465. forduló, 467. forduló, Goroda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 5. 12h:10'
EZ A 515. JÁTÉKHETED, 466. FORDULÓD
516. játékheted kezdete: febr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5397

GORODA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [360,64] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Dorothy-val. Egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy Huddens kesztyűjét, egy kabutót, egy natharion gömböt, egy örökkéval. zafírját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot és egy teriádbőr karkötőt visel. Ruházatát egy Ylgoroth trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Friedurgonoma trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy cápafogat tart. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 1. napon találkozol Vackorral. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy csillagrubint, egy drakolder gyűrűt, egy Gorhud gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Kabol irháját, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Tharr Keresztjét, egy tűzúr csizmáját és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy vámpírféreg trófea, egy triklem drakolder trófea és egy mópat fatty trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összeakadsz Lao-Céval. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr személyes tanácsadója. Egy Batharak vállemezét, egy Blounther gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy jégisten amulettet, egy két kard szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy rizspapír-vértet, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy rubin sárkány trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy quwarg harcos! Holmiját egy quwarg királynő cipeli. Csicskása egy élőholt quwarg. Hálás kutyatekintettel bámulja mesterét. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Motyogni kezd: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont).
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összeakadsz egy kopasz, piros szemű, hosszú szakállas troll férfival. Bőre babarózsaszín. Dornodon félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy denevér szimbólumot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy gyémánt védőgyűrűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy mágusgyűrűt, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval.smaragdját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy uglaok harci maszkot, egy uglaok karvédőt, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok láncköpenyt, egy uglaok szögescsizmát, egy uglaok vállvédőt és egy Vlagyimir-díjat visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy tleikan rémeb trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Mentális auráját felismered, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Wartburg Tourist. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete hajú, barna szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Tharr lényének egy nagyobb része. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy bo'adhun gyűrűt, egy bozontfonatot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hűbéresi gyűrűt, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy kamikáze fejfedőt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy lényegformázó gyűrűt, egy nemesi vívópalástot, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval. topázát, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy szamurájvértet, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy Tsutomu amulettjét, egy tűzhaj diadémet, egy vívónadrágot, egy yiang kesztyűt, egy yiang sapkát, egy yiang vállvédőt, egy Yuin gyöngysorát és egy Zarknod fülbevalóját visel. Felszerelését egy ódon vízköpő trófea, egy Genyuku trófea és egy Szakamó trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy hoarián sárkánybébi a hátasa. Tárgyainak egy részét egy mutáns hegyitroll viszi. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve G'run'dyyg. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra.
Az 1. napon újból összefutsz Wartburg Touristtal. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mint az éj. A gonosz követője! Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összeakadsz Xantorpextyn Xorxyval. Tharr első számú avatárja. Egy árnygyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy ogre övet, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy quwarg koronát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy tleikan kesztyűt, egy törpe bakancsot és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Felszerelését egy varkaudar őslich trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Morghatal A'ton trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 mutáns csontot (150 arany), 51 álomport (102 arany), 1 mutáns csontot (130 arany), 1 mutáns csontot (124 arany), 1 derit sodronynadrágot (4500 arany). Átveszed a sikeresen eladott 10 toxyl (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 24 ében toboz (eladási ár: 2700 arany, ebből a kezelési költség: 270 arany) ellenértékét. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, rövid hajú, zöld szemű árnymanó nővel. A bőre kreolszínű. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy Khór maszkját, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy jegygyűrűt, egy kamikáze fejfedőt, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lényegformázó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy moa nyakláncot, egy mordaith álarcot, egy mordaith kesztyűt, egy mordaith mellényt, egy mordaith nadrágot, egy mordaith vállvédőt, egy nemesi vívópalástot, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi csizmát, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy varkaudar szimbólumot, egy védőtalizmánt, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy álomosztó őrszellem trófea, egy ódon vízköpő trófea és egy Genyuku trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 30 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy szamurájkardot, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított hoarián sárkánybébi. Málhásállata egy mutáns hegyitroll. Érzékeled auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Összeismerkedtek. Az ő neve Bean-sidhe. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra.
Az 1. napon megintcsak összeakadsz Wartburg Touristtal. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 3. napon összefutsz Dragon Fia,Ramadannal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy kyorg karkötőt, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy natharion talizmánt, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy zafír védőgyűrűt és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Ruházatát egy trakuun lidérc trófea, egy káoszdémon trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Egy díszes teremben állsz, fényes páncélban, fehér ruhában, mikor egy apród szólít, és szélesre tárja előtted a hatalmas ajtót. Mikor belépsz a zsúfolásig telt terembe, első pillantásod a trónra, és a rajta ülő koronás férfira esik. Mindenki tapssal üdvözöl, és a király is feláll tiszteletedre. Az elejtett megjegyzésekből tudod meg, hogy megöltél egy sárkányt, és kiszabadítottad a király leányát. Igen, most már te is emlékszel! De aztán eszedbe jutnak a sárkány szinte még vak kicsinyei, s az a két őrszem, akiket a kapunál lesből kellett levágjál, hogy észrevétlenül tudj belopódzni. Hát igen, róluk nem meséltél ezeknek az embereknek... Lelkiismereted furdalására ébredsz, s még sokáig töprengsz azon, mikor mi a helyes és mi a helytelen.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+88 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+881 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+82 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 697. hetének nyerőszámai: 17, 28, 7. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 792.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 790.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 788.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 786.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 784.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 784.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 782.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 780.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 780.]

* 4. KP: használod a 69. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 775.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 775.]

kf 1119 kézbeveszed/felveszed az 1119. tárgyat
Leveszed a hoarián bőrnadrágot, majd felveszed a derit sodronynadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 775.]

tps 600 TVP spórolása: 600 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 600 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [600 pontot használtál fel, van még 175.]

ef 2 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 138 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 155.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[337,77] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ramit kő) kell, hogy legyen! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy áldozati oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy zafír sárkány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. 70 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (94 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír sárkány bal első lábát. (8 támadással 588 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Előremozdulva, a zafír sárkány kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír sárkány jobb szárnyát. (8 támadással 611 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 5 gyöngymangó és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1446, sebződés: 602, gyógyulás: 163, összesen: -439 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+122 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+118 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-49 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+105 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
[25 pontot használtál fel, van még 130.]

v 198 317 107 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(337,77) Raia oltár, érclelőhely, zafír sárkány (#329)

[317,107] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy lávatavat. Elteszed a látcsövet.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-41 életerő). Eszel valamit. (-1 kaja.)
[-99 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 120.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[316,108] Sivatag határához értél. Az egész sivatag vörösen lüktet, félve lépsz a homokos talajra. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Hirtelen mozogni kezd a föld! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy dűnelord. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a dűnelord jobb oldalát. (8 támadással 432 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-8 varázspont.) A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 68 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A varázslat kudarcot vallott. {KCC:} Vámpírölővel többször eltalálod a dűnelord kígyózó csápját. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. A dűnelord elhibázza az ütést csápjával. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 67 életpontot vesztettél. Távolról sivatagi vihar varázslatot lő rád a másik. 100 életpontot vesztettél. A dűnelord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 7368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 804, sebződés: 315, gyógyulás: 156, összesen: -159 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+109 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+108 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-44 életerő).

(Továbbmész...) [315,109] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Thargodan tábort. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pszi elementál lord lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pszi elementál lord ködlő zsumókját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi elementál lord ködlő zsumókját. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A varázslat kudarcot vallott. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. A pszi elementál lord csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (313,117)-> 4 arany, -2 ÉP], 2 arany, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (313,117)-> 16 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (313,117)-> 48 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngymangó. 4201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-30 életerő).

(Továbbmész...) [314,109] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy ében sziklatornyot. Északra nézve látsz egy Thargodan tábort. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mópat gigász. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mópat gigász testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a mópat gigász gigászi lábát. Kritikus ütés! (8 támadással 888 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Lábával meglök a mópat gigász. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A mópat gigász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1160, sebződés: 27, gyógyulás: 90, összesen: +63 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-36 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 80.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+122 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 50.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[313,110] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy ősöreg góliát. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ősöreg góliát jobb oldalát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősöreg góliát testét. (8 támadással 612 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Az ősöreg góliát nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 182 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ősöreg góliát óriási talpát. (7 támadással 528 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Az ősöreg góliát nagyot üt a bal karodra. (1 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Az ősöreg góliát most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pszi kő és egy szent jogar. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 nehezéket. 15660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1482, sebződés: 321, gyógyulás: 164, összesen: -157 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ében sziklatornyot.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. Félelem markol a szívedbe, ahogy valami felüvölt melletted. Egy ében hadúr!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 203 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 54 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi az ében hadúr testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében hadúr jobb lábát. (8 támadással 513 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap az ében hadúr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megbököd az ében hadúr fejét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Az ében hadúr vágása nem talált el. Véres nyál csordul ki az ében hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 783, sebződés: 93, gyógyulás: 4, összesen: -89 ÉP}

Megtörtént a baj, a zaj, amit okoztál, egy újabb szörnyeteg figyelmét keltette fel. Egy smaragd drakón!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 103 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a smaragd drakón bal szárnyát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (42 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a smaragd drakón nyakát. (8 támadással 509 életpontot sebezve.) A smaragd drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 64, gyógyulás: 4, összesen: -60 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy pillanatra megdöbbensz: hiszen ez Ylgoroth, a Sötét Föld egyik legnagyobb hatalmú Thargodan hercege! Fején a mesés lidérckoronát viseli. (ld. enc.) Már előre köszörülve a torkodat a halálüvöltéshez, menekülsz kifelé. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a sziklatorony oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy lávatavat. Elrakod a távcsövet. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-31 életerő). [50 pontot használtál fel, van még 0.]

kut 15 kutatsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tpf 600 TVP elővétele: 600 pontért
Felszabadítottunk neked 600 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 600.]

im 3 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +28 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vadászat. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! 2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! 3.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! (-2 TU)
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+116 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+120 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [40 pontot használtál fel, van még 560.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[312,111] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Sűrű szárnycsattogtatással egy nekrit parazita távolodik. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Oldalt pillantva, meglátsz egy lávatavat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy életsziklát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-34 életerő). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [311,112] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy életsziklát. Délkeletre nézve látsz egy ősvortexet. Délre egy gejzír van. Elteszed a látcsövet.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-39 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+106 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).

(Továbbmész...) [311,113] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Oldalt pillantva, meglátsz egy gejzírt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (adamantit) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy életsziklát. Keletre nézve látsz egy ősvortexet. Elteszed a látcsövet.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-39 életerő). [35 pontot használtál fel, van még 525.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[311,114] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Notermanthi. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 207 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Mancsával a Notermanthi végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP], 23 arany, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (313,117)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 23, gyógyulás: 4, összesen: -19 ÉP}

Bányászat képességeddel fémet (mithril) érzel a föld alatt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy életsziklát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-44 életerő).

(Továbbmész...) [310,115] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy csodák kútját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-49 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+105 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [25 pontot használtál fel, van még 500.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+122 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 470.]

v 159 elmormolod a 159. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a familiáris idézése varázslatot! Sajnos semmilyen új familiárisról nem tudtál információt szerezni. [-39 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [20 pontot használtál fel, van még 450.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 450.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 450.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 egészség.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-35 életerő). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 410.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön.

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-41 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 370.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-36 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 330.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-46 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 290.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-39 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+122 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [45 pontot használtál fel, van még 245.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-32 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 205.]

tf 4 5 fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-42 életerő). [5 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 17, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 6 kaját fal föl a trikornis. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 607 pontot. A következő körben tehát 807 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DERIT SODRONYNADRÁG (1119. TÁRGY)
Az előtted sorakozó derit láncszemek eléggé megmunkálhatónak tűnnek ahhoz, hogy egy páncéldarabot álmodhass belőlük. Például egy sodronynadrágot, olyat, amilyen még senkinek nem volt soha a történelemben. Nos nézzük, mi is kell hozzá: 7 féregbél (ezekre rögzítheted a láncszemeket - egy a derekadnál, három-három a lábszáradon fogja össze a nadrágot), 120 derit láncszem (melyeket hosszú rabszolgamunkával egymásba fűzöl). Persze a derit megmunkálásához nélkülözhetetlen egy vaskohó, ahol a láncszemeket kellőképpen meg tudod olvasztani ahhoz, hogy aztán egy kőkalapáccsal egymásba kovácsolhasd őket. (A kohó kellő hőmérsékletre felfűtéséhez 6 pirkit kell.) Az aprólékos munka 60 TVP-be kerül. Persze mit sem ér az egész, ha nem itatod át ezt a tárgyat is mágiával! Ehhez persze az szükséges, hogy varázstárgy készítéssel készítsd el. Ha a derit sodronynadrágot viseled, védettségedhez 10-et, szerencsédhez 2-t kapsz, a harcban rád irányuló varázslatok pedig 15% eséllyel csődöt mondanak. A derit láncszemek viszont nem kímélik lábadat, dörzsölik, szúrják, nyomják, időnként akár vér is serkenhet az így okozott sebekből. Nos, rajtad múlik, vállalod-e ezt a "kis" kényelmetlenséget, csak azért, hogy derit sodronynadrágot viselhess.

ŐSÖREG GÓLIÁT (313. SZÖRNY)
Amikor a Sötét Föld hegycsúcsai között kalandozva, egyszercsak megmozdul alattad a hegy, akkor tudod, hogy nagy baj van. A hegy méretű ősöreg góliátok nagyobb lények minden ismert szárazföldi teremtménynél. Gigantikus, két lábon járó, görnyedt testtartású, torz pofájú lények. Általában csak ülnek és alszanak, de ha megmozdulnak, több mérföldes körzetükben megremeg a föld. Ennek a lénynek apróságot jelent egy kisebb óriás agyontaposása, és egy kalandozó számára annyira parányi, hogy valószínűleg észre sem veszi. De ha igen, egyetlen csapással szétkeni, függetlenül a parányi mágikus páncéloktól, amit az illető visel. Az ősöreg góliát erejét a hegyekből nyeri, ezért gyakorlatilag elpusztíthatatlan, amíg a földön áll - és ugyan milyen erő volna képes egy hegyet a levegőbe emelni?

YLGOROTH (332. THARGODAN)
A Thargodanok legtöbbje az állandó csatározások során előbb-utóbb megsemmisül, de vannak néhányan, akik hihetetlen ravaszságuk és persze hatalmuk révén képesek voltak fennmaradni a Sötét Föld megszállása óta. Mára már ezek a Thargodan hercegek félisten hatalmú lények, és senki nem meri őket kihívni. Ylgoroth ezen ős-Thargodanok egyike. Ha megpillantod kedvenc formáját, egy megelevenedett fekete borzalmat, amelyet forró tűzaura övez, menekülj, amíg tudsz. Ylgoroth gyakorlatilag elpusztíthatatlan, és hiába áhítozol a fején viselt ősi relikviára, a lidérckoronára, bizony nem fogod megszerezni, amíg magad is félisten hatalmúvá nem válsz! Természetesen, Ylgorothot csak a mágikus fegyverek képesek megsebezni, és immúnis a halandók mágiájára. Csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá.

VADÁSZAT (209. VARÁZSLAT)
A hozzád hasonló, iszonyatos hatalmú kalandozó fejlődéséhez megfelelő számú kihívással is kell szembenéznie. Ebben segít a vadászat. Mint tudjuk, minden egyes mezőn tömegével nyüzsögnek a szörnyek, csak nem biztos, hogy találkozol velük. A vadászat viszont mindig elvezet egy szörnyhöz: tehát a varázslat eredményeképpen minden egyes lépésnél biztosan fogsz szörnnyel találkozni! A vadászat anyagi komponense egy nyílvessző, elmondása 40 varázspontot igényel. És sajnos van egy hátránya is: a koncentrált nekromancia (ilyen a csatamezőkön található) kioltja! Ha tehát kikutatsz egy csatamezőt (ha csak rálépsz, akkor nem) akkor a vadászat megszűnik, és a kör hátralevő részében már nem is tudod elmondani, a rád tapadó nekromantikus lepedék miatt.

KARAKTERLAP

Goroda, egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 466. fordulód.

Erő: 66 (83) Szint: 41 Merészség: 8/5 Magasság: 168 cm
IQ: 66 (74) Támadás: 50 Agresszió: 3 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 56 (64) Védekezés: 131 Menekülés: 30 % Életkor: 32/44 év
Egészség: 55 (68) Életpont: 854/558 Jellem: jó (777) Tul. pont: 12
Szerencse: 62 (77) Varázspont: 1657/430 Pénz: 2795 arany Kép. pont: 51
Tudatpont: 17/13 Pszi pont: 178/84 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 33
Eddig összesen 5287 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 75227 TP-t kaptál. Jelenleg 8942313 TP-d van. A következő szinthez még 657687 TP szükséges. Trófeáid: drótszőrű mópat, triklem drakolder, zafír sárkány. A 466. fordulódban 72546 arany került a bankszámládra. 72546 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/48 ökölvívás: 23/4 (+4%) szúrófegyverek: 39/41 (+6%)
vágófegyverek: 20/4 ütőfegyverek: 23/57 lőfegyverek: 27/5 (+5%)
dobófegyverek: 31/19

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << nitmák kard (#856) (120%) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); bronzhegyű nyíl (#94) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/9 (+11%) 2. nyomkövetés: 112/84 3. mászás: 23/41 (+8%)
4. csapdakészítés: 25/43 5. csapdaészlelés: 28/41 6. gyógyítás: 83/96
7. titkosírás: 8/17 8. felderítés: 24/96 9. szörnyidomítás: 11/69
10. teológia: 91/56 (+12%) 11. taumaturgia: 61/11 (+23%) 12. szerencsejáték: 16/10
13. versengés: 20/85 14. harcművészetek: 19/99 15. zene: 18/60
16. szörnyismeret: 24/28 17. pszi: 20/23 (+10%) 18. zárnyitás: 18/48
19. vadászat: 16/71 20. vitalitás: 2/21 21. bányászat: 31/26 (+4%)
22. úszás: 10/5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tisztítótűz (#44), mágiatörés (#35), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> fémbontó szójer (#150)
tűzeső (#61) >> autentikus vámpír (#154) energiafolyam (#136) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzeső (#61) >> qwarg rohamosztagos (#242) villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 6 drótszőr (#37) 3 gyöngymangó (#135)
12 kaja (#2) 1 quwarg tojás (#360) 1 sallank nyíl (#129)
8 spiritusz (#170) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
275 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 4 nehezék (#258)
1 pszi kő (#248) 6 sáfránypor (#211) 1 sárkányfog (#617)
6 sárkánypikkely (#292) 1 szent jogar (#150) 2 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(310,115) nekrofun (#173)
(311,113) gejzír (#576), érclelőhely
(311,114) Notermanthik (#257), érclelőhely
(312,111) nekrit parazita (#787), lávató (#595)
(313,110) ősöreg góliát (#313), ében sziklatorony (#589), ében hadúr (#294), smaragd drakón (#321), érclelőhely
(314,109) mópat gigászok (#309)
(315,109) pszi elementál lordok (#272)
(316,108) dűnelord (#341)

Üzenet küldése a karakternek