Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 22. 15h:05' EZ A 683. JÁTÉKHETED, 478. FORDULÓD 684. játékheted kezdete: jún. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3860 |
* 1. KP: vv 71 19 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 4. KP: vv 165 57 0 | elmormolod a 165. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: h 1271 133 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 6. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 7. KP: vv 182 363 224 | elmormolod a 182. varázslatot a 363. varázslatot a 224. varázslatot |
v 275 627 | elmormolod a 275. varázslatot |
ek 503 228 111 | t. energia kisütése: 503 228 111 |
230 | 231 | 232 | |
99 | |
|
|
100 | |
|
|
101 | |
|
|
[228,111] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.
be 692 | bemész a 692. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 22: 2. térkép 1. pont 23: 2. térkép 2. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 22. pont 2: 1. térkép 23. pont |
Gyors léptekkel magad mögött hagyod a barlangot. [5 pontot használtál fel, van még 651. Kapsz 1 VP-t.]
m 4 | mozogsz délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés totemblarg testét. (9 támadással 767 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a tüskés totemblarg jobb oldalát. (9 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). A tüskés totemblarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mászókampó felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-47 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Tyrex bunkóval néhányszor megcsapod a tüskés totemblarg testét. (6 támadással 468 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Koponyalékelővel gyengén megütöd a tüskés totemblarg bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A tüskés totemblarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-33 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A tüskés totemblarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kitintüskét. 12 955 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1658, sebződés: 392, gyógyulás: 399, összesen: +7 ÉP}
v 198 222 109 | elmormolod a 198. varázslatot |
230 | 231 | 232 | |
99 | |
|
|
100 | |
|
|
101 | |
|
|
[222,109] Szűnni nem akar a zöld síkság.
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedéked átfúrja a harcos hárpia szélfútta haját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcos hárpia szélfútta haját. (9 támadással 663 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a harcos hárpia testét. (9 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Karmait végighúzza a harcos hárpia a bal oldaladon. (1 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 48 életpontot vesztettél. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a harcos hárpia fejét. (9 támadással 621 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a harcos hárpia testét. (7 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A harcos hárpia karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 50 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 madártollat. 14 411 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1870, sebződés: 399, gyógyulás: 444, összesen: +45 ÉP}
(Továbbmész...) [222,111] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy ro'galhal kísértet. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a ro'galhal kísértet testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ro'galhal kísértet fejét. (9 támadással 813 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a ro'galhal kísértet jobb karját. (9 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). A ro'galhal kísértet egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (7 támadással 593 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Koponyalékelővel gyengén megütögeted a ro'galhal kísértet testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A ro'galhal kísértet támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A ro'galhal kísértet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 009 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1905, sebződés: 333, gyógyulás: 443, összesen: +110 ÉP}
(Továbbmész...) [222,112] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pikkelyes ptog. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pikkelyes ptog testét. (9 támadással 772 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a pikkelyes ptog testét. (9 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny farka lecsap a bal karodra. (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a pikkelyes ptog fejét. (7 támadással 542 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Koponyalékelővel súrolod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Farkával végigüt a pikkelyes ptog a hátadon. (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Véres nyál csordul ki a pikkelyes ptog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 906 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1747, sebződés: 288, gyógyulás: 298, összesen: +10 ÉP}
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pikkelyes ptog farkát. (9 támadással 772 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a pikkelyes ptog pikkelyfedte nyakát. (9 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Farkával végigüt a pikkelyes ptog a hátadon. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a pikkelyes ptog testét. (7 támadással 554 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Koponyalékelővel súrolod a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Farkával végigüt a pikkelyes ptog a hátadon. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A pikkelyes ptog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 906 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1760, sebződés: 284, gyógyulás: 297, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [221,114] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy tarajos áspis. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tarajos áspis testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (39 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tarajos áspis fejét. (9 támadással 768 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a tarajos áspis testét. (9 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tarajos áspis kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a tarajos áspis testét. (8 támadással 623 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Koponyalékelővel megpöccinted a tarajos áspis testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A tarajos áspis harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Véres nyál csordul ki a tarajos áspis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 074 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1821, sebződés: 381, gyógyulás: 346, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [221,115] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [221,117] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Pumuk-Lee előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Továbbmész...) [221,118] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Anram Salle, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy halálbokort. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét.
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
im 0 7 | imádkozol |
ef 10 545 | energia fejlesztése 10 |
ef 5 527 | energia fejlesztése 5 |
be 109 | bemész a 109. titkos labirintusba |
lm 900 | mozogsz 900 |
lm 4 8 7 | mozogsz 4 8 7 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a káoszpók szőrös potrohát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszpók fejét. (9 támadással 780 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a káoszpók testét. (9 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A káoszpók belecsíp a derekadba. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a káoszpók egyik lábát. (9 támadással 711 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Koponyalékelővel párszor súrolva eltalálod a káoszpók szőrös potrohát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 583 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1955, sebződés: 196, gyógyulás: 246, összesen: +50 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a tarajos áspis halványkék bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (55 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tarajos áspis testét. (9 támadással 781 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a tarajos áspis jobb oldalát. (9 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tarajos áspis harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tarajos áspis fejét. (8 támadással 643 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Koponyalékelővel csak érinted a tarajos áspis testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tarajos áspis megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 074 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1849, sebződés: 302, gyógyulás: 284, összesen: -18 ÉP}
vv 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 22 3 8 | mozogsz 22 3 8 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az albinó féreg testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az albinó féreg testét. (9 támadással 770 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Koponyalékelővel párszor keményen megütöd az albinó féreg fehér bőrét. (9 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az albinó féreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd az albinó féreg jobb oldalát. (9 támadással 723 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Koponyalékelővel néhányszor megcsapod az albinó féreg testét. (8 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az albinó féreg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 162 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2181, sebződés: 128, gyógyulás: 172, összesen: +44 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az albinó féreg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az albinó féreg testét. (9 támadással 732 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Koponyalékelővel párszor keményen megütöd az albinó féreg fehér bőrét. (9 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az albinó féreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Tyrex bunkóval néhányszor megcsapod az albinó féreg testét. (9 támadással 677 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Koponyalékelővel néhányszor megcsapod az albinó féreg szelvényes testét. (9 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2101, sebződés: 183, gyógyulás: 167, összesen: -16 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az albinó féreg fehér bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Meglengetve a tyrex bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az albinó féreg testét. (9 támadással 704 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Koponyalékelővel párszor keményen megütöd az albinó féreg testét. (9 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az albinó féreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Tyrex bunkóval párszor keményen megütöd az albinó féreg testét. (9 támadással 610 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Koponyalékelővel néhányszor megcsapod az albinó féreg szelvényes testét. (9 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az albinó féreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1988, sebződés: 123, gyógyulás: 145, összesen: +22 ÉP}
lm 13 14 19 | mozogsz 13 14 19 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a káoszpók testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszpók testét. (9 támadással 689 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Koponyalékelővel többször eltalálod a káoszpók egyik lábát. (9 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). A káoszpók megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszpók egyik lábát. (9 támadással 641 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a káoszpók egyik lábát. (8 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ocsmány csáprágóját a káoszpók hasadba mélyeszti. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A káoszpók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 583 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1948, sebződés: 211, gyógyulás: 396, összesen: +185 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az albinó féreg szelvényes testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Meglengetve a tyrex bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az albinó féreg testét. (9 támadással 698 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Koponyalékelővel párszor keményen megütöd az albinó féreg szelvényes testét. (9 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Előremozdulva, az albinó féreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Tyrex bunkóval többször eltalálod az albinó féreg testét. (9 támadással 609 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Koponyalékelővel párszor keményen megütöd az albinó féreg testét. (9 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az albinó féreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1955, sebződés: 159, gyógyulás: 196, összesen: +37 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tűzrája testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször eltalálod a tűzrája elsuhanó szárnyát. (9 támadással 474 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a tűzrája jobb oldalát. (9 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nagyot húz a tűzrája farka a lábadra! (1 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Tyrex bunkóval többször eltalálod a tűzrája testét. (9 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Koponyalékelővel néhányszor épp csak megérinted a tűzrája elsuhanó szárnyát. (9 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Farkával végigüt a tűzrája a hátadon. (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1318, sebződés: 330, gyógyulás: 247, összesen: -83 ÉP}
lm 24 2 12 | mozogsz 24 2 12 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tűzrája testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször eltalálod a tűzrája testét. (9 támadással 457 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a tűzrája farkát. (9 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A szörny farka lecsap a bal karodra. (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Tyrex bunkóval többször eltalálod a tűzrája elsuhanó szárnyát. (9 támadással 433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Koponyalékelővel néhányszor súrolod a tűzrája szürke hátát. (9 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Nagyot húz a tűzrája farka a lábadra! (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1314, sebződés: 330, gyógyulás: 332, összesen: +2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a tűzrája elsuhanó szárnyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször eltalálod a tűzrája testét. (9 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a tűzrája testét. (9 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Nagyot húz a tűzrája farka a lábadra! (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Tyrex bunkóval többször eltalálod a tűzrája testét. (9 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Koponyalékelővel néhány helyen meghorzsolod a tűzrája testét. (9 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Farkával végigüt a tűzrája a hátadon. (1 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1325, sebződés: 349, gyógyulás: 334, összesen: -15 ÉP}
lm 15 19 21 | mozogsz 15 19 21 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az albinó féreg szelvényes testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször eltalálod az albinó féreg fehér bőrét. (9 támadással 668 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Koponyalékelővel párszor keményen megütöd az albinó féreg fehér bőrét. (9 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Tyrex bunkóval néhányszor megcsapod az albinó féreg testét. (9 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Koponyalékelővel párszor keményen megütöd az albinó féreg testét. (9 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az albinó féreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1890, sebződés: 164, gyógyulás: 257, összesen: +93 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a tűzrája farkát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször eltalálod a tűzrája testét. (9 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a tűzrája szürke hátát. (9 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tűzrája farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Tyrex bunkóval néhányszor megcsapod a tűzrája testét. (9 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Koponyalékelővel néhányszor épp csak megérinted a tűzrája testét. (9 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Farkával végigüt a tűzrája a hátadon. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1245, sebződés: 346, gyógyulás: 248, összesen: -98 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a tűzrája testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval párszor keményen megütöd a tűzrája testét. (9 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Koponyalékelővel párszor megpöccinted a tűzrája elsuhanó szárnyát. (9 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A szörny farka lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Tyrex bunkóval párszor keményen megütöd a tűzrája elsuhanó szárnyát. (9 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Koponyalékelővel néhány helyen meghorzsolod a tűzrája testét. (9 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Nagyot húz a tűzrája farka a lábadra! (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1247, sebződés: 326, gyógyulás: 326, összesen: +0 ÉP}
lm 205 10 10 | mozogsz 205 10 10 |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: dd 56 114 119 | eldobod az 56. tárgyat a 114. tárgyat a 119. tárgyat |
* 4. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 5. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
PIKKELYES PTOG (470. SZÖRNY) Első pillantásra leginkább a dinoszauruszokhoz hasonlítanád. Másodszorra, testének formáit, és a gőzölgő leheletét jobban figyelembe véve egy nagyra nőtt piromenyétre emlékeztet. Ha viszont a testét fedő, csillogó pikkelyekre téved tekinteted, leginkább egy sárkányt mindenhol beborító bőrfelület jut eszedbe. Nos, a hasonlóság csak a véletlen műve, a pikkelyes ptog semmilyen rokonságban nincs az előbb említett szörnyekkel. Fajának kialakulása sokkal régebbre vezethető vissza, mint bármely Ghallán őshonos fajé. Már a keleti területeken élt barbár törzsek, a bo'adhunok is előszeretettel alkalmazták hátasállatukként, de persze a befogásuk és megszelídítésük már abban az időben sem volt egyszerű. |
KÁOSZPÓK (530. SZÖRNY) A káoszpókok a hűvös, de ugyanakkor száraz helyeket kedvelik, ahol nyugodtan kifeszíthetik széles hálóikat. Bár összetartó lények, és egy élőhelyhez általában több káoszpók is tartozik, azért egyedül is megállják a helyüket, ha zsákmányszerzésről, vagy otthonuk megvédéséről van szó. Hosszú, szőrtelen lábaikon hangtalanul és hihetetlen gyorsasággal közlekednek. Testük bénító mérget termel, melyet előszeretettel pumpálnak áldozatuk védtelen testébe. Egy-egy ilyen magatehetetlenné váló ellenség elfogyasztása hosszú napokig tart. |
ŐSI ESSZENCIA (883. TÁRGY) Az ősi esszencia egy masszaszerű, mágikus derengéssel világító anyag, mely minden bizonnyal egy Ghallán kívüli civilizációból származik. Ha megérinted, szinte megérzed a benne lüktető energiát, mely, mint egy élő szervezet, reagál minden mozdulatodra. Ha veszed a bátorságot, és egészben lenyeled az ökölnyi méretű ősi esszenciát (kiadod a H 883 parancsot), kapsz 100 fejlesztési pontot, melyet később tetszés szerint felhasználhatsz. (Nem átadható, nem ellopható.) |
ALBINÓ FÉREG (529. SZÖRNY) Az albinó féreg bőrének redői vakítóan fehérek, csupán a szelvények találkozásánál fedezheted fel a piros szín néhány árnyalatát. Széles szájában apró és hegyes fogak sorakoznak, ha védekezésre kényszerül, ezekkel próbálja meghátrálásra kényszeríteni támadóját. Rendkívül sok sebzést képes elviselni, mielőtt kilehelné lelkét, talán ennek köszönhető, hogy nem sok kalandozó szaladgál albinó féreg trófeával az övére tűzve. |
TŰZRÁJA (531. SZÖRNY) A tűzrája ereje a meglepetésben rejlik: bőrének szürkesége épp megfelelő a félhomályos járatok sötétjében rejtőzésre. Csupán szárnyának suhogása árulja el, de ilyenkor többnyire már késő bármit is tenni. Még ha van is időd fegyvert ragadni, a gyorsan mozgó célponton borzasztó nehéz lesz annyit sebezni, hogy a tűzrája holtan rogyjon össze a lábaid előtt. |
Erő: | 80 (94) | Szint: | 50 | Merészség: | 99/5 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 67 (73) | Támadás: | 67 (72) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 303 kg |
Ügyesség: | 54 (63) | Védekezés: | 93 (103) | Menekülés: | 2 % | Életkor: | 12/27 év |
Egészség: | 54 (58) | Életpont: | 844/1062 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 82 (98) | Varázspont: | 2342/563 | Pénz: | 14069 arany | Kép. pont: | 71 |
Tudatpont: | 92/1 | Pszi pont: | 248/1055 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/62 | ökölvívás: | 2/44 | szúrófegyverek: | 1/14 |
vágófegyverek: | 36/29 | ütőfegyverek: | 54/80 (+9%) | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 40/87 |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ezüstshuriken (#327) max. 1 db (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
221,118 mezőn táborozol, a 109. labirintusban, 1. szinten, 7. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 422 |
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 228,111 |
Legfeljebb 120 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 3 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64, 61, 83, 92 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 61 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 129/98 | 2. nyomkövetés: | 77/86 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 27/78 | 5. csapdakészítés: | 40/14 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 32/35 (+30%) |
7. gyógyítás: | 108/14 | 8. titkosírás: | 28/59 | 9. felderítés: | 43/55 |
10. szörnyidomítás: | 17/26 | 11. teológia: | 76/7 (+45%) | 12. taumaturgia: | 129/39 (+49%) |
13. szerencsejáték: | 7/15 | 14. versengés: | 11/34 | 15. harcművészetek: | 1/41 |
16. zene: | 18/11 | 17. szörnyismeret: | 77/83 | 18. pszi: | 47/45 (+1%) |
19. zárnyitás: | 33/82 (+37%) | 20. vadászat: | 14/51 | 21. vitalitás: | 5/21 |
22. bányászat: | 43/19 (+1%) | 23. testépítés: | 58/55 | 24. úszás: | 2/39 |
25. csapatmunka: | 1/61 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 69 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (Huddens elixírje (#830)) |
gyógyítasz 15% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), A Végzet kulcsát (#2320) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot ), harci kalapácsot (#174) (max. 1 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ), fejszét (#1240) (max. 1 darabot ), oldalzsákot (#1172) (max. 1 darabot, csak egyszer), mágikus pulzánst (#542) (max. 30 darabot ), kátrányt (#580) (max. 15 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
massza (#217), bávatag golombár (#165), élőholt ősmágus (#179), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), ősdentor (#282), mópat fatty (#317), gyilkos sallank (#85) |
Barátságosság (aktív: 18, max: 50) |
kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), vezérfarkas (#748), Cenarius (#7003), drakolich (#760), kentaurusz (#762), dűnelord (#341), Suhanó Árny (#7616), adamantit gólem (#750), semlegesek (#989), jók (#990), lidérckirály (#316), káoszszellem (#472), élőholt szertart.m. (#7145), ezerszemű bestia (#288), lidércúr (#252), átokmurgattyú (#225), éjfattyak (#9096), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 13 vp; taumaturgia: 20 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (9965,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem (#165) | a lélek védelme (#57) | Symulf rúnája (#182) |
Morgan rúnája (#363) | Pörhemór köre (#205) (109,7,1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | agykorbács (#97) | >> | domináns morf (#7624) | |
agykorbács (#97) | >> | halálos morf (#7618) | agykorbács (#97) | >> | brutális morf (#7620) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | gömbvillám (#176) | >> | csataremák (#694) | |
gömbvillám (#176) | >> | vark. kardtáncos (#693) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | Shengoroth (#967) | tompítás (#40) | >> | csontgólem (#392) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Semmisíts meg egy gh'raiton ölészt! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két jácint díszkövet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. barbár barlang (692): 109. labirintus (221,118). bányászház (700): kész. kémhálózat (744): 3. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 55, 57, 59, 60, 61, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 83, 92, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 107, 108, 109, 121, 122, 123, 124, 125, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 170, 171, 192, 193, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 4, 11, 13, 15, 16, 34, 36, 38, 44, 47, 49, 51, 52. |
Kész: 7. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) OK |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 265 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 35 TU szükséges.) |
regeneráció (528) OK |
mentális roncsolás (531) OK |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati kontaktus II (538) OK |
halhatatlanság (540) OK |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 160 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) OK |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 145 | varányszem (#30) | 1 | csatabárd (#555) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | 1 | topáz erényöv (#731) | 1 | fokhagyma (#403) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 139 | kábító nyilacska (#1590) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 5 | moa harci nadrág (#1862) | 1233 | vasérc (#152) | 9859 | quwarg tojás (#360) | 2045 | madártoll (#112) | 531 | drótszőr (#37) | 848 | pirkit (#153) | 1291 | kaja (#2) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | 366 | sallank karom (#128) | 814 | csuklyavirág (#133) | $121 | bogyógránát ($430) | 21 | szuperkötél (#209) | $192 | jégpasztilla ($1566) | 23 | bunthar bőr (#733) | 3 | olló (#335) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 8 | káoszkulcs (#884) | 1202 | nyílvessző (#108) | 32 | jégszilánk (#1128) | 2 | tarantulakarom (#887) | 894 | isteni könnycsepp (#260) | 91 | megsemmisítő (#1540) | 630 | ezüstdarab (#326) | 64 | tolmokov-koktél (#351) | 459 | rókafarok (#124) | 892 | gyöngymangó (#135) | 994 | csontkulcs (#74) | 4 | fejsze (#1240) | 92 | Huddens elixírje (#830) | 246 | szent jogar (#150) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1193 | gyógykenőcs (#313) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
267 | arany (#50) | 2 | adamantit (#627) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | hernyópete (#878) | 3 | kitintüske (#879) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | quwarg tojás (#360) | 66 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | gyógykenőcs (#313) | 2 | kaja (#2) | 18 | madártoll (#112) | |||
1 | ősi esszencia (#883) | 1 | rókafarok (#124) |
220 | 221 | 222 | 223 | |
108 | |
|
|
|
109 | |
|
|
|
110 | |
|
|
|
111 | |
|
|
|
112 | |
|
|
|
113 | |
|
|
|
114 | |
|
|
|
115 | |
|
|
|
116 | |
|
|
|
117 | |
|
|
|
118 | |
|
|
|
119 | |
|
|
|