45. forduló, 47. forduló, Moren Al Fun Talon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. febr. 13. 8h:55'
EZ A 467. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD
468. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5285
SZÁMLA : XXXX

MOREN AL FUN TALON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [16,-8] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.)

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[15,-7] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. (ld. enc.) Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kaffogó hebrencs. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre támadsz. Csontszablyával kicsit megvagdalod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a kaffogó hebrencs jobb oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. Csontszablyával kicsit megvágod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a kaffogó hebrencs bal vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [14,-6] Még mindig füves síkságon vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Chara'din árnya felettünk lebeg. Ha békét akarsz, készülj háborúra! -DM " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).

[20 pontot használtál fel, van még 174.]

kt 22 elkészíted a 22. tárgyat
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+27 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 134.]

m 6 mozogsz nyugatra
[13,-6] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 124.]

kt 22 elkészíted a 22. tárgyat
Begyűjtöttél 1 tüskét. [1 pontot használtál fel, van még 123.]

m 7 5 6 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[12,-7] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Látsz egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy kaszabolósáska. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kaszabolósáska testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszablyát a másikra ugrasz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kaszabolósáska jobb középső lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csontszablyával alaposan megvágod a kaszabolósáska jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod a kaszabolósáska bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kaszabolósáska újra meg újra lecsap. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. Eldobod az értéktelenné vált woor-antilop trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes kaszabolósáska trófeát. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy süvítő rája közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Marokra fogva a csontszablyát a másikra rontasz. Csontszablyával kicsit megvagdalod a süvítő rája testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a süvítő rája jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csontszablyával kicsit megvágod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [11,-6] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy zoloboo. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a csontszablyát a másikra támadsz. Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a zoloboo bal karját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod a zoloboo jobb karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmaival a zoloboo megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zoloboo most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 5 mérgezett tüskét. (ld. enc.) 34 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [10,-6] Még mindig az erdőben vagy. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy fabontó szójer nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával néhányszor megkarcolod a fabontó szójer testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a fabontó szójer barna testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A fabontó szójer fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csontszablyával néhányszor meglegyinted a fabontó szójer testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a fabontó szójer bal első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy halálmadár repül el búvóhelyed felett. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 93.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+28 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 53.]

t 20 1 támadod a 20. szörnyet
FT 20 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

t 22 1 támadod a 22. szörnyet
FT 22 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

t 33 1 támadod a 33. szörnyet
FT 33 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 23 fejleszted a 3. tulajdonságodat 23 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [23 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 185 pontot. A következő körben tehát 215 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZENT TÖLGYFA (393. TÁRGY)
Először nem hiszel a szemednek. Majdan, miként többször is körbejárod megbizonyosodsz róla, hogy a legendákból ismert szent faóriást mégsem álmodod: valóban előtted áll. Miközben kérgét tapogatod, úgy érzed, mintha beszélne hozzád; ám hiába figyelsz, csak a természet békéje és harmóniája ér el hozzád. Megpróbálsz visszaemlékezni arra, amit e Tölgyről regéltek, de csak halvány utalások futnak át tudatodon a Druidákról és hatalmukat hűen mutató szent fáikról és ligeteikről. Annyi mindenesetre biztos: kellemes pihenés ígérkezik óvó karokként föléd boruló ágai alatt és érezhetően nagyon közel áll a természet Istennőjéhez... S ha kipihented magad, ródd le hálád a fának néhány csepp tiszta vízzel. [Ez egy tudatalatti kényszer, tehát akkor is fogsz öntözni, ha gonosz vagy!] A Szent Tölgyfa kiirtása igen sok munkát kíván. A Szent Tölgyfánál Sheran hívei ugyanúgy IMádkozhatnak, mint az oltároknál.

MÉRGEZETT TÜSKE (23. TÁRGY)
Pókméregbe mártva a bozótban gyűjtött tüskéket apró, de annál hatékonyabb lövedékeket kapsz, amelyek sebzése d3+4. Azt, hogy a fúvócsőhöz mérgezett lövedékeket akarsz használni, a KF 20 23 paranccsal kell megadnod. Egy tüske bemérgezése 1 pontba kerül.

HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY)
Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot.

KARAKTERLAP

Moren Al Fun Talon, egy kopasz, zöld szemű árnymanó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 46. fordulód.

Erő: 13 Szint: 9 Merészség: 3/4 Magasság: 104 cm
IQ: 13 Támadás: 8 Agresszió: 4 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 114/105 Jellem: gonosz (12) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 4 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 92 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 103 TP-t kaptál. Jelenleg 7870 TP-d van. A következő szinthez még 4130 TP szükséges. Trófeáid: rájanyék, evaporőr, kaszabolósáska.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 8
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 7

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 9 3. lopás: 10
4. mászás: 2 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 17
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 2 9. szörnyismeret: 1
10. vadászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
surranó kígyó (#30), woor-antilop (#31), mérges pók (#20), drótszőrű pincsi (#22), sünmedve (#33)

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 0 TU-t fejlesztettél be..

Összsúly: 24.33 kg Megterheltség: 67%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 125 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 mandibulapenge (#125) 5 mérgezett tüske (#23)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(10,-6) fabontó szójerek (#71), halálmadár (#351)
(11,-6) zoloboo (#77)
(12,-7) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Dornodon oltár, kaszabolósáska (#83), süvítő rája (#113)
(13,-6) tetemember (#123), Leah oltár, 24. jellempróba
(14,-6) egy ismeretlen isten rúnaköve, Fairlight oltár, 49. jellempróba
(15,-7) szent tölgyfa (#393), 49. jellempróba, kaffogó hebrencs (#88)

Üzenet küldése a karakternek