TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. aug. 13. 15h:09'
EZ A 108. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD
109. játékheted kezdete: aug. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
SZL E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2297
|
TANIR DOGMAR KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [82,55] koordinátán.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy uzbány nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az uzbány testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd az uzbány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az uzbány jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 189.]
| le 229 |
leveszed/lerakod a 229. tárgyat |
Leveszed az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 189.]
| kf 373 |
kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 189.]
| tf 3 10 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 179.]
| tf 1 10 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ork sámán. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 24 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ork sámán testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Az ork sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
465 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+11 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 149.]
| le 373 |
leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 149.]
| kf 229 188 |
kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat a 188. tárggyal |
A csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 149.]
Előkészíted a mérg. ubuk dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 149.]
| gy 10 |
gyógyítás 10 pontért |
Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+5 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 139.]
| m 2 2 5 |
mozogsz keletre, keletre, délnyugatra |
[83,55] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Felismered. Ez egy púpos burástya. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)
(Továbbmész...) [84,55] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ó! Hiszen ez egy alpesi tehén. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 6 vasérc[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
(Továbbmész...) [83,56] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy süvítő rája volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié.
Összefutsz Ryu Roverrel. Egy bíbor erőövet, egy bronz fejpántot, egy bundás kabátot, egy fekete bőrcsizmát, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy smaragd orrkarikát, egy tankány karmot, egy trófea nyakláncot és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy lajhárlord trófea, egy karmos tankány trófea és egy bibircsók-óriás trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Két izmos kar által kettétört varászpálca. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Egy garokk a hátasa. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[36 pontot használtál fel, van még 103.]
[83,57] A sík vidéket bozótos váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy ragyás burástya volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Látsz egy mákrózsa bokrot. Találsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 163 pontot kell rákölteni.)
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Eszel valamit. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Találkozol Síkos Angolnával. Dornodon követője. Egy denevér szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy szöges páncélt visel. Fegyverzetét egy trikornis trófea, egy törpemammut trófea és egy homokféreg trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kincsekben dúskáló, vigyorgó Árnymanó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[12 pontot használtál fel, van még 91.]
| ep 146 100 |
építed a 146. tárgyat 91 pontért |
Folytatod az építést. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Az építés jól halad: már kétharmad részben kész van az oltár. 68 tapasztalati pontot kaptál. [91 pontot használtál fel, van még 0.]
| szk 101 |
keresed a 101. szörnyet |
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy sullárt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
| * 1. BP: |
használod a 234. tárgyat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
| * 2. BP: |
használod a 243. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 195 pontot. A következő körben tehát 190 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Tanir Dogmar, egy kontyos ősz hajú, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Tharr követője vagy. Ez a 47. fordulód.
| Erő: |
15 (19) |
Szint: |
11 |
Merészség: |
3/3 |
Magasság: |
123 cm |
| IQ: |
25 |
Támadás: |
10 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
64 kg |
| Ügyesség: |
14 (15) |
Védekezés: |
21 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
55/55 év |
| Egészség: |
16 |
Életpont: |
164/47 |
Jellem: |
semleges (+1) |
Tul. pont: |
0 |
| Szerencse: |
14 |
Varázspont: |
86/27 |
Pénz: |
530 arany |
Kép. pont: |
1 |
Eddig összesen 230 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 889 TP-t kaptál. Jelenleg 24336 TP-d van. A következő szinthez még 664 TP szükséges. Trófeáid:
ork sámán,
halálmadár,
pszi elementál. A 44. fordulódban 451 arany került a bankszámládra. 471 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
| HARCI ISMERETEK |
| ütőfegyverek: |
14 |
dobófegyverek: |
13 |
|
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
6 |
2. nyomkövetés: |
4 (+1) |
3. mászás: |
5 |
| 4. csapdakészítés: |
5 |
5. gyógyítás: |
4 |
6. titkosírás: |
1 |
| 7. felderítés: |
1 |
8. taumaturgia: |
9 |
9. szerencsejáték: |
1 |
| 10. zene: |
2 |
11. szörnyismeret: |
4 (+1) |
12. vadászat: |
3 |
| 13. bányászat: |
4 |
|
|
|
|
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
| udvarolsz a 3. fajúaknak |
| elfogod gyilkos mókust (#29) hurokcsapdával (#217), gorombillát (#38) hurokcsapdával (#217) |
| maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
| fabontó szójer (#71) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
| Feltételes varázslat-használat |
| 5. és magasabb szintűek ellen |
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
| lángcsóva (#31) |
| Összsúly: 66.83 kg |
Megterheltség: 139% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. |
| Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
| 1 |
|
kaja (#2) |
|
|
|
|
|
|
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
| 1 |
|
uzbány csőr (#169) |
|
|
|
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(82,55) uzbányok (#102), ork sámán (#345)
(83,55) púpos burástya (#92), oltár, 21. jellempróba
(83,56) süvítő rája (#113), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Tharr oltár, Ryu Rover (4058. kalandozó)
(83,57) ragyás burástya (#111), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, Síkos Angolna (5252. kalandozó)
(84,55) gumifa (#38), Raia oltár, 48. jellempróba, alpesi tehenek (#91)