Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 9. 9h:21' EZ A 480. JÁTÉKHETED, 479. FORDULÓD 481. játékheted kezdete: jún. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1057 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 377. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
dd 56 258 | eldobod az 56. tárgyat a 258. tárgyat |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Épületek tűnnek fel.
be 686 1 | bemész a 686. épületbe |
be 686 3 | bemész a 686. épületbe |
be 686 6 | bemész a 686. épületbe |
pbe 9000 | beraksz a bankba 9000 aranyat |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében halálhajcsár fejét. (5 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ében halálhajcsár egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 10, gyógyulás: 94, összesen: +84 ÉP}
(Továbbmész...) [366,7] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben.
(Feltételes támadás:) Egy ezerszemű bestia! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezerszemű bestia testét. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-27 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (68 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezerszemű bestia jobb szárnyát. (7 támadással 541 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-67 életpont.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Transzformálsz! (+54 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod az ezerszemű bestia nyakát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-22 életpont.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 37 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 28 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Nem öregedsz. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mithril felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-20 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel épp hogy eltalálod az ezerszemű bestia jobb vállát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-9 életpont.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd az ezerszemű bestia bal csápját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-5 életpont.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezerszemű bestia, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], 2 nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> 32 arany, -2 ÉP], 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> 26 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 galachmitot. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1108, sebződés: 448, gyógyulás: 179, összesen: -269 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 214 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 24 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón testét. Kritikus ütés! (6 támadással 72 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (49 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír drakón farkát. (5 támadással 445 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a zafír drakón fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A zafír drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A zafír drakón farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 756, sebződés: 75, gyógyulás: 104, összesen: +29 ÉP}
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 254 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 56 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány óriási karmát. Kritikus ütés! (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (94 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a márvány sárkány jobb szárnyát. (6 támadással 484 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a márvány sárkány farkát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 pular kristály [pular kristály ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1115, sebződés: 342, gyógyulás: 141, összesen: -201 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 238 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 33 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr testét. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (17 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod az ében hadúr testét. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod az ében hadúr páncélozott testét. Kritikus ütés! (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7479 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 50, gyógyulás: 51, összesen: +1 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 241 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd drakón csontos pofáját. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (38 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd drakón testét. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a smaragd drakón csontos pofáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A smaragd drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A smaragd drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 52, gyógyulás: 62, összesen: +10 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 237 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Sötétség Hercege gigászi alakját. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmaival a Sötétség Hercege megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Sötétség Hercege szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó, 32 arany, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] és 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 jégkristályt. 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 963, sebződés: 63, gyógyulás: 110, összesen: +47 ÉP}
(Továbbmész...) [368,9] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy skarlátdémon közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 107 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (78 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a skarlátdémon vörös fellegeit. (8 támadással 614 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a skarlátdémon vörös fellegeit. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A skarlátdémon leken néhány pofont. (6 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy skarlátia varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a skarlátdémon szilárd részeit. (5 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a skarlátdémon testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A skarlátdémon mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (6 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled skarlátia varázslatot lő rád. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13864 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1236, sebződés: 424, gyógyulás: 257, összesen: -167 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár jobb vállát. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében halálhajcsár bal lábát. (5 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 19, gyógyulás: 95, összesen: +76 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 268 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón pikkelyes testét. (6 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (42 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír drakón jobb szárnyát. (4 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ököllel megpöccinted a zafír drakón bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A zafír drakón feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a zafír drakón a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 68, gyógyulás: 84, összesen: +16 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 235 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 39 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Sötétség Hercege bal karját. Kritikus ütés! (5 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ököllel megpöccinted a Sötétség Hercege testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A Sötétség Hercege karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Sötétség Hercege száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 33 arany, egy fűszertartó, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 jégkristályt. 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 903, sebződés: 66, gyógyulás: 99, összesen: +33 ÉP}
(Továbbmész...) [368,10] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (mithril) rejt! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy albinó küklopsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 232 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az albinó küklopsz szőrös lábát. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (80 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az albinó küklopsz testét. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod az albinó küklopsz jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az albinó küklopsz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Az albinó küklopsz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 küklopsz szemet. 4993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 80, gyógyulás: 46, összesen: -34 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 267 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 52 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (96 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány sárkány farkát. (6 támadással 457 életpontot sebezve.) Te 57 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+92 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a márvány sárkány testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel meghorzsolod a márvány sárkány testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Te 9 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+16 életerő). Ököllel gyengén megütöd a márvány sárkány fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.)
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1225, sebződés: 546, gyógyulás: 238, összesen: -308 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás oszlopos lábát. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a viharóriás jobb oldalát. (6 támadással 491 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a viharóriás oszlopos lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A viharóriás egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. A viharóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 85 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 705, sebződés: 85, gyógyulás: 117, összesen: +32 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (84 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a skarlátdémon szilárd részeit. (8 támadással 625 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a skarlátdémon szilárd részeit. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A skarlátdémon mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (6 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy skarlátia varázslatot, majd rád küldi. Ellenfeled regenerálódik! A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a skarlátdémon szilárd részeit. (5 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a skarlátdémon vörös fellegeit. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A skarlátdémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (6 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Egy skarlátia varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A skarlátdémon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13864 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1263, sebződés: 325, gyógyulás: 264, összesen: -61 ÉP}
(Továbbmész...) [366,10] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy méregféreg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a méregféreg testét. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (61 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a méregféreg testét. (6 támadással 488 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a méregféreg testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A méregféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a méregféreg testét. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ököllel gyengén megütöd a méregféreg testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A méregféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1030, sebződés: 207, gyógyulás: 182, összesen: -25 ÉP}
v 198 350 74 | elmormolod a 198. varázslatot |
[350,74] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. A messzeségben füstoszlopot látsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánybarlangot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Dred Hornwill előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Látsz egy csillezsályát. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy nothar cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Találsz egy kreommat-liliomot. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP]
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 235 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón jobb első lábát. (6 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír drakón nyakát. (7 támadással 399 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Ököllel meghorzsolod a zafír drakón csontos pofáját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A zafír drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A zafír drakón farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 708, sebződés: 39, gyógyulás: 93, összesen: +54 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 240 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 69 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány nyakát. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (96 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány nyakát. Kritikus ütés! (9 támadással 705 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Ököllel többször eltalálod a zafír sárkány testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ököllel csak érinted a zafír sárkány bal szárnyát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ököllel gyengén megütöd a zafír sárkány bal szárnyát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1418, sebződés: 454, gyógyulás: 212, összesen: -242 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 232 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd drakón testét. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (34 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragd drakón csontos pofáját. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a smaragd drakón pikkelyes testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a smaragd drakón a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 53, gyógyulás: 74, összesen: +21 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 226 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 69 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 45 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében sárkány testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (88 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 562 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Ököllel többször eltalálod az ében sárkány nyakát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Az ében sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az ében sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször eltalálod az ében sárkány óriási karmát. (3 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Ököllel megpöccinted az ében sárkány testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az ében sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1419, sebződés: 588, gyógyulás: 219, összesen: -369 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a méregféreg testét. Kritikus ütés! (6 támadással 198 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (64 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a méregféreg testét. (8 támadással 620 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a méregféreg testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a méregféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 960, sebződés: 138, gyógyulás: 160, összesen: +22 ÉP}
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
hh 248 248 |
kf 1373 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 431. tárgyat |
* 2. BP: | építed a 720. tárgyat 32 pontért |
* 3. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát. Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot! Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele. Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni. Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani. A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.) A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből. Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban! Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról: - Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar. - Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja. - Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz. - Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.) - Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik. - Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el. - Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem. - Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek. - Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül. - A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod). - A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik. |
Erő: | 75 (91) | Szint: | 42 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 70 (77) | Támadás: | 67 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 70 (87) | Védekezés: | 106 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/51 év |
Egészség: | 70 (76) | Életpont: | 1025/1049 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 80 (90) | Varázspont: | 2446/488 | Pénz: | 4745 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 287/340 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/32 | ökölvívás: | 39/17 (+17%) | szúrófegyverek: | 20/0 |
vágófegyverek: | 26/0 (-1%) | ütőfegyverek: | 12/7 | lőfegyverek: | 9/22 |
dobófegyverek: | 37/2 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ében dobónyíl (#849) (997 .); ében dobónyíl (#849) (998 .); ében dobónyíl (#849) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/48 | 2. nyomkövetés: | 119/73 (+41%) | 3. mászás: | 22/12 (+23%) |
4. csapdakészítés: | 31/12 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 33/26 | 6. gyógyítás: | 76/62 |
7. titkosírás: | 4/14 | 8. felderítés: | 27/2 | 9. szörnyidomítás: | 10/6 |
10. teológia: | 95/28 (+92%) | 11. taumaturgia: | 90/77 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 6/57 |
13. versengés: | 8/86 | 14. harcművészetek: | 40/9 | 15. zene: | 6/25 |
16. szörnyismeret: | 35/55 | 17. pszi: | 25/84 (+2%) | 18. zárnyitás: | 3/15 |
19. vadászat: | 10/33 | 20. vitalitás: | 2/21 (+13%) | 21. bányászat: | 35/53 (+31%) |
22. úszás: | 12/90 | 23. főzés: | 6/5 (+18%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 50 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 20 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 120 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
noth szellem (#250), lidércúr (#252), átokosztó (#372), bolyongó lidérc (#388), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), rubin sárkány (#330), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), mantikór (#769), purifikátor császár (#393) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
kobudera (#8), Tharr hívők (#996), Minas Sul (#5194), őrjáratozó katona (#274), mutáns bunthar (#398), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 10 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) |
állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) |
papi aura (#377) | az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
méregfelhő III (#229) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), agytaposás (#180), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
puha ütés (#60) | >> | nagyobb vércápa (#246) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
izomernyesztés (#33) | >> | zombi mester (#251) | háló (#186) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
háló (#186) | >> | viharóriás (#278) | méregfelhő III (#229) | >> | férfiak (#998) | |
méregfelhő III (#229) | >> | nők (#999) | háló (#186) | >> | tollaskígyó (#635) | |
háló (#186) | >> | vámpírféreg (#782) | háló (#186) | >> | skarlátdémon (#790) | |
háló (#186) | >> | ezerszemű bestia (#288) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bűbájlidérc (#761) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | kronoelementál (#287) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | varázsvédelem (#34) | >> | áeratikus hasnyák (#243) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) Semmisíts meg oltáromnál öt manakristályt, hiszen te nem mágiával, hanem a karod erejével győzedelmeskedsz! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 szabotőr, 7 harcos, 13 királynő, 12 élőholt, 7 vadász, 7 nagymester, 3 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7932 | arany (#50) | 2 | amniosz (#203) | 1 | ében dobónyíl (#849) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
4 | nehezék (#258) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
4 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | 12 | spiritusz (#170) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranytű (#272) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 3 | csalánvirág (#582) | |||
1 | Eldereth szilánk (#512) | 2 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | |||
6 | jégkristály (#593) | 5 | kaja (#2) | 6 | kerek kő (#19) | |||
1 | küklopsz szem (#643) | 1 | lótuszvirág (#447) | 12 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | moa rubin (#379) | 1 | pszi kristály (#618) | 1 | rézsisak (#72) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 6 | toxyl (#591) | |||
1 | vortex amulettje (#607) |