 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (99 életpontot vesztettél.) Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 292, gyógyulás: 0, összesen: -292 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (31 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a márvány drakón pikkelyes testét. (8 támadással 470 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. A márvány drakón feléd harap, de sikertelenül. A márvány drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a márvány drakón csontos pofáját. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. A márvány drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 747, sebződés: 81, gyógyulás: 174, összesen: +93 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (90 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd sárkány bal hátsó lábát. (8 támadással 597 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. A smaragd sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +23 ÉP.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a smaragd sárkány bal első lábát. (7 támadással 534 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. A smaragd sárkány a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1286, sebződés: 534, gyógyulás: 246, összesen: -288 ÉP}
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a mópat gigász gigászi lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a mópat gigász testét. (8 támadással 593 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a mópat gigász testét. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Lábával meglök a mópat gigász. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1235, sebződés: 58, gyógyulás: 171, összesen: +113 ÉP}
(Továbbmész...) [409,32] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Csak egy áldott okerón. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az áldott okerón testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áldott okerón testét. (8 támadással 613 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Az áldott okerón ollója a levegőben csattan. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 815, sebződés: 0, gyógyulás: 82, összesen: +82 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-10 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a drótszőrű mópat jobb oldalát. Kritikus ütés! (8 támadással 894 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 68 életpontot sebeztél. Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a drótszőrű mópat agyarával a bal oldaladon. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-16 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a drótszőrű mópat testét. (8 támadással 586 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. A drótszőrű mópat agyarát a bal combodba döfi. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1653, sebződés: 329, gyógyulás: 60, összesen: -269 ÉP}
(Továbbmész...) [409,31] Tovább kóborolsz a pusztán. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ében hadúr. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ében hadúr testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (17 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében hadúr testét. (8 támadással 583 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Az ében hadúr vágása nem talált el. Vámpírölővel épp hogy megszúrod az ében hadúr fejét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Előrehajolva csap az ében hadúr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 826, sebződés: 90, gyógyulás: 173, összesen: +83 ÉP}
im 2 | imádkozol |
m 8 1 8 | mozogsz északra, északkeletre, északra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az ősöreg góliát testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ősöreg góliát óriási talpát. (8 támadással 608 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Az ősöreg góliát az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +35 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ősöreg góliát óriási talpát. (8 támadással 572 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Az ősöreg góliát egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +35 ÉP.) Az ősöreg góliát összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 nehezéket. 15660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1377, sebződés: 350, gyógyulás: 249, összesen: -101 ÉP}
(Továbbmész...) [410,29] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy áldozati oltárt. Nyugatra egy ősvortex van. Északra egy ében sziklatorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy magnetikus praglonc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.
[410,28] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Oldalt pillantva, meglátsz egy ében sziklatornyot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Falcon Castagir, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Feltételes mászás:) Merész arckifejezést vágva, mászni kezdesz fölfelé az ében sziklatorony oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A torony tetején találsz egy apró nyílást, ahol behatolsz a félelmetes építmény belsejébe. Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. Páni félelem lesz rajtad úrrá, ahogy valami rád veti magát. Egy ében halálhajcsár!
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár fejét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár testét. (7 támadással 435 életpontot sebezve.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 32 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a márvány drakón csontos pofáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (39 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány drakón pikkelyes testét. (8 támadással 359 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. A márvány drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A márvány drakón farkával melletted a levegőbe suhint. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a márvány drakón fejét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. A márvány drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 791, sebződés: 112, gyógyulás: 172, összesen: +60 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a taalru herceg egyik lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a taalru herceg testét. (8 támadással 582 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-1 varázspont.) {KCC:} Vámpírölővel jól megszurkálod a taalru herceg póklábát. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A taalru herceg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. 8352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 921, sebződés: 79, gyógyulás: 200, összesen: +121 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan mágus jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (8 támadással 584 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Semmi eredménye! Vámpírölővel megdöfködöd a Thargodan mágus testét. Kritikus ütés! (2 támadással 220 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 77 életpontot sebeztél. 62 életpontot gyógyultál. Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A Thargodan mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 8 madártoll [madártoll ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (312,11)-> 3 arany, -2 ÉP]. 9168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 986, sebződés: 4, gyógyulás: 142, összesen: +138 ÉP}
szk 340 | keresed a 340. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 20 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ősöreg góliát testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ősöreg góliát bokáját. (8 támadással 623 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. Az ősöreg góliát egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ősöreg góliát testét. (8 támadással 619 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Az ősöreg góliát nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +33 ÉP.) Az ősöreg góliát szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken, egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 arany. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 nehezéket. 15660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1431, sebződés: 317, gyógyulás: 146, összesen: -171 ÉP}
Erő: | 69 (86) | Szint: | 43 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 69 (77) | Támadás: | 52 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 58 (70) | Védekezés: | 127 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/39 év |
Egészség: | 57 (70) | Életpont: | 896/721 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 68 (81) | Varázspont: | 1787/60 | Pénz: | 6119 arany | Kép. pont: | 60 |
Tudatpont: | 17/0 | Pszi pont: | 178/183 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/48 | ökölvívás: | 23/28 | szúrófegyverek: | 40/24 (+7%) |
vágófegyverek: | 20/12 | ütőfegyverek: | 23/57 | lőfegyverek: | 27/85 (+9%) |
dobófegyverek: | 31/42 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << nitmák kard (#856) (120%) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/35 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 115/51 (+18%) | 3. mászás: | 24/73 (+16%) |
4. csapdakészítés: | 25/43 | 5. csapdaészlelés: | 28/56 | 6. gyógyítás: | 85/66 (+51%) |
7. titkosírás: | 8/17 | 8. felderítés: | 24/96 | 9. szörnyidomítás: | 11/69 |
10. teológia: | 95/36 (+13%) | 11. taumaturgia: | 63/76 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 16/10 |
13. versengés: | 20/85 | 14. harcművészetek: | 19/99 | 15. zene: | 18/60 |
16. szörnyismeret: | 24/28 | 17. pszi: | 20/82 (+6%) | 18. zárnyitás: | 19/8 |
19. vadászat: | 16/71 | 20. vitalitás: | 2/21 | 21. bányászat: | 32/20 (+12%) |
22. úszás: | 10/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), halálelementál (#279), sötét ölész (#314) (csak egyszer), Rém (#315) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (97,7,2) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) |
Symulf rúnája (#182) | kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
tűzeső (#61) | >> | autentikus vámpír (#154) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
háló (#186) | >> | márvány sárkány (#328) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 8 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
602 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | |||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | ezüstshuriken (#327) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | jégkristály (#593) | 5 | nehezék (#258) | |||
1 | pszi kő (#248) | 3 | sárkányfog (#617) | 11 | sárkánypikkely (#292) | |||
3 | sötét ital (#284) | 1 | szent jogar (#150) | 7 | toxyl (#591) |