Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 22. 9h:04' EZ A 683. JÁTÉKHETED, 477. FORDULÓD 684. játékheted kezdete: jún. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3860 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 202 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-48 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a fekélyes hernyó testét. (9 támadással 758 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a fekélyes hernyó testét. (9 támadással 357 életpontot sebezve.) A fekélyes hernyó a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-41 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (9 támadással 701 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel súrolod a fekélyes hernyó bal vállát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A fekélyes hernyó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 hernyópete. 13 900 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2054, sebződés: 345, gyógyulás: 57, összesen: -288 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 203 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-12 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a fekélyes hernyó testét. (9 támadással 723 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a fekélyes hernyó testét. (9 támadással 337 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a fekélyes hernyó kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-48 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (9 támadással 684 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhányszor épp csak megérinted a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-25 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 900 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2057, sebződés: 284, gyógyulás: 48, összesen: -236 ÉP}
* 1. KP: vv 71 19 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 4. KP: vv 165 57 0 | elmormolod a 165. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: h 1271 133 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 6. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 7. KP: vv 182 363 224 | elmormolod a 182. varázslatot a 363. varázslatot a 224. varázslatot |
bb 150 4 518 | beraksz a bankba a 150. tárgyat (4 darabot) |
bb 124 3 518 | beraksz a bankba a 124. tárgyat (3 darabot) |
bb 108 2369 37 | beraksz a bankba a 108. tárgyat (2369 darabot) |
bb 133 15 | beraksz a bankba a 133. tárgyat (15 darabot) |
fno 10 1 | fejl. pont elköltés 10 1 |
hu 15 | hulladék: 15 |
hh 504 522 | használod az 504. tárgyat az 522. tárgyat |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 20 327 1 | felt. lőfegyver haszn. 20 a 327. tárggyal (1 darabot) |
v 275 352 | elmormolod a 275. varázslatot |
vv 79 167 11 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 11. varázslatot |
im 0 10 | imádkozol |
kre 112 148 6 | kreálsz a 112. tárggyal a 148. tárgyat (6 darabot) |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
ef 30 538 | energia fejlesztése 30 |
m 1 3 4 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a tüskés totemblarg testét. (9 támadással 707 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a tüskés totemblarg testét. (9 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). A tüskés totemblarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-23 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés totemblarg egyik lábát. (7 támadással 530 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Koponyalékelővel épp hogy eltalálod a tüskés totemblarg egyik lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A tüskés totemblarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vadászkés felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-39 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A tüskés totemblarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kitintüskét. 12 955 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1641, sebződés: 394, gyógyulás: 403, összesen: +9 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! A szilánk működik (+4 életpont). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 107 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a vámpírféreg jobb vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. {CSTT:} Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a vámpírféreg fejét. (7 támadással 490 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel halálos csapásokat osztva péppé vered a vámpírféreg testét. (9 támadással 336 életpontot sebezve.) A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Shengoroth karmával végigvagdosod a vámpírféreg testét. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel megpöccinted a vámpírféreg testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 14 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1296, sebződés: 608, gyógyulás: 55, összesen: -553 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ro'galhal kísértet fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (9 támadással 748 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Koponyalékelővel többször eltalálod a ro'galhal kísértet testét. (9 támadással 365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). A ro'galhal kísértet támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (9 támadással 732 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Koponyalékelővel gyengén megütögeted a ro'galhal kísértet testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A ro'galhal kísértet rávág a derekadra. (1 támadástól 179 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 009 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1947, sebződés: 368, gyógyulás: 472, összesen: +104 ÉP}
(Továbbmész...) [231,92] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kutyafejű medve került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kutyafejű medve vicsorgó pofáját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kutyafejű medve bal vállát. (9 támadással 721 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Koponyalékelővel többször eltalálod a kutyafejű medve fejét. (9 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). A kutyafejű medve behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kutyafejű medve nyakát. (9 támadással 686 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Koponyalékelővel meghorzsolod a kutyafejű medve testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kutyafejű medve lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 062 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1826, sebződés: 251, gyógyulás: 425, összesen: +174 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a bo'adhun lidérc szellemalakját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bo'adhun lidérc szellemalakját. (9 támadással 776 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a bo'adhun lidérc testét. (9 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled regenerálódik! Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bo'adhun lidérc bal oldalát. (9 támadással 731 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Koponyalékelővel párszor megpöccinted a bo'adhun lidérc testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-63 életerő). A bo'adhun lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 662 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2035, sebződés: 122, gyógyulás: 181, összesen: +59 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. 593 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vámpír őrszem testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vámpír őrszem testét. (9 támadással 744 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel többször eltalálod a vámpír őrszem bal karját. (9 támadással 367 életpontot sebezve.) Borzalmas harapásokat kapsz a szörnytől a karodba. (4 támadástól 401 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +81 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vámpír őrszem testét. (9 támadással 706 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a vámpír őrszem testét. (9 támadással 340 életpontot sebezve.) A vámpír őrszem átharapja a torkodat! (4 támadástól 372 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +75 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
{Csatastatisztika; sebzés: 2191, sebződés: 1469, gyógyulás: 164, összesen: -1305 ÉP}
(Továbbmész...) [231,93] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő tarajos áspis nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a tarajos áspis fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (40 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tarajos áspis halványkék bőrét. (9 támadással 715 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Koponyalékelővel többször eltalálod a tarajos áspis testét. (9 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). A tarajos áspis megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 209 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tarajos áspis testét. (9 támadással 663 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Koponyalékelővel súrolod a tarajos áspis testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A tarajos áspis kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Véres nyál csordul ki a tarajos áspis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 074 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1792, sebződés: 440, gyógyulás: 449, összesen: +9 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kreiton lich fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton lich bal karját. (9 támadással 748 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a kreiton lich egyik csápját. (9 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Végighúz rajtad a kreiton lich a csápjával. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kreiton lich testét. (9 támadással 705 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a kreiton lich jobb karját. (9 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Végighúz rajtad a kreiton lich a csápjával. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2190, sebződés: 407, gyógyulás: 489, összesen: +82 ÉP}
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (47 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bo'adhun éjhozó testét. (9 támadással 613 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Koponyalékelővel többször eltalálod a bo'adhun éjhozó fejét. (9 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 178 életpontot vesztettél. (-17 védekezés.) Ellenfeled regenerálódik! Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bo'adhun éjhozó jobb vállát. (9 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Koponyalékelővel többször eltalálod a bo'adhun éjhozó nyakát. (9 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 87 életpontot vesztettél. A bo'adhun éjhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 035 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1747, sebződés: 312, gyógyulás: 354, összesen: +42 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a lidércóriás testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércóriás testét. (9 támadással 648 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Koponyalékelővel halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércóriás testét. (9 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). A lidércóriás behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Tyrex bunkóval néhányszor megcsapod a lidércóriás testét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Koponyalékelővel néhányszor súrolod a lidércóriás jobb lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mancsával a lidércóriás megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 901 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1236, sebződés: 124, gyógyulás: 282, összesen: +158 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 69 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a krathan csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a krathan csontváz jobb oldalát. (9 támadással 747 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a krathan csontváz zörgő csontjait. (9 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A krathan csontváz támadásai összeszabdalják a lábaidat! (3 támadástól 293 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a krathan csontváz bal karját. (9 támadással 696 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Koponyalékelővel súrolod a krathan csontváz bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A krathan csontváz védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (3 támadástól 270 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 656 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1862, sebződés: 675, gyógyulás: 467, összesen: -208 ÉP}
(Továbbmész...) [232,95] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy harcos hárpia közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a harcos hárpia fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a harcos hárpia nyakát. (9 támadással 593 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a harcos hárpia testét. (9 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 44 életpontot vesztettél. Tyrex bunkóval néhányszor megcsapod a harcos hárpia testét. (9 támadással 563 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Koponyalékelővel többször eltalálod a harcos hárpia bal oldalát. (9 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Karmait végighúzza a harcos hárpia a jobb oldaladon. (1 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 43 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1744, sebződés: 371, gyógyulás: 414, összesen: +43 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bo'adhun lidérc jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bo'adhun lidérc szellemalakját. (9 támadással 735 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a bo'adhun lidérc jobb oldalát. (9 támadással 329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Ellenfeled regenerálódik! Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bo'adhun lidérc testét. (9 támadással 676 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Koponyalékelővel többször eltalálod a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-51 életerő). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 662 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2021, sebződés: 107, gyógyulás: 329, összesen: +222 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! A szilánk működik (+4 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bámulatos zombi foszladozó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval néhányszor megcsapod a bámulatos zombi testét. (9 támadással 439 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel párszor súrolva eltalálod a bámulatos zombi testét. (9 támadással 198 életpontot sebezve.) A bámulatos zombi éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 203 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Tyrex bunkóval párszor keményen megütöd a bámulatos zombi foszladozó testét. (9 támadással 409 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhányszor épp csak megérinted a bámulatos zombi rotható húsát. (9 támadással 184 életpontot sebezve.) Vérző seb nyílik, ahogy a bámulatos zombi éles karmai végigtépik a jobb karodat. (1 támadástól 223 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1249, sebződés: 426, gyógyulás: 94, összesen: -332 ÉP}
(Továbbmész...) [232,96] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő ében tigris nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ében tigris bal hátsó lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében tigris ébenfekete bőrét. (9 támadással 677 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Koponyalékelővel néhányszor megcsapod az ében tigris testét. (9 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 247 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében tigris testét. (9 támadással 609 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Koponyalékelővel gyengén megütögeted az ében tigris testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Többször beletép húsodba az ében tigris. (2 támadástól 292 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) Az ében tigris szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +75 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 335 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1688, sebződés: 539, gyógyulás: 455, összesen: -84 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a lidércóriás testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércóriás testét. (9 támadással 583 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a lidércóriás testét. (9 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Tyrex bunkóval többször eltalálod a lidércóriás testét. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Koponyalékelővel súrolod a lidércóriás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A lidércóriás meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A lidércóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 901 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1224, sebződés: 107, gyógyulás: 275, összesen: +168 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ro'galhal kísértet bal lábát. (9 támadással 673 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Koponyalékelővel többször eltalálod a ro'galhal kísértet testét. (9 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). A ro'galhal kísértet rávág a derekadra. (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ro'galhal kísértet szellemtestét. (9 támadással 647 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Koponyalékelővel párszor súrolva eltalálod a ro'galhal kísértet testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A ro'galhal kísértet megüti a jobb válladat. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 009 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1839, sebződés: 286, gyógyulás: 431, összesen: +145 ÉP}
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [231,98] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
(Továbbmész...) [231,99] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
m 4 | mozogsz délre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a tüskés totemblarg bal vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-30 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a tyrex bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés totemblarg fejét. (9 támadással 652 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a tüskés totemblarg egyik lábát. (9 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ocsmány csáprágóját a tüskés totemblarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-48 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés totemblarg egyik lábát. (9 támadással 570 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Koponyalékelővel csak érinted a tüskés totemblarg nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A tüskés totemblarg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstshuriken felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-27 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A tüskés totemblarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kitintüskét. 12 955 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1580, sebződés: 506, gyógyulás: 341, összesen: -165 ÉP}
in 3379 23 241 | leírod a 3379. kalandozónak a 23. szörnyet a 241. tárgyat |
in 3379 24 255 | leírod a 3379. kalandozónak a 24. szörnyet a 255. tárgyat |
in 3379 32 279 | leírod a 3379. kalandozónak a 32. szörnyet a 279. tárgyat |
in 3379 47 286 | leírod a 3379. kalandozónak a 47. szörnyet a 286. tárgyat |
in 3379 90 316 | leírod a 3379. kalandozónak a 90. szörnyet a 316. tárgyat |
in 3379 97 318 | leírod a 3379. kalandozónak a 97. szörnyet a 318. tárgyat |
in 3379 98 321 | leírod a 3379. kalandozónak a 98. szörnyet a 321. tárgyat |
in 3379 105 322 | leírod a 3379. kalandozónak a 105. szörnyet a 322. tárgyat |
in 3379 109 325 | leírod a 3379. kalandozónak a 109. szörnyet a 325. tárgyat |
in 3379 126 369 | leírod a 3379. kalandozónak a 126. szörnyet a 369. tárgyat |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: dd 56 114 119 | eldobod az 56. tárgyat a 114. tárgyat a 119. tárgyat |
* 4. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 5. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
TUDATI KONTAKTUS II. (538. TUDATI KÉPESSÉG) Ezt a képességet - hasonlóan a Tudati kontaktus kevésbé fejlett változatához - csak akkor tudod használni, ha ismered a Direkt Kontaktus I. elnevezésű pszi formulát. Ha valamilyen oknál fogva ez a pszi képesség nincs a repertoárodban, akkor számodra ez a tudati képesség nem nyújt semmilyen előnyt. A közös tudati energiák egyetlen mentális csóvába sűrítése nagyfokú hozzáértést, és komoly koncentrációt igényel. Ha már ügyesen használod a tudati kontaktust, nem lesz nehéz használnod annak ezt a kissé továbbfejlesztett változatát sem. Mostantól bármilyen lényre használhatod a Direkt kontaktus I. elnevezésű pszi-formulát, azokra is, amelyek egyébként nem rendelkeznek pszi-ponttal. Ekkor nem a pszi-pontját, hanem életerejét fogja megcsapolni a képesség, amely életenergiát azonmód pszi-ponttá konvertálja a számodra. [A Direkt Kontaktus I. pszi képesség a pszi-ponttal nem rendelkező ellenfélbe pszi szakértelem/5*3 életpontot sebez, és ugyanennyi pszi-pontot ad neked. A sebzés nem lehet több mint amennyi életpontja a lénynek volt, és maximum 120 pszi-pontot szerezhetsz így. Azoktól a lényektől, amelyek egyébként használnak pszi-t, max. 180 pszi-pontot csenhetsz el. Mostantól egyazon fordulóban már nem hat, hanem kilenc sikeres direkt kontaktusod (az I-es és II-es verzióból összesen lehet kilenc).] |
VASCARAI CSIZMA (370. TÁRGY) A vascarai csizma - mint neve is mutatja - eredetileg Vascarából származik, abból a városból, ahol rendszeresen tartottak futóversenyeket. Amikor felhúzod lábadra, azonnal érzed, hogy lépteid milyen könnyűvé, légiessé válnak: Amíg a csizmát viseled, minden mozgásod 1-el kevesebb TVP-be kerül, és akár 30 mérföldet is megtehetsz egy nap alatt. (Megjegyzés: a -1 TVP mozgás az alakváltó képességgel összeadódik, de a hátasod mozgásköltségét nem csökkenti.) Ezenfelül a vascarai csizma 2-vel javítja a védettségedet. |
TARAJOS ÁSPIS (486. SZÖRNY) A dombos vidékek mérgező csúszó-mászója a tarajos áspis. Nevét a feje búbján növő sárgásvörös szőrről kapta, mely különös harmóniát teremt a kígyó mindenhol halványkék bőrével. Épp e tarkabarka színvilága miatt legtöbbször színes kövek között bújik meg, hogy a meglepetés erejével támadhasson a közelébe merészkedő kalandozóknak. Mérge különösen erős. |
BO'ADHUN ÉJHOZÓ (468. SZÖRNY) Még mindig bolyonganak bo'adhunok Kelet-Ghalla humanoidok által lakatlan területein. Helyüket keresik ebben a megváltozott világban, miközben senkiben nem bíznak, senkinek nem hisznek. Ilyen, az éjszaka sötétjében kóborló szellemek a bo'adhun éjhozók is. Mint a lelkük, földig érő köpenyük is a legsötétebb sötét, arcukat elfedő csuklyájuk alól pedig csupán két élénkvörös szemük világít. Ahol megjelennek megdermed a levegő. Valaha ők voltak ennek a barbár népnek a legfőbb varázstudói, és bár tudásuk java része már a múlté, még most is rengeteg mágikus energiával rendelkeznek. Vágófegyverrel képtelenség megsebezni őket. |
TENGER GYÜMÖLCSE (1155. TÁRGY) A tengerfenéken összegyűlt kagylók között vannak nagyok, vannak kisebbek, vannak élénk színűek, vannak szürke, a homokba olvadók, vannak girbe-gurba formájúak, vannak egyenes élű, a vízmozgás által simára csiszoltak. Ha ügyes vagy - és ugyan miért ne lennél az, hiszen már nem először jársz a víz alatt -, ki tudod választani, melyik kagyló az, melynek belsejét akár ki is szürcsölheted héjából, és sem hasfájás, sem egyéb nyavalya nem lesz torkosságod következménye. Ritkán bukkannak fel ehhez hasonló tárgyak a nagyobb városok árusainál, mégis, az ennyi vizet egy medencében soha nem látott városlakók tudják, milyen névvel kell illetni ezeket az elfogyasztható kagylókat: a "tenger gyümölcseinek" hívják őket. Nos, ha jólelkűséged nem terjed odáig, hogy efféle jóemberek életét gazdagítsd a tenger mélyéről szerzett kincseiddel, akkor pattintsd fel, majd hörpintsd fel a kagyló tartalmát a H 1155 paranccsal. A különleges ízek hatása a fordulód végéig tart: ha udvarlásod viszonzásra talál a másik nem kiszemelt tagjánál, és érzéseitek egy hihetetlen együttlétben egyesülnek, a teljes kipihentség állapotába kerülsz, sebeid fele beforr, a hiányzó manaforrásaid harmada pedig visszatöltődik. Sajnos a tenger gyümölcse csupán annak elfogyasztójára van hatással, így a megszokott mennyei érzéseken felül párod ragyogó arcod látványának élményén kívül másban nem részesül. Ezután a tenger gyümölcse hatása elmúlik. |
Erő: | 80 (94) | Szint: | 50 | Merészség: | 99/5 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 67 (73) | Támadás: | 67 (72) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 303 kg |
Ügyesség: | 54 (63) | Védekezés: | 95 (105) | Menekülés: | 2 % | Életkor: | 12/27 év |
Egészség: | 54 (58) | Életpont: | 843/941 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 81 (99) | Varázspont: | 2337/88 | Pénz: | 14336 arany | Kép. pont: | 71 |
Tudatpont: | 92/0 | Pszi pont: | 248/999 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/62 | ökölvívás: | 2/44 | szúrófegyverek: | 1/14 |
vágófegyverek: | 36/29 (+1%) | ütőfegyverek: | 54/71 (+10%) | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 40/87 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ezüstshuriken (#327) max. 1 db (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
231,100 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 422 |
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 228,111 |
Legfeljebb 120 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 3 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64, 61, 83, 92 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 61 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 129/98 | 2. nyomkövetés: | 77/86 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 27/78 | 5. csapdakészítés: | 40/4 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 32/5 |
7. gyógyítás: | 108/14 | 8. titkosírás: | 28/59 | 9. felderítés: | 43/55 |
10. szörnyidomítás: | 17/26 | 11. teológia: | 75/62 (+38%) | 12. taumaturgia: | 128/90 (+50%) |
13. szerencsejáték: | 7/15 | 14. versengés: | 11/34 | 15. harcművészetek: | 1/41 |
16. zene: | 18/11 | 17. szörnyismeret: | 77/83 (+36%) | 18. pszi: | 47/44 (+1%) |
19. zárnyitás: | 33/45 | 20. vadászat: | 14/51 | 21. vitalitás: | 5/21 (+12%) |
22. bányászat: | 43/18 (+2%) | 23. testépítés: | 58/55 | 24. úszás: | 2/39 |
25. csapatmunka: | 1/61 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 37 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (Huddens elixírje (#830)) |
gyógyítasz 15% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), A Végzet kulcsát (#2320) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot ), harci kalapácsot (#174) (max. 1 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ), fejszét (#1240) (max. 1 darabot ), oldalzsákot (#1172) (max. 1 darabot, csak egyszer), mágikus pulzánst (#542) (max. 30 darabot ), kátrányt (#580) (max. 15 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
massza (#217), bávatag golombár (#165), élőholt ősmágus (#179), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), ősdentor (#282), mópat fatty (#317), gyilkos sallank (#85) |
Barátságosság (aktív: 18, max: 50) |
kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), vezérfarkas (#748), Cenarius (#7003), drakolich (#760), kentaurusz (#762), dűnelord (#341), Suhanó Árny (#7616), adamantit gólem (#750), semlegesek (#989), jók (#990), lidérckirály (#316), káoszszellem (#472), élőholt szertart.m. (#7145), ezerszemű bestia (#288), lidércúr (#252), átokmurgattyú (#225), éjfattyak (#9096), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 13 vp; taumaturgia: 20 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (122,14,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem (#165) | a lélek védelme (#57) | Symulf rúnája (#182) |
Morgan rúnája (#363) | vámpirizáció (#1) (9984,0) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | agykorbács (#97) | >> | domináns morf (#7624) | |
agykorbács (#97) | >> | halálos morf (#7618) | agykorbács (#97) | >> | brutális morf (#7620) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | gömbvillám (#176) | >> | csataremák (#694) | |
gömbvillám (#176) | >> | vark. kardtáncos (#693) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | Shengoroth (#967) | tompítás (#40) | >> | csontgólem (#392) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Semmisíts meg egy gh'raiton ölészt! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két jácint díszkövet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. barbár barlang (692): többek közt 878. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. kémhálózat (744): 3. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 55, 57, 59, 60, 61, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 83, 92, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 107, 108, 121, 122, 123, 124, 125, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 170, 171, 192, 193, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 4, 11, 13, 15, 16, 34, 36, 38, 44, 47, 49, 51, 52. |
Kész: 7. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) OK |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 260 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 61 TU szükséges.) |
regeneráció (528) OK |
mentális roncsolás (531) OK |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati kontaktus II (538) OK |
halhatatlanság (540) OK |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) OK |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 145 | varányszem (#30) | 1 | csatabárd (#555) | 20 | sáfránypor (#211) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | 1 | topáz erényöv (#731) | 1 | fokhagyma (#403) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 139 | kábító nyilacska (#1590) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 5 | moa harci nadrág (#1862) | 1233 | vasérc (#152) | 9859 | quwarg tojás (#360) | 2045 | madártoll (#112) | 531 | drótszőr (#37) | 848 | pirkit (#153) | 1291 | kaja (#2) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | 366 | sallank karom (#128) | 814 | csuklyavirág (#133) | $121 | bogyógránát ($430) | 21 | szuperkötél (#209) | $192 | jégpasztilla ($1566) | 23 | bunthar bőr (#733) | 3 | olló (#335) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 8 | káoszkulcs (#884) | 1202 | nyílvessző (#108) | 32 | jégszilánk (#1128) | 2 | tarantulakarom (#887) | 894 | isteni könnycsepp (#260) | 91 | megsemmisítő (#1540) | 630 | ezüstdarab (#326) | 64 | tolmokov-koktél (#351) | 3 | sötét ital (#284) | 459 | rókafarok (#124) | 892 | gyöngymangó (#135) | 994 | csontkulcs (#74) | 4 | fejsze (#1240) | 92 | Huddens elixírje (#830) | 246 | szent jogar (#150) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1193 | gyógykenőcs (#313) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
15 | csuklyavirág (#133) | 54 | drótszőr (#37) | 1 | éjkő (#2369) | |||
1 | életvíz (#1500) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | Huddens elixírje (#830) | 6 | madártoll (#112) | 2 | mithril (#352) | |||
3 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 3 | rókafarok (#124) | |||
4 | szent jogar (#150) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | ünnepi övsál (#874) | |||
2 | vadász tatu bőr (#15) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
435 | arany (#50) | 8 | bomló esszencia (#2367) | 1 | hernyópete (#878) | |||
1 | kaja (#2) | 2 | kitintüske (#879) | 5 | mocsári penke (#148) | |||
1 | sáfránykő (#979) | 2 | sallank karom (#128) | 2 | tenger gyümölcse (#1155) | |||
2 | vámpírfog (#1221) | 1 | vascarai csizma (#370) | 271 | víz (#27) |
228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | |
90 | |
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|