45. forduló, 47. forduló, Mokesz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 30. 9h:13'
EZ A 110. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD
111. játékheted kezdete: okt. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2254
SZÁMLA : XXXX

MOKESZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-296,-14] koordinátán.
Találkozol egy különös kinézetű férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor melléd lép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s ő a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, ő viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bőröd elszürkül, megráncosodik, míg ő lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorolnak az ő testébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immúnis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehelet. A levegőt kapkodva ébredsz álmodból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+29 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+23 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy piromenyét nyomára vezet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [8 pontot használtál fel, van még 188.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 183.]

kf 89 2 kézbeveszed/felveszed a 89. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a kőkalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a bronzpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

kf 18 19 kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat a 19. tárggyal
Elrakod a fúvócsövet, majd előkészíted a parittyát.
Lövedékként kerek követ fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

t 104 1 támadod a 104. szörnyet
FT 104 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

jlk 1472 jelszó kimondása 1472
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a massza testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Beletörődéssel fogadod a halált. Talán az iszonyatos sokknak köszönhető, hogy egy pillanatra még magadhoz térsz a "halálból", és ráébredsz, hogy milyen csúnya illúzióvarázsnak estél áldozatul. [4 életpontod maradt.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hiszen ez iszonyatos! Vinnyogva menekülsz a számodra nagyon veszedelmes szörny elől. (Ne aggódj, még elég sok életpontja volt.) [15 pontot használtál fel, van még 168.]
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 49 életpontot! [0 pontot használtál fel, van még 168.]

kf 13 2 kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a bronzpajzsot, majd a bal kezedbe veszed a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[-297,-14] Még mindig füves síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy sörényes ubuk nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a sörényes ubuk testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sörényes ubuk testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a sörényes ubuk farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [-298,-15] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Találsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy mélységi grittang. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a mélységi grittang testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [-299,-16] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a trikornis testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trikornis testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a trikornis testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A trikornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A trikornis szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval eltalálod a trikornis nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a trikornis testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis szarva. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a trikornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. Messze hajítod a vacak kis bíbor szulfagor trófeát, és kiszedsz egy trikornis trófeát. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 51 életpontot! A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy halálmadár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálmadár testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálmadár bal szárnyát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a halálmadár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 4 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [27 pontot használtál fel, van még 141.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[-300,-17] A terep továbbra is ritka erdő. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alattomos manó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott tüskepajzs védelmed.) A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az alattomos manó fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az alattomos manó jobb oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az alattomos manó hadonászó öklét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az alattomos manó ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az alattomos manó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 tüskecsapdát. 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [-301,-18] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy óriás sáska. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az óriás sáska testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Meglengetve az ezüsttőrt a másikra ugrasz. Ezüsttőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriás sáska jobb középső lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod az óriás sáska csáprágóját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az óriás sáska csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az óriás sáska még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 14 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy grok-képződményt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy garokk. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a garokk fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a garokk fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a garokk varacskos hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Beléd öklel a garokk! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [-302,-18] A bozótost dombság váltja fel. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tazunkaróka. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tazunkaróka jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ezüsttőrrel teljesen átdöföd a tazunkaróka testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a tazunkaróka testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tazunkaróka fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tazunkaróka száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rókafarkat. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [27 pontot használtál fel, van még 114.]

be 41 bemész a 41. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 109.]

lm 7 12 11 mozogsz 7 12 11
Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérted a következő kanyart. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [7. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-2 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 8 arany, 1 csontkulcs és 1 móri gyümölcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A folyosó kanyarodik. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kereszteződéshez érkeztél. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [12. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bundás csirmáz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a bundás csirmáz jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 2 kaja és 1 bordacsont. Felpakolsz. Itt van Lady Olivia apjának képe is. Egy markáns, kackiás bajuszú harcos arca néz vissza rád a poros képről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [11. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy bundás csirmáz az. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bundás csirmáz testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [45 pontot használtál fel, van még 64.]

lm 3 1 mozogsz 3 1
Haladsz az ellenséges labirintusban. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [3. PONT.] Hirtelen egy vadász tatut veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt ellenfeledre rohansz. Ezüsttőrrel teljesen átdöföd a vadász tatu fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a vadász tatu fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A vadász tatu karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Visszamész a bejárati lépcsőhöz, és elhagyod a labirintust. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [35 pontot használtál fel, van még 29.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[-301,-19] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő trappoló dinymák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a trappoló dinymák bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a trappoló dinymák farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [-300,-19] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [-299,-18] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a trikornis farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trikornis fehér hátát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a trikornis jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A trikornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a trikornis testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 61 életpontot! Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. [27 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 141 keresed a 141. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy szőrlajhárt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -1.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Egy kaját töm magába a kőszáli disznó. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól kemény kalandozó helyett veterán kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +8 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 186 pontot. A következő körben tehát 185 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ALATTOMOS MANÓ (756. SZÖRNY)
Nem messze egy koboldszerű teremtmény éppen tesz-vesz valamin. Még nem vett észre, így jobban szemügyre veheted, mit csinál: épp egy hatalmas gödör fölé hord gallyakat, hogy csapdát állítson az erre járó gyanútlan szörnyeknek vagy a rosszabbik esetben kalandozóknak. Kéjsóvár tekintetéből ítélve inkább az utóbbi feltételezés a helytálló, ennek a manónak a célja becstelen, a csapdába esve harcképtelenné vált kalandorok kifosztása. Jaj, de most észrevett, apró szárnyainak verdesése felgyorsult, mintegy a düh és harag jeleként. A manó úgy döntött, elérkezett a halálod órája. Ha az egyszerűbb módszerrel nem megy, majd a rádpukkasztott varázslatok és a harcművészeket is megszégyenítő ökölcsapások tömkelegével veszi el az értékeidet.

KARAKTERLAP

Mokesz, egy tüsi aranyhajú, zöld szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 46. fordulód.

Erő: 19 (20) Szint: 13 Merészség: 6/2 Magasság: 246 cm
IQ: 18 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 370 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 9 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 18 Életpont: 188/126 Jellem: jó (33) Tul. pont: 2
Szerencse: 22 (23) Varázspont: 84/15 Pénz: 114 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 18/3 Pszi pont: 47/18
Eddig összesen 315 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 333 TP-t kaptál. Jelenleg 34 633 TP-d van. A következő szinthez még 13 367 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, Quirov, trikornis.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/14 szúrófegyverek: 1/70 (+42%)
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 18/91 (+34%) lőfegyverek: 16/59 (+30%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -6.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
65,55 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 75 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/89 2. nyomkövetés: 6/30 (+108%) 3. mászás: 4/27
4. csapdakészítés: 6/80 (+16%) 5. csapdaészlelés: 1/51 (+6%) 6. gyógyítás: 6/16
7. titkosírás: 2/58 (+12%) 8. felderítés: 2/24 9. szörnyidomítás: 3/83
10. teológia: 1/11 11. taumaturgia: 8/74 (+35%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 1/0 14. zene: 1/0 15. szörnyismeret: 6/88 (+20%)
16. pszi: 8/43 (+9%) 17. zárnyitás: 3/32 (+7%) 18. vadászat: 1/0
19. vitalitás: 1/0 20. bányászat: 5/33 21. testépítés: 1/0
22. főzés: 1/31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
segítesz max. 1 TVP-ért
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124), nektoraf (#355), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 539 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
2 * bőrsisak (#57) 1 bronzpajzs (#89) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78) 1 * rőtmanó kacagány (#714) 1 * sárga erőöv (#276)
1 tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
2 bot (#4) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bunkósbot (#9)
1 ezüsttőr (#322) 1 fúvócső (#20) 1 * kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 méregfog (#1553) 2 orgyilkos tőr (#225)
1 * parittya (#18) 1 * szöges bunkó (#8) 11 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 * nap szimbólum (#141)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 + aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74)
2 fáklya (#36) 2 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147)
8 kaja (#2) 1 kötél (#92) 1 mérleg (#81)
1 moa katalizátor (#386) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 tatu dob (#234) 1 tüskecsapda (#242)
2 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 36 csepp tinta (#101), fér még: 24]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 8 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12]
1 sullár hólyag (#168) [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17]
2 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 24]
1 vizestömlő (#3) [benne 3 korty víz (#27), fér még: 17]
6 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 120]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 acélpengőke (#231) 10 álompor (#396) 3 aurach fog (#657)
4 bakkura bőr (#95) 1 bordacsont (#16) 2 dözmöng szív (#122)
23 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105) 1 grákóbőr (#41)
2 gyöngymangó (#135) 4 kaktusztüske (#114) 8 lapkorong (#80)
1 lapockacsont (#33) 67 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa üveggömb (#383) 1 móri gyümölcs (#116)
2 ormánygőte csont (#21) 6 pirkit (#153) 2 rákpáncél (#97)
3 rézdarab (#70) 2 rókafarok (#124) 6 smirglilevél (#29)
8 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 5 szárnyas hernyó (#69)
2 szuperkötél (#209) 4 szvó-ektoplazma (#151) 15 tigroszlán fog (#63)
2 trikornis szarv (#198) 3 tükör (#43) 3 vadász tatu bőr (#15)
16 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113) 5 vasérc (#152)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 63.98 kg Megterheltség: 79%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 fáklya (#36) 1 kerek kő (#19)
5 tüske (#22) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 arany (#50) 1 bordacsont (#16) 1 csontkulcs (#74)
3 kaja (#2) 2 madártoll (#112) 1 móri gyümölcs (#116)
1 rókafarok (#124) 3 spiritusz (#170) 6 tinta (#101)
2 trikornis szarv (#198) 1 tüskecsapda (#242) 1 ubuk tüske (#131)
1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-303 -302 -301 -300 -299 -298 -297 -296 -295
-20
-19
-18
-17
-16
-15
-14
-13
(-302,-18) tazunkaróka (#81), a 41. labirintus bejárata, Elenios oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), bundás csirmáz (#93), vadász tatu (#10)
(-301,-19) trappoló dinymák (#118), 44. jellempróba, Leah oltár, vaskohó (#155)
(-301,-18) óriás sáskák (#27), grok-képződmény (#149), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, 46. jellempróba, garokk (#73)
(-300,-19) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár
(-300,-17) Elenios rúnaköve, alattomos manó (#756)
(-299,-18) Sheran rúnaköve, trikornis (#104)
(-299,-16) trikornis (#104), halálmadár (#351)
(-298,-15) 36. jellempróba, vaskohó (#155), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), mélységi grittangok (#103)
(-297,-14) gumifa (#38), Elenios oltár, sörényes ubuk (#89)
(-296,-14) massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek