Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 11. 9h:27' EZ A 467. JÁTÉKHETED, 466. FORDULÓD 468. játékheted kezdete: ápr. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1057 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
hu 213 | hulladék: 213 |
h 305 2 | használod a 305. tárgyat |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 244 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sziklaskorpió testét. (6 támadással 58 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sziklaskorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 280 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 67 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány farkát. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány óriási karmát. (8 támadással 584 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a zafír sárkány testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Előremozdulva, a zafír sárkány kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod a zafír sárkány pikkelyes testét. (3 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ököllel súrolod a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 10 arany, 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, 3 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 18 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1435, sebződés: 450, gyógyulás: 211, összesen: -239 ÉP}
(Továbbmész...) [360,64] Épületek tűnnek fel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
pbe 2000 | beraksz a bankba 2000 aranyat |
v 198 406 60 | elmormolod a 198. varázslatot |
[406,60] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csapat mópat fatty közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 245 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mópat fatty puha torát. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mópat fatty testét. (6 támadással 636 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Transzformálsz! (+63 varázspont.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a mópat fatty bal oldalát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Több marást ejt rajtad a 16 mópat fatty csáprágójával. (7 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mópat fatty bal oldalát. (6 támadással 634 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Transzformálsz! (+63 varázspont.) Ököllel párszor megpöccinted a mópat fatty ocsmány féregtestét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 mópat tetemet. 12000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2013, sebződés: 46, gyógyulás: 330, összesen: +284 ÉP}
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 255 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az árnylord bal karját. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Az árnylord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 267 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb oldalát. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A 4 Chara-din fattya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A 4 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 766, sebződés: 0, gyógyulás: 77, összesen: +77 ÉP}
(Továbbmész...) [405,62] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Thargodan mágus. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 302 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus fejét. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan mágus testét. (6 támadással 443 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a Thargodan mágus jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sáfránypor és 2 sallank karom. 7904 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 930, sebződés: 58, gyógyulás: 105, összesen: +47 ÉP}
(Továbbmész...) [405,63] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy küklopsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 253 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a küklopsz testét. Kritikus ütés! (5 támadással 165 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lótuszvirágot. 3409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 293 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mópat gigász bal oldalát. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mópat gigász testét. (7 támadással 541 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a mópat gigász bal hátsó lábát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Apró rúgást kapsz a mópat gigász patájától. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel súrolod a mópat gigász testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ököllel gyengén megütöd a mópat gigász testét. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mópat gigász megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1255, sebződés: 24, gyógyulás: 171, összesen: +147 ÉP}
(Továbbmész...) [407,64] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ében hadúr közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 264 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr jobb karját. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (28 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ében hadúr testét. (3 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod az ében hadúr jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ében hadúr vágása nem talált el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 786, sebződés: 28, gyógyulás: 62, összesen: +34 ÉP}
(Továbbmész...) [408,65] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. A távolból robbanások hangját hallod. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Kék sequator W.D.. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Csak egy árnylord. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 236 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az árnylord jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 176 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 254 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rothadó lián testét. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Nem talált! Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a rothadó lián testét. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-39 életpont.) Ököllel meghorzsolod a rothadó lián testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-2 életpont.) A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 50 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápol, de mindhiába. A rothadó lián még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 gyöngymangót. 7750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 176, gyógyulás: 6, összesen: -170 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 262 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón fejét. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az áldott okerón jobb vállát. (4 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Ököllel csak érinted az áldott okerón testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az áldott okerón ollója a levegőben csattan. Az áldott okerón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 áldott követ. 1000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 772, sebződés: 0, gyógyulás: 75, összesen: +75 ÉP}
v 167 | elmormolod a 167. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
bb 2 20 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (20 darabot) |
bb 112 10 | beraksz a bankba a 112. tárgyat (10 darabot) |
kb 429 10 | kiveszel a bankból a 429. tárgyat (10 darabot) |
hu 139 279 418 | hulladék: 139 279 418 |
hu 442 543 | hulladék: 442 543 |
* 1. BP: | használod a 431. tárgyat |
* 2. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | használod az 1167. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 280 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősquwarg testét. (6 támadással 245 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel megcsapod az ősquwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ököllel megpöccinted az ősquwarg jobb vállát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Az ősquwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.) 5040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 640, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tollaskígyó testét. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tollaskígyó farkát. (6 támadással 458 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a tollaskígyó bal oldalát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tollaskígyó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A tollaskígyó farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tollaskígyó testét. (4 támadással 418 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a tollaskígyó farkát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A tollaskígyó a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a tollaskígyó, épp csak megsuhint. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-9 TVP). Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. A tollaskígyó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 12 madártollat. 10272 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1195, sebződés: 249, gyógyulás: 6, összesen: -243 ÉP}
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 4 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 4 pontért |
Erő: | 74 (89) | Szint: | 39 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 67 (74) | Támadás: | 51 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 65 (82) | Védekezés: | 98 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/40 év |
Egészség: | 70 (76) | Életpont: | 858/847 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 74 (82) | Varázspont: | 2176/839 | Pénz: | 388 arany | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 35/4 | Pszi pont: | 237/271 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/32 | ökölvívás: | 37/48 (+6%) | szúrófegyverek: | 20/0 |
vágófegyverek: | 25/32 | ütőfegyverek: | 12/7 | lőfegyverek: | 9/22 |
dobófegyverek: | 36/35 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ében dobónyíl (#849) (997 .); ében dobónyíl (#849) (998 .); ében dobónyíl (#849) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/36 | 2. nyomkövetés: | 115/59 (+14%) | 3. mászás: | 20/36 |
4. csapdakészítés: | 30/13 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 31/96 | 6. gyógyítás: | 76/62 |
7. titkosírás: | 4/14 | 8. felderítés: | 26/64 | 9. szörnyidomítás: | 8/28 |
10. teológia: | 82/9 (+66%) | 11. taumaturgia: | 85/13 (+7%) | 12. szerencsejáték: | 6/57 |
13. versengés: | 8/86 | 14. harcművészetek: | 39/11 | 15. zene: | 6/25 |
16. szörnyismeret: | 35/3 | 17. pszi: | *23/100 | 18. zárnyitás: | 3/15 |
19. vadászat: | 10/33 | 20. bányászat: | 33/22 (+10%) | 21. úszás: | 12/90 |
22. főzés: | 4/55 (+20%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 50 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 120 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), átokosztó (#372), bolyongó lidérc (#388), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), rubin sárkány (#330), ezerszemű bestia (#288) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
kobudera (#8), Tharr hívők (#996), Minas Sul (#5194), őrjáratozó katona (#274), mutáns bunthar (#398), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 10 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
háló (#186), méregfelhő III (#229) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), agytaposás (#180), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
puha ütés (#60) | >> | nagyobb vércápa (#246) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
izomernyesztés (#33) | >> | zombi mester (#251) | háló (#186) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
háló (#186) | >> | tűzelementál (#276) | háló (#186) | >> | jégelementál (#277) | |
háló (#186) | >> | viharóriás (#278) | méregfelhő III (#229) | >> | férfiak (#998) | |
méregfelhő III (#229) | >> | nők (#999) | háló (#186) | >> | tollaskígyó (#635) | |
háló (#186) | >> | vámpírféreg (#782) | háló (#186) | >> | skarlátdémon (#790) | |
háló (#186) | >> | ezerszemű bestia (#288) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bűbájlidérc (#761) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kronoelementál (#287) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem (#34) | >> | áeratikus hasnyák (#243) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 2) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 szabotőr, 7 harcos, 13 királynő, 12 élőholt, 7 vadász, 7 nagymester, 3 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1891 | arany (#50) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 21 | kaja (#2) | |||
4 | kerek kő (#19) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | ragasztó (#83) | 1 | rézdarab (#70) | 4 | spiritusz (#170) | |||
2 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 4 | gyöngymangó (#135) | 10 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 3 | madártoll (#112) | 14 | mákrózsa virág (#56) | |||
3 | mópat tetem (#584) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 2 | nehezék (#258) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 5 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | toxyl (#591) | 15 | ugh méreg (#166) |